Medeverkoper.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te bedenken hoe je mede-verkoper dan las?
Iemand die ook verkoopt.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te bedenken hoe je mede-verkoper dan las?
Hopelijk niet alle 2000 nummers.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef DrMarten het volgende:
Top2000 lijstje gemaakt. Nu hoofdpijn
Kut, was dat niet de bedoeling?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk niet alle 2000 nummers.
Ik vond hem geweldig. Pitt, Leo, Manson.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef JDude het volgende:
Iemand Once upon a time in Hollywood al gezien toevallig?
Had van mij 45 minuten korter gemogen.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef JDude het volgende:
Iemand Once upon a time in Hollywood al gezien toevallig?
Die ga ik in vier delen hakken denk ikquote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wil The Irishman gaan kijken maar die duurt 3,5 uur
Nice. Ik ga 'm morgen zien.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig. Pitt, Leo, Manson.
quote:Op woensdag 4 december 2019 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ga ik in vier delen hakken denk ik
Ja, dit staat ook nog op het verlanglijstje. Maar voor de kerstvakantie bewaren denkquote:
Ga jij met me mee naar de kerstmarkt in Alphen?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik wat series (terug)kijken in mijn vakantie:
- Little Drummer Girl
- Any Human Heart
- Endavour
- The Trial of Christine Keeler
Rip CE.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga jij met me mee naar de kerstmarkt in Alphen?
Vrees dat het niet helemaal mijn ding is.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga jij met me mee naar de kerstmarkt in Alphen?
quote:Op woensdag 4 december 2019 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat het niet helemaal mijn ding is.
Frankquote:Op woensdag 4 december 2019 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi liefjesbijna weer thuis van Londen, er was cider, Frank Turner, 2 paar nieuwe schoenen
. Ik ben tevreden
quote:Op woensdag 4 december 2019 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat het niet helemaal mijn ding is.
A.s. vrijdagmiddag? Bijzonderquote:Op donderdag 5 december 2019 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hoe lang heb ik geslapen. Heb een mail dat ik een deadline van vrijdagmiddag heb gemist.
kutleefquote:Op donderdag 5 december 2019 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik nog aan de slag voor m’n werk
om te slikken of anaal in te brengen?quote:Op donderdag 5 december 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
L-Lysine pillen binnen, jezus wat een joekels!
Nee anaal zou niet zo'n probleem zijn. Koortslip sneller genezen als het goed isquote:Op donderdag 5 december 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om te slikken of anaal in te brengen?
en wat doen die?
Collega langdurig ziek; deadlines voor het eind van het jaar. Krijg ik vast wel mooie kerstbonus.quote:
Same herequote:Op donderdag 5 december 2019 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Morning! Krijg net een sinterklaas presentje op het bureau.
Kleine wereld, zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werken wij bij hetzelfde bedrijf?
Hier staat een half bekertje pepernoten op elk bureau.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Morning! Krijg net een sinterklaas presentje op het bureau.
hier op de balie.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier staat een half bekertje pepernoten op elk bureau.
Daarvoor hebben wij hier teveel gekregen, dat krijg ik niet zo snel opquote:
hier kunnen makkelijk kilo's strooigoed op een dag verdwijnen.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij hier teveel gekregen, dat krijg ik niet zo snel opBen wel al begonnen met snoepen
Ik ben normaal degene die overal vanaf blijft. Dus mensen keken alquote:Op donderdag 5 december 2019 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kunnen makkelijk kilo's strooigoed op een dag verdwijnen.
ik heb me voorgenomen het niet meer aan te raken.
moet weer wat kilo's kwijt
tot nu toe lukt het vrij aardig.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben normaal degene die overal vanaf blijft. Dus mensen keken al
Dat heb ik met gevulde speculaas. Die werd hier net al uitgedeeld aan mensen die lid zijn van de personeelsvereniging. Dat ben ik niet. Dus ik was al heel erg aan het balen. Iemand heeft mij haar gevulde speculaas gegevenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe lukt het vrij aardig.
alleen als er een banketstaaf voorbij zou komen wordt het lastiger
daar heb ik geen moeite mee. dan nog liever van die speculaasbrokken.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik met gevulde speculaas. Die werd hier net al uitgedeeld aan mensen die lid zijn van de personeelsvereniging. Dat ben ik niet. Dus ik was al heel erg aan het balen. Iemand heeft mij haar gevulde speculaas gegeven
Ook lekker jaquote:Op donderdag 5 december 2019 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik geen moeite mee. dan nog liever van die speculaasbrokken.
Moet er nog wat uitdelen aan collega’s op projectenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chocoladeletter en pepernoten hier
bij vrij veel snoep kan ik me goed inhouden.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook lekker ja
Mensen zijn hier helemaal verbaasd dat ik ook kan snoepen
Dropquote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vrij veel snoep kan ik me goed inhouden.
ik ben er achter gekomend at het bij deze dingen niet lukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
arme jij.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef Chia het volgende:
Bij mij wordt vandaag waarschijnlijk ook een chocoladeletter neergelegd.Maar ben extern, dus kan er vandaag nog niet van smikkelen.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arme jij.
die letter is op voordat je weer op kantoor bent
Tot ze gezellig ingedroogd zijn en niet meer te nassen, maar nog steeds knus staan!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had heel suggestief een schaaltje met mandarijntjes op m'n bureau neergezet. Het ziet er heel hipster uit, maar ik heb er nog geen één van op
Tot je gezellig ingedroogd bent en niet meer te nassen, maar je nog steeds knus eruit ziet!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n dagcreme is op en ik heb nu al het gevoel dat de vellen van m'n wangen hangen.
Hier zal ie straks wel komen met pepernoten, een chocolade letter en een shotje Schrobbelaarquote:Op donderdag 5 december 2019 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier staat een half bekertje pepernoten op elk bureau.
quote:Op donderdag 5 december 2019 09:58 schreef rival het volgende:
De chocoladeletter had ik omgeruild voor een zakje schuimpjes
Krijg je ook een kerstpakket?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had heel suggestief een schaaltje met mandarijntjes op m'n bureau neergezet. Het ziet er heel hipster uit, maar ik heb er nog geen één van op
Met een blik gore soep, kaasstengels, een flesje wijn en 2 koffiekopjesquote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook een kerstpakket?
Dat is nooit voldoendequote:Op donderdag 5 december 2019 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Er zat al chocola om de marsepein heen, dat was voldoende
En pasta en chocolademelk poeder en NATUURLIJK ragout pasteitjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een blik gore soep, kaasstengels, een flesje wijn en 2 koffiekopjes
Bodylotion, handcreme, iets!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n dagcreme is op en ik heb nu al het gevoel dat de vellen van m'n wangen hangen.
Of gewoon niks en zorgen dat je huid z'n normale eigen vetten weer aanmaaktquote:
Uhuh. Vrouwen hebben een iets andere huid dan mannen. Als ik geen creme smeer heb ik binnen de kortste keren overal schurft en schilfers.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of gewoon niks en zorgen dat je huid z'n normale eigen vetten weer aanmaakt
Stelletje fakers!
Ik vraag me af hoe vrouwen dat vroeger deden dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh. Vrouwen hebben een iets andere huid dan mannen. Als ik geen creme smeer heb ik binnen de kortste keren overal schurft en schilfers.
Een WAT?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga denk ik heel beschaafd een armbandje voor mezelf kopenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden gewoon aan het aanrecht.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vrouwen dat vroeger deden dan?
Gebrek aan vet is niet het probleem.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of gewoon niks en zorgen dat je huid z'n normale eigen vetten weer aanmaakt
Stelletje fakers!
Te schilferen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden gewoon aan het aanrecht.
Vooral om m'n mondhoeken. Vrij onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh. Vrouwen hebben een iets andere huid dan mannen. Als ik geen creme smeer heb ik binnen de kortste keren overal schurft en schilfers.
Gedverquote:Op donderdag 5 december 2019 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was de tijd dat Parmezaanse kaas nog niet nodig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |