Medeverkoper.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te bedenken hoe je mede-verkoper dan las?
Iemand die ook verkoopt.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te bedenken hoe je mede-verkoper dan las?
Hopelijk niet alle 2000 nummers.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef DrMarten het volgende:
Top2000 lijstje gemaakt. Nu hoofdpijn
Kut, was dat niet de bedoeling?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk niet alle 2000 nummers.
Ik vond hem geweldig. Pitt, Leo, Manson.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef JDude het volgende:
Iemand Once upon a time in Hollywood al gezien toevallig?
Had van mij 45 minuten korter gemogen.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef JDude het volgende:
Iemand Once upon a time in Hollywood al gezien toevallig?
Die ga ik in vier delen hakken denk ikquote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wil The Irishman gaan kijken maar die duurt 3,5 uur
Nice. Ik ga 'm morgen zien.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig. Pitt, Leo, Manson.
quote:Op woensdag 4 december 2019 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ga ik in vier delen hakken denk ik
Ja, dit staat ook nog op het verlanglijstje. Maar voor de kerstvakantie bewaren denkquote:
Ga jij met me mee naar de kerstmarkt in Alphen?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik wat series (terug)kijken in mijn vakantie:
- Little Drummer Girl
- Any Human Heart
- Endavour
- The Trial of Christine Keeler
Rip CE.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga jij met me mee naar de kerstmarkt in Alphen?
Vrees dat het niet helemaal mijn ding is.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga jij met me mee naar de kerstmarkt in Alphen?
quote:Op woensdag 4 december 2019 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat het niet helemaal mijn ding is.
Frankquote:Op woensdag 4 december 2019 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi liefjesbijna weer thuis van Londen, er was cider, Frank Turner, 2 paar nieuwe schoenen
. Ik ben tevreden
quote:Op woensdag 4 december 2019 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat het niet helemaal mijn ding is.
A.s. vrijdagmiddag? Bijzonderquote:Op donderdag 5 december 2019 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hoe lang heb ik geslapen. Heb een mail dat ik een deadline van vrijdagmiddag heb gemist.
kutleefquote:Op donderdag 5 december 2019 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik nog aan de slag voor m’n werk
om te slikken of anaal in te brengen?quote:Op donderdag 5 december 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
L-Lysine pillen binnen, jezus wat een joekels!
Nee anaal zou niet zo'n probleem zijn. Koortslip sneller genezen als het goed isquote:Op donderdag 5 december 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om te slikken of anaal in te brengen?
en wat doen die?
Collega langdurig ziek; deadlines voor het eind van het jaar. Krijg ik vast wel mooie kerstbonus.quote:
Same herequote:Op donderdag 5 december 2019 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Morning! Krijg net een sinterklaas presentje op het bureau.
Kleine wereld, zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werken wij bij hetzelfde bedrijf?
Hier staat een half bekertje pepernoten op elk bureau.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Morning! Krijg net een sinterklaas presentje op het bureau.
hier op de balie.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier staat een half bekertje pepernoten op elk bureau.
Daarvoor hebben wij hier teveel gekregen, dat krijg ik niet zo snel opquote:
hier kunnen makkelijk kilo's strooigoed op een dag verdwijnen.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij hier teveel gekregen, dat krijg ik niet zo snel opBen wel al begonnen met snoepen
Ik ben normaal degene die overal vanaf blijft. Dus mensen keken alquote:Op donderdag 5 december 2019 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kunnen makkelijk kilo's strooigoed op een dag verdwijnen.
ik heb me voorgenomen het niet meer aan te raken.
moet weer wat kilo's kwijt
tot nu toe lukt het vrij aardig.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben normaal degene die overal vanaf blijft. Dus mensen keken al
Dat heb ik met gevulde speculaas. Die werd hier net al uitgedeeld aan mensen die lid zijn van de personeelsvereniging. Dat ben ik niet. Dus ik was al heel erg aan het balen. Iemand heeft mij haar gevulde speculaas gegevenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe lukt het vrij aardig.
alleen als er een banketstaaf voorbij zou komen wordt het lastiger
daar heb ik geen moeite mee. dan nog liever van die speculaasbrokken.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik met gevulde speculaas. Die werd hier net al uitgedeeld aan mensen die lid zijn van de personeelsvereniging. Dat ben ik niet. Dus ik was al heel erg aan het balen. Iemand heeft mij haar gevulde speculaas gegeven
Ook lekker jaquote:Op donderdag 5 december 2019 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik geen moeite mee. dan nog liever van die speculaasbrokken.
Moet er nog wat uitdelen aan collega’s op projectenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chocoladeletter en pepernoten hier
bij vrij veel snoep kan ik me goed inhouden.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook lekker ja
Mensen zijn hier helemaal verbaasd dat ik ook kan snoepen
Dropquote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vrij veel snoep kan ik me goed inhouden.
ik ben er achter gekomend at het bij deze dingen niet lukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
arme jij.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef Chia het volgende:
Bij mij wordt vandaag waarschijnlijk ook een chocoladeletter neergelegd.Maar ben extern, dus kan er vandaag nog niet van smikkelen.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arme jij.
die letter is op voordat je weer op kantoor bent
Tot ze gezellig ingedroogd zijn en niet meer te nassen, maar nog steeds knus staan!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had heel suggestief een schaaltje met mandarijntjes op m'n bureau neergezet. Het ziet er heel hipster uit, maar ik heb er nog geen één van op
Tot je gezellig ingedroogd bent en niet meer te nassen, maar je nog steeds knus eruit ziet!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n dagcreme is op en ik heb nu al het gevoel dat de vellen van m'n wangen hangen.
Hier zal ie straks wel komen met pepernoten, een chocolade letter en een shotje Schrobbelaarquote:Op donderdag 5 december 2019 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier staat een half bekertje pepernoten op elk bureau.
quote:Op donderdag 5 december 2019 09:58 schreef rival het volgende:
De chocoladeletter had ik omgeruild voor een zakje schuimpjes
Krijg je ook een kerstpakket?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had heel suggestief een schaaltje met mandarijntjes op m'n bureau neergezet. Het ziet er heel hipster uit, maar ik heb er nog geen één van op
Met een blik gore soep, kaasstengels, een flesje wijn en 2 koffiekopjesquote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook een kerstpakket?
Dat is nooit voldoendequote:Op donderdag 5 december 2019 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Er zat al chocola om de marsepein heen, dat was voldoende
En pasta en chocolademelk poeder en NATUURLIJK ragout pasteitjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een blik gore soep, kaasstengels, een flesje wijn en 2 koffiekopjes
Bodylotion, handcreme, iets!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n dagcreme is op en ik heb nu al het gevoel dat de vellen van m'n wangen hangen.
Of gewoon niks en zorgen dat je huid z'n normale eigen vetten weer aanmaaktquote:
Uhuh. Vrouwen hebben een iets andere huid dan mannen. Als ik geen creme smeer heb ik binnen de kortste keren overal schurft en schilfers.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of gewoon niks en zorgen dat je huid z'n normale eigen vetten weer aanmaakt
Stelletje fakers!
Ik vraag me af hoe vrouwen dat vroeger deden dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh. Vrouwen hebben een iets andere huid dan mannen. Als ik geen creme smeer heb ik binnen de kortste keren overal schurft en schilfers.
Een WAT?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga denk ik heel beschaafd een armbandje voor mezelf kopenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden gewoon aan het aanrecht.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vrouwen dat vroeger deden dan?
Gebrek aan vet is niet het probleem.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of gewoon niks en zorgen dat je huid z'n normale eigen vetten weer aanmaakt
Stelletje fakers!
Te schilferen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden gewoon aan het aanrecht.
Vooral om m'n mondhoeken. Vrij onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh. Vrouwen hebben een iets andere huid dan mannen. Als ik geen creme smeer heb ik binnen de kortste keren overal schurft en schilfers.
Gedverquote:Op donderdag 5 december 2019 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was de tijd dat Parmezaanse kaas nog niet nodig was
Durex play is ook wel smooth.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Zo even naar Kruidvat voor een nieuw potje. Had nu van Vichy, was ook wel prettig.
Ik ken serieus iemand die dat op z'n gezicht smeert, als ie de schmink in gaatquote:Op donderdag 5 december 2019 11:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Durex play is ook wel smooth.
Hoe werkt dat dan samen met die schmink, pakt dat dan nog wel?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat op z'n gezicht smeert, als ie de schmink in gaat
Ja juist blijkbaar, dat t daarna dus beter er af te halen is zonder schrale toet en restjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan samen met die schmink, pakt dat dan nog wel?
Zou Chvrches dan toch op 1 zettenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Oscar heeft gewonnen bij me!
[ afbeelding ]
Ja, dit is automatisch gegenereerd he. Niet met stemmenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou Chvrches dan toch op 1 zetten
of Florence
die en die todrick ken ik nietquote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dit is automatisch gegenereerd he. Niet met stemmen
Dus ik heb blijkbaar net iets meer Oscar geluisterd.
En van Blauwe Blume echt maar 1 EP, maar die wel echt grijs gedraaid.
Da's gayquote:
ik heb geen spotify, maar als ik denk aan mijn youtube zoekopdrachten denk ik dat de top 5 iets zal zijn als:quote:
Goed, morgen dus niet weer 8 pillen.quote:Hoewel bijwerkingen zoals diarree, buikkrampen en buikpijn bij het nemen van lysine supplementen zeldzaam zijn, kunnen ze voorkomen bij grote hoeveelheden.
Maar dan ben je wel van die etterbult in je neus af.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed, morgen dus niet weer 8 pillen.
Die is al grotendeels verdwenen. De 2e uitbraak op mijn bakkes zelf is ook op de goeie weg.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel van die etterbult in je neus af.
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is al grotendeels verdwenen. De 2e uitbraak op mijn bakkes zelf is ook op de goeie weg.
Maar een leeglopend darmstelsel i.c.m. sauna is niet zo prettig vermoed ik.
is wel een ellende om die houten zitjes weer schoon te krijgenquote:Op donderdag 5 december 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de sauna wel voor jezelf.
Niet jouw sauna.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel een ellende om die houten zitjes weer schoon te krijgen
Alcohol of benzine?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Sjezus. Voor 220 euro getankt afgelopen maand.
Laatst was 1x tanken al ¤100quote:Op donderdag 5 december 2019 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Sjezus. Voor 220 euro getankt afgelopen maand.
Alleen om te tanken of gelijk een leuk dagje van gemaakt?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst was 1x tanken al ¤100Dus afgelopen zaterdag maar in Duitsland getankt. ¤0,30/L verschil...
Zoveel past er lang niet in m'n tankquote:Op donderdag 5 december 2019 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst was 1x tanken al ¤100Dus afgelopen zaterdag maar in Duitsland getankt. ¤0,30/L verschil...
gewoon de kofferbak ook vol gooienquote:Op donderdag 5 december 2019 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel past er lang niet in m'n tank
Was ie aan t schoppen?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Goed, mijn buik lijkt gelukkig weer te kalmeren.
Omg, je zou maar bekend staan om dit gifjequote:
stelletje jankballen met hun "vreugdevuur"quote:Op donderdag 5 december 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
https://www.gelderlander.(...)keerboeren~aec40aab/
Duindorp.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
https://www.gelderlander.(...)keerboeren~aec40aab/
Ja, woon nu officieel samen he dus meteen met kind geschopt.quote:
de huizen platbranden helpt niet veel, de mensen zijn het probleemquote:Op donderdag 5 december 2019 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duindorp.
Echt, laat dat vreugdevuur zo hoog gaan dat ze dat hele stuk platbranden.
Wat een afvoerputje van de maatschappij is dat zeg
gelukkig kan ik nog altijd in het buitenland boodschappen doenquote:Op donderdag 5 december 2019 14:19 schreef Chia het volgende:
Maar ze willen dus gaan samenwerken met de tokkieboeren van de Farmers Defence Force: https://www.ad.nl/binnenl(...)e-kerst-br~aa75326f/
En dan gaat het niet zozeer om hun eigen productie stilleggen (waarvan het grootste gedeelte toch geëxporteerd wordt), maar over het blokkeren van distributiecentra en dergelijke.Dus ook buitenlandse boontjes mogen we niet meer kopen.
Zoals een colleha van mij zei:" Niks met de wapenstok er doorheen. Gewoon kapot schieten dat tuig. Ze hebben die pistolen toch niet voor niets?"quote:Op donderdag 5 december 2019 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de huizen platbranden helpt niet veel, de mensen zijn het probleem
Dat idd. Rij wel naar Duitsland.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig kan ik nog altijd in het buitenland boodschappen doen
ja, dat mag je dan weer niet hardop zeggen he..quote:Op donderdag 5 december 2019 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals een colleha van mij zei:" Niks met de wapenstok er doorheen. Gewoon kapot schieten dat tuig. Ze hebben die pistolen toch niet voor niets?"![]()
Slim, je wel een beetje aan het christelijke tijdspad houden natuurlijk. Vond het al wat ongepast dat jullie al samen wonen voor het trouwen, maar dat zien we dan nog maar door de vingers.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, woon nu officieel samen he dus meteen met kind geschopt.
Demonstreren omdat je baan/inkomen/way-of-life in gevaar komt vind ik dan ook heel wat anders dan demonstreren omdat je geen gigantische brandstapel mag maken.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Al het 'normale' is er tegenwoordig echt wel af. Prima dat je soms wat harder moet schreeuwen om nog aandacht te krijgen maar geweld en dit soort dingen slaat echt door. Snap niet dat ze zelf ook niet zien dat het daar niet beter van wordt en een negatieve toon zet.
Eens, maar ik denk dat wanneer ik vertel dat ik ongepland zijn kind krijg, die ring snel genoeg komtquote:Op donderdag 5 december 2019 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim, je wel een beetje aan het christelijke tijdspad houden natuurlijk. Vond het al wat ongepast dat jullie al samen wonen voor het trouwen, maar dat zien we dan nog maar door de vingers.
Ja, ik had mentaal al eerst een hek er om gezet en de deuren op slot gedaanquote:Op donderdag 5 december 2019 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de huizen platbranden helpt niet veel, de mensen zijn het probleem
Dat hele Duindorp slaat toch nergens meer op?quote:Op donderdag 5 december 2019 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat mag je dan weer niet hardop zeggen he..
maar er zit een kern van waarheid in
Het gemiddelde IQ van deze groepen is niet hoog genoeg om aan te kunnen nemen dat ze ook maar iets doordacht hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Al het 'normale' is er tegenwoordig echt wel af. Prima dat je soms wat harder moet schreeuwen om nog aandacht te krijgen maar geweld en dit soort dingen slaat echt door. Snap niet dat ze zelf ook niet zien dat het daar niet beter van wordt en een negatieve toon zet.
Dat is dan ook ergens wel weer een lieve gedachte.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat wanneer ik vertel dat ik ongepland zijn kind krijg, die ring snel genoeg komt.
Ja, dat is waar. Gaat nergens over. Gewoon nu alvast heibel maken omdat het straks niet meer 'officieel' mag.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Demonstreren omdat je baan/inkomen/way-of-life in gevaar komt vind ik dan ook heel wat anders dan demonstreren omdat je geen gigantische brandstapel mag maken.
dat idee heb ik ook altijd bij "fans" die de naam van hun voetbalclub met graffiti op gebouwen en verkeersborden moet spuiten.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ van deze groepen is niet hoog genoeg om aan te kunnen nemen dat ze ook maar iets doordacht hebben.
Ik snap nooit zo goed wat er in de hoofden van die mensen omgaat, ALS er al iets in omgaat.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook altijd bij "fans" die de naam van hun voetbalclub met graffiti op gebouwen en verkeersborden moet spuiten.
Bij dat soort mensen twijfel ik echt of ze ooit een zinnige bijdrage aan de samenleving kunnen leveren.
In mijn stamkroeg komen veel supporters van de lokale club. Zaten er op een gegeven moment een paar aan de bar te discussieren over hoe belachelijk het was dst een wapenstok van een agent op een paard in de nek hadden gehad. Die werden boos toen ik suggereerde dat ze ook gewoon wwg hadden kunnen gaan toen hen dat opgedragen werdquote:Op donderdag 5 december 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook altijd bij "fans" die de naam van hun voetbalclub met graffiti op gebouwen en verkeersborden moet spuiten.
Bij dat soort mensen twijfel ik echt of ze ooit een zinnige bijdrage aan de samenleving kunnen leveren.
Half uurtje schoffelen is meer dan genoeg hoor.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:14 schreef DrMarten het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat hier een lamlul wordt gepakt die 2000 kilo zeer zwaar illegaal vuurwerk in een schuur midden in een woonwijk heeft liggen. Staat er in de krant dat ie weer vrij rondloopt en een proces verbaal krijgt. Dat soort tuig moeten ze iig tot na de jaarwisseling in de cel zetten.
ik ga me met dat soort lui niet bemoeien.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In mijn stamkroeg komen veel supporters van de lokale club. Zaten er op een gegeven moment een paar aan de bar te discussieren over hoe belachelijk het was dst een wapenstok van een agent op een paard in de nek hadden gehad. Die werden boos toen ik suggereerde dat ze ook gewoon wwg hadden kunnen gaan toen hen dat opgedragen werd
Echt he? Het zijn gewoon excuses om als een neanderthaler er op te kunnen slaan, als een soort uitlaatklep vanwege de onvrede met hun eigen miserabel gefaalde leventje.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga me met dat soort lui niet bemoeien.
laatst ook zo'n verhaal opgevangen: "ja, er zaten mensen voor de tegenstander te juichen, die daagden ons uit, dus ze werden het vak uit geslagen.."
Nee, randdebiel, iemand die voor het andere teams juicht daagt jou niet uit, er is geen enkele reden om iemand te gaan slaan..
Jaquote:
Ook. ook.quote:
Lekkere ranzbak van me!quote:
Barb! Jazeker, zo nu en dan fladder ik nog eens langs. Hoe is het met u?quote:
Alles lekker hier, en met u?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekkere ranzbak van me!
[..]
Barb! Jazeker, zo nu en dan fladder ik nog eens langs. Hoe is het met u?
O... moet ik nu douchen?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekkere ranzbak van me!
[..]
Zolang t naakt is, mag je doen wat je wil.quote:
Adem in adem uit, dat werkt nog, de rest is bijzaak.quote:
Dit staat nu in de nulletjes en eentjes van de interwebs he, peoples!quote:Op donderdag 5 december 2019 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zolang t naakt is, mag je doen wat je wil.
Veel te koud voor.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit staat nu in de nulletjes en eentjes van de interwebs he, peoples!
Spannend.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens de website zou het kattencafe begin november open gaan. Dit was niet gelukt.
Nog geen nieuwe updates online. Morgen maar even langsfietsen om te kijken.
Heb er al zin in. Lijkt me wel leuk om tussen de poesjes te chillen.quote:
Lijkt me ook wel wat hebben jaquote:Op donderdag 5 december 2019 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er al zin in. Lijkt me wel leuk om tussen de poesjes te chillen.
Ik wilde zeggen 'lijkt zelfs mij wel leuk' maar dat wordt vast verkeerd opgevat.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er al zin in. Lijkt me wel leuk om tussen de poesjes te chillen.
Neequote:Op donderdag 5 december 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify Premium en lijstjes?
Ik wilde nog meedoen aan de crowdfunding maar het was me te ingewikkeld.quote:
Alleen door sukkels.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'lijkt zelfs mij wel leuk' maar dat wordt vast verkeerd opgevat.
Huehuehuequote:Op donderdag 5 december 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'lijkt zelfs mij wel leuk' maar dat wordt vast verkeerd opgevat.
Lief.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef Elvi het volgende:
Mijn moeder heeft het online shoppen voor kerst ook ontdekter staan hier nu 5 pakketjes
Geeft niet, het is al avondquote:Op donderdag 5 december 2019 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Kuhut vergeten dagcreme te halen.
Ik denk vooral kookboeken.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Wat zou er in zitten?
Een kookboek, een paar lekker warme sokken en een vibo?
Sowieso, energie zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Freek Vonks energie en enthousiasme.
Freekquote:Op donderdag 5 december 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Freek Vonks energie en enthousiasme.
Hahaha wat leeeeeuuukkkkkk !!!quote:Op donderdag 5 december 2019 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Eva heeft niet de beste keus qua mannen dus zou een Fok!ker zomaar mogelijk kunnen zijn
Wow, Yvie.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Eva heeft niet de beste keus qua mannen dus zou een Fok!ker zomaar mogelijk kunnen zijn
quote:Op donderdag 5 december 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 5 december 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify Premium en lijstjes?
Hear hearquote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij?
Ik had je toch wat anders ingeschat
Marketing verwarren met ophefquote:Op donderdag 5 december 2019 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap deze hele ophef niet.
Negers rappen over nigger dit nigger dat, maar als iemand het woord maar half uitspreekt is de wereld te klein. En nu is men in NL in de war met neger wat helemaal geen vertaling is van nigger.![]()
Het vind niet over mij maar over Eva.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat jij zo nederig zou zijn in je nakie.
Je leek zo gewillig.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vind niet over mij maar over Eva.
Sorry dat ik je moet teleurstellenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen
Welk spel?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel n stel collega’s gevonden die n bordspel met me willen doen!
Waarom? Mogen ze niet weten wanneer je in bad zit?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet hier rondhangen
Dat ik op fok zitquote:Op donderdag 5 december 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Mogen ze niet weten wanneer je in bad zit?
Voor een pic van jou in bad zal ik ze niet mailen met deze info.quote:
O ja, jij weet waar ik werk hequote:Op donderdag 5 december 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een pic van jou in bad zal ik ze niet mailen met deze info.
Elke avond.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Mogen ze niet weten wanneer je in bad zit?
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2019 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, jij weet waar ik werk he![]()
Ik mag onze nieuwe hr dame niet echtdadelijk wordt ze nog boos op me
Dat ik op fok zit. Als ze weet wat t is tenminstequote:Op donderdag 5 december 2019 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies
Waarom zou ze boos op je worden?
Ik zal er een korte toelichting bij doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik op fok zit. Als ze weet wat t is tenminste
Das goedkoop! Wat voor een?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Funko pop gekocht. Voor 2,50. Als ie niet nèt uitverkocht was. Zal wel weer
Behulpzaam van jequote:Op donderdag 5 december 2019 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal er een korte toelichting bij doen.
Zo ben ikquote:
Wendy Torrance van The Shining.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das goedkoop! Wat voor een?
Rage is al tijden voorbijquote:Op donderdag 5 december 2019 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Is dat een nieuwe verzamelrage?
/oma modus uit
Leuk, maar herken haar niet echt als popjequote:Op donderdag 5 december 2019 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wendy Torrance van The Shining.
Nee ze hoort eigenlijk een smalle rotkop te hebben. Maar dat gaat een beetje lastig.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk, maar herken haar niet echt als popje
Ja. Miss die tanden en dat rood om die neus en wangen ook wat meer?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze hoort eigenlijk een smalle rotkop te hebben. Maar dat gaat een beetje lastig.
Oh honey.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:44 schreef Faxie het volgende:
FunkoMet die enge rotkopjes met dode ogen
Wat zijn dit voor gekke fratsenquote:Op vrijdag 6 december 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
doe een dansje
[ afbeelding ]
doe een dansje
fokmeet 2013quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor gekke fratsen
quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
doe een dansje
[ afbeelding ]
doe een dansje
@-Miauw- rechtsachterquote:Op vrijdag 6 december 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wie zie ik dan? Tag ze eens.
Lijkt me stug, toen had ik een permquote:Op vrijdag 6 december 2019 07:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
@:-Miauw- rechtsachter
@:bitterbal rechtsvoor
Dancing lady @:flippiee
Dame links @:Californium
Man left @:kiid
Prachtige donkere man midden @:Donraja
Man rechtsvoor @:solotovski
donkere man daarnaast @:Lange_lans
Ik zie ook geen lijntjes op tafel..quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me stug, toen had ik een perm
quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
doe een dansje
[ afbeelding ]
doe een dansje
Lolquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie ook geen lijntjes op tafel..
Ik word gementioned, simpele druifquote:
Ja dus?quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik word gementioned, simpele druif
Laat me met rust.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:31 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn fout het was @:Muskusboktor57
Man rechtsvoor
[..]
Ik trek mij nu terug uit deze enge scquote:
Kusjes haai haaiquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik trek mij nu terug uit deze enge sc
De hartelijke groeten. Droplul
Ja hoor maar heb twee opdrachten die wat moeilijker bleken te zijn dan verwachtquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt dan niet meer als weekend.![]()
Pas je wel een beetje goed op jezelf
Tja, dit gaan we niet meer zien.quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
doe een dansje
[ afbeelding ]
doe een dansje
Niet overdrijven he.quote:
Google Translate!quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor maar heb twee opdrachten die wat moeilijker bleken te zijn dan verwacht
Ik zag dit en moest aan je denken: https://www.jamin.nl/inte(...)-boozled-box-extremequote:Op donderdag 5 december 2019 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. Miss die tanden en dat rood om die neus en wangen ook wat meer?
Hoe zou t met Ripley zijn?quote:
Na 6x dood gegaan te zijn en gekloond?quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die is vast nog aliens aan het bevechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |