Hij wordt niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Erasmus op 11-12-2019 15:24:30 ]
Die speelde al niet toen de man die hem persoonlijk heeft gehaald nog de trainer was. Dan hoef je niet te verwachten dat Dickie hem wel op gaat stellen.quote:
Dat is samen inclusief salarissen toch weer een slordige 3/4 miljoen die je als club zomaar even weg kankert.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Die speelde al niet toen de man die hem persoonlijk heeft gehaald nog de trainer was. Dan hoef je niet te verwachten dat Dickie hem wel op gaat stellen.
Ik vind het eigenlijk nog triester voor die Johnston. Nog voor hij zijn debuut kon maken werd er een Argentijnse recordaankoop gehaald voor zijn positie.
Het schijnt dat ze best tevreden zijn over die Johnston. Is ook nog maar 20. Wellicht verhuren volgend seizoen.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Die speelde al niet toen de man die hem persoonlijk heeft gehaald nog de trainer was. Dan hoef je niet te verwachten dat Dickie hem wel op gaat stellen.
Ik vind het eigenlijk nog triester voor die Johnston. Nog voor hij zijn debuut kon maken werd er een Argentijnse recordaankoop gehaald voor zijn positie.
Of misschien na de winter al, ergens in de Eredivisie.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze best tevreden zijn over die Johnston. Is ook nog maar 20. Wellicht verhuren volgend seizoen.
Kan, maar wie is dan de back-up op LCV? Nouja, vBeek komt misschien terug.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of misschien na de winter al, ergens in de Eredivisie.
VdHeijden.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan, maar wie is dan de back-up op LCV? Nouja, vBeek komt misschien terug.
Gezien de huidige stand van zaken bij Feyenoord kan vdHeijden als back-up helaas wel.quote:
gewoon een keer naast Senesi zetten dan.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze best tevreden zijn over die Johnston. Is ook nog maar 20. Wellicht verhuren volgend seizoen.
Idd, kan toch nooit veel minder dan Botteghin zijn. Als alle debielen de kans krijgen om zich te bewijzen kan dit ook best een keer.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gewoon een keer naast Senesi zetten dan.
Dit kan niet, hij is al afgeschreven voor iemand hem heeft zien spelen. Weg ermee.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Van wie heb je dit begrepen?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje zoals Sporting - PSV zeg maar?quote:Op woensdag 11 december 2019 22:13 schreef PSVCL het volgende:
hopelijk een slachtpartij in portugal.
goed voor zondag
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje zoals Sporting - PSV zeg maar?
PSV neemt de EL nooit serieus.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
wat is er gebeurdquote:Op donderdag 12 december 2019 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik geen kaarten in het uitvak heb gedaan.
Zit nu in het vliegtuig en wát een teringdebielen zijn sommige lui toch
have fun! leuk tripje welquote:Op donderdag 12 december 2019 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik geen kaarten in het uitvak heb gedaan.
Zit nu in het vliegtuig en wát een teringdebielen zijn sommige lui toch
omdat alle coke en keta natuurlijk niet mee mag in het vliegtuig is alles nog eventjes snel voor de bagagecontrole gesnoven, en nu maken al die gasten heel veel herrie of ze liggen volledig voor pampus.quote:
Oke, dat is positief. Kunnen we mogelijk toewerken naar een Senesi-Johnston.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen week regelmatig voorbij zien komen. VI en/of AD geloof ik.
Twee linkspoten, zie ik niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Oke, dat is positief. Kunnen we mogelijk toewerken naar een Senesi-Johnston.
Wist niet dat Johnston links was, maar we hebben vaak genoeg met twee rechtspoten gespeeld. Ik zie niet in waarom dit anders zou moeten zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee linkspoten, zie ik niet snel gebeuren.
Ik ook niet, maar dat argument hoor je vaak bij trainers.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wist niet dat Johnston links was, maar we hebben vaak genoeg met twee rechtspoten gespeeld. Ik zie niet in waarom dit anders zou moeten zijn.
Ja, dat telt dan. Wordt het daar gelijk dan maakt de uitslag voor hier helemaal niet uit, al win je met 10-0.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Is Yb met een gelijkspel ook door vanwege onderlinge duel met Feyenoord?
Waarom ben jij alleen in dit topic te vinden op de wedstrijddagen?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een kerstborrel van m'n werk en ben morgen vrij, dus ik ga maar gewoon kneiterhard zuipen en morgenmiddag eens een keer opzoeken of we door zijn of niet.
ik ga vanavond lekker naar de filmquote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef fetX het volgende:
#Announce het wonder van Porto.
@:zipportal
@:tomatenboer
@:gurneyisbestoke
@:onlogisch
@:elan
@:kapiteintje
@:atypisch
Welke? #dtvquote:Op donderdag 12 december 2019 18:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga vanavond lekker naar de film
Die wordt ook goed ontvangen.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Knives Out, schijnt wel leuk te zijn
Cluedo verfilmdquote:Op donderdag 12 december 2019 19:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Knives Out, schijnt wel leuk te zijn
Zal ik je vast wat verklappen....quote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef fetX het volgende:
#Announce het wonder van Porto.
@:zipportal
@:tomatenboer
@:gurneyisbestoke
@:onlogisch
@:elan
@:kapiteintje
@:atypisch
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we er klaar voor vrienden?
Ik zou in de winkel geen ‘Nelommetje’ kopen, hoe hoog ie ook op Untappd zou scoren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:46 schreef Oldground het volgende:
Trek lekker een eigen gebrouwen biertje open, vernoemd naar een befaamde linksback.
No palabras, sino hechos.
Deze man weetquote:Op donderdag 12 december 2019 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wint.
Rangers verliest.
Volgens t boekje.
Priem.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Waar praten we over de pot? Hier?
De Witte Keniaanquote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou in de winkel geen ‘Nelommetje’ kopen, hoe hoog ie ook op Untappd zou scoren.
Neuh, maar dat is wel wat anders dan gewoon twee goals kado doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:19 schreef Pistolero het volgende:
Er waren toch niet serieus mensen die dachten dat Feyenoord ook maar 1 procentje kans maakte om te winnen en nog door te gaan?
Toch?
Hou je bek gewoon.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:19 schreef Pistolero het volgende:
Er waren toch niet serieus mensen die dachten dat Feyenoord ook maar 1 procentje kans maakte om te winnen en nog door te gaan?
Toch?
Waarom niet, een rode kaart en je ziet een heel andere wedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:19 schreef Pistolero het volgende:
Toch?
Is prima dit. Laat ze maar een fatale hartverzakking krijgen in het bestuur. Misschien dat er dan pas ingegrepen wordt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:20 schreef Jiyar86 het volgende:
Jammer dit...ik met een ajax hart gun feyenoord dit niet. 😑
Zelfs tegen 10 man ben je nog volstrekt kansloos, kom op zegquote:Op donderdag 12 december 2019 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom niet, een rode kaart en je ziet een heel andere wedstrijd.
Naïef dit.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Is prima dit. Laat ze maar een fatale hartverzakking krijgen in het bestuur. Misschien dat er dan pas ingegrepen wordt.
Je haalt mij de woorden uit de mond ondanks 2-1.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Echt keer op keer op keer hetzelfde gezeik met deze club. Heb echt te doen met de mensen die voor zo’n trip moeten sparen en dan binnen 15 minuten naar niks meer zitten te kijken.
@GGMM en ik vinden dat niet zo'n fout.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Nou hij maakt zn fout van zojuist goed
Ik ook niet, gelukkig hebben we DE BOT nogquote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe debiel Malacia daar deed.
Dan ben je inderdaad compleet gestoord.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik vinden dat niet zo'n fout.
Een parel uit de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Wel een procentjequote:Op donderdag 12 december 2019 21:19 schreef Pistolero het volgende:
Toch?
Dat dusquote:
lol, idd... Eerst falen, dan scorenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
JAJAJAJAJAJAJA WST EEN GOD LARSSON JAJAJAJAJAJA
YB moet verliezenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef Tocadisco het volgende:
Wat was er ook alweer nodig voor Feyenoord om zich te plaatsen voor de knockout? Alleen zelf winnen of zijn ze ook nog van een ander resultaat afhankelijk?
Fuck het Nederlandse voetbal... Nederlandse clubs hebben niets in Europa in te brengen... Hoe hoger het coëfficiënt, hoe meer Nederlandse clubs de natie te kakken zetten.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef Jiyar86 het volgende:
Kijk mij hier juichen voor Feyenoord...of misschien gewoon voor het Nederlands voetbal? Anyway 🥳🥳🥳
Feyenoord kennende gaan ze straks virtueel door, om vervolgens in de 92e minuut een doelpunt tegen te krijgen op een totaal debiele manier.quote:
Zo istquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fuck het Nederlandse voetbal... Nederlandse clubs hebben niet in Europa in te brengen... Hoe hoger het coëfficiënt, hoe meer Nederlandse clubs de natie te kakken zetten.
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord kennende gaan ze straks virtueel door, om vervolgens in de 92e minuut een doelpunt tegen te krijgen op een totaal debiele manier.
Vond het twijfelachtig, laten we zeggen dat het de mogelijke rode kaart voor Porto uitgumt.quote:
Ach mijn club Ajax verdiende om door te gaan naar de knockout ronde maar ja gewoon geen geluk...hoop wel dat Feyenoord door gaat...beter dan die vieze portogezenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fuck het Nederlandse voetbal... Nederlandse clubs hebben niet in Europa in te brengen... Hoe hoger het coëfficiënt, hoe meer Nederlandse clubs de natie te kakken zetten.
Nee, nee dit kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar Nelom.
Elke wedstrijd is een pot voor Tapia zolang Fer in de basis staat.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit dus een pot voor Tapia, verklaar me maar voor gek
Als je met geluk door moet komen, verdien je het nietquote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Ach mijn club Ajax verdiende om door te gaan naar de knockout ronde maar ja gewoon geen geluk...hoop wel dat Feyenoord door gaat...beter dan die vieze portogezen
Eerlijk gezegd, niet gezienquote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dat zie je toch in de herhaling...
Nouja, Haps en Karsdorp ook niet echtquote:Op donderdag 12 december 2019 21:33 schreef Merkie het volgende:
Onze backs kunnen allebei totaal niet verdedigen, wel interessant.
Meer wing dan back.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:33 schreef Merkie het volgende:
Onze backs kunnen allebei totaal niet verdedigen, wel interessant.
Deze is niet zijn schuldquote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef Oldground het volgende:
Die Marsman gaat ook even van hero naar zero.
Totale bullshitgoals allemaal idd.quote:
Bij nader inzien inderdaad niet. Eerste vind ik ook discutabel, want hoe vrij Botteghin die Luiz liet, is normaal gesproken een doelpunt.quote:
Ook niet belachelijk slecht.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch niet goed gekeept
Nee, maar hij ging de verkeerde kant op. Kon weinig anders. Daarnaast had bottegod 1) de bal weg moeten/kunnen tikken, of 2) zijn tegenstander nooit bij de bal mogen laten komenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch niet goed gekeept
Ik niet, als je hem zo recht op je af krijgt moet je hem hebben. Marsman keept gewoon zwak. Het zijn niet gigantische blunders maar hij verwerkt ze gewoon heel slechtquote:Op donderdag 12 december 2019 21:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Bij nader inzien inderdaad niet. Eerste vind ik ook discutabel, want hoe vrij Botteghin die Luiz liet, is normaal gesproken een doelpunt.
1-0 was wel een enorme blunder imoquote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet, als je hem zo recht op je af krijgt moet je hem hebben. Marsman keept gewoon zwak. Het zijn niet gigantische blunders maar hij verwerkt ze gewoon heel slecht
Tot V Beek fit is.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe lang mag die Braziliaanse pinokkio nog aan blijven kloten in ons mooie shirt?
Iedereen krijgt ruimte. Daarom is dit zo'n gekke wedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
Het is niet dat onze aanvallers geen ruimte krijgen
Jaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef Wotte het volgende:
Voor mijn beeldvorming: Zelf winnen en rangers moet winnen om door te gaan toch?
Bizar slecht, weerquote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe lang mag die Braziliaanse pinokkio nog aan blijven kloten in ons mooie shirt?
Waarom afgekeurd? We doen zelf alles fout.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef fetX het volgende:
Die derde goal, had die afgekeurd moeten worden? Godverdomme alle goals gemist. Zitten juichen als een debiel op de fiets
Zeiden ze op de radio. Overtreding op Botteghin. Heb het zelf niet gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Waarom afgekeurd? We doen zelf alles fout.
De VAR had m af kunnen keurenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeiden ze op de radio. Overtreding op Botteghin. Heb het zelf niet gezien.
Mwaoh... Rood had eventueel ook wel gekund... Diep geel, swsquote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Oldground het volgende:
Was dit een gele kaart? Ik zie het niet.
Onze goede helft moet nog komen. 3-4 incoming.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Jet zit gewoon weer twee uur naar niks te kijken.
Het was weer een Berghuisje.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Oldground het volgende:
Glijbeen gaat omhoogquote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Oldground het volgende:
Wie is Jetquote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Jet zit gewoon weer twee uur naar niks te kijken.
Zolang de Rangers maar winnen... Zul je zien dat Feyenoord wint & de Rangers gelijk spelenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze goede helft moet nog komen. 3-4 incoming.
Ja geel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Oldground het volgende:
Voor Appie Heijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze goede helft moet nog komen. 3-4 incoming.
Zowel Senesi als Bottegin hadden beiden de mogelijkheid om de tegenstander bij de bal weg te houden... Beiden deden dat niet...quote:Op donderdag 12 december 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
Nou, bij die 3-2 had je best kunnen fluiten ondanks dat er van alles misgaat van onze kant.
Nee, eerst al die strafschop tegen Young Boys en nu dit, Feyenoord wordt gewoon uit het toernooi genaaid door de UEFA. Ik ben geen alu-hoedjes persoon maar dit is al járen het geval!!1quote:Op donderdag 12 december 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
Nou, bij die 3-2 had je best kunnen fluiten ondanks dat er van alles misgaat van onze kant.
Allemaal waar, maar overtreding is overtreding.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zowel Senesi als Bottegin hadden beiden de mogelijkheid om de tegenstander bij de bal weg te houden... Beiden deden dat niet...
Lol. Ben ik hier in het ajax topic?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, eerst al die strafschop tegen Young Boys en nu dit, Feyenoord wordt gewoon uit het toernooi genaaid door de UEFA. Ik ben geen alu-hoedjes persoon maar dit is al járen het geval!!1
Schijnt dat je tegenwoordig een knopje hebt op je afstandsbediening welke ervoor zorgt dat je andere zenders kunt zien, vet handig met dit soort momenten!quote:Op donderdag 12 december 2019 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
Echt het laatste waar ik zin in heb in de rust van zon pot zijn die wijsneuzen van een RTL 7 presentatoren.
FS2 heeft Jan Jood... T'is een optie...quote:Op donderdag 12 december 2019 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
Echt het laatste waar ik zin in heb in de rust van zon pot zijn die wijsneuzen van een RTL 7 presentatoren.
Misschienquote:Op donderdag 12 december 2019 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Ben ik hier in het ajax topic?
Tr00 thatquote:Op donderdag 12 december 2019 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar overtreding is overtreding.
Ik zit pas 10 minuten te kijken, maar geloof je best.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien
Nee ik vind die scheids wel zwak fluiten maar het is beide kanten op, dus ach.
Het is uiteindelijk meer onkunde van onze kant dan scheidsrechterlijke dwalingen die Feyenoord de das om doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, eerst al die strafschop tegen Young Boys en nu dit, Feyenoord wordt gewoon uit het toernooi genaaid door de UEFA. Ik ben geen alu-hoedjes persoon maar dit is al járen het geval!!1
Bij nader inzien wel een overtreding ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
Maar bij nader inzien had Berghuis toch rood kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bij nader inzien wel een overtreding ja.
Fluit maar af.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:08 schreef RvLaak het volgende:
Narsing, Tapia & Johnston lopen zich warm
Conclusie; Scheids is niet goed bezig, maar niet partijdigquote:Op donderdag 12 december 2019 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar bij nader inzien had Berghuis toch rood kunnen hebben.
Het heft elkaar op.
Ja natuurlijk. Zonde, heb het gevoel dat Feyenoord echt kansen heeft gehad deze poule.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk meer onkunde van onze kant dan scheidsrechterlijke dwalingen die Feyenoord de das om doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |