twitter:Acosta twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 20:24:35Lavrov has arrived at WH. I just asked if the Russians will stay out of the 2020 election. reageer retweet
twitter:Acosta twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 20:35:39The Russian Foreign Minister didn't respond to the question. https://t.co/QPKrB2LLWu reageer retweet
Oh, ik had altijd in mijn hoofd dat hij daar verplicht zelf moest getuigen. Weer wat geleerd.quote:
Dat laatste is een essentieel onderdeel. Als je alleen het proces en de poppetjes aanvalt, dan betekent het dat je weet dat je fout zit. Republikeinen weten ook dat Trump schuldig is aan alles wat in het rapport staat. Ze gaan er simpelweg op politieke wijze mee om. Omdat impeachment nu eenmaal een politiek dingetje is.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit is gewoon aantoonbaar onjuist. De hoeveelheid getuigen die hetzelfde hebben verklaard passeert ruim de benchmark voor overtuigend bewijs.
Het Witte Huis had ontlastend bewijs kunnen presenteren, maar koos er bewust voor dat niet te doen.
Bedankt voor je post. Ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef henk38 het volgende:
Er stond een fiets die na het passeren van de verdachte is verdwenen. Er is geen bewijs dat de verdachte de fiets ook daadwerkelijk heeft gepakt maar omdat de verdachte el eerder is verdacht van het pikken van een fiets, verklaren wij hem schuldig..Dit is het bewijs wat ze tegen Trump hebben en meer niet.
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Bedankt voor je post. Ik moest lachen.
Mooi ook dat het bij die user wel iets persoonlijks lijkt te zijn. Of dat zijn inkomsten of gezondheid er vanaf hangen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het ook bijzonder dat ze in alt rechtse hoek nu overuren draaien om aan te tonen dat het rapport van Horowitz wel degelijk wijst op een anti-Trump bias. Als je een beetje een idee wil hebben van de wilde gedachtesprongen die op dit moment worden gemaakt in het pro-Trump kamp, dan moet je de bijdragen van user dellipder volgen. Die kopieert zijn bijdragen immers rechtstreeks van Amerikaanse fora.
Dat terwijl het na de publicatie van het Horowitz-rapport niet zozeer de vraag is of er sprake was van politieke partijdigheid binnen de FBI, maar of de dienst teveel bevoegdheden heeft. Er wordt namelijk geconcludeerd dat er nauwelijks grond hoeft te zijn voor het starten van een onderzoek. In plaats van roepen dat er een complot was tegen Trump, kun je beter de vraag opwerpen of de bestaande wetgeving wel helemaal zuiver is.
Zoals hier wel eerder gesteld is, is dat net als verwachten dat in een belastingfraudezaak de verdachte op band expliciet verzoekt de fiscus op te lichten. Van een dergelijke juridische voorwaarde zouden heel wat DJs blij worden, maar die is er natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef henk38 het volgende:
Kan iemand een verklaring laten zien of horen van een getuige die heeft beweerd dat Trump tegen hem of haar heeft gezegd ik wil een quid pro quo ? Deze vraag is meerdere keren gesteld aan de getuigen maar niemand heeft die vraag met JA beantwoord.
Zijn historie - en gezegd door Cohen - dat zijn verzoeken altijd in bedekte suggestieve chantage termen gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef henk38 het volgende:
Kan iemand een verklaring laten zien of horen van een getuige die heeft beweerd dat Trump tegen hem of haar heeft gezegd ik wil een quid pro quo ? Deze vraag is meerdere keren gesteld aan de getuigen maar niemand heeft die vraag met JA beantwoord.
"I would like you to do us a favor though..."quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef henk38 het volgende:
Het onderzoek heeft aangetoond dat de FBI met gegronde rede het onderzoek is begonnen maar het laat ook zien dat de FBI het onderzoek veel eerder had kunnen beëindigen omdat er al heel snel naar voren kwam dat de beschuldigingen heel vaag waren en dat deze beschuldigingen waren gedaan door zeer onbetrouwbare mensen. Maar om het onderzoek toch door te kunnen laten gaan hebben een aantal anti Trump leden van de FBI bepaalde documenten vervalst en dat is toch wel zeer kwalijk te noemen..Het is daarom ook onterecht om te beweren dat de FBI hier geen schuld treft.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het ook bijzonder dat ze in alt rechtse hoek nu overuren draaien om aan te tonen dat het rapport van Horowitz wel degelijk wijst op een anti-Trump bias.
Wat is dit argument, zoiets van ik mag een huurmoordenaar inhuren om iemand te doden zo lang ik het maar heb over uit de weg ruimen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef henk38 het volgende:
Niks van wat hier staat is waar. Dat is toch best knap.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:11 schreef henk38 het volgende:
Het FBI rapoort
[..]
Het onderzoek heeft aangetoond dat de FBI met gegronde rede het onderzoek is begonnen maar het laat ook zien dat de FBI het onderzoek veel eerder had kunnen beëindigen omdat er al heel snel naar voren kwam dat de beschuldigingen heel vaag waren en dat deze beschuldigingen waren gedaan door zeer onbetrouwbare mensen. Maar om het onderzoek toch door te kunnen laten gaan hebben een aantal anti Trump leden van de FBI bepaalde documenten vervalst en dat is toch wel zeer kwalijk te noemen..Het is daarom ook onterecht om te beweren dat de FBI hier geen schuld treft.
Laten we bij de feiten blijven, economisch gezien gaat het heel goed met de VS en zijn alle doemscenario's niet uitgekomen. Het gaat ook heel goed met het tegenhouden van gelukzoekers waar een ruime meerderheid van de Amerikanen ook achterstaat. Het gaat ook goed met het aantal werkloze onder afro Amerikanen en Mexicanen, deze zijn namelijk gedaald tot een all time low, waardoor al 34% van de afro Amerikanen achter Trump staat.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn historie - en gezegd door Cohen - dat zijn verzoeken altijd in bedekte suggestieve chantage termen gaan.
Vergelijk de Maffia.
In de trant van “ ik weet waar je huis woont”...
De man spoort niet en functioneert niet als President.
En de U.S. is naar de kloten.
Een gunst vragen is heel wat anders dan zeggen, als die man niet binnen een uur wordt ontslagen, krijgen jullie die 1 miljard dollar niet !!quote:Op woensdag 11 december 2019 15:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is dit argument, zoiets van ik mag een huurmoordenaar inhuren om iemand te doden zo lang ik het maar heb over uit de weg ruimen.
Dit is geen goed argument natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:21 schreef henk38 het volgende:
[..]
Laten we bij de feiten blijven, economisch gezien gaat het heel goed met de VS en zijn alle doemscenario's niet uitgekomen. Het gaat ook heel goed met het tegenhouden van gelukzoekers waar een ruime meerderheid van de Amerikanen ook achterstaat. Het gaat ook goed met het aantal werkloze onder afro Amerikanen en Mexicanen, deze zijn namelijk gedaald tot een all time low, waardoor al 34% van de afro Amerikanen achter Trump staat.
Ah okay dus je bent supersnel bijgedraaid dat het toch een quid pro quo is maar nu zeg je dat het geen afpersing was...quote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef henk38 het volgende:
[..]
Een gunst vragen is heel wat anders dan zeggen, als die man niet binnen een uur wordt ontslagen, krijgen jullie die 1 miljard dollar niet !!
Sjonge, weer een nieuwe kloon om deze talking points te herkauwen?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:21 schreef henk38 het volgende:
[..]
Laten we bij de feiten blijven, economisch gezien gaat het heel goed met de VS en zijn alle doemscenario's niet uitgekomen. Het gaat ook heel goed met het tegenhouden van gelukzoekers waar een ruime meerderheid van de Amerikanen ook achterstaat. Het gaat ook goed met het aantal werkloze onder afro Amerikanen en Mexicanen, deze zijn namelijk gedaald tot een all time low, waardoor al 34% van de afro Amerikanen achter Trump staat.
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over een tamelijk bijzonder campagnefilmpje van Trump: https://www.nu.nl/film/60(...)pagnevideo-ziek.html
twitter:TrumpWarRoom twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 21:50:22House Democrats can push their sham impeachment all they want.President Trump's re-election is 𝗶𝗻𝗲𝘃𝗶𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲. https://t.co/O7o02S26nS reageer retweet
Ik heb er ook even de puf niet meer voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sjonge, weer een nieuwe kloon om deze talking points te herkauwen?
Uit het rapport van de Amerikaanse inspecteur-generaal van justitie blijkt dat in aanvragen voor verlenging van het FBI-onderzoek naar de Trump-campagne zeventien fouten of weglatingen voorkwamen. De FBI heeft in aanvragen voor zijn onderzoek naar banden tussen de Trump-campagne en Rusland, ontlastende informatie weggelaten. Dat blijkt uit het langverwachte rapport van de Amerikaanse inspecteur-generaal van justitie Michael Horowitz dat maandag werd vrijgegeven.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niks van wat hier staat is waar. Dat is toch best knap.
Op de pof is even goed leven inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:21 schreef henk38 het volgende:
[..]
Dus als je tegen nog meer immigratie bent, ben je ook tegen de mensen die er al zijn ?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik ga ook echt stuk dat het allemaal users zijn die normaal gigantische kritiek op immigratie hebben die zich opeens súperdurk maken over zwarte Amerikanen.
Niks derhalve. Het strandt in de senaat omdat de meerderheid daar Republikeins is en Trump (tegen beter weten in) blijft steunen.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Derhalve strand dit ook in de senaat, de grote winst is de algehele perceptie met steun van de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |