Als dat gebeurd, dan, dan... ik kan niet eens iets bedenkenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik denk dat je er in de derde wave echt doorheen zit qua zenuwen hoor
Gewoon op twee locaties tegelijkertijd door Fransozen genaaid.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt zo’n grondige hekel aan Fransozen.
Sowieso vinden die scheidsrechters zichzelf veel te belangrijk. Maar Ajax speelde ook gewoon slecht en dom. Valencia deed het slim, en die scheids hielp een handje mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:57 schreef Strani het volgende:
Wat een ongelofelijke lul, die scheidsrechter. Tuurlijk, Ajax incasseert dat doelpunt helemaal zelf. Maar net toen het momentum begon te krijgen vond de scheids het nodig om zelf maar eens een hoofdrol te gaan spelen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sowieso vinden die scheidsrechters zichzelf veel te belangrijk. Maar Ajax speelde ook gewoon slecht en dom. Valencia deed het slim, en die scheids hielp een handje mee.
Heel triestig dat laten vallen steedsquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sowieso vinden die scheidsrechters zichzelf veel te belangrijk. Maar Ajax speelde ook gewoon slecht en dom. Valencia deed het slim, en die scheids hielp een handje mee.
Dat doe je als de scheids er gevoelig voor is. En dat was hij. Dan is het aan Ajax om te gaan voetballen, ipv er precies de wedstrijd van maken die Valencia wil: beuken, knokken en ballen de 16 in pompen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heel triestig dat laten vallen steeds
Group hugquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:04 schreef Strani het volgende:
Nou ja, dan troosten we hier elkaar maar.
Group hug en zo.
Group hug.quote:
Ik zie dat Inter zich ook niet geplaatst heeft. Heb je nog Arsenal en Manchester United (al doen die het niet altijd even goed), wordt ook nog wel pittig. Bleghhh kutquote:
Ach, de Europa League. Who gives a fuck.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat Inter zich ook niet geplaatst heeft. Heb je nog Arsenal en Manchester United (al doen die het niet altijd even goed), wordt ook nog wel pittig. Bleghhh kut
Nee dat is waarquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
Nog altijd niet zo erg als tegen Spurs, dit.
Memphisquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach, de Europa League. Who gives a fuck.
Overigens heeft Memphis zich wel geplaatst met Lyon. Die gast is daar echt de man op het moment.
MU heeft toch pas van City gewonnen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat Inter zich ook niet geplaatst heeft. Heb je nog Arsenal en Manchester United (al doen die het niet altijd even goed), wordt ook nog wel pittig. Bleghhh kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |