Zou jij dat in je eentje durven, zo'n trip door Azerbeidjan of hoe je dat ook spelt?quote:
Ja hoor, waarom niet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij dat in je eentje durven, zo'n trip door Azerbeidjan of hoe je dat ook spelt?
Niet zo avontuurlijk maar ik zou er geen angst voor hebben. Het is dat ik het geld er niet voor heb, anders zou ik dit wel doen. Beetje over de wereld reizenquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe avontuurlijk jij bent ingesteld.
Geld valt overal te maken, eerder je verantwoordelijkheden denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo avontuurlijk maar ik zou er geen angst voor hebben. Het is dat ik het geld er niet voor heb, anders zou ik dit wel doen. Beetje over de wereld reizen
Reisgenot beste genotquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo avontuurlijk maar ik zou er geen angst voor hebben. Het is dat ik het geld er niet voor heb, anders zou ik dit wel doen. Beetje over de wereld reizen
Eens. Maar ergens begrijp ik N1ek- wel. De Kaukasus oogt niet echt heel vriendelijk en toeristisch.quote:
Mwah. Ben op slechtere plekken geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar ergens begrijp ik N1ek- wel. De Kaukasus oogt niet echt heel vriendelijk en toeristisch.
Zoals?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Ben op slechtere plekken geweest.
Ooit in Helmond geweest??quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij woont in Tilburg, dan valt daarna alles mee.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Limburg en Drenthe zijn nog wel een tikkeltje erger.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
It's all a piece of shit, don't fool yourself, ouwe Brabo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Limburg en Drenthe zijn nog wel een tikkeltje erger.
Ik word toch liever dood gevonden in Tilburg dan in Helmond. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:
Ik ben een Rotterdammer, geen Brabander.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
It's all a piece of shit, don't fool yourself, ouwe Brabo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Matige OP
Denk ik. Niet geklikt.
moet jij wetenquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:36 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer, geen Brabander.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- kom eens met wat goede techno
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Om in de sferen van het oostblok te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch ook een dildo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat was weer 6 minuten techno voor de komende 3,5 jaar. Wat een hoop van hetzelfde is dat toch altijd.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een dildo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Luister nu naar
Dat is al een stuk beter dan die ellende die jij me voorschotelde N1ek-.
Wat is een hardstyleprleet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik scrollde net langs een Shifted-track in mijn playlist, maar ik dacht; doe dat maar niet, want dat is te soft voor onze hardstyleprleet.
Ik zoek eigenlijk techno of tekno met zo'n veel hardere/snellere beat. Heb je iets?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik scrollde net langs een Shifted-track in mijn playlist, maar ik dacht; doe dat maar niet, want dat is te soft voor onze hardstyleproleet.
Gwn lekker setje rawstyle pompen jatochquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat was weer 6 minuten techno voor de komende 3,5 jaar. Wat een hoop van hetzelfde is dat toch altijd.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk techno of tekno met zo'n veel hardere/snellere beat. Heb je iets?
juist, exact iets met deze beatquote:
DJ Rushquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Een set van DJ Rush gaat altijd die kant uit.
Heb je toen vanuit Brabant de Intercity gepakt of de Sprinter?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
DJ RushIk was bij zijn Boiler Room set in Roffa.
Benenwagen, is 10 minuten lopen vanaf mn deur.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je toen vanuit Brabant de Intercity gepakt of de Sprinter?
Fred Flintstone ging ook altijd met de benenwagen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Benenwagen, is 10 minuten lopen vanaf mn deur.
Ok้ sneeuwvlokje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Fred Flintstone ging ook altijd met de benenwagen.
Ha ha ha![]()
waarom tag je mij en @Doublepain niet hierin lulquote:
Kan je ook niks aan doen, wees niet te hard voor jezelfquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:36 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer, geen Brabander.
Hahahahhquote:Op zaterdag 7 december 2019 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, wees niet te hard voor jezelf
hahahaquote:Op zaterdag 7 december 2019 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voetballen na het snuiven en zuipen, beter anti-katermiddel is er niet.quote:
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bakkes.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wat een klootzakquote:Op zaterdag 7 december 2019 13:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom tag je mij en @:doublepain niet hierin lul
mwoa Zeeland is wel meest depri dan Drenthe dan Limburg.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
mooi warkquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens niet zo polariseren.
Hand in hand kameraden.
Ja, ik heb er gelijk maar wat op ingezet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ripcity
@:doublepain
wel hoog voor Leicester?
Nummertje 4 wel heel erg hype zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Danny Vera is de hoogste nieuwe binnenkomer OOIT in de #top2000. @:Caland vindt dit fantastisch.
Ik begrijp ook niet waarom @Caland zo'n grote fan van hem is. Danny Vera is voor hem wat die Aziatische bandjes voor @KingRoland zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nummertje 4 wel heel erg hype zeg.
https://instagram.com/safiracrespin?igshid=1fy969pyymiciquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:23 schreef KingRoland het volgende:
@:bolasie mis ik iets trouwens? quotering is wel hoog. Vardy is toch niet blessa?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Villa gaat trouwens wel winnen morgen van Leicester.
??quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://instagram.com/safiracrespin?igshid=1fy969pyymici
Dr vriendje is net vreemdgegaan. Misschien kan je haar troosten.
ik heb 50 euro erop gegooid voor leicester Nielsie ouwe reusquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Al hoop ik vooral dat Joshua Ruiz een beetje snel neermept vanavond.
Geen idee welke proletenvechtsport die twee opereren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Al hoop ik vooral dat Joshua Ruiz een beetje snel neermept vanavond.
Indonesi๋ ligt in Azi๋. Let eens beter op bij topo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
??
dit is geen k-pop artiest of random Aziatische dame
Ik was niet bepaald de sterkste in topografie. Jammer dat je dit weer erbij moet halen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Indonesi๋ ligt in Azi๋. Let eens beter op bij topo.
Om het goed te maken dan: https://www.instagram.com/p/B5nwviSgjx2/?igshid=dnixj95mrnm6
Leicester betten is een beetje zoals t seizoen dat ze kampioen werden: je denkt elke week nee ik doe t niet want ze zullen nu wel eindelijk verliezen. Aan t eind van het seizoen denk je shit had zoveel kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb 50 euro erop gegooid voor leicester Nielsie ouwe reus
zekerquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leicester betten is een beetje zoals t seizoen dat ze kampioen werden: je denkt elke week nee ik doe t niet want ze zullen nu wel eindelijk verliezen. Aan t eind van het seizoen denk je shit had zoveel kunnen verdienen.
Feyenoord drAw dus.
Ik zat laatst via SofaScore een wedstrijd te volgen ergens in Bolivia ofzo, en een team was de hele wedstrijd op de goal van de tegenstander aan het beuken, maar kwam toch 1-0 achter. Ik overwoog in de laatste paar minuten nog honderd euro op dat team op winst te zetten. Niet gedaan. In de blessuretijd maken ze er nog twee en winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leicester betten is een beetje zoals t seizoen dat ze kampioen werden: je denkt elke week nee ik doe t niet want ze zullen nu wel eindelijk verliezen. Aan t eind van het seizoen denk je shit had zoveel kunnen verdienen.
Feyenoord drAw dus.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb 50 euro erop gegooid voor leicester Nielsie ouwe reus
De nobele bokssport.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen idee welke proletenvechtsport die twee opereren.
Ga over twee weken wel Badrtju vs. Rico kijken.
Ado is ook geen feest dit jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drizzt en ik zijn vanavond geen vrienden.
Ik heb het altijd heel vreemd gevonden dat de stad Den Haag nooit in staat is geweest om van ADO een topclub te maken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mogen wel degraderen
Het was niks, is niks en het gaat ook nooit wat worden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd heel vreemd gevonden dat de stad Den Haag nooit in staat is geweest om van ADO een topclub te maken.
Hoe lang heb je daar een seizoenskaart gehad?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, is niks en het gaat ook nooit wat worden.
Dit zijn geen leuke vragen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar een seizoenskaart gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zijn geen leuke vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zul je het wel weten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bar็a, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zijn geen leuke vragen.Wat vond je vriendin ervan toen je haar ontmoette dat je op vrijdagavond met een petje op en een ploertendoder bij je op stap ging met hooli's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha. Dat wist ze in eerste instantie niet. Dacht dat ik braaf in een ouwelullen vak zat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat vond je vriendin ervan toen je haar ontmoette dat je op vrijdagavond met een petje op en een ploertendoder bij je op stap ging met hooli's?
Ik vind deze zin niet lekker lopenquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat vond je vriendin ervan toen je haar ontmoette dat je op vrijdagavond met een petje op en een ploertendoder bij je op stap ging met hooli's?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee ik was eigenlijk best braaf, Niek
Je loopt zelf niet lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind deze zin niet lekker lopen
Volgende dag weer op straat. Ja toch niet dan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegโh gingu we naar de Meโar, kreeg je paar kank๛rklapp๛h, werd je celletje ingegooid....
Tokkiequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat wist ze in eerste instantie niet. Dacht dat ik braaf in een ouwelullen vak zat.
quote:
Lulloquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee ik was eigenlijk best braaf, Niek
Net als Lucillequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind deze zin niet lekker lopen
Frenkiegod, de mastermind achter alles @Masterminded @Ajacied422 @Albanus @El-Stinhoquote:
Kerstboom zetten?quote:Op zondag 8 december 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit moet voor jou toch wel het mooiste weekend van 2019 zijn.
Hier nog niet. Boompje staat tegen het huis aan. Acclimatiseren enzo.quote:
Ja komt goed.quote:Op zondag 8 december 2019 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier nog niet. Boompje staat tegen het huis aan. Acclimatiseren enzo.
Pics van je boom in het desbetreffende topic graag.
25 Zo te zien heb je voor ze gebeden, goed gedaan makker!quote:Op zondag 8 december 2019 16:10 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels hoeveel had je gezet op leicester?
Eindelijk eens een leuk fragment met Valentijn.quote:
Hahahahaha, ga door. Ik geniet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Heel even was ik in de veronderstelling dat Aston Villa wel aan een aardig seizoen bezig was, maar heb een paar potjes gemist zie ik nu op de ranglijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kook je nu voor je vriendin, of laat je haar ALWEER verhongeren?quote:Op zondag 8 december 2019 17:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 15 euro.
Vandaag hoefde ik niks te bewaren.quote:Op zondag 8 december 2019 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kook je nu voor je vriendin, of laat je haar ALWEER verhongeren?
quote:Op zondag 8 december 2019 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
100.000 posts gezet allen
@:zipportal @:lenny_leonard @:de_kraam @:onlogisch @:lavenderr @:kingroland @:anneloos @:kapiteintje
Gefeliciteerd met deze mijlpaal WGquote:Op zondag 8 december 2019 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal @:lenny_leonard @:de_kraam @:onlogisch @:lavenderr @:kingroland @:anneloos @:kapiteintje
88God hier. IK KOM ERAAN.quote:Op zondag 8 december 2019 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Gefeliciteerd maat. Wat een mijlpaal.quote:Op zondag 8 december 2019 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik moet hem niet.quote:Op zondag 8 december 2019 18:39 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk dat @:GGMM hier niet in werd getagged.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 december 2019 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Overigens wordt @:onlogisch weer eens gefileerd in het Feijenoordtopic
Gras is groen
quote:Op zondag 8 december 2019 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Elia juist een prima speler voor Feyenoord
Dit is wel heel erg pijnlijk ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:55 schreef onlogisch het volgende:
Onze aanvalslinie de beste van Nederland?Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:55 schreef onlogisch het volgende:
Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.
Een beetje zoals de TT al aangeeft, een tussenjaartje
Reeperbahngenotquote:Op zondag 8 december 2019 21:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Morgen op en neer naar Hamburg. Met een kopje thee in de ICE.
Groetjes, opperkleurder.
Bestaat niet. Was gewoon V-V-V-V-VIER op een rij maar niet geclaimd.quote:Op zondag 8 december 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Vijf op een rij1!!1!1!1
@:lange_lans
@:onlogisch
vijf>vierquote:Op zondag 8 december 2019 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bestaat niet. Was gewoon V-V-V-V-VIER op een rij maar niet geclaimd.
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zondag 8 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
@:GGMM
Pedo-partij PNVD wil doorstart maken als stichting
Niet gekliktquote:Op zondag 8 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Niet gekliktquote:Op zondag 8 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zondag 8 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Dennis in Duindorp genotquote:Op maandag 9 december 2019 01:26 schreef KingRoland het volgende:
tijdens nieuwjaar misschien naar Duindorp vrienden
@:mortaxx
@:caland
@:haags_kwartiertje
@:lenny_leonard
@:coco.
@:wereldgozer
@:zipportal
@:afcniels
Ga je de kerk beschermen?quote:Op maandag 9 december 2019 01:26 schreef KingRoland het volgende:
tijdens nieuwjaar misschien naar Duindorp vrienden
@:mortaxx
@:caland
@:haags_kwartiertje
@:lenny_leonard
@:coco.
@:wereldgozer
@:zipportal
@:afcniels
Sowquote:Op maandag 9 december 2019 09:26 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Wat ging onlogisch gisteren af zeg
quote:Op maandag 9 december 2019 09:26 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Wat ging onlogisch gisteren af zeg
Wat vind jij van mensen die zeggen "met slechte mensen gaat het altijd goed!" wanneer je vraagt of alles goed gaat met iemand?quote:Op maandag 9 december 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
Mobiel fokken werkt echt kut sinds een week ofzo
Meer mensen last van?
@:danny @:doublepain @:trein2000 @:jancees
Dat soort mensen zou je moeten mogen fusillerenquote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die zeggen "met slechte mensen gaat het altijd goed!" wanneer je vraagt of alles goed gaat met iemand?
op een domme vraag krijg je meestal een dom antwoordquote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die zeggen "met slechte mensen gaat het altijd goed!" wanneer je vraagt of alles goed gaat met iemand?
Ik ben gewoon vriendelijkquote:Op maandag 9 december 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
op een domme vraag krijg je meestal een dom antwoord
Ja bijzonder hinderlijkquote:Op maandag 9 december 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
Mobiel fokken werkt echt kut sinds een week ofzo
Meer mensen last van?
@:danny @:doublepain @:trein2000 @:jancees
Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 9 december 2019 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik deze met wat blauwe bessen en aardbei
genot
Nee. Daar moet ik nog mee beginnen. E้n ding tegelijk h้ Ren้. (Echt supercool dat in de zin hier voor 50% van de kleine e's een streepje boven zich hebbenquote:
zit je nog steeds aan dat Dr Atkins gebeuren?quote:Op maandag 9 december 2019 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik deze met wat blauwe bessen en aardbei
genot
Ja alleen bij die tweede moest het streepje de andere kant op, walgelijk dom varken.quote:Op maandag 9 december 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Daar moet ik nog mee beginnen. E้n ding tegelijk h้ Ren้. (Echt supercool dat in de zin hier voor 50% van de kleine e's een streepje boven zich hebben)
Ik weet niet of ik dit tegen jou moet zeggen maar ik heb gisteravond veganistisch gegeten.quote:Op maandag 9 december 2019 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit je nog steeds aan dat Dr Atkins gebeuren?
Nou ja zeg.quote:Op maandag 9 december 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen bij die tweede moest het streepje de andere kant op, walgelijk dom varken.
quote:Op maandag 9 december 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit tegen jou moet zeggen maar ik heb gisteravond veganistisch gegeten.
Het viel me niet tegen. Miste het stukje vlees tot mijn verbazing niet echt.quote:Op maandag 9 december 2019 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]was het lekker? Niks op tegen hoor af en toe, al vind ik vegan best wel moeilijk qua bereiden, vegetarisch maak ik wel regelmatig.
Ja, een magnetron en een koffiezetapparaat. Ideale machines voor in de keuken.quote:Op maandag 9 december 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie een keukenmachine? Zo ja, welke raden jullie aan?
Ja, je moeder.quote:Op maandag 9 december 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
zijn veel mogelijkheden met groente, vind ik ook leuker dan die pogingen om vlees te imiteren.quote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het viel me niet tegen. Miste het stukje vlees tot mijn verbazing niet echt.
Hilarisch.quote:Op maandag 9 december 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een magnetron en een koffiezetapparaat. Ideale machines voor in de keuken.
Zou ze beiden aanraden.
Een veredelde staafmixerquote:Op maandag 9 december 2019 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hilarisch.
Ik doelde meer hierop
https://www.bol.com/nl/l/keukenmachines/N/10815/?page=1
geen idee wat dat is, ken het alleen van naamquote:Op maandag 9 december 2019 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit je nog steeds aan dat Dr Atkins gebeuren?
die heeft dat geen koolhydraten dieet bedacht, dat raakte uit de mode en toen hebben het weer uit het stof gehaald, een nieuw naampje erop en er zijn weer volgers.quote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee wat dat is, ken het alleen van naam
quote:Op maandag 9 december 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft dat geen koolhydraten dieet bedacht, dat raakte uit de mode en toen hebben het weer uit het stof gehaald, een nieuw naampje erop en er zijn weer volgers.
noem maar een wetenschapper die er eerder mee kwam danquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat het het oudste dieet is voor mensen, dat bestond al ver voor die gozer er wat mee deed
geen idee, maar miljarden mensen gingen hem voorquote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem maar een wetenschapper die er eerder mee kwam dan
Ik maak me ook een beetje zorgen.quote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al een tijd geen nieuwe Ed Baars meer gezien.
Wat is er aan de hand? @:ggmm
quote:Op maandag 9 december 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch loopt weer met zijn onderbuikgevoelens te koop.
ik vind die filmpjes echt niet grappigquote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb een AEG, omdat ik die gratis kreeg bij al mijn AEG apparatuur in de keuken. Prima apparaatjequote:Op maandag 9 december 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Dat vind niemand.quote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind die filmpjes echt niet grappig
En nog een jij-bak erachteraan.quote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]![]()
volgens mij is het tarado die over zijn onderbuikgevoel begint
ik raad je aan om terug te scrollen en dan je mening nog eens te herzienquote:Op maandag 9 december 2019 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog een jij-bak erachteraan.
Lekker bezig maat.
als jij je daar goed bij voelt is het helemaal primaquote:Op maandag 9 december 2019 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik eet gewoon eigenlijk geen pasta, brood of rijst meer
dat is toch niet zo gek?
thanks dadquote:Op maandag 9 december 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij je daar goed bij voelt is het helemaal prima
Ik verwacht een geweldige uitvinding. Hopelijk weer kerst gerelateerd.quote:
Ik heb een Kenwood Chef Elitequote:Op maandag 9 december 2019 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hilarisch.
Ik doelde meer hierop
https://www.bol.com/nl/l/keukenmachines/N/10815/?page=1
Dat lijkt me heel sterkquote:Op maandag 9 december 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, maar miljarden mensen gingen hem voor
Ja en voor de sfeer wat led,s verlichtingquote:Op maandag 9 december 2019 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik verwacht een geweldige uitvinding. Hopelijk weer kerst gerelateerd.
Misschien een draaiende kerststal van een ladden bodem.
Minderwaardig mens.quote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind die filmpjes echt niet grappig
quote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goeiste laatste titel.quote:Tower Toren christmas tree kerstboom draait turn
is goed gewoon eruit latenquote:Op maandag 9 december 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd dat gekanker van jou op Twitter..
Wat is dat voor act?
Je kunt beter, zorgvuldig afgewogen, iedere dag broccoli, rijst en kipfilet eten.quote:Op maandag 9 december 2019 13:42 schreef GGMM het volgende:
Mensen die geen koolhydraten meer eten omdat ze willen afvallen zijn sowieso niet goed wijs.
Ja om vervolgens maandenlang niet meer te sporten en je gore kop vol te gooien met snoepgoed en chocolade.quote:Op maandag 9 december 2019 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter, zorgvuldig afgewogen, iedere dag broccoli, rijst en kipfilet eten.
@onlogischquote:Op maandag 9 december 2019 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter, zorgvuldig afgewogen, iedere dag broccoli, rijst en kipfilet eten.
Of afwisselen met 2 kapsalons.quote:Op maandag 9 december 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja om vervolgens maandenlang niet meer te sporten en je gore kop vol te gooien met snoepgoed en chocolade.
Bedankt voor je like maatquote:Op maandag 9 december 2019 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Tering, wat is die Van Praag toch een gigantische kneus.
Wat ben je boosquote:Op maandag 9 december 2019 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op maandag 9 december 2019 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Nee hoor, dit vind ik alleen wel heel erg triest:quote:
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:42:39@FeyenoordJuul @UEFAcom Ik word op Twitter het meest door Feyenoord supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen? reageer retweet
quote:Op maandag 9 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee hoor, dit vind ik alleen wel heel erg triest:twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:42:39@:FeyenoordJuul @:UEFAcom Ik word op Twitter het meest door Feyenoord supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen? reageer retweet
[..]
Nee hoor, dit vind ik alleen wel heel erg triest:twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:42:39@:FeyenoordJuul @:UEFAcom Ik word op Twitter het meest door Feyenoord supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen? reageer retweet
Zie hieronder.quote:Op maandag 9 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
quote:Op maandag 9 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
[..]
Indrukwekkend.quote:Op maandag 9 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar kan ik die dingen vinden?quote:Op maandag 9 december 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
Anneloos heeft op mij gestemd als grootste aanwinst.
Mijn dag kan niet meer stuk.
VERGEET NIET OP DE AWARDS TE STEMMEN MENSEN
@skysherrifquote:Op maandag 9 december 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar waren het net de VBL-awards, dit jaar valt dat een beetje tegen.
Werktechnisch gezien op zijn positie een hele debiele fout.quote:Op maandag 9 december 2019 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie dat hij zelfs trending is nu op twitter met zijn onzin.quote:Op maandag 9 december 2019 17:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Werktechnisch gezien op zijn positie een hele debiele fout.
quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat hij zelfs trending is nu op twitter met zijn onzin.
Net goedquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot dat je het benoemd
Onlo moet een weekje ertussenuit. Hij lijkt uitgeput, krijgt klap na klap en doolt.quote:
Ook even gereageerdquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Michael van Praag is een parodie?twitter:DeKruikenzeiker twitterde op maandag 09-12-2019 om 18:38:50Echt alles wat uit deze man zijn vingers komt is digitale stront op zijn dunst. Je zou bijna denken dat het een parodie is. Michaal van Praeg ofzo. https://t.co/8AuMcEYadH reageer retweet
Als je iemand nodig hebt die met je kan praten dan ben ik er altijd voor jou Roland.quote:Op maandag 9 december 2019 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zit nu in een depressieve periode.
Dankje Ren้. Ik heb het advies gekregen om alles eruit te gooien.quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt die met je kan praten dan ben ik er altijd voor jou Roland.
quote:
Doe even normaal, Roland.twitter:Roland_de_echte twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:28:51@DeKruikenzeiker Jij moet gewoon je kanker bek houden. reageer retweet
oke waarom die 2x bscquote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. 2x BSc, 1x MSc. Toen vond ik het wel mooi geweest.
Als marketingstudent ben ik van mening dat kiezen voor Rabobank het domste is wat je kan doen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef GGMM het volgende:
Mijn Rabo Scanner is kapot.
Dus ik ga naar de site van de Rabobank, ik klik op 'Mijn scanner is kapot, nieuwe aanvragen' wordt er gevraagd om in te loggen met mijn Rabo Scanner.
Ik ben woedend.
Hij kan zich niet meer beheersen of het is een matige act. Ik profileer mij als een ware heer op den Twitterquote:Op maandag 9 december 2019 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Doe even normaal, Roland.twitter:Roland_de_echte twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:28:51@:DeKruikenzeiker Jij moet gewoon je kanker bek houden. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |