O echt?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:03 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WillekeRavenna twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 21:55:43Yeah! De eerste ouder heeft haar persoonlijk dossier inzake #kinderopvangtoeslag binnen! Een behoorlijk dik pak... het leest wel lekker snel zo. #belachelijk #weloptijd #meenjedit #faal #lijkteen1aprilgrap @:AnsHartnagel @:RenskeLeijten @:JanTrouw @:PieterOmtzigt @:pieterkleinrtl https://t.co/dgn5su9E1N reageer retweet
[ afbeelding ]
Manmanman...
Het probleem met de toeslagen en (de laatste jaren ook nog) de kortingen is, dat ze steeds meer inkomensafhankelijk zijn geworden, en dat daardoor een klein inkomensmutatie heel grote gevolgen heeft.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Of wanneer je meerder keren van baan bent veranderd en qua inkomen telkens rond die grens zat.
Ik weet nog wel dat ik jaren geleden 2 brieven van de belasting had ontvangen ivm zorgtoeslag. Volgens die ene brief moest ik iets van ¤ 40 betalen en volgens die andere brief kreeg ik rond de ¤ 120 terug. Uiteindelijk voor mij wel voordelig, maar zelfs als je telkens probeert bij te houden, kun je nog voor kleine verassingen te staan.
Om eerlijk te zijn ben ik blij dat ik geen toeslagen meer ontvang.
Ja had ik al gezien, te schofterig voor woordenquote:Op woensdag 11 december 2019 08:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat filmpje bij Geenstijl: https://www.geenstijl.nl/(...)teloze-trap-na/#more
Bizar, mijn godquote:Op woensdag 11 december 2019 08:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
De overheid is echt kapot , burgers pesten ,met toeslagen geven en intrekken en met zinloze PFAS en stikstof wetgeving het land verder naar de knopen helpenquote:Op woensdag 11 december 2019 08:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat doen bsn's van andere ouders in iemands persoonlijke dossier?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:55 schreef Nielsch het volgende:
Zal wel iets te maken hebben met data van anderen en privacywetgeving, uiteraard ook weer goedgekeurd door de nu huilende politicus Omtzigt.
Het is ook een flauwekul smoes waarom zou er data van anderen in jouw dossier staan. Het voegt niets toe aan jouw zaak en wordt alleen gebruikt om de boel te frustreren of de puinhoop is nog groter dan gedacht.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:55 schreef Nielsch het volgende:
Zal wel iets te maken hebben met data van anderen en privacywetgeving, uiteraard ook weer goedgekeurd door de nu huilende politicus Omtzigt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef Rockefellow het volgende:
Iedereen zit weer in een massale stuip als het woord belastingdienst valt.
Ondertussen wordt er waarschijnlijk terecht privacy-gevoelige informatie weggelakt.
We zitten in het stadium dat wat er ook gebeurt, de belastingdienst het niet goed kan doen.
quote:Het beroep op de AVG is volgens haar misplaatst. Volgens het SP-Kamerlid zijn in dossiers kopieën aangetroffen van ‘paspoorten van totaal vreemde mensen'. Ook zijn gegevens van personeelsleden van kinderopvangcentra aangetroffen,
Superhandig van de BD dan om complete pagina's met privacygevoelige informatie van persoon 1 naar persoon 2 te sturen.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef Rockefellow het volgende:
Iedereen zit weer in een massale stuip als het woord belastingdienst valt.
Ondertussen wordt er waarschijnlijk terecht privacy-gevoelige informatie weggelakt.
We zitten in het stadium dat wat er ook gebeurt, de belastingdienst het niet goed kan doen.
Dat doet niet zoveel af aan het argument wat betreft wel terecht weggelakte stukken.quote:
Als dikke dossiers op korte termijn beschikbaar gesteld moeten worden, mag je verwachten dat er fouten worden gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat doen bsn's van andere ouders in iemands persoonlijke dossier?
En stel dat die in sommige gevallen nodig was - ik zie dat geval niet - dan kan je prima de rest vh verhaal wel leesbaar maken.
de belastingdienst draaide perfect, betalen en innen dat gaat niet samenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:29 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat doet niet zoveel af aan het argument wat betreft wel terecht weggelakte stukken.
Er wordt onzorgvuldig gewerkt bij de belastingdienst. Dat wisten we al.
Mwah.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de belastingdienst draaide perfect, betalen en innen dat gaat niet samen
Dat is weer een totaal ander argument, waar ik het overigens wel mee eens ben.quote:Weg met de toeslagen en vervangen door een nominale belastingkorting
Zo makkelijk werkt dat natuurlijk niet. Begrijp jij ook welquote:Op woensdag 11 december 2019 12:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de belastingdienst draaide perfect, betalen en innen dat gaat niet samen
Weg met de toeslagen en vervangen door een nominale belastingkorting
Vast wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Is er al deugend iemand gevonden op twitter die vindt dat de dossiers ook met wit ipv zwart afgeplakt hadden kunnen worden?
Het had wel in deze tijd gepast om de tekst met stroopwafels of roetvegen te besmeuren.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vast wel.
Super interessant ook, die ene gek. Wellicht heeft die gek een kleurtje, dan wordt het helemaal interessant!
Blokpoel, Veld, Blankestijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd wie precies inhoudelijk verkeerde beslissingen heeft genomen. Ik hoef zelf niet de naam, maar of ze dat tot op persoonlijk niveau kunnen reconstrueren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |