Teleurstellendquote:Op woensdag 11 december 2019 08:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
In dit tempo niet ben ik bang![]()
Nee was echt kutquote:Op woensdag 11 december 2019 09:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet gezien want ik was bij
Heb jij het gezien? Ik las dat niemand goed speelde
Valt wel mee denk ik. Kost wel een vol punt nuquote:Op woensdag 11 december 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Heeft het erg grote invloed op coëfficiënten lijst gedoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk bedacht
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat boeit ons die lijst?quote:Op woensdag 11 december 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Heeft het erg grote invloed op coëfficiënten lijst gedoe?
Je loog tegen mij. Alsof ik een kind was.quote:Op donderdag 12 december 2019 07:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meteen boos :s waar is je kerstspirit??
Ik ben gewoon beetje druk.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je loog tegen mij. Alsof ik een kind was.
Vind je kerstmuziek niet leuk?quote:Op donderdag 12 december 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beetje druk.
Ik werk veel over en dan is het laatste waar ik zin in heb om in mijn vrije tijd op een schermpje te zitten.
Maar je hebt gelijk, ik had niet zo moeten handelen.
Sorry![]()
Jawel ik neurie of zing ze ook onder de douchequote:Op donderdag 12 december 2019 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je kerstmuziek niet leuk?
En wat is dan je top 6?quote:Op donderdag 12 december 2019 08:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel ik neurie of zing ze ook onder de douche
Last Christmasquote:
Uiteraard. Is toch persoonlijk?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is mijn top 6 goedgekeurd?Dan ga ik hem namelijk in je topic droppen
Lennygodquote:Op donderdag 12 december 2019 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard. Is toch persoonlijk?
Sleigh ride wel van ronettes?
Jaaaquote:Op donderdag 12 december 2019 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard. Is toch persoonlijk?
Sleigh ride wel van ronettes?
Genieten!!! (hoop ik)quote:Op donderdag 12 december 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond maar eens AZ kieken
Dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Ben benieuwd of ik het dit jaar kan vieren. Denk het wel.
die komt op 25 december toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als baby dan deze dagen een keer komt. Dan kan het misschien net.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die komt op 25 december toch?
December is sowieso kut om ook nog eens een verjaardag erbij te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Al is dat eigenlijk niks voor een toekomstige verjaardag.
Tja.....quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Al is dat eigenlijk niks voor een toekomstige verjaardag.
Als iemand met een verjaardag op 25 december kan ik dit bevestigen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
December is sowieso kut om ook nog eens een verjaardag erbij te hebben
😂quote:Op zondag 15 december 2019 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als iemand met een verjaardag op 25 december kan ik dit bevestigen.
Wanneer vier je het meestal? Of gewoon niet?quote:Op zondag 15 december 2019 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als iemand met een verjaardag op 25 december kan ik dit bevestigen.
Ja lach maar, geen extra cadeau's. Dat is nog het ergste aan de hele situatie.quote:
Oh, dat zou hier wel zijn geweest denk ik. Maar wij kregen ook geen cadeaus met kerst.quote:Op maandag 16 december 2019 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja lach maar, geen extra cadeau's. Dat is nog het ergste aan de hele situatie.
Niet.quote:Op maandag 16 december 2019 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer vier je het meestal? Of gewoon niet?
Ik krijg heel veel cadeautjes van mijn ouders lol, maar ik ben zelf skeer.quote:Op maandag 16 december 2019 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat zou hier wel zijn geweest denk ik. Maar wij kregen ook geen cadeaus met kerst.
Waren skere tijden@:tjacka
Zo duur zijn tripjes binnen Europa toch niet?quote:Op maandag 16 december 2019 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel cadeautjes van mijn ouders lol, maar ik ben zelf skeer.
Die tripjes gaan niet in je koude kleren zitten
Ik ben nog maar een jonge jongen hequote:Op maandag 16 december 2019 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo duur zijn tripjes binnen Europa toch niet?
Wtf? Wat kost een seizoenkaart daar?quote:Op maandag 16 december 2019 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een jonge jongen he
denk dat een seizoenskaart met alle kosten zo 4 of 5k per jaar is hoor
280quote:Op maandag 16 december 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf? Wat kost een seizoenkaart daar?
Oh, valt wel mee. Hier 210 geloof ik.quote:Op maandag 16 december 2019 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
280
maar exclusief uitwedstrijden natuurlijk
en ik voor elke wedstrijd zit ik in de kroeg en tel ik ook wel 40 per dag neer hoor
en af en toe sauna levenquote:Op maandag 16 december 2019 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee. Hier 210 geloof ik.
Sauna genot. Sparen en eigen sauna kopen dan. Niet dat dat goedkoper is trouwens. Maar wel relax.quote:Op maandag 16 december 2019 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en af en toe sauna leven
misschien moet ik maar gaan sparen
Het leeft niet zo denk ik. Wat wil je ook met fucking 15 gradenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig hier.
Iedereen gespannen voor kerst?
Maakt mij niet uit. Was ook ooit op de Bahama's net voor kerst.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het leeft niet zo denk ik. Wat wil je ook met fucking 15 graden
Ja das wel lekker hequote:Op dinsdag 17 december 2019 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Was ook ooit op de Bahama's net voor kerst.
Ja beetje ontspannen. Niks mis mee.quote:
Lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja beetje ontspannen. Niks mis mee.
Al vond ik het toen extreem koud. Was toen iets van 25 graden, maar was de 3 maanden ervoor in gebied met 35 graden geweest.
Gelukkig hadden de locals het ook koud. Daar maar een beetje mee gaan zuipen terwijl de toeristen allemaal in de zee lagen.
aftellen naar twee dagen op de bank bivakkeren met kerst na al dat harde werken.....quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig hier.
Iedereen gespannen voor kerst?
Hoeveel a4'tjes?quote:Op woensdag 18 december 2019 10:19 schreef derLudolf het volgende:
Gisteravond maar eens boodschappen lijstjes gemaakt voor kerst en oudjaarsdag.
Al met al zou het op één A4 kunnen, aan beide kanten.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 december 2019 10:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Al met al zou het op één A4 kunnen, aan beide kanten.
Maar heb vier lijstjes gemaakt: Edeka, Jumbo, Sligro en de slager.
Die van Edeka is het langst, daarna komt de Jumbo.
Jij liever dan ik, brrr, strand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja, alleen de 31e vrij. En beide kerstdagen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je.. geld toch?
En 1 januari danquote:Op donderdag 19 december 2019 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen de 31e vrij. En beide kerstdagen natuurlijk.
Wel mee eensquote:Op donderdag 19 december 2019 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook. Meest waardeloze dag.
Toch helemaal naar de tering dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook. Meest waardeloze dag.
Kan ik ook weer op zwart.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog 8 dagen, is het weer voorbij
Sluit ik niet uit. Misschien zit ik wel in de bak na die nacht.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch helemaal naar de tering dan?
Omg omg omg dat duurt nog iets langer hoor droppiequote:Op donderdag 19 december 2019 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik ook weer op zwart.
@Tjacka wat vind jij daarvan?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Misschien zit ik wel in de bak na die nacht.
Weekje later of zo.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg omg omg dat duurt nog iets langer hoor droppie
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog 8 dagen, is het weer voorbij
Ja want dan is het FEEstquote:Op donderdag 19 december 2019 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Kan ik een afscheidsfeest verwachten?
Haags is een nepsupporter begrijp zijn frustratie welquote:Op donderdag 19 december 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:tjacka wat vind jij daarvan?
Breekt de hele .. tent af.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haags is een nepsupporter begrijp zijn frustratie wel
Ik weet wat daar staat.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Breekt de hele .. tent af.
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet wat daar staat.
Laatste weekend voor kerstquote:Op vrijdag 20 december 2019 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAARRR
Sorry.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja. Nu ook trek in. Verdomme
Haha Nice.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry.Mijn mama vroeg of ze nog op me kon rekenen voor kerstavond/lunch en toen zei ik dat ik een heel blij mens zou zijn als er alleen tulband was
Ik ben daar niet zo van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry.Mijn mama vroeg of ze nog op me kon rekenen voor kerstavond/lunch en toen zei ik dat ik een heel blij mens zou zijn als er alleen tulband was
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van.
Ik moet niks van zoet hebben.
Met kerst wel. Dan doen we even gekquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen fruit. Kiwi ofzo. @:ggmm
Maar met zoete desserts maak je mij niet blij.
Liever een kaasplankje of koffie toequote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen fruit. Kiwi ofzo. @:ggmm
Maar met zoete desserts maak je mij niet blij.
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever een kaasplankje of koffie toe
Ik vind het soms beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.quote:
Ik ben zelf al machtig dus dan hoeft zo'n dessert niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het soms beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.
Ik vind zoete desserts wel lekker maar ze zijn vaak machtig en veel.
Haha lenny is viesdikquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben zelf al machtig dus dan hoeft zo'n dessert niet.
Wat afspraken staan. Werkgerelateerde. En jij?quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarrieGod. Nog plannen voor het weekend?
Ik ga nu nog even werken. Vanavond laatste wedstrijd voor de winterstop. Zaterdagavond altijd wel mooi, maar ik mag niet veel meer drinken dus nu zal dat toch wat anders zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat afspraken staan. Werkgerelateerde. En jij?
Have funquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even werken. Vanavond laatste wedstrijd voor de winterstop. Zaterdagavond altijd wel mooi, maar ik mag niet veel meer drinken dus nu zal dat toch wat anders zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, brrr, strand.
Maar veel plezier, je had familie daar ofzo toch?Ja zeker. Oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Donkerblond.. Ligt een beetje aan de omstandigheden hoe het er op foto uitziet.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Hey Mickyquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Oma.
Ik ben Donkerblond.. Ligt een beetje aan de omstandigheden hoe het er op foto uitziet.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Oma.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.
Even m'n reserve vrouw laten weten dat ik van haar houd jaquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even m'n reserve vrouw laten weten dat ik van haar houd ja
Je bent gewoon jaloers dat jij geen reservevrouw hebtquote:
@madam-aprilquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen reservevrouw hebt
Lekker ding is dat hequote:
Kan ik er nog wel mee afspreken en naar kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik er nog wel mee afspreken en naar kijken
Zo is dat.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, de SC is rustig. Gelukkig zijn er nog genoeg andere topics in FEE die wel druk zijn.
Lekker. Weer naar oma?quote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Muchos plezierosquote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef dud0r het volgende:
Wat is dat eigenlijk op het dak dat lijkt alsof er iemand vanaf springt?
daar zat ik drie uur geleden op. Nu ben ik op kantoor niet op het spoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Its beginning to look a lot like Christmas
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hallo boys
[..]
Everywhere I gooooooooo
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Ahw wat jammerquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Goed opgelost tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef VKV het volgende:
Heb het maar opgelost door een kaartje te schrijven met een gedichtje en verklapt wat het kado zou zijn dus nu wachten we allebei bij de voordeur vanaf vrijdag haha
Naar de mac?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef KNAK het volgende:
Alles gewoon dicht.
Pas vanavond die verplichte familie aangelegenheden... nu dus aftellen.
Vriendin opperde intratuin vanwege de leuke kerst-opzet: dicht
Dan maar Ikea; wat nieuw beddengoed kopen; dicht
Dan maar kerstmarkt ergens in de buurt (Den haag e.o); niet aanwezig
Wat dan doen anders dan lui op de bank hangen?
Neukenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef KNAK het volgende:
Alles gewoon dicht.
Pas vanavond die verplichte familie aangelegenheden... nu dus aftellen.
Vriendin opperde intratuin vanwege de leuke kerst-opzet: dicht
Dan maar Ikea; wat nieuw beddengoed kopen; dicht
Dan maar kerstmarkt ergens in de buurt (Den haag e.o); niet aanwezig
Wat dan doen anders dan lui op de bank hangen?
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
Eerste kerstdag met de familie overleefd. Geen cadeau's gehad.
Vandaag lekker alleen thuis, Top2000 luisteren en kerstkransjes vreten.
Fijn dat het binnen isquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:05 schreef VKV het volgende:
M'n kadootje is binnen hoorgelijk de dag na kerst
ach het is nog steeds goed ontvangen
Iedereen lekker aan t uitbrakken?
Gisteren nog met familie gegourmet, kadootjes gedaan en weer wat spelletjes gespeeld. Afgelopen nacht wilde kind niet slapen dus helaas nu extra brakquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat het binnen is
Goede kerst gehad verder?
Ah gezellig maar wel kut van de nacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef VKV het volgende:
[..]
Gisteren nog met familie gegourmet, kadootjes gedaan en weer wat spelletjes gespeeld. Afgelopen nacht wilde kind niet slapen dus helaas nu extra brak![]()
Jij?
Nou ja, het was ook tevens mijn verjaardag. ik verwachte toch minstens een klein cadeautje te krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:06 schreef VKV het volgende:
[..]had je wel kado's verwacht? (of kreeg iedereen behalve jij wel wat?)
Nog van harte!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook tevens mijn verjaardag. ik verwachte toch minstens een klein cadeautje te krijgen.
(Ok, van m'n ouders een bijdrage voor nieuwe telefoon gehad, maar van zusje bv niks gehad)
Thanks Haags!quote:
Uh ja dan is het wel erg stom idd dat je niks krijgt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook tevens mijn verjaardag. ik verwachte toch minstens een klein cadeautje te krijgen.
(Ok, van m'n ouders een bijdrage voor nieuwe telefoon gehad, maar van zusje bv niks gehad)
Ja, zelfs zo'n kruidvat-cadeauset met douchespul van 5 euro was ok geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Uh ja dan is het wel erg stom idd dat je niks krijgt.
Maar ondanks dat nog wel gefeliciteerd!
Nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, zelfs zo'n kruidvat-cadeauset met douchespul van 5 euro was ok geweest.
Enne, thanks!
Dank je!quote:Op zaterdag 28 december 2019 07:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Kus kus kus
Mwah nee niet voor mij.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Nietus.
Driekoningen is de belangrijkste feestdag
Weer lekker back to normalquote:Op donderdag 2 januari 2020 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tis allemaal weer voorbij vriendjes
Ja dat viel mij ook opquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Weer lekker back to normal
Die omslag ook van hoe mensen in de decembermaand zijn en dan in januarimooi om te zien, van heel blij naar chagrijnig want weer aan het werk haha
Terwijl ze dan wel zeggen: He gelukkig, de feestdagen weer voorbij over naar het normale leventje en dan weer zuur doen op het werk, openbaar vervoer etc.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op
En ook iedereen is moe
Dat waren ze al in december maar nu nog veeeeeeeeeeeel erger.
Dit heb ik samen met mijn vriendin 1 januari direct gedaan nadat er 2 loges waren vertrokken. In een uurtje tijd alles opgeruimd en opgeborgenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:41 schreef VKV het volgende:
Nog ff zin maken om de kerstspullen op te ruimen
Ja het is ook eigenlijk zo gebeurd. Maar het is wel een leeg huis dan ineens.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit heb ik samen met mijn vriendin 1 januari direct gedaan nadat er 2 loges waren vertrokken. In een uurtje tijd alles opgeruimd en opgeborgen
Herkenbaar! Boom neemt veel ruimte in, dus het voelt kaal als er dan ineens een grote ruimte weer beschikbaar is achteraf. Ik heb dat ook altijd met kaarsen, die branden wij altijd een hele hoop voor Kerst en tussen Kerst en Oud en Nieuw en daarna is het ineens een stuk minder terwijl het net zo donker is..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:54 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja het is ook eigenlijk zo gebeurd. Maar het is wel een leeg huis dan ineens.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:34 schreef Rozevla het volgende:
WAAROM IS DEZE KUTZOOI NOG NIET DICHT GODVERDOMME![]()
HET IS VOORBIJ, KLAAR, OPROTTEN MET DIE CAMERA EN KERSTBOOM !!!!!!
Dit dus.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Nietus.
Driekoningen is de belangrijkste feestdag
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:34 schreef Rozevla het volgende:
WAAROM IS DEZE KUTZOOI NOG NIET DICHT GODVERDOMME![]()
HET IS VOORBIJ, KLAAR, OPROTTEN MET DIE CAMERA EN KERSTBOOM !!!!!!
Ik heb net warme witte chocolademelk opquote:Op zondag 27 september 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie warme chocolade melk. @:GGMM @:Wereldgozer
Ga ik nu doen!quote:Op zondag 27 september 2020 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoi flip
Wil je de hont even voor mij aaien?
quote:
Vast wel tochquote:Op zondag 27 september 2020 18:25 schreef Natalie het volgende:
We verwachten topdrukte
Komt er ook nog een FEE-user icon topic?
Ik vind het nog wat te vroeg voor mijn Halloween icon (laat staan Sint of sneeuw). Wat nu?quote:
Hmmm, daar boor je een goed punt aan.quote:Op zondag 27 september 2020 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat te vroeg voor mijn Halloween icon (laat staan Sint of sneeuw). Wat nu?
Naja, herfstblaadjes kunnen wel. Heeft iemand een linkje naar het icon-topic?quote:Op zondag 27 september 2020 19:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hmmm, daar boor je een goed punt aan.
Kaarsjes?
Een hele pompoen ipv een bewerkte?
UI met warme sokken?
Let me think about it.
Natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2020 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij wilde dat weer oppakken toch?
Is er nog niet, geloof ik.quote:Op zondag 27 september 2020 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, herfstblaadjes kunnen wel. Heeft iemand een linkje naar het icon-topic?
Het is weekend. Hij komt over een uurtje of zes wel weer langsquote:Op zondag 27 september 2020 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis Harrie nog in FEE
@:justin_case
Damn!quote:Op zondag 27 september 2020 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is weekend. Hij komt over een uurtje of zes wel weer langs
Op één minuut na zes uurquote:
Waarom doe je dat dan nietquote:Op maandag 28 september 2020 05:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een uur langer kunnen liggen
Vervelendquote:
Insgelijksquote:Op maandag 28 september 2020 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarrieGOD. Goed om je hier te zien maat
Nee totaal niet.quote:Op maandag 28 september 2020 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch wel weer een beetje zin in de feestdagen?
Wat ga je kopenquote:Op maandag 28 september 2020 09:23 schreef dud0r het volgende:
Ik ben al kerstcadeaus aan het uitzoeken
Waar? Koop je serieuze cadeaus of ook meuk?quote:Op maandag 28 september 2020 09:23 schreef dud0r het volgende:
Ik ben al kerstcadeaus aan het uitzoeken
Lego voor de kleine.quote:
online. En geen meuk voor mijn kindquote:Op maandag 28 september 2020 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar? Koop je serieuze cadeaus of ook meuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |