Nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:16 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Is Almelo leuk voor een weekendje weg? Er zit een tof hotel, maar dan moet er ook wel iets in de buurt te doen zijn.
Hier werd niets gemeld over leveringsproblemen (ik haalde het op toen ik ook mijn allergischvoordehelewereldommeheen pilletjes ophaalde).quote:Op woensdag 11 december 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is geloof ik al een tijdje bekend dat Euthyrox leveringsproblemen heeft. Toen Thyrax leveringsproblemen had, werd er zonder probleem een voorraad van 9 maanden voor me apart gelegd bij de apotheek. Was erg fijn. Ik had nog voor 5 dagen toen de levering weer werd hervat.
Ik voel me ook beter. Ik had gisteren te vroeg gejuicht.
Ze hebben er een stoplicht, zei een expert eens.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:16 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Is Almelo leuk voor een weekendje weg? Er zit een tof hotel, maar dan moet er ook wel iets in de buurt te doen zijn.
quote:Op woensdag 11 december 2019 11:17 schreef fietsie het volgende:
Ze hebben er een stoplicht, zei een expert eens.
Nou ja die alles inclusieve dinges zit daar toch ook?quote:
Neeeeeeee, nooit.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Oke, iets uitgebreider: Almelo is kut. Er is geen zak te doen. Je wil toch niet naar Preston Palace Myr?
Hey.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Het hoeft niet in Almelo zelf te zitten, maar in die hele uithoek daar.
quote:
Voor zover ik weet is er in Almelo echt geen kak te doen.quote:
Het is toch onwijs kansloos als dat iets is wat het vermelden waard is?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:22 schreef fietsie het volgende:
www.uitinalmelo.nl
"Almelo ligt in het laagste punt van Twente, dus al het water stroomt er vanzelf naartoe."
Vond ik de meest briljante quote van die site.
Dat is ook nog wel een optie, eerst naar Duitsland en dan zondag in de omgeving van Almelo gewoon wandelen en ergens lunchen ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Da rij je toch gewoon door naar Duitsland?daar een beetje shoppen..
Verder gewoon lekker wandelen in de omgeving daar.. is er vast mooi.. (tenzij je niet van natuur houdt natuurlijk)
Wandelen en ergens lunchen lijkt me overal in Nederland wel haalbaarquote:Op woensdag 11 december 2019 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een optie, eerst naar Duitsland en dan zondag in de omgeving van Almelo gewoon wandelen en ergens lunchen ofzo.
https://www.gall.nl/jim-beam-honey-70cl-729647.htmlquote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vinden jullie fijne hoestdrank? Graag een waarbij ik niet uren een plakmond heb.
Ik gebruik vaak pilletjes, noscapect. Zeker als ik naar bed ga, werkt zo'n 4-5 uur = slaap ipv stikkenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vinden jullie fijne hoestdrank? Graag een waarbij ik niet uren een plakmond heb.
awwquote:Op woensdag 11 december 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook verkouden. Vooral niezen. Abby ook, voor de verandering
Zelfs Mup
Dan ga je toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neeeeeeee, nooit.Huis van bewaring lijkt me erg gaaf.
Met codeinequote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vastzittend.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:12 schreef Barreltje het volgende:
Waar wil je de hoestdrank voor gebruiken l-s?
Tegen vastzittende hoest of tegen kriebelhoest?
Ik las dit alsof je een aantal jaar in het huis van bewaring had gewoond.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan ga je toch?
Ik heb er een paar jaar gewoond. Je kunt fietsen of wandelen in de omgeving, je kunt naar Deventer (leuke stad), je kunt in Hengelo naar museum Heim, je kunt een uurtje in t centrum van Almelo rondlopen en dan is je weekend wel gevuld toch?
Er is ook een bioscoop en kroeg the shamrock is tof. En bij Nielz kun je goede tosti's eten.
Niet alleen de schildklierzooi, volgens mij heeft al die medicatie tegenwoordig om en om leveringsproblemen. Wij hadden het even geleden met de gewenste epipennen en nu is het weer gedoe met Topiramaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is geloof ik al een tijdje bekend dat Euthyrox leveringsproblemen heeft. Toen Thyrax leveringsproblemen had, werd er zonder probleem een voorraad van 9 maanden voor me apart gelegd bij de apotheek. Was erg fijn. Ik had nog voor 5 dagen toen de levering weer werd hervat.
Ik voel me ook beter. Ik had gisteren te vroeg gejuicht.
Welke is dat? Vrij over de counter?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met codeineWord je ook een beetje mellow van.
Codeine mag niet vrij over de counter in nl.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke is dat? Vrij over de counter?
En je zit een uurtje van het openluchtmuseum in arnhem af. Daar kun je zo je dag wel mee vullen.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een optie, eerst naar Duitsland en dan zondag in de omgeving van Almelo gewoon wandelen en ergens lunchen ofzo.
quote:Op woensdag 11 december 2019 11:16 schreef Myraela het volgende:
Met kinderen.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En je zit een uurtje van het openluchtmuseum in arnhem af. Daar kun je zo je dag wel mee vullen.
Bedoeling is wel dat je daadwerkelijk rondkijktquote:Op woensdag 11 december 2019 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met kinderen.
Zonder zou ik daar nog geen uur bezig zijn.
Is nu alleen een wandelpark, de tentoonstelling en de huisjes zijn gesloten. Al is er de laatste jaren met kerst wel een ijsbaan en een oud hollandse kermis (geen idee wat dat is, lees er over ben er nooit geweest) maar in Burgers Zoo kan je je ook bij regen goed vermaken, magrove, bush, dessert en ocean zijn overdekt met diverse restaurantsquote:Op woensdag 11 december 2019 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En je zit een uurtje van het openluchtmuseum in arnhem af. Daar kun je zo je dag wel mee vullen.
Oh dat is eigenlijk best heel erg zonde.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is nu alleen een wandelpark, de tentoonstelling en de huisjes zijn gesloten. Al is er de laatste jaren met kerst wel een ijsbaan en een oud hollandse kermis (geen idee wat dat is, lees er over ben er nooit geweest) maar in Burgers Zoo kan je je ook bij regen goed vermaken, magrove, bush, dessert en ocean zijn overdekt met diverse restaurants
Geen idee waarom dat is. Er is in de winter wel veel onderhoud nodig, en dan is er ook vaak nieuwe opbouwquote:Op woensdag 11 december 2019 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat is eigenlijk best heel erg zonde.
Was echt leuk. Ook zonder kinderen
Maar voor puur wandelen zou ik er niet heenrijden nee.. dan zou ik eerder voor de dierentuin gaan inderdaad.
Dat lijkt me ook wel echt tof, ja. Maar wel met wat beter weer, denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja er is eigenlijk overal in NL wel vanalles te doen altijd.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel echt tof, ja. Maar wel met wat beter weer, denk ik.
Misschien moet ik gewoon eens een andere hoek van Nederland eerst opzoeken. Leeuwarden is sowieso een optie, maar misschien is er ergens in Noord-Holland ook nog wel een toffe plek. Of toch nog een ander plekje in België. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Amsterdam.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:28 schreef Myraela het volgende:
... maar misschien is er ergens in Noord-Holland ook nog wel een toffe plek.
QFTquote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Oke, iets uitgebreider: Almelo is kut. Er is geen zak te doen. Je wil toch niet naar Preston Palace Myr?
Misschien dan iets zoeken in de buurt van Arnhem/Nijmegen. Ideetje, hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |