Hij wordt niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Erasmus op 11-12-2019 15:24:30 ]
Die speelde al niet toen de man die hem persoonlijk heeft gehaald nog de trainer was. Dan hoef je niet te verwachten dat Dickie hem wel op gaat stellen.quote:
Dat is samen inclusief salarissen toch weer een slordige 3/4 miljoen die je als club zomaar even weg kankert.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Die speelde al niet toen de man die hem persoonlijk heeft gehaald nog de trainer was. Dan hoef je niet te verwachten dat Dickie hem wel op gaat stellen.
Ik vind het eigenlijk nog triester voor die Johnston. Nog voor hij zijn debuut kon maken werd er een Argentijnse recordaankoop gehaald voor zijn positie.
Het schijnt dat ze best tevreden zijn over die Johnston. Is ook nog maar 20. Wellicht verhuren volgend seizoen.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Die speelde al niet toen de man die hem persoonlijk heeft gehaald nog de trainer was. Dan hoef je niet te verwachten dat Dickie hem wel op gaat stellen.
Ik vind het eigenlijk nog triester voor die Johnston. Nog voor hij zijn debuut kon maken werd er een Argentijnse recordaankoop gehaald voor zijn positie.
Of misschien na de winter al, ergens in de Eredivisie.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze best tevreden zijn over die Johnston. Is ook nog maar 20. Wellicht verhuren volgend seizoen.
Kan, maar wie is dan de back-up op LCV? Nouja, vBeek komt misschien terug.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of misschien na de winter al, ergens in de Eredivisie.
VdHeijden.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan, maar wie is dan de back-up op LCV? Nouja, vBeek komt misschien terug.
Gezien de huidige stand van zaken bij Feyenoord kan vdHeijden als back-up helaas wel.quote:
gewoon een keer naast Senesi zetten dan.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze best tevreden zijn over die Johnston. Is ook nog maar 20. Wellicht verhuren volgend seizoen.
Idd, kan toch nooit veel minder dan Botteghin zijn. Als alle debielen de kans krijgen om zich te bewijzen kan dit ook best een keer.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gewoon een keer naast Senesi zetten dan.
Dit kan niet, hij is al afgeschreven voor iemand hem heeft zien spelen. Weg ermee.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Van wie heb je dit begrepen?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje zoals Sporting - PSV zeg maar?quote:Op woensdag 11 december 2019 22:13 schreef PSVCL het volgende:
hopelijk een slachtpartij in portugal.
goed voor zondag
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje zoals Sporting - PSV zeg maar?
PSV neemt de EL nooit serieus.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
wat is er gebeurdquote:Op donderdag 12 december 2019 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik geen kaarten in het uitvak heb gedaan.
Zit nu in het vliegtuig en wát een teringdebielen zijn sommige lui toch
have fun! leuk tripje welquote:Op donderdag 12 december 2019 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik geen kaarten in het uitvak heb gedaan.
Zit nu in het vliegtuig en wát een teringdebielen zijn sommige lui toch
omdat alle coke en keta natuurlijk niet mee mag in het vliegtuig is alles nog eventjes snel voor de bagagecontrole gesnoven, en nu maken al die gasten heel veel herrie of ze liggen volledig voor pampus.quote:
Oke, dat is positief. Kunnen we mogelijk toewerken naar een Senesi-Johnston.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen week regelmatig voorbij zien komen. VI en/of AD geloof ik.
Twee linkspoten, zie ik niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Oke, dat is positief. Kunnen we mogelijk toewerken naar een Senesi-Johnston.
Wist niet dat Johnston links was, maar we hebben vaak genoeg met twee rechtspoten gespeeld. Ik zie niet in waarom dit anders zou moeten zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee linkspoten, zie ik niet snel gebeuren.
Ik ook niet, maar dat argument hoor je vaak bij trainers.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wist niet dat Johnston links was, maar we hebben vaak genoeg met twee rechtspoten gespeeld. Ik zie niet in waarom dit anders zou moeten zijn.
Ja, dat telt dan. Wordt het daar gelijk dan maakt de uitslag voor hier helemaal niet uit, al win je met 10-0.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Is Yb met een gelijkspel ook door vanwege onderlinge duel met Feyenoord?
Waarom ben jij alleen in dit topic te vinden op de wedstrijddagen?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een kerstborrel van m'n werk en ben morgen vrij, dus ik ga maar gewoon kneiterhard zuipen en morgenmiddag eens een keer opzoeken of we door zijn of niet.
ik ga vanavond lekker naar de filmquote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef fetX het volgende:
#Announce het wonder van Porto.
@:zipportal
@:tomatenboer
@:gurneyisbestoke
@:onlogisch
@:elan
@:kapiteintje
@:atypisch
Welke? #dtvquote:Op donderdag 12 december 2019 18:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga vanavond lekker naar de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |