Komt wel goed, Monstera's zijn echt supersterk. Mijn Monstera was ook een enorme chaos, dus toen heb ik er twee planten van gemaakt. 1 plant bestaat nu uit allemaal lossen en gestekte takken en de ander is de 'basis'plant maar heeft wel de kleinere bladeren. Uit die tweede plant nu dus weer een groot stekje gehaald. Beide doen het prima, terwijl ze niet op de beste plekken staan en ik ze ook best nog wel eens vergeet.quote:Op zondag 8 december 2019 16:48 schreef Aure het volgende:
Oh tof!
Ik heb laatst een enorme monstera verpot en omhoog gezet (hij was bij een vriendin van mij helemaal over de grond gaan groeien). Ik hoop dat ie het gaat redden, hij heeft best wel wat (kleine) wortels verloren (om hem weer recht op te krijgen moest ik alles los van elkaar halen)
Hoe lekker?quote:Op zondag 8 december 2019 16:58 schreef Barreltje het volgende:
Die Vietnamese loempias zijn de e ice lekkeredie Chinese units zijn smerige deeg dingen
Beetje fantasie gebruikenquote:
Oh dat stelt me wel gerustquote:Op zondag 8 december 2019 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt wel goed, Monstera's zijn echt supersterk. Mijn Monstera was ook een enorme chaos, dus toen heb ik er twee planten van gemaakt. 1 plant bestaat nu uit allemaal lossen en gestekte takken en de ander is de 'basis'plant maar heeft wel de kleinere bladeren. Uit die tweede plant nu dus weer een groot stekje gehaald. Beide doen het prima, terwijl ze niet op de beste plekken staan en ik ze ook best nog wel eens vergeet.
Oh wow.quote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh dat stelt me wel gerust
Ik heb eindelijk een imgur workaround gevonden. Dit was voor:
[ afbeelding ]
Dit is na:
[ afbeelding ]
gaaf!quote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef Aure het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is na:
[ afbeelding ]
ik vind dit 100x leuker dan een overdrven boom met 150 grote ballen en veel glitter.. leukquote:Op zondag 8 december 2019 17:26 schreef Aure het volgende:
Het zijn van die houten engeltjes enzomet wat glazen ballen/druppels van de dille en kamille. We hebben nu al 3 jaar dezelfde versiering, maar het verveelt nog steeds niet
Ik heb al 15 jaar dezelfde versiering.quote:Op zondag 8 december 2019 17:26 schreef Aure het volgende:
Het zijn van die houten engeltjes enzomet wat glazen ballen/druppels van de dille en kamille. We hebben nu al 3 jaar dezelfde versiering, maar het verveelt nog steeds niet
nee het zegt vooral dat je geen avontuurlijke katten in huis hebt bvquote:Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb al 15 jaar dezelfde versiering.Is dat raar?
Woon wel aan een groot parkquote:Op zondag 8 december 2019 15:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan je niet een laurier in een gemeenteperk/park planten, stiekem? Af en toe effies een blad knippen...
Ziet er goed uit. Kan je die stammen ergens kopen?quote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef Aure het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is na:
[ afbeelding ]
K. heeft gelijkquote:Op zondag 8 december 2019 17:35 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet nog niet of we een boom hebben dit jaar.. K. vind een boom sowieso stom ( partypooper) en ik moet ook nog werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |