quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel verstandig na al dit recente geweld, een kogelvrij vest aantrekken.
Walgelijke opmerking van Beau.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:48 schreef RipCity het volgende:
twitter:Domien twitterde op woensdag 03-06-2020 om 22:43:17Depay heeft het ook niet makkelijk, jongens. #beau https://t.co/07LBjYGjtz reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2020 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geweldig gelachenmet de likes van Gini en Babel
Noem me kinderachtig, maar heb wel om het plaatje gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt mij oprecht van je tegen.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Noem me kinderachtig, maar heb wel om het plaatje gelachen
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 22 juni 2020 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt mij oprecht van je tegen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 01:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt mij van je tegen dat je het plaatje van @:memphis grappig vond.
[ link | afbeelding ]
Wel apart dat hij boycot maar dan toch stiekem kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
Verstandige jongen die ver is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Wat een tokkies in zijn comments zeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 02:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man man man wat een simpelen die vanwege zo’n fotootje helemaal de weg kwijt zijn.
MEMPHIS
Goed punt ja. Ik heb altijd iedere idioot in een Oranje shirt met veel plezier toegejuicht, van Bogarde tot Van Breukelen, maar bij Memphis strek ik de streep. Het lukt me bij hem niet. Hopelijk kan hij volgend jaar niet mee en hebben we een frisse knaap als Boadu of Zirkzee in de spits.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe kun je als Nederlander nog voor zo'n B artiest juichen. Koeman zal ook wel janken in bed.
Inderdaad, wat een hypocrisiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:09 schreef fetX het volgende:
Klagen dat men tegenwoordig niets kan hebben en dan zelf helemaal over de rooie van zo’n tweet.
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Wat een tokkies in zijn comments zeg.
Je valt van de ene verbazing in de andere inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:09 schreef fetX het volgende:
Klagen dat men tegenwoordig niets kan hebben en dan zelf helemaal over de rooie van zo’n tweet.
Social media is echt heel erg. Wat een tokkies overal. Enige toffe aan Insta zijn die lekkere dames.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:09 schreef fetX het volgende:
quote:Ruim een half jaar na het oplopen van zijn zware knieblessure, heeft Memphis Depay zijn rentree gemaakt in een wedstrijd. De aanvaller van Olympique Lyonnais deed dat in een oefenduel met amateurclub Port-Valais (12-0).
Depay stond vanaf het begin binnen de lijnen en tekende al na drie minuten vanaf de penaltystip voor de 1-0. Een kwartier later maakte hij de 4-0 en na rust ook de 8-0 en de 11-0. Bij de 2-0 en de 9-0 was de Oranje-international aangever.
quote:'Koeman ziet in Memphis vervanger van Suárez'
Ronald Koeman zou zijn pijlen hebben gericht op de komst van Memphis Depay naar FC Barcelona, waar de oefenmeester deze week werd aangesteld als coach.
Luis Suárez, de huidige spits, is inmiddels 33 jaar oud en kan niet meer zo lang mee, dus wil Barcelona iemand halen voor de komende jaren. Het Catalaanse radiostation RAC1 zegt te weten dat Koeman in landgenoot Depay de perfecte opvolger ziet.
Memphis, die Koeman kent van zijn tijd bij het Nederlands elftal, heeft nog een contract van een jaar bij Olympique Lyon. Zijn team werd woensdag door Bayern München uitgeschakeld in de halve finale van de Champions League. Komend seizoen speelt de Franse club echter geen Europees voetbal. Dat zou een extra reden voor de spits kunnen zijn om te vertrekken.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vervanger-van-suarez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |