abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190329956
Zo'n Chinese heb ik echt al jaren niet meer op. Vond ik vroeger eigenlijk ook wel lekker.
  zondag 8 december 2019 @ 16:59:41 #104
63722 z80
I fink you freaky
pi_190329964
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:58 schreef Barreltje het volgende:
Die Vietnamese loempias zijn de e ice lekkere :+ die Chinese units zijn smerige deeg dingen :r
Hoe lekker?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 8 december 2019 @ 17:00:19 #105
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190329975
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Hoe lekker?
E ice lekkere! :+
  zondag 8 december 2019 @ 17:01:39 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190329992
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Hoe lekker?
Beetje fantasie gebruiken ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 8 december 2019 @ 17:05:04 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190330036
Een grote Chinese loempia at ik vroeger nog wel eens als geheel avondeten-vullende maaltijd. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190330085
Gezellig @Tele6. Ik word helemaal jaloers van alle bomen. Nog een weekje 🎄
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 8 december 2019 @ 17:10:15 #109
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190330101
Ik weet nog niet wanneer we de boom neerzetten. Had best vandaag gekund, eigenlijk. :+
pi_190330203
Ik ga hem volgende week maar halen en opzetten denk ik. Ik zag het niet zo zitten om vandaag in mijn eentje te gaan slepen met een boom. (Vooral dat 'ie dan uit de auto moet enzo..)

Verder vind ik het een baggerdag. Zometeen maar een warme douche pakken, spullen pakken, nog wat opruimen en dan morgen hopelijk wat productiever. :)
  zondag 8 december 2019 @ 17:21:16 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190330272
Slavinken zijn suf, moinkballs zijn lekker. Dat heeft ongetwijfeld met de kruiden en de mopsaus te maken.
Loempia's prima, zowel Vietbamees als Chinees. Lenterollen ook heerlijk.

Wij hebben net weer eens de lokale kleine ondernemer bezocht en gesponsord. Een varkenshouderij met Berkshirevarkens. 5 Sterren van Varkens in Nood. Dat vindt zelfs @Candaasje nog wel ok als het dan echt moet ;) Heerlijke rookworst gekocht, zelfs zonder ui en knoflook dus dat is helemaal fijn.

Daarna naar een heel blij meisje dat nougat maakt in een huisje in de tuin van haar ouders. Het is geen meisje want ze is 26 maar ze doet erg jong aan. Onderneemt nu 1,5 jaar en ze doet het hartstikke leuk. Echt met passie. Van alles geproefd, 3 blokken nougat gekocht.

Toen we thuis kwamen mocht ik weer een pijnstiller O+
Spoilers!
pi_190330285
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Komt wel goed, Monstera's zijn echt supersterk. Mijn Monstera was ook een enorme chaos, dus toen heb ik er twee planten van gemaakt. 1 plant bestaat nu uit allemaal lossen en gestekte takken en de ander is de 'basis'plant maar heeft wel de kleinere bladeren. Uit die tweede plant nu dus weer een groot stekje gehaald. Beide doen het prima, terwijl ze niet op de beste plekken staan en ik ze ook best nog wel eens vergeet.
Oh dat stelt me wel gerust :)

Ik heb eindelijk een imgur workaround gevonden. Dit was voor:

Dit is na:
pi_190330307
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef Aure het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is na:
[ afbeelding ]
Oh wow. O+
pi_190330313
Oh en dit is de boom O+

pi_190330319
Wat een bescheiden hangertjes, leuk!
pi_190330358
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is na:
[ afbeelding ]
gaaf!
pi_190330368
Het zijn van die houten engeltjes enzo O+ met wat glazen ballen/druppels van de dille en kamille. We hebben nu al 3 jaar dezelfde versiering, maar het verveelt nog steeds niet O+
pi_190330387
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:26 schreef Aure het volgende:
Het zijn van die houten engeltjes enzo O+ met wat glazen ballen/druppels van de dille en kamille. We hebben nu al 3 jaar dezelfde versiering, maar het verveelt nog steeds niet O+
ik vind dit 100x leuker dan een overdrven boom met 150 grote ballen en veel glitter.. leuk
pi_190330393
Ja ik ben ook wel trots op het monstera eindresultaat, maar ik hoop dus heeeeel erg dat ie het gaat redden. Ik heb hem wel wat extra voeding gegeven, want hij heeft het denk ik wel een beetje zwaar. Ik zag dat één luchtwortel ook is verschrompeld. Nouja het komt vast goed :+
  zondag 8 december 2019 @ 17:32:00 #120
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190330442
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb al 15 jaar dezelfde versiering. :@ Is dat raar?
pi_190330457
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb al 15 jaar dezelfde versiering. :@ Is dat raar?
nee het zegt vooral dat je geen avontuurlijke katten in huis hebt bv
pi_190330480
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:06 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kan je niet een laurier in een gemeenteperk/park planten, stiekem? Af en toe effies een blad knippen...
Woon wel aan een groot park O+
  zondag 8 december 2019 @ 17:35:12 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190330487
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is na:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Kan je die stammen ergens kopen?

Op een van de kerstmarkten waren ook stekjes te koop maar ik had van alles al een exemplaar van @Lonaa gekregen.
Spoilers!
  zondag 8 december 2019 @ 17:35:28 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190330494
Ik weet nog niet of we een boom hebben dit jaar.. K. vind een boom sowieso stom ( partypooper) en ik moet ook nog werken..
pi_190330524
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:35 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet nog niet of we een boom hebben dit jaar.. K. vind een boom sowieso stom ( partypooper) en ik moet ook nog werken..
K. heeft gelijk >:O
pi_190330538
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op een van de kerstmarkten waren ook stekjes te koop maar ik had van alles al een exemplaar van @:lonaa gekregen.
Dat is een mosstok, kun je gewoon bij een tuincentrum vinden.
  zondag 8 december 2019 @ 17:39:57 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190330570
Ergeren jullie je trouwens ook zo aan de rijstijl van jullie partner?
Wij hebben allebei een totaal andere rijstijl.. en dat levert nogal eens onenigheid op.. :o :+
  zondag 8 december 2019 @ 17:41:08 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190330587
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is een mosstok, kun je gewoon bij een tuincentrum vinden.
Ah ok. Dat heb ik denk ik ook ergens voor nodig.
Spoilers!
pi_190330613
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op een van de kerstmarkten waren ook stekjes te koop maar ik had van alles al een exemplaar van @:lonaa gekregen.
Ja deze komt van de praxis: https://www.praxis.nl/tui(...)k-kokos-90cm/5309647
pi_190330631
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:39 schreef Barreltje het volgende:
Ergeren jullie je trouwens ook zo aan de rijstijl van jullie partner?
Wij hebben allebei een totaal andere rijstijl.. en dat levert nogal eens onenigheid op.. :o :+
gelukkig niet, op een puntje na...ik vind altijd dat je eerder nar rechts kan..... en het argument is dan ik haal bijna wat in en dat is onveilig want meer bewegingen... maar verder zelfde manier van lekker doorrijden en toch afstand houden en goed kijken...dus nee niet echt
pi_190330707
Wij hebben beiden geen rijbewijs dus ook geen ergenis wat dat betreft :P
  zondag 8 december 2019 @ 17:53:21 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190330761
K. kan geen constante snelheid aanhouden... 120-125-120-125-120-125 .... }:| }:|
Of hij gaat versnellen als je af moet remmen.. 90-100-70 8)7

En als ik pech heb en er staat een nummer op wat ie goed vind dan versnellen we op de maat van de muziek....
pi_190330767
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een stekje Monstera in een hele grote vaas gezet. Wil hem eigenlijk zo laten staan en dat je dan al die wortels kunt blijven zien. Hopelijk gaat die het goed doen, ondanks dat dit niet de ideale periode is. Had hier eerst een ander plantje op water in, maar die wortels deden niet veel.

[ afbeelding ]
Hoop ook dat dat goed komt. Zou er leuk uitzien in dat glas. Bij Lonaa geweest en nu wil ik ook meer kamerplanten :')

@Blues Het begon met niet meer auto rijden. Daarna liever niet meer in auto's zitten, vooral niet op lange afstanden. Vooral niet op snelwegen. Op het ergst durfde ii niet meer te lopen of fietsen op wegen waar auto's reden. Dat laatste werd me te gortig en ben ik, bang, weer gaan doen. Nu soms op de fiets nog beetje eng.

Flash, wat lief van je om iets voor de pakketbezorger te maken. Goed idee! Die van mij heet Marjan en verdient ook wel wat leuks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190330783
Handig zo’n mosstok, nooit geweten dat ze ook los te koop zijn (lang een bewaard in de schuur). En weer zo’n gezellige kerstboom.

Hier staat de erwtensoep zachtjes te pruttelen, ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Vanmiddag druk geweest met het maken van een shirt voor het kerstdiner en kerstlunch op kantoot volgende week. Iedereen loopt altijd in hetzelfde , ik niet 😉, deze stof heb ik gebruikt
We have far more in common than that which devides us..
pi_190330840
LS wat een leuke dingen mag je als opdracht doen. Je gaat vast ook nog veel vaker meemaken dat de opdrachtgever ineens iets anders wil :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190330846
Wat een productieve zondag lees ik bij een aantal: van bomen versieren tot oplevering van website etc etc door Lucky w/

Hier ook een sort of: analoge agenda 2020 ingewijd en 2019 met ingelegde losse aantekeningen opgeruimd.

Vanavond schelvisfilet met bospeen + aard uit oven + bieslooksaus.
HF recepten laten zich alleen nog linken in de app.

Isa & Lonaa: hielden jullie het droog?
pi_190330853
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoop ook dat dat goed komt. Zou er leuk uitzien in dat glas. Bij Lonaa geweest en nu wil ik ook meer kamerplanten :')

@:blues Het begon met niet meer auto rijden. Daarna liever niet meer in auto's zitten, vooral niet op lange afstanden. Vooral niet op snelwegen. Op het ergst durfde ii niet meer te lopen of fietsen op wegen waar auto's reden. Dat laatste werd me te gortig en ben ik, bang, weer gaan doen. Nu soms op de fiets nog beetje eng.

Flash, wat lief van je om iets voor de pakketbezorger te maken. Goed idee! Die van mij heet Marjan en verdient ook wel wat leuks.
Die hele gave is trouwens een Philodendron Squamiferum. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190330866
Niet zeiknat is een betere omschrijving. @AnneX

Maar eigenlijk viel het alles mee. :Y
pi_190330880
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2019 17:58 schreef Lonaa het volgende:

Die hele gave is trouwens een Philodendron Squamiferum. :Y
Even bij een tuincentrum binnen wippen dus.
pi_190330882
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
K. kan geen constante snelheid aanhouden... 120-125-120-125-120-125 .... }:| }:|
Of hij gaat versnellen als je af moet remmen.. 90-100-70 8)7

En als ik pech heb en er staat een nummer op wat ie goed vind dan versnellen we op de maat van de muziek....
hahhah oww wat erg, mensen die de hele tijd sturen of idd van snelheid wisselen wordt ik gek van (of gewoon misselijk)
pi_190330894
Ik vond het wel meevallen qua weer :Y
pi_190330910
quote:
11s.gif Op zondag 8 december 2019 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoorde altijd dat paardebloemen giftig zijn :o
Ik voer ze altijd aan de muizen.. die zijn gek op paardebloemblad.
pi_190330911
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even bij een tuincentrum binnen wippen dus.
:Y En anders wil ik m van het voorjaar wel toppen, hij wordt wat groot :')
pi_190330930
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2019 18:02 schreef Lonaa het volgende:

:Y En anders wil ik m van het voorjaar wel toppen, hij wordt wat groot :')
Doen we een stekjes-dag *O*
pi_190330941
Jullie waren wel gezellig vanmiddag trouwens.

Ik heb gelukkig gewoon frozen mens-erger-je-niet gespeeld met een leuke kleuter.

En daarna de huilende baby van de jarige peuter mogen troosten. Die had een speen die in zn mond moest om hem te laten stoppen met huilen.... gelukkig zit er een uit-knop op gezien ik echt hard moest duwen... dat gaat zo’n peuter echt niet lukken _O-
pi_190330956
De reisinfo in de trein van blauwnet uit Enschede vertelt me dat er over 20 min een trein vanuit zwolle naar enschede gaat. Mocht ik me bedenken en direct terug willen.
pi_190330960
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yes *O*

Ik ben overigens wel moe van vandaag :D :')
pi_190330968
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:05 schreef Isabeau het volgende:
De reisinfo in de trein van blauwnet uit Enschede vertelt me dat er over 20 min een trein vanuit zwolle naar enschede gaat. Mocht ik me bedenken en direct terug willen.
Doen. Wij eten pizza.
pi_190330994
Ik ben juist planten aan het wegdoen. :@ of nouja, wat dood gaat, wil ik niet meer vervangen. Ondanks dat ik van planten hou, hou ik ook heel erg van leegte. Het werd gewoon teveel. En de vensterbank die nu vol staat, moet uiteindelijk een openslaande deur worden. Dus dan is er ook gewoon geen plek meer.

En mijn dure grote Olifantsoor is dood gegaan. ;( Misschien komt het omdat ik daar zo erg van baal. :')
pi_190331004
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Komt wel goed, Monstera's zijn echt supersterk. Mijn Monstera was ook een enorme chaos, dus toen heb ik er twee planten van gemaakt. 1 plant bestaat nu uit allemaal lossen en gestekte takken en de ander is de 'basis'plant maar heeft wel de kleinere bladeren. Uit die tweede plant nu dus weer een groot stekje gehaald. Beide doen het prima, terwijl ze niet op de beste plekken staan en ik ze ook best nog wel eens vergeet.
En toch ziet de mijne er de laatste tijd bar sneu uit. Toen ik hem net kreeg gaf ik hem te veel water en daar werd hij sneu van, maar nu heb ik hem kennelijk een tijd weer veel te weinig gegeven, want de grond was helemaal gekrompen zo droog. Zijn grote oude bladeren worden geel en gaan ervanaf, maar hij heeft wel drie meterslange slierten gemaakt die ik maar van mijn kast af heb laten hangen. Is er een idee over wat men hoort te doen met dat soort uitlopers? :)
pi_190331034
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:08 schreef Tele6 het volgende:
En toch ziet de mijne er de laatste tijd bar sneu uit. Toen ik hem net kreeg gaf ik hem te veel water en daar werd hij sneu van, maar nu heb ik hem kennelijk een tijd weer veel te weinig gegeven, want de grond was helemaal gekrompen zo droog. Zijn grote oude bladeren worden geel en gaan ervanaf, maar hij heeft wel drie meterslange slierten gemaakt die ik maar van mijn kast af heb laten hangen. Is er een idee over wat men hoort te doen met dat soort uitlopers? :)
Zijn het luchtwortels? In dat geval gewoon lekker laten hangen. Je kunt ze weer terug in de grond stoppen. Of je kan een stukje onder waar de luchtwortel begint het blad eraf knippen en daar een stekje van maken.
pi_190331093
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn het luchtwortels? In dat geval gewoon lekker laten hangen. Je kunt ze weer terug in de grond stoppen. Of je kan een stukje onder waar de luchtwortel begint het blad eraf knippen en daar een stekje van maken.
Nee, de luchtwortels van mijne zijn korter dan dat en bruinig. Dit zijn lange groene slierten met hier en daar een blaadje en hier en daar een luchtwortel.

Misschien is mijn Monstera gewoon raar, want als ik plaatjes van Monstera's zoek, hebben ze allemaal die slierten niet :')
pi_190331113
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+

Vind het jammer dat ik niet enorm veel plek heb voor planten.

Vandaag een peper afgeknipt vlak boven de grond. Kijken of ie over tijdje weer opkomt.
Rest van de pepers dragen nog pepers op de een of andere manier.

Verder buiten de diverse pepers enkel een mini ficusje en een woestijnroos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')