quote:Het integriteitssysteem van een organisatie bestaat uit
twee subsystemen:
• het morele leerproces en
• de handhavingspraktijk.
Het morele leerproces draagt zorg voor juiste afwegingen bij lastige beslissingen. De handhavingspraktijk voorkomt en bestraft schendingen van code en wet.
Beide subsystemen bestaan ook weer uit twee met elkaar samenhangende en elkaar versterkende onderdelen. Het morele leerproces bestaat uit moreel beraad
en moresprudentie. De handhavingspraktijk bestaat uit de preventieve cyclus en het repressieve apparaat.
Koepelgevangenis gaat ook hotel worden, wanneer weet ik nietquote:Op woensdag 11 december 2019 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dan iets zoeken in de buurt van Arnhem/Nijmegen. Ideetje, hoor
Waarom zou je dan een hotel in Almelo nemenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Da rij je toch gewoon door naar Duitsland?daar een beetje shoppen..
Verder gewoon lekker wandelen in de omgeving daar.. is er vast mooi.. (tenzij je niet van natuur houdt natuurlijk)
Ik vond mijn verplichte integriteits cursus ook niet heel erg boeiend.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:34 schreef borisz het volgende:
Morgen een sessie over integriteit. Nog even wat lezen op dit laatste uur
[..]Starreveld (niet Gaston) zou het geschreven kunnen hebben.
Belangrijk onderwerp. Komt overal terug, maar het kan zoveel beter dan dit droge geneuzel.
Alle Gdo's die met BuZa te maken hebben, moeten met de nieuwe subsidierondes alles nog beter op orde dan nu het geval is. Dit nav Oxfam. Wij spelen er ook een rol in. Dus moeten we zelf het goede voorbeeld geven. Van dilemmasessies tot onze eigen codes herzien, dat hebben we al gehad. Maar ja we moeten de gdo's ook gaan toetsen volgend jaar en daar krijgen we training in.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond mijn verplichte integriteits cursus ook niet heel erg boeiend.
Zet 'm op Boor, maak het moreel aanvaardbaarquote:Op woensdag 11 december 2019 15:34 schreef borisz het volgende:
Morgen een sessie over integriteit. Nog even wat lezen op dit laatste uur
[..]Starreveld (niet Gaston) zou het geschreven kunnen hebben.
Belangrijk onderwerp. Komt overal terug, maar het kan zoveel beter dan dit droge geneuzel.
Heerlijk die open deuren showquote:Op woensdag 11 december 2019 15:56 schreef borisz het volgende:
En verder wordt integriteit goed samengevat door Kees Prins.
Hey dan waren jullie in mijn dorpjequote:Op woensdag 11 december 2019 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja er is eigenlijk overal in NL wel vanalles te doen altijd.
Wij ontdekten vandezomer bijvoorbeeld Https://dierenparkziezoo.nl
Was echt onwijs leuk bleek.
Dat had ik ook gedaan als ik er dichtbij woonde inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey dan waren jullie in mijn dorpje
We hebben een jaarabbo, echt best een leuke dierentuin.
Zelfs de website is erg leukquote:Op woensdag 11 december 2019 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Hey dan waren jullie in mijn dorpje
We hebben een jaarabbo, echt best een leuke dierentuin.
Dat is voor mij op fietsafstand (of even snel met de autoquote:
Laatste keer dat ik er was, was ik met een FOKmeet terwijl er op het terras waar wij neerstreken ook een FOKmeet van OUD wasquote:Op woensdag 11 december 2019 16:42 schreef Muck het volgende:
Dat is voor mij op fietsafstand (of even snel met de auto) en ik ben er als kind vaaaaaaak geweest
![]()
Mijn ouders zijn afgelopen zomer met mijn neefje van 4 (hun kleinzoon dus) geweest en die vond het ook nog steeds helemaal geweldig
Inderdaadquote:
Ik ben twee keer in de buurt geweest en ik wist niet dat dit er zat. Gemiste kans blijkbaar.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:52 schreef Sarabi het volgende:
InderdaadZe doen het echt leuk.
Op het park zelf zijn ze nu een paar maanden weer veel aan het bouwen, ben benieuwd.
Zo'n boef ben ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
Beugel is er uitnog wel ff wennen aan die spalkjes. Maar dat komt vast wel.
[..]
Ik las dit alsof je een aantal jaar in het huis van bewaring had gewoond.
Deze wel wegens lage dosering. Siroop van Natterman, ik moest nog hard zoeken naar een drogist die het verkocht.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Codeine mag niet vrij over de counter in nl.
2 jaar rondgehangen en het zal me benieuwen wat je denkt dat je er kan doen, want ik vond het er geen flikker aanquote:Op woensdag 11 december 2019 16:59 schreef Myraela het volgende:
Overleg gehad met mijn vriend. We gaan toch ook gewoon naar Almelo en zien wel wat we daar gaan doen of zien.
Ach, we hebben de auto. Dus we zouden op de zaterdag naar Duitsland door kunnen rijden voor een boodschapje. En er zijn vast altijd wel wat restaurantjes oid. En anders rijden we op de terugweg gewoon weer langs Fooddock Deventer.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:02 schreef Isabeau het volgende:
2 jaar rondgehangen en het zal me benieuwen wat je denkt dat je er kan doen, want ik vond het er geen flikker aan
Ik 4 jaar en zou vandaag nog teruggaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2 jaar rondgehangen en het zal me benieuwen wat je denkt dat je er kan doen, want ik vond het er geen flikker aan
https://www.kruidvat.nl/n(...)-hoestsiroop/p/21941quote:Op woensdag 11 december 2019 17:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deze wel wegens lage dosering. Siroop van Natterman, ik moest nog hard zoeken naar een drogist die het verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |