Leuk! Daar sta ik ook voor in de rijquote:Op donderdag 12 december 2019 12:19 schreef BVO het volgende:
2nd Semi-Final Live show
Klokpictogram 14 mei 2020 21:00 CEST
Kaartmarkering Rotterdam Ahoy, Rotterdam
Gefeliciteerd!quote:
Oeff.... dat is mega kutquote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef Andromache het volgende:
GODSAMME!!!! Bij het betalen voor de tweede finalefamilyshow is er iets misgegaan en nou sta ik weer achteraan
quote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef Andromache het volgende:
GODSAMME!!!! Bij het betalen voor de tweede finalefamilyshow is er iets misgegaan en nou sta ik weer achteraan
Dit vraag ik me ook af, ik denk dat ik redelijk kansloos ben met slechts 1 wachtrijquote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Diegenen die wel tickets hebben: hadden jullie 40 tabbladen openstaan of gewoon geluk?
Is ook wat makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Trending on Twitter wachtrij songfestival dus allemaal in de bijstand in Rotterdam voor een kaartje.
Ach...quote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef Andromache het volgende:
Nee?!?!?quote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef Andromache het volgende:
GOED ZEG CEE. GEFELICITEERDquote:
Doe jij dat effe deeef. Ik heb andere prioriteiten.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:21 schreef Dave het volgende:
Is er al een overzichtstopic voor wie wat heeft? Is misschien wat overzichtelijker.
GF?quote:
Geluk. Ik had 2 tabbladen in 2 browers. In Safari sta ik nog steeds in de wacht, maar in Chrome stond ik blijkbaar ergens vooraan in de rij.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Diegenen die wel tickets hebben: hadden jullie 40 tabbladen openstaan of gewoon geluk?
JAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |