Ja was op tv.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]En daar is bewijs van? (Maar ja, zo slap schijnt het nog weinig te zeggen he?)
Sinterklaas was ook een bisschop, dus dat kunnen we ook niet meer vierenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jamaar Jezus doet ook mee met kerst en die is juist wel weer van de gelovigen. Dus zowel gelovigen als ongelovigen zijn exclusief. Oftwel: einde kerst
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lars Boom niet meer, die stopt ermee.
Verstandig. Is totaal niet geschikt voor jou.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik was ook niet van plan om die te gaan versieren
Die droeg het kruis waar je een afgezaagde boom op moet spijkeren. Of zo.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus nou weer met kerst te maken!?
Neh, hij is ook getrouwd. Ik kom niet tussen een huwelijk, daar ben ik te chic voorquote:Op woensdag 11 december 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandig. Is totaal niet geschikt voor jou.
Pasen, Suikerfeest, Chanukaquote:Op woensdag 11 december 2019 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sinterklaas was ook een bisschop, dus dat kunnen we ook niet meer vieren
Tussen een huwelijk en wat?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neh, hij is ook getrouwd. Ik kom niet tussen een huwelijk, daar ben ik te chic voor
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Die droeg het kruis waar je een afgezaagde boom op moet spijkeren. Of zo.
Je moet onschuldig zijn om dat te kunnen snappen Davequote:
Het ESF kunnen we nog wel vieren toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pasen, Suikerfeest, ChanukaAllemaal verleden tijd
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet onschuldig zijn om dat te kunnen snappen Dave
jaquote:Op woensdag 11 december 2019 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ESF kunnen we nog wel vieren toch?
Ik bedoelde dat “tussen” als voorzetsel 2 dingen nodig heeft, dus “tussen man en vrouw”, maar niet “tussen een huwelijk”.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet onschuldig zijn om dat te kunnen snappen Dave
Ja hier ookquote:
Of de site gaat plat door een DDOS aanval vanuit Hongarije... Daar al aan gedacht?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hier ookIk maak me nu vooral druk over of het internet het wel de hele dag blijft doen
Mierenneukerquote:Op woensdag 11 december 2019 20:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat “tussen” als voorzetsel 2 dingen nodig heeft, dus “tussen man en vrouw”, maar niet “tussen een huwelijk”.
Maar goed, ik zeg ook paaaaaa-prika, dus zie maar wat je er mee doet.
Arie Boomsma dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lars Boom niet meer, die stopt ermee.
Dan heeft iedereen er last van dus minder ergquote:Op woensdag 11 december 2019 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of de site gaat plat door een DDOS aanval vanuit Hongarije... Daar al aan gedacht?
Oeh leuk!quote:
Ja ze doet het echt goedquote:
Nu is er dus ook geen enkel land buiten de top 5 competities door.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen heeft Atalanta genoeg aan 7 punten om in de Champions League te overwinteren.
Ja of zulke filmpjes met een aantal van de artiesten, zou denk ik echt leuk zijn!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ze doet het echt goedZou leuk zijn als zij ook nog iets kan doen op het ESF, als intervalact ofzo. Zeker ook omdat ze zelf ook fan van het festival is.
7 punten, en Marten de Roon.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen heeft Atalanta genoeg aan 7 punten om in de Champions League te overwinteren.
twitter:Loudwire twitterde op woensdag 11-12-2019 om 15:06:35.@evanescence to start recording 'dark and heavy' new album in 2020: https://t.co/nRo2TzNDGW reageer retweet
Je HITT training is er niets bij he!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef Strani het volgende:
Nou, de eerste kerstboom staat. Er komt ook nog een kleine tweede maar ik kreeg last van hongerklop tijdens deze atletische beproeving dus er is een gedwongen pauze ingelast.
Leukkkkquote:
Haha preciesquote:Op woensdag 11 december 2019 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je HITT training is er niets bij he!
Ja, ik had even buiten dit multi-talent gerekend. Logisch wel dat ze door zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
7 punten, en Marten de Roon.
Verdiend ook na die kerstboom-beproevingquote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef Strani het volgende:
Nou, de eerste kerstboom staat. Er komt ook nog een kleine tweede maar ik kreeg last van hongerklop tijdens deze atletische beproeving dus er is een gedwongen pauze ingelast.
Oeh, ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:34 schreef Momo het volgende:
twitter:Loudwire twitterde op woensdag 11-12-2019 om 15:06:35.@:evanescence to start recording 'dark and heavy' new album in 2020: https://t.co/nRo2TzNDGW reageer retweet
Wel een origineel idee!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha preciesMorgen weer! HIIT training dus, niet nog een kerstboom opzetten. Dat zou raar zijn, dat je hele huis vol bomen staat om calorieën te verbranden en daarmee de kerstmaaltijden te compenseren.
Ik miste je fretten alquote:
De pauze is bijna afgelopen, tijd voor de eindsprint! Kleine boom dus nog, en nog wat andere randversieringen. Wordt spannend!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verdiend ook na die kerstboom-beproeving
Nou ja, ik had toch wel verwacht dat jij in jouw paleis in elke vleugel wel een kerstboom had staan. Zodat je van de ene naar de andere boom kon rennen om te versieren, en daarmee dus veel calorieën te verbranden.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha preciesMorgen weer! HIIT training dus, niet nog een kerstboom opzetten. Dat zou raar zijn, dat je hele huis vol bomen staat om calorieën te verbranden en daarmee de kerstmaaltijden te compenseren.
quote:
Ben je opgepikt door de bezemwagen?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef Strani het volgende:
Ligt hij uit te buiken na alle garnalen uit het aquarium opgegeten te hebben?quote:
Klopt, nog even pieken!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
De pauze is bijna afgelopen, tijd voor de eindsprint! Kleine boom dus nog, en nog wat andere randversieringen. Wordt spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |