OH, het gaat om z'n esf commentaar. Geen idee wat aws is trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit soort dingen https://twitter.com/calma(...)267626157817857?s=21
Zou wel tof zijn!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ze mede door ons forum en tweet in september naar Edsilia zijn gaan kijken als mogelijkheid.
twitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 22:39:48Wie staat er bovenaan jouw presentatie-verlanglijstje van het Songfestival 2020? Op https://t.co/LCu1IF88oD wordt @:EdsiliaRombley veel genoemd. De flair, humor en 't enthousiasme waarmee ze Eurovision in Concert meerdere keren presenteerde (in Engels) geven haar de ESF-X-factor! https://t.co/AqurEpomO1 reageer retweet
Geer graag! Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Maar nu komt er dus een plekje vrij naast Cornald! Wie o wie wordt dat?
Hmm. Moet ie het wel een beetje ingetogen houden hoor.quote:
Die was na het Televizierring Gala wel echt uit de running...quote:
Buddy zou kunnenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Cornald alleen zou ik ook wel gewoon prima vindenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Ja ik bedoel: wie is AWS?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had gezegd dat het maar kabaal was en slecht en niet snapte dat dit op esf stond.
Oh dat lijkt me ook leukquote:
Shamequote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel: wie is AWS?(Als ik erop google krijg ik alleen maar Amazon Web Services
)
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel: wie is AWS?(Als ik erop google krijg ik alleen maar Amazon Web Services
)
Nee, die was al slecht bij de voorbeschouwing van F1 GP van Braziliëquote:
quote:
Ojaquote:
Het Junior Songfestival deed hij primaquote:Op woensdag 4 december 2019 18:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nee, die was al slecht bij de voorbeschouwing van F1 GP van Brazilië
vooral voor chantalquote:Op woensdag 4 december 2019 18:38 schreef Meke het volgende:
Nu bij Boulevard een compilatie waarin ze het alledrie ontkenden 'maar het wel zouden doen als ze gevraagd werden'![]()
Ze zijn wel enthousiast
Wmb mag Cornald het best alleen doen, hoewel hij vrij serieus en feitelijk is, dus een meer komische noot zou ook wel leuk zijn misschien.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:39 schreef Nexum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CHANTAL WE HEBBEN GEWONNEN
Ik kan nog herinerren dat Cornald in zijn eentje genoeg humor in brachtquote:Op woensdag 4 december 2019 18:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wmb mag Cornald het best alleen doen, hoewel hij vrij serieus en feitelijk is, dus een meer komische noot zou ook wel leuk zijn misschien.
Hongarije verleden jaar.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
)
Zij kunnen alle 3 zingen, dus wie weet.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:47 schreef Em31 het volgende:
Dit soort dingen zijn nu mogelijk![]()
Ik hoop dat ze gaan uitpakken
Altijd Weer Sienekequote:Op woensdag 4 december 2019 18:49 schreef Dave het volgende:
Wat is AWS? Ik ken het alleen als Amazon Web Services, maar dat is beroepsdeformatie waarschijnlijk.
Dat dacht ik ook al, maar hij schijnt een stevige burn-out te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij intern bij de nonnen zit hoor
Heb je z'n nabeschouwingen bij Pauw niet gezien een paar jaar terug? Toen was iedereen stomverbaasd dar ie mega goed inhoudelijk commentaar zat te leveren.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk om te lachen maar lijkt mij minder leuk als je beetje inhoudelijk commentaar wilt
Dit, maar wie dan? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wmb mag Cornald het best alleen doen, hoewel hij vrij serieus en feitelijk is, dus een meer komische noot zou ook wel leuk zijn misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |