quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:10 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gisteren een leuke Sinterklaasborrel gehad in De Kerk. Het café naast de Kerk aan de Amstelveenseweg. Als je wilde plassen moest je door het biechthok.
Jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaloersHet wordt hier zo wel minder, dan maar even met Muppet wandelen.
Vlees toch? Die doggen poepten 1x in de twee dagen op vlees en 2x per dag op brokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die kregen 1.5kg vlees per dag![]()
Oeps :xquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Geen officiële astma maar ze zien wel duidelijke verbetering als ik wel puf.
Verder allergisch voor katten......handig met 2 katten in huis
Hier meestal 1x per dag. Maar gewoon wel bijzonder, 10 kg wegen, 5% van je lichaamsgewicht opvreten, hele dag niet kakken en ondertussen gewoon weer 5% van je lichaamsgewicht opvreten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vlees toch? Die doggen poepten 1x in de twee dagen op vlees en 2x per dag op brokken.
En die kregen 1.5kg vlees per dag
Kakgedrag van honden is sowieso fascinerendquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier meestal 1x per dag. Maar gewoon wel bijzonder, 10 kg wegen, 5% van je lichaamsgewicht opvreten, hele dag niet kakken en ondertussen gewoon weer 5% van je lichaamsgewicht opvreten.
Jaquote:
Ja, dat is wel waar.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kakgedrag van honden is sowieso fascinerend
AI, en nu? Medicatie gekregen? Of gewoon blijven puffen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaloersHet wordt hier zo wel minder, dan maar even met Muppet wandelen.
Honden zijn flexibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijven puffenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
AI, en nu? Medicatie gekregen? Of gewoon blijven puffen?
Lijkt me echt verschrikkelijk geen katten meer. De diva's zijn redelijk antiallergisch (mensen krijgen minder snel last)
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maakt dat zo'n verschil ja?
Ik merkte bij Loebes al verschil toen ik van het ene merk naar het andere ging.
Hij poept twee keer per dag
Ik moest eerst lachenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er weleens naar gekeken. Maar ik kwam er niet uit hoe ik dat moest gaan doen met extra toevoegingen voor zijn gewrichten enzo. Hij krijgt al vanaf dat hij een jaar is voeding voor honden met gevoelige gewrichten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik vind vers vlees (in KVV of originele vorm) echt wereld van verschil maken.
- Minder (vaak) kak.
- Meurt beduidend minder
- Ze zijn meer voldaan na het eten
- De vacht wordt mooier/beter
- Minder kans op bepaalde (ouderdoms)ziektes.
Glucosamine bijvoeren? Of een ander supplement. Er zijn er zat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er weleens naar gekeken. Maar ik kwam er niet uit hoe ik dat moest gaan doen met extra toevoegingen voor zijn gewrichten enzo. Hij krijgt al vanaf dat hij een jaar is voeding voor honden met gevoelige gewrichten.
Ah! Wel ‘vreemd’ dat ze t stempeltje COPD dan niet plakken (want astma doen ze niet meer). Hoe uitgebreid was je allergie onderzoek dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jakijken of er nog verbetering in zit (hij verwacht van wel). Volgend jaar nog een keer een longtest doen om te kijken of dat ook klopt.
Mooi zo! Ik heb klasse 6 voor stof, 4 voor katten en knaagdieren en 1 voor honden (maar dat is wel langzaamaan aan t oplopen).quote:Verder hoeven de katten ook niet zo maar weg als het zo blijft.
Krijgt hij al extra in pil vorm.quote:
Sybeer. Vroegere vriendin van mij was ook zwaar allergisch maar geen kat was geen optie. Dus medicatie. Toen die kat overleed (zat er aan te komen, beest was 19) is ze op zoek gegaan naar een raskat en ze kwam daar op uit. De Syberen die ze nu heeft mogen/kunnen op bed en die zitten vaker op schoot dan de htk in 19 jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blijven puffen
En inderdaad voor over 10-15 jaar eens onderzoeken welk ras misschien minder klachten geven. Want geen katten is eigenlijk geen optie.
So true. de beagle blieft alleen de goedkoopste brokken van de Lidl :’) ruften niet normaal.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Welke brokken krijgt ie?
En ja, tussen een goede brok en goedkope brok zit ook een wereld van verschil.
Sowieso niet zo uitgebreid hoor. Katten en honden hebben ze gecheckt, honden heb ik minder last van (maar ja wil echt nooit een hond in huis).quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! Wel ‘vreemd’ dat ze t stempeltje COPD dan niet plakken (want astma doen ze niet meer). Hoe uitgebreid was je allergie onderzoek dan?
[..]
Mooi zo! Ik heb klasse 6 voor stof, 4 voor katten en knaagdieren en 1 voor honden (maar dat is wel langzaamaan aan t oplopen).
Gebruik voor de beetje irritatie die ik soms van de honden heb een tabletje reactine
Eukanuba sensitive joints.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Welke brokken krijgt ie?
En ja, tussen een goede brok en goedkope brok zit ook een wereld van verschil.
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sybeer. Vroegere vriendin van mij was ook zwaar allergisch maar geen kat was geen optie. Dus medicatie. Toen die kat overleed (zat er aan te komen, beest was 19) is ze op zoek gegaan naar een raskat en ze kwam daar op uit. De Syberen die ze nu heeft mogen/kunnen op bed en die zitten vaker op schoot dan de htk in 19 jaar.
Elin is een Noorse boskat, die veroorzaken in mindere mate last net als main coons. Nika is een britse langhaar, ook minder last, maar een britse korthaar veroorzaakt wel last.
Snap ik hoor, maar het labeltje kan soms wel handig zijn om te hebben als je Bv voor iets in t ziekenhuis terecht komt. Maar goed, hangt ook van de mate van benauwdheid af natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso niet zo uitgebreid hoor. Katten en honden hebben ze gecheckt, honden heb ik minder last van (maar ja wil echt nooit een hond in huis).
Verder huisstofmijt en hooikoortsachtig gedoe gecontroleerd maar daar heb ik geen last van.
En ach labeltjes hoef ik verder ook niet. Wilde alleen wel graag een puffer (zeg ik al 10 jaar maar liet er nooit iets aan doen).
Fair enough. Ik ga er straks eens even naar loeren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eukanuba sensitive joints.
Maar het moeten geen 10 verschillende pilletjes en poedertjes worden. Loebes is best wel vaak op vakantie bij mijn of schoon ouders. En die moeten het ook nog snappen. Naast de 1,5 pil schildklier hormonen, Apoquel, 22,5 ml metacam, 1 pil glucosamine
Mijn abessijnen officieel ook...quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
AI, en nu? Medicatie gekregen? Of gewoon blijven puffen?
Lijkt me echt verschrikkelijk geen katten meer. De diva's zijn redelijk antiallergisch (mensen krijgen minder snel last)
Hmm ik kreeg 10 jaar geleden een astma stempeltje... “want dat is nu een verzamelnaam voor allerhande longproblemen”quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! Wel ‘vreemd’ dat ze t stempeltje COPD dan niet plakken (want astma doen ze niet meer). Hoe uitgebreid was je allergie onderzoek dan?
[..]
Mooi zo! Ik heb klasse 6 voor stof, 4 voor katten en knaagdieren en 1 voor honden (maar dat is wel langzaamaan aan t oplopen).
Gebruik voor de beetje irritatie die ik soms van de honden heb een tabletje reactine
Heb net eens gekeken wat er bij mij op de papieren en in m’n monsterboekje staat:quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik kreeg 10 jaar geleden een astma stempeltje... “want dat is nu een verzamelnaam voor allerhande longproblemen”
Toch fijn dat 1 stempeltje door de jaren heen zo veranderd van betekenis.
Mweh... Dat is wel rot. Waar zitten jullie nu?quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:37 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Morguh..
Weer eens mn rug ontwricht tijdens wintersport..
Vandaag rustig aan doen en allerhande oefeni gen doen.. dan thuis wat andereoefeni gen er tegen aan gooien en dan hopelijk in jan pijnvrij..
Beetje domper zo..
Nou toen dus niet... want astma was met herstel van longfunctie en copd zou zonder zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb net eens gekeken wat er bij mij op de papieren en in m’n monsterboekje staat:
COPD/Astma
T zal wel door elkaar gebruikt worden
Ik heb een boek.. Netflix (gister the crown gekeken) .. een borduurwerkje.. en het internet.. dus dat komt helemaal goed hoor.. even "niks" doen is ook erg ontspannend..quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Balen Barrelhopelijk vermaak je je nog een beetje
Hebben ze daar iets van een massage salon?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb een boek.. Netflix (gister the crown gekeken) .. een borduurwerkje.. en het internet.. dus dat komt helemaal goed hoor.. even "niks" doen is ook erg ontspannend..
Ik moet vooral opletten dat ik mn rug ontspan eigenlijken ik heb nog wel goede hoop dat ik morgen nog een stukje kan boarden
Ik zit nu 15-16 jaar onder t stempeltjequote:Op vrijdag 6 december 2019 11:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou toen dus niet... want astma was met herstel van longfunctie en copd zou zonder zijn
Maar goed.. 10 jaar geleden dus.
Onder de plak zitten we..quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit nu 15-16 jaar onder t stempeltje
Ik had ook al gezochtquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:17 schreef Barreltje het volgende:
Overigens zitten er geen spelletjes op mijn Kobo h2o
Mooi klote danquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:37 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Morguh..
Waarschijnlijk wel.. maar ik weet welke oefeningen ik moet/kan doen.. dus die doe ik nu lekker terwijl ik door ons huisje scharrel..quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi klote danHebben ze daar ook een fysio of zo die je kan helpen?
In mijn geval blijft iedereen van mijn rug af bij rugpijn. Afgelopen woensdag ook weer eens een spiertje verrekt. En als als ik zo om me heen kijk is het weer de tijd van het jaar voor rugklachten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze daar iets van een massage salon?
En dat je daar dan vraagt om een ontspannende (niet sport) massage?
Mjah hier ook rugpijn,maar hier werkt zo';n ontspanningsmassage wel. Omdat ik dan niet meer de verkeerde spieren aanspanquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:23 schreef z80 het volgende:
[..]
In mijn geval blijft iedereen van mijn rug af bij rugpijn. Afgelopen woensdag ook weer eens een spiertje verrekt. En als als ik zo om me heen kijk is het weer de tijd van het jaar voor rugklachten.
Heb al meerdere mensen rond zien strompelen die normaal gewoon fit zijn en sporten.
Zolang ik in beweging blijf gaat het goed. Maar opstaan om een bak koffie te halen geeft toch wat opstart problemen. En sokken/schoenen aantrekken blijft een dingetje.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah hier ook rugpijn,maar hier werkt zo';n ontspanningsmassage wel. Omdat ik dan niet meer de verkeerde spieren aanspan
Hier gek genoeg bij onbelast lopen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Zolang ik in beweging blijf gaat het goed. Maar opstaan om een bak koffie te halen geeft toch wat opstart problemen. En sokken/schoenen aantrekken blijft een dingetje.
Zekerquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
even "niks" doen is ook erg ontspannend..
Hier ook bries en weer regenquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:36 schreef golfer het volgende:
Best wel een flink briesje vannacht hier aan de kust. Neemt nu wel wat af, maar nog steeds bakken met regen.
Wat vond de kleine niet-poeperd ervan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Barrel![]()
Goed, het regende dus heel hard tijdens het wandelen.
Nee. De vaarroutes liggen te ver van onze woning af om daar iets van te kunnen horen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Wat ik me afvroeg: horen jullie veel misthoorns van zee? Het is hier sochtends al heel de week een vrolijk concert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Beterquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:54 schreef Barreltje het volgende:
K. vond wandelroutes![]()
Dus nu gaan we zo samen wandelen.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstboom staat
Prachtig. Goede hulptroepen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elk jaar weer trouwe dienstquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Prachtig. Goede hulptroepen ook.
En test of de decoratie stevig hangt?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Elk jaar weer trouwe dienstInclusief nabije inspectie van het rechtop staande eindresultaat.
Vet matig. Wel dikke bolus gelegd overigens.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat vond de kleine niet-poeperd ervan?
Hahaha, die moest gewoon. Geen ontsnappen aan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vet matig. Wel dikke bolus gelegd overigens.
Daar heeft ze dan nog wel gewoon 40 minuten knijpend mee rondgelopen denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hahaha, die moest gewoon. Geen ontsnappen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
O noesquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Oh.Mijn moeder had eindelijk mijn vader overgehaald voor een nieuwe kat. Ze zijn al jaren dierloos en mijn vader vindt dat wel prima, maar mijn moeder is altjid thuis en mijn vader werkt veel, dus best wel sneu voor moeders.
Anyway, mijn zusje woont op een boerderij en die hadden (weer) kittens, ze hadden er 1 uitgezocht en die zou dit weekend opgehaald worden. Is ie afgelopen nacht doodziek geworden. Dikke longontsteking, ligt nu in het dierenziekenhuis.Afwachten of ie t weekend uberhaupt door komt.
Ja, ik vind het echt vet sneu voor iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pakjesavond was een geslaagde chaos.
Eerst bleek een van de surprises niet te zijn meegekomen in een volle auto (de maker kwam rechtstreeks vanaf het werk). 30 km enkele reis in de spits om het ding op te halen was ook weer zoiets.
De verklaringen van de nalatigen gingen van ‘ik weet zeker dat hij niet meer in huis lag’ naar ‘ik denk dat ik hem heb vastgehad’ naar ‘ik weet bijna zeker dat hij niet meer in huis lag’ (spoiler: hij lag nog thuis....).
Achteraf bleek het de beste surprise te zijn die vergeten kon worden. Want het was een rebus (waarvan de aanbieder toevallig nog een kopietje in zijn werktas had zitten) en het gedicht was vooraf al ingesproken door een zwarte Piet dus die kreeg de ontvanger op zijn mobiel.
Aangezien de ontvanger een 10 jarige was, zou het wel zuur zijn geweest als hij geen kado had. Dus gever is om 2 minuten voor 6 nog de Hema ingerend. Met dit verhaal kreeg hij nog even uitstel om iets uit te zoeken en het werd mooi ingepakt![]()
En ontvanger kreeg bij thuiskomst zijn echte kado. Dubbel winst!
Toen dat gered was gingen we gourmetten. En kwamen erachter dat je geen twee gourmetstellen op 1 groep kunt aansluiten (ouders net verhuisd, alles, inclusief electra, net opnieuw aangelegd). BOEM! Donker! Gelukkig waren er veel sfeervolle kaarsen, en in de pogingen een tweede groep te vinden leek het huis net een kerstboom met de aan- en uitflitsende lampen![]()
Ik maakte een vulkaan.Geen saaie avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie vulkaan
Wij hebben gisteren met het gezin ook gegourmet. Verder geen cadeaus/surprises.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En test of de decoratie stevig hangt?
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft iemand de Coca Cola kerst reclame al gespot?
Komt vast nog welquote:
Whammen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet trouwens mijn vriendin nog Whammen
Doe er zelf niet aan mee maar zij post elke dag een nieuwe update dat het nog steeds niet gelukt is.
Ik denk aan haar opbellen en het youtubetje afspelen
quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Whammen?
Nee, ik wil het niet weten.
Geluid aan...quote:
variant van rickrollen dus.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Geluid aan...
Gefeliciteerd! U bent gewhammed!
Vanaf 1 december proberen bepaalde mensen elkaar erin te luizen door hen bloot te stellen aan dit nummer. Paar maten is al voldoende. Dat is Whammen.
Sorry voor je hoofdquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zit ik in de trein met dat nummer in mijn hoofd![]()
@:Lonaa wat rot voor de kitten.en je moeder natuurlijk. Hopelijk knapt de kleine snel op.
@:Cat wat een verhaal. Het was in ieder geval niet saai haha.
Oh geluksvogel.. Ik ga zo proberen niet naar de Rituals te gaan.. Vriendin waarmee ik ga winkelen straks is net zo verslaafd.. Gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sorry voor je hoofd![]()
En ik heb Rituals en hippe bruisballen gekregen![]()
Bruis van de Action, dus daarvan weet ik al dat ze niks gaan doen. Maar ze zien er geweldig tropisch uit
Creatief! Leuk bedacht met die pepernotenquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja het sinterklaas spel was bij ons eigenlijk heel goed geslaagd het liep hard genoeg door om leuk te blijven en het was ook net irritant genoeg om grappig te blijven.
We hebben er een dobbelspel van gevraagd.
1- dobbelsteen gaat de andere kant weer op
2- pakje terugleggen in de zak
3- pak een pepernoot bij 3 pepernoten mag je een pakje pakken en aan de persoon geven voor wie het pakje is. *Is de zak leeg mag je een pakje openmaken
4-Sinterklaas quizvraag gewoon leuke simpele vragen met een paar instinkers. *Was de zak met cadeautjes leeg zelfde regel als bij 3.
5- pakje pakken en aan de persoon geven voor wie is hij. * zak leeg zelfde regel als bij 3.
6- pakje openmaken.
Baas!quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier gewoon skyradio spotify aangezet
hele afdeling in 1x
Net irritant genoeg om grappig te blijven. Mooie balansquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja het sinterklaas spel was bij ons eigenlijk heel goed geslaagd het liep hard genoeg door om leuk te blijven en het was ook net irritant genoeg om grappig te blijven.
We hebben er een dobbelspel van gevraagd.
1- dobbelsteen gaat de andere kant weer op
2- pakje terugleggen in de zak
3- pak een pepernoot bij 3 pepernoten mag je een pakje pakken en aan de persoon geven voor wie het pakje is. *Is de zak leeg mag je een pakje openmaken
4-Sinterklaas quizvraag gewoon leuke simpele vragen met een paar instinkers. *Was de zak met cadeautjes leeg zelfde regel als bij 3.
5- pakje pakken en aan de persoon geven voor wie is hij. * zak leeg zelfde regel als bij 3.
6- pakje openmaken.
Ik vind het geklingel van de kerkklok op zondagochtend al erg genoegquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. De vaarroutes liggen te ver van onze woning af om daar iets van te kunnen horen.
Ik ga zo fietsen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:26 schreef Blues het volgende:
Ik heb ondanks de woeste storm en regen toch 3 kwartier gelunchwandeld
Nu doorweekt?quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:26 schreef Blues het volgende:
Ik heb ondanks de woeste storm en regen toch 3 kwartier gelunchwandeld
quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:43 schreef Myraela het volgende:
MIJN TAS IS BINNEN EN HIJ IS PRACHTIG.
Heel lief! En heel leuk om te krijgen voor je schoondochter. Jammer dat je een allergie hebt daarvoor. Rituals vind ik heerlijk, vooral de oranje. Dan voel ik mezelf een mamdarijntjequote:Op vrijdag 6 december 2019 09:45 schreef Blues het volgende:
Er lag bovenop een sinterklaaszakje met snoepgoed en het gedicht een grote doos Rituals voor me, nog voor mijn 60e verjaardag, van de dokters.
Heeeel lief, maar ik heb een dijk van een parfumallergie.
Sch. dochter is er vast blij mee
De happy Buddhaquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel lief! En heel leuk om te krijgen voor je schoondochter. Jammer dat je een allergie hebt daarvoor. Rituals vind ik heerlijk, vooral de oranje. Dan voel ik mezelf een mamdarijntje
Wel lastig dit Sarabi. Gelukkig hebben ze het wel gevonden. Maar je hebt altijd met katten gekund dus als dit draaglijk voor je blijft dan zo houden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blijven puffen
En inderdaad voor over 10-15 jaar eens onderzoeken welk ras misschien minder klachten geven. Want geen katten is eigenlijk geen optie.
Sterktequote:Op vrijdag 6 december 2019 10:37 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Morguh..
Vandaag rustig aan doen en allerhande oefeni gen doen.. dan thuis wat andereoefeni gen er tegen aan gooien en dan hopelijk in jan pijnvrij..
Beetje domper zo..
Zeker, lekker fris en zoetquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De happy Buddha![]()
Die is zo lekker zomers en dus heel fijn met deze donkere dagen.
jeejquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:43 schreef Myraela het volgende:
Toen stond je op het kansel te zeiken? :pquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:10 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gisteren een leuke Sinterklaasborrel gehad in De Kerk. Het café naast de Kerk aan de Amstelveenseweg. Als je wilde plassen moest je door het biechthok.
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel lastig dit Sarabi. Gelukkig hebben ze het wel gevonden. Maar je hebt altijd met katten gekund dus als dit draaglijk voor je blijft dan zo houden.
Met het tijdschrift van Blootgewoon kun je gratis (dwz, voor de prijs van een tijdschrift kun je naar de sauna dus). Tipquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:00 schreef z80 het volgende:
Al heel actieve geweest. Liter koffie gedronken en schoenzool gelijmd (hopelijk blijft deze nu wel zitten).
Twijfel, wel/niet richting sportschool als het zo droog is. Even in de sauna liggen bakken.
Naar de berendonck jakkeren voor een paar uur vind ik te duur.
Maar je spreekt het nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel lief! En heel leuk om te krijgen voor je schoondochter. Jammer dat je een allergie hebt daarvoor. Rituals vind ik heerlijk, vooral de oranje. Dan voel ik mezelf een mamdarijntje
Is dat niet je sleutelbeen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:46 schreef Blues het volgende:
Zonder google, weten jullie waar je clavicle zit?
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:46 schreef Blues het volgende:
Fijn!quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:43 schreef Myraela het volgende:
Klavecimbel.quote:
Entrepothaven, Rotterdam Zuid. Eten zelf viel overigens niet tegen, alleen de porties en de tijd tussen het bestellen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn!
Bij welke vestiging van t Zusje was jij geweest waar het zo tegenviel?
Schouderblad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:46 schreef Blues het volgende:
Ik had het bijna goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is dat niet je sleutelbeen?
edit. googelt: raak! Jeej!
Ja, want clavis is Latijn voor sleutelquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:46 schreef Blues het volgende:
Een citrusvrucht met een babyquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Blugh! Wel fijn dat je niet uren, dagen daarvoor al hebt kunnen stressen hieroverquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:25 schreef minilot het volgende:
Buuuuh. Klinische genetica @ Erasmus MC vond tóch dat er reden was om alsnog uitvoerig DNA-onderzoek te doen. Moest ik net bij wat ik dacht dat louter een babbeltje zou zijn inenen twee buisjes bloed laten pikken.Inmiddels uitgehuild.
..-ishStomme fobie. Enfin.
Zodra nog wat meer bijgekomen middels broodje Hemaworst (schuld van deze SC!) even verder bijlezen
Nja, ik had dat parodontologie feestje beter volgend jaar kunnen doen. Moest nu 250 lappen omdat mijn budget op wasquote:
Aw... niet leuk!quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:25 schreef minilot het volgende:
Buuuuh. Klinische genetica @ Erasmus MC vond tóch dat er reden was om alsnog uitvoerig DNA-onderzoek te doen. Moest ik net bij wat ik dacht dat louter een babbeltje zou zijn inenen twee buisjes bloed laten pikken.Inmiddels uitgehuild.
..-ishStomme fobie. Enfin.
Zodra nog wat meer bijgekomen middels broodje Hemaworst (schuld van deze SC!) even verder bijlezen
Ook niet leukquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik had dat parodontologie feestje beter volgend jaar kunnen doen. Moest nu 250 lappen omdat mijn budget op was
Ah, shit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik had dat parodontologie feestje beter volgend jaar kunnen doen. Moest nu 250 lappen omdat mijn budget op was
Ik heb hier heel rare associaties bij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb trek in Franticworst. Even bij ouders in de diepvries kijken straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb hier heel rare associaties bij.Ik kom niet in KPD en had ook die associatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zeker! Al is er plots onaangenaam mee verrast worden op zichzelf ook wel heel klote want veel meer paniek..quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:48 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Blugh! Wel fijn dat je niet uren, dagen daarvoor al hebt kunnen stressen hierover
Lein en ik zijn woensdag daar ook geweest en we hebben 8 rondes gehaald. In het begin had ik soort van haast met eten en bestellen omdat ik bang was dat het ook zo lang zou duren als bij jou. 8 Rondes is geen aanrader trouwensquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Entrepothaven, Rotterdam Zuid. Eten zelf viel overigens niet tegen, alleen de porties en de tijd tussen het bestellen.
Hadden jullie gisteren ook pakjesavond? Ben benieuwd naar de creatiesquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker! Al is er plots onaangenaam mee verrast worden op zichzelf ook wel heel klote want veel meer paniek..Naja.
Yay @ werkende vulkaan, tof!
@:Clubsoda, nee, nooit overwogen.
Het is gewoon héél naar als het moet, het valt ook nooit achteraf mee ofzo, maar het is nou niet iets waar ik in mijn dagelijks leven door gehinderd word.
Is in het Engels ook hetzelfde woord trouwensquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, want clavis is Latijn voor sleutelen de dokters in mijn omgeving noemen het bij de Latijnse naam clavicula
![]()
Google leert me dat dat met die klavecimbel en klavier ook klopt, want clavis betekent zowel sleutel als toets.
Volgende week zaterdag pas, wegens een nog in het ziekenhuis liggend schoonzusje!quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hadden jullie gisteren ook pakjesavond? Ben benieuwd naar de creaties
Schoonzusjequote:Op vrijdag 6 december 2019 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag pas, wegens een nog in het ziekenhuis liggend schoonzusje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna rustig weer via de apotheek voor wat pijnstillende creme weer naar huis..
Vanavond lekker thuis eten
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja en vooral ook extra suprisebouwtijd!quote:
Van K. He? Die dook er ineens in..quote:
In mijn omgeving ook niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:17 schreef Barreltje het volgende:
Oh en eenvoor mini vanwege de paniek..
Verder geen Hema worst te verkrijgen hier in de omgevning
D'r is nieteens wat stuk. "Preventief".quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:21 schreef minilot het volgende:
Ugh, balen Fiets!![]()
En grmbl, FOK! blijft om de haverklap vastlopen op mijn telefoon.Laters!
Oh fijn dat het nu wel beter is, want met het eten was niets mis.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lein en ik zijn woensdag daar ook geweest en we hebben 8 rondes gehaald. In het begin had ik soort van haast met eten en bestellen omdat ik bang was dat het ook zo lang zou duren als bij jou. 8 Rondes is geen aanrader trouwens
quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:16 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag was hartstikke fijn!
Wat is dat voor vlees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna rustig weer via de apotheek voor wat pijnstillende creme weer naar huis..
Vanavond lekker thuis etenZiet er een beetje meh uit. Hopelijk was het wel lekker.
Ik heb ook echt een non-stop craving naar patat. Ik ben ook echt teleurgesteld als ik uiteten ga en ze geen patat hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:36 schreef Lonaa het volgende:
Die patat daarentegen
Honger. Eten bijna klaar.
Ik heb geen frituur. En ovenpatat is toch...minder. Maar hier ook craving naar patat ja. Met dikke burger ofzo. Of goed stuk rundvlees. Of naja. honger dus.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een non-stop craving naar patat. Ik ben ook echt teleurgesteld als ik uiteten ga en ze geen patat hebben.Maar thuis eet ik het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja man. Dun en bruin = win.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Vind je die patat er echt lekker uit zien Lona?
Wat is er mis met een stuk vlees waar nog vet aan zit? Vet geeft smaak en zorgt dat het vlees niet droog wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlees?Ziet er een beetje meh uit. Hopelijk was het wel lekker.
quote:
De discussie van vanochtend onder anderequote:Op vrijdag 6 december 2019 17:41 schreef Lonaa het volgende:
wb patat dus, dat gaat niet op voor andere dingen in het leven.
Hij was goddelijk.. het was een cote de boeufquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlees?Ziet er een beetje meh uit. Hopelijk was het wel lekker.
Of patat met stoofvlees.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen frituur. En ovenpatat is toch...minder. Maar hier ook craving naar patat ja. Met dikke burger ofzo. Of goed stuk rundvlees. Of naja. honger dus.
Je kan 't gewoon in blik halenquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat hier zo weinig kunt krijgen. Zo lekker.
Ja, ragout kun je wel halen. Maar dat is in blik natuurlijk matig. Maar een patat ragout oid kun je buiten de deur niet echt vinden. Gewoon een huisgemaakte ragout is ook al heerlijk, met of zonder balletjes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
Je kan 't gewoon in blik halen? Maar dat is de 'basic' ragout.
De echte vol au vent in .be is met gehaktballetjes en kip en paddenstoelen en en en
Ga je mij daar stalken dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam ook niet in KPD maar nu ik weet dat Zilverberk daar rondhangt...
quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren Hemaworst op. Slechts een keer eerder op, 20 jaar geleden ofzo. Nu voor goed verpest. Bedankt SC.
Hmm hier in de jumbo hebben ze een goede in 't koelvakquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ragout kun je wel halen. Maar dat is in blik natuurlijk matig. Maar een patat ragout oid kun je buiten de deur niet echt vinden. Gewoon een huisgemaakte ragout is ook al heerlijk, met of zonder balletjes.
Ooit gemaakt. Weet je hoeveel werk dat is?quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat hier zo weinig kunt krijgen. Zo lekker.
Valt echt wel mee, hoor. Genoeg plekken die wel huisgemaakte kroketten maken, dat is meer werk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:39 schreef Zilverberk het volgende:
Ooit gemaakt. Weet je hoeveel werk dat is?No way dat je Nederlandse klanten daar een passende prijs voor neertellen, daar zijn de meesten veels te gierig voor.
Alleen als daar expliciete naaktfoto's van jou daar te vinden zijn. Is dat het geval?quote:
Precies dit. Ragout maken is echt niet veel werk.. En vaak heb je de ingrediënten 'over' van andere bereidingen, want zo is 't afaik tot stand gekomenquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt echt wel mee, hoor. Genoeg plekken die wel huisgemaakte kroketten maken, dat is meer werk.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als daar expliciete naaktfoto's van jou daar te vinden zijn. Is dat het geval?
Wie weet als ik echt niks beters te doen hebquote:
Belgisch stoofvlees. Dat zit nu in mijn slowcookerquote:
Met rode wijn? Dan is 't wel te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Belgisch stoofvlees. Dat zit nu in mijn slowcooker
quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met rode wijn? Dan is 't wel te doen.
Met bier absoluut niet
Pittig!quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klaar met werk. Net een offerte gemaakt voor het maken van 54 online advertenties
Ja, er zat geen bot inquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:22 schreef Myraela het volgende:
Is het karbonade met het bot er al uit?
Het ziet er niet zo lekker uit allemaal. Maar ik zou zoiets ook gewoon niet snel kiezen.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben er ook niet achter of de ui een rode was of een normale. Er zat geen smaak aan.
Mijn kipcurry was boven verwachting prima.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:30 schreef Myraela het volgende:
Wat is tot nu toe het beste Uitgekookt recept in deze SC?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:35 schreef Sarabi het volgende:
Onze koffie stout gebotteldWat ruikt dat lekker
Eerst je porties voor de vriezer eruit halen, scheelt weer ruimte.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier staat erwtensoep te geuren. Volgens mij moet ik voordat het gegeten gaat worden, er wat water bij doen. Is nog niet eens koud en de lepel staat al rechtop
Nadat bij hun bestelformulier het huisnummer als optie werd genoemd en telefoonnummer verplicht bleek ben ik even gaan googlen. Veel klachten uit het verleden over niet geleverde produktenquote:
Ik heb ze daar vandaan en het werkt als een tierelier. Misschien heb ik er nog wel eentje overquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nadat bij hun bestelformulier het huisnummer als optie werd genoemd en telefoonnummer verplicht bleek ben ik even gaan googlen. Veel klachten uit het verleden over niet geleverde produkten
Maar het idee is top en bol verkoopt ze blijkbaar ook
Ik zal binnenkort naar die kubus voor je uitkijken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet als ik echt niks beters te doen heb
Ik krijg zondag 4 eters. Hoop dat ze wat overhouden (voor mij en voor wat vrienden).quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst je porties voor de vriezer eruit halen, scheelt weer ruimte.
Want tot die tijd zit ik al jouw KPD foto's te downloadenquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort naar die kubus voor je uitkijken.Dan heb je weer wat te doen.
Je kunt je ook afpoeieren met "daar gaat mijn man over".quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deur aan deur verkopersWat een kutbaan...
Ik moet echt vaker de moeite nemen op de camera te kijken voor ik open maak.
Kereltje van Essent met een fan-tas-tisch aanbod. Ik betaal nu standaard teveel bij de concurrent en dat wordt alleen maar erger
En het komt toch allemaal op de grote hoop bij de netbeheerder en al mijn buurtjes gaven aan dat ze dan liever minder betaalden. Ik mocht natuurlijk kiezen, maar ik wil toch ook minder betalen zeker![]()
Of hij even mocht binnenkomen.
Nee, dank u. Ik zoek het online wel uit en wil het hier eigenlijk bij laten.
Daarna nog vijf minuten vol voordeel, een proefberekening (die volgend jaar iets meer zou zijn, hoeveel, dat wist hij niet...) en een fantastische cashback van 100 euro.
Hoef ik nu alleen maar wat gegevens achter te laten en dan word ik gebeld.
Toen maar eens heel duidelijk gezegd dat ik zulke deals écht niet aan de deur sluit en toen wilde de meneer het eindelijk snappen.
Huuuu
Komt wel goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ze daar vandaan en het werkt als een tierelier. Misschien heb ik er nog wel eentje overeem kijkm
edit: Nee dus. Alleen de nee-nee voor drukwerk heb ik eentje over.
Ik heb er ooit probleemloos een straatset gekocht en wat mensen blij gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nadat bij hun bestelformulier het huisnummer als optie werd genoemd en telefoonnummer verplicht bleek ben ik even gaan googlen. Veel klachten uit het verleden over niet geleverde produkten
O nee, dat zou ik dus echt niet doen. Me een beetje verschuilen achter een niet-bestaande manquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je kunt je ook afpoeieren met "daar gaat mijn man over".
Al komen ze dan soms terug.
Ik heb er ook ergens een besteld en ben er zo blij meequote:Op vrijdag 6 december 2019 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga ik ook eens doen... heb alweer een ah-tas vol onuitgepakt reclamemateriaal liggenquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb er ook ergens een besteld en ben er zo blij mee
Ik waardeer het spelletje niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O nee, dat zou ik dus echt niet doen. Me een beetje verschuilen achter een niet-bestaande manDat past zo ontzettend niet bij me
![]()
Kan prima nee zeggen en ergens is het spelletje soms ook leuk om te spelen.
En dan zouden ze inderdaad nog een keer terug kunnen komen
Hmm nee..quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik waardeer het spelletje niet.Opzouten met je verkoopbabbels.
Waarom blijft je zo lang bij de deur staan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deur aan deur verkopersWat een kutbaan...
Ik moet echt vaker de moeite nemen op de camera te kijken voor ik open maak.
Kereltje van Essent met een fan-tas-tisch aanbod. Ik betaal nu standaard teveel bij de concurrent en dat wordt alleen maar erger
En het komt toch allemaal op de grote hoop bij de netbeheerder en al mijn buurtjes gaven aan dat ze dan liever minder betaalden. Ik mocht natuurlijk kiezen, maar ik wil toch ook minder betalen zeker![]()
Of hij even mocht binnenkomen.
Nee, dank u. Ik zoek het online wel uit en wil het hier eigenlijk bij laten.
Daarna nog vijf minuten vol voordeel, een proefberekening (die volgend jaar iets meer zou zijn, hoeveel, dat wist hij niet...) en een fantastische cashback van 100 euro.
Hoef ik nu alleen maar wat gegevens achter te laten en dan word ik gebeld.
Toen maar eens heel duidelijk gezegd dat ik zulke deals écht niet aan de deur sluit en toen wilde de meneer het eindelijk snappen.
Huuuu
Dat inderdaad. Super irritant. Wegwezen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik waardeer het spelletje niet.Opzouten met je verkoopbabbels.
Omdat ik een bedrag wilde horen. En dan krijg je er de andere bullshit helaas ook bij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom blijft je zo lang bij de deur staan?
Die heb ik hier eigenlijk nooit aan de deur.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
Fles, als je Jehova's op de juiste manier aanpakt dan hoef je zo'n sticker niet eens te hebben
Oh zo. Als ze mij treffen zeg ik altijd dat we stroom aftappen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat ik een bedrag wilde horen. En dan krijg je er de andere bullshit helaas ook bij.
En omdat ik een beleefd maisje ben
Ik zie ze best vaak lopen op zaterdag.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik hier eigenlijk nooit aan de deur.
De vraag stond nog open of jij nou nog bij jouw ouders thuis woont.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
Oh zo. Als ze mij treffen zeg ik altijd dat we stroom aftappen.
Heb ik ooit gezegd dat ik was verhuisd?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
De vraag stond nog open of jij nou nog bij jouw ouders thuis woont.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, vroeg het mij af nadat je het over nieuw slaapkamerglas had en "we" tappen stroom af had.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik was verhuisd?
Uiteindelijk niet meer dan 105 euro voor gevangen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Golfer heb je nog een mooi prijsje gebeurd voor die biljetjes?
Vind ik nog netjes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet meer dan 105 euro voor gevangen.
Dank jequote:Op vrijdag 6 december 2019 20:28 schreef AnneX het volgende:
Nog even tussendoor: ik vind het een briljante topic titel
Worstquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:23 schreef sigme het volgende:
Hema-worst, Franticworst, molo-worst(?),
dit weekend maak ik worst. Varkensworstjes en lamsworstjes. Voor die laatste moet ik nog even nieuwe darm kopen. Schapensnaren. En dan mag Maxima weer aan de slag
Ik woon immers niet alleenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vroeg het mij af nadat je het over nieuw slaapkamerglas had en "we" tappen stroom af had.
Was toch meer dan ¤200 waard zei je?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet meer dan 105 euro voor gevangen.
Is ook een mooie reactie.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh zo. Als ze mij treffen zeg ik altijd dat we stroom aftappen.
Ik vraag me echt af of ik 54 advertenties moet willen makenquote:
Dit is 7 liter. Er kan hooguit nog 1 liter bij. Volgende week dubbele portie maken, maar dat gaat in een 13 liter pan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn erwtensoep was afgelopen weekend ook al voor hij afgekoeld was enorm dik. Er paste toch echt geen water meer bij in de pan. 13 Porties
Snap ik hoor, je loopt gelukkig minder naalden tegen het lijf dan -pak 'm beet- honden of hoogtes. Maar ik zou me kunnem voorstellen dat het aantal momenten narigheid opweegt tegen de investering om er voorgoed klaar mee te zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker! Al is er plots onaangenaam mee verrast worden op zichzelf ook wel heel klote want veel meer paniek..Naja.
Yay @ werkende vulkaan, tof!
@:Clubsoda, nee, nooit overwogen.
Het is gewoon héél naar als het moet, het valt ook nooit achteraf mee ofzo, maar het is nou niet iets waar ik in mijn dagelijks leven door gehinderd word.
Wij ook. En met vanavond auto inpakken en morgen de halve dag uitpakken en blijven slapen, is dat ongeveer wel het hele weekendprogrammaquote:
Hier ook zoiets alleen gaan wij met de treinquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij ook. En met vanavond auto inpakken en morgen de halve dag uitpakken en blijven slapen, is dat ongeveer wel het hele weekendprogramma
Met een enorme jute zak vol cadeautjes?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Hier ook zoiets alleen gaan wij met de trein
Zoietsquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met een enorme jute zak vol cadeautjes?
En Jip moet lopenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Zoietsgelukkig hebben we de kinderwagen nog
same here. Al heb ik één keer plantjes gekocht voor de plaatselijke sportvereniging. Dat vond ik wel leuk, dat die aanmelden. Plantjes deden het ook fantastischquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben geen loslopende verkopers hier in het buitengebied. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |