quote:Op woensdag 11 december 2019 12:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel wat minder stress voor morgen dan eerst. Als het niet lukt, so be it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een rotbericht!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb wel wat minder stress voor morgen dan eerst. Als het niet lukt, so be it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 11 december 2019 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd jaSchrok echt even
Ik heb wel wat minder stress voor morgen dan eerst. Als het niet lukt, so be it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Goed itemquote:
Ik heb wel wat minder stress voor morgen dan eerst. Als het niet lukt, so be it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog!quote:Op woensdag 11 december 2019 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog
quote:Op woensdag 11 december 2019 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]Je hebt helemaal gelijk hoor, rationeel weet ik dat ook maar het lukt me niet. Ik ben nog steeds onder behandeling maar het kost een boel tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog dochter die geopereerd gaat worden binnen nu en een maand en dan ook 9 maand moet revalideren, pff, het is een beetje veel allemaal momenteelJe bent een droom die naast me ligtquote:Op woensdag 11 december 2019 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog!![]()
Tenminste, dat hoop jequote:Op woensdag 11 december 2019 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog!
Het lijkt soms wel of het leven allemaal shit voor je verzamelt en het dan in één jaar allemaal naar je toegooit...quote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, rationeel weet ik dat ook maar het lukt me niet. Ik ben nog steeds onder behandeling maar het kost een boel tijd
En dan nog dochter die geopereerd gaat worden binnen nu en een maand en dan ook 9 maand moet revalideren, pff, het is een beetje veel allemaal momenteel
[..]
Precies dat ja. Ik heb tot dit jaar eigenlijk heel weinig ellende meegemaakt in mijn leven, was behoorlijk gezegend wat dat betreft.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel of het leven allemaal shit voor je verzamelt en het dan in één jaar allemaal naar je toegooit...
Nou dat wordt dan een leven lang drankjes en eten in de Rozenboom want verder bestaat er vanaf nu geen andere gelegenheid meer voor jouquote:Op woensdag 11 december 2019 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ik heb tot dit jaar eigenlijk heel weinig ellende meegemaakt in mijn leven, was behoorlijk gezegend wat dat betreft.
En nu: "De tijd van onbezorgdheid is voorbijijijij, vandaag begint de lange weg naar morgen"
Dijkhoff zag ik nooit als opvolgerquote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Rutte: Dijkhoff is niet per se mijn opvolger
Dit lijkt mij wel een klap in het gezicht van Klaasje. En de deur naar de uitgang wagenwijd open nu.
He got Elco'd.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Rutte: Dijkhoff is niet per se mijn opvolger
Dit lijkt mij wel een klap in het gezicht van Klaasje. En de deur naar de uitgang wagenwijd open nu.
Gezellig BFF worden met Lauraquote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan een leven lang drankjes en eten in de Rozenboom want verder bestaat er vanaf nu geen andere gelegenheid meer voor jou
Nee, nog niet. Heeft ook niet enorm veel zin natuurlijk hoe vroeg je bent, zolang het maar voor 12:00 morgen isquote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef Arizona het volgende:
Zijn er al mensen die zich in de wachtrij hebben geplaatst?
Nou dan heeft het leven eigenlijk gewoon geen zin meer hèquote:
Dat kon tijdens het bestelproces, las ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Heeft ook niet enorm veel zin natuurlijk hoe vroeg je bent, zolang het maar voor 12:00 morgen is![]()
Ik vraag me wel af of je nou nog zo'n account ergens aan moet maken? Ik dacht hier er iets over gelezen te hebben, maar ik kan de post niet meer terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |