Zou jij dat in je eentje durven, zo'n trip door Azerbeidjan of hoe je dat ook spelt?quote:
Ja hoor, waarom niet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij dat in je eentje durven, zo'n trip door Azerbeidjan of hoe je dat ook spelt?
Niet zo avontuurlijk maar ik zou er geen angst voor hebben. Het is dat ik het geld er niet voor heb, anders zou ik dit wel doen. Beetje over de wereld reizenquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe avontuurlijk jij bent ingesteld.
Geld valt overal te maken, eerder je verantwoordelijkheden denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo avontuurlijk maar ik zou er geen angst voor hebben. Het is dat ik het geld er niet voor heb, anders zou ik dit wel doen. Beetje over de wereld reizen
Reisgenot beste genotquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo avontuurlijk maar ik zou er geen angst voor hebben. Het is dat ik het geld er niet voor heb, anders zou ik dit wel doen. Beetje over de wereld reizen
Eens. Maar ergens begrijp ik N1ek- wel. De Kaukasus oogt niet echt heel vriendelijk en toeristisch.quote:
Mwah. Ben op slechtere plekken geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar ergens begrijp ik N1ek- wel. De Kaukasus oogt niet echt heel vriendelijk en toeristisch.
Zoals?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Ben op slechtere plekken geweest.
Ooit in Helmond geweest??quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij woont in Tilburg, dan valt daarna alles mee.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Limburg en Drenthe zijn nog wel een tikkeltje erger.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
It's all a piece of shit, don't fool yourself, ouwe Brabo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Limburg en Drenthe zijn nog wel een tikkeltje erger.
Ik word toch liever dood gevonden in Tilburg dan in Helmond. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:
Ik ben een Rotterdammer, geen Brabander.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
It's all a piece of shit, don't fool yourself, ouwe Brabo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Matige OP
Denk ik. Niet geklikt.
moet jij wetenquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:36 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer, geen Brabander.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- kom eens met wat goede techno
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Om in de sferen van het oostblok te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch ook een dildo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat was weer 6 minuten techno voor de komende 3,5 jaar. Wat een hoop van hetzelfde is dat toch altijd.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een dildo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Luister nu naar
Dat is al een stuk beter dan die ellende die jij me voorschotelde N1ek-.
Wat is een hardstyleprleet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik scrollde net langs een Shifted-track in mijn playlist, maar ik dacht; doe dat maar niet, want dat is te soft voor onze hardstyleprleet.
Ik zoek eigenlijk techno of tekno met zo'n veel hardere/snellere beat. Heb je iets?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik scrollde net langs een Shifted-track in mijn playlist, maar ik dacht; doe dat maar niet, want dat is te soft voor onze hardstyleproleet.
Gwn lekker setje rawstyle pompen jatochquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat was weer 6 minuten techno voor de komende 3,5 jaar. Wat een hoop van hetzelfde is dat toch altijd.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk techno of tekno met zo'n veel hardere/snellere beat. Heb je iets?
juist, exact iets met deze beatquote:
DJ Rushquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Een set van DJ Rush gaat altijd die kant uit.
Heb je toen vanuit Brabant de Intercity gepakt of de Sprinter?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
DJ RushIk was bij zijn Boiler Room set in Roffa.
Benenwagen, is 10 minuten lopen vanaf mn deur.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je toen vanuit Brabant de Intercity gepakt of de Sprinter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |