Nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:16 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Is Almelo leuk voor een weekendje weg? Er zit een tof hotel, maar dan moet er ook wel iets in de buurt te doen zijn.
Hier werd niets gemeld over leveringsproblemen (ik haalde het op toen ik ook mijn allergischvoordehelewereldommeheen pilletjes ophaalde).quote:Op woensdag 11 december 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is geloof ik al een tijdje bekend dat Euthyrox leveringsproblemen heeft. Toen Thyrax leveringsproblemen had, werd er zonder probleem een voorraad van 9 maanden voor me apart gelegd bij de apotheek. Was erg fijn. Ik had nog voor 5 dagen toen de levering weer werd hervat.
Ik voel me ook beter. Ik had gisteren te vroeg gejuicht.
Ze hebben er een stoplicht, zei een expert eens.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:16 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Is Almelo leuk voor een weekendje weg? Er zit een tof hotel, maar dan moet er ook wel iets in de buurt te doen zijn.
quote:Op woensdag 11 december 2019 11:17 schreef fietsie het volgende:
Ze hebben er een stoplicht, zei een expert eens.
Nou ja die alles inclusieve dinges zit daar toch ook?quote:
Neeeeeeee, nooit.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Oke, iets uitgebreider: Almelo is kut. Er is geen zak te doen. Je wil toch niet naar Preston Palace Myr?
Hey.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Het hoeft niet in Almelo zelf te zitten, maar in die hele uithoek daar.
quote:
Voor zover ik weet is er in Almelo echt geen kak te doen.quote:
Het is toch onwijs kansloos als dat iets is wat het vermelden waard is?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:22 schreef fietsie het volgende:
www.uitinalmelo.nl
"Almelo ligt in het laagste punt van Twente, dus al het water stroomt er vanzelf naartoe."
Vond ik de meest briljante quote van die site.
Dat is ook nog wel een optie, eerst naar Duitsland en dan zondag in de omgeving van Almelo gewoon wandelen en ergens lunchen ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Da rij je toch gewoon door naar Duitsland?daar een beetje shoppen..
Verder gewoon lekker wandelen in de omgeving daar.. is er vast mooi.. (tenzij je niet van natuur houdt natuurlijk)
Wandelen en ergens lunchen lijkt me overal in Nederland wel haalbaarquote:Op woensdag 11 december 2019 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een optie, eerst naar Duitsland en dan zondag in de omgeving van Almelo gewoon wandelen en ergens lunchen ofzo.
https://www.gall.nl/jim-beam-honey-70cl-729647.htmlquote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vinden jullie fijne hoestdrank? Graag een waarbij ik niet uren een plakmond heb.
Ik gebruik vaak pilletjes, noscapect. Zeker als ik naar bed ga, werkt zo'n 4-5 uur = slaap ipv stikkenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vinden jullie fijne hoestdrank? Graag een waarbij ik niet uren een plakmond heb.
awwquote:Op woensdag 11 december 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook verkouden. Vooral niezen. Abby ook, voor de verandering
Zelfs Mup
Dan ga je toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neeeeeeee, nooit.Huis van bewaring lijkt me erg gaaf.
Met codeinequote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |