Dat is wel zo'n beetje de planning ja. Op een dagje Kerst met de familie en een dagje oppassen op neefje en nichtje na.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken achter elkaar vrij.
Zou alleen maar in bed of op de bank liggen.
Die heb ik voor mn verjaardag gekregen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:26 schreef rival het volgende:
Als jullie nog een uitje zoeken in het Meta Maze kan je je ook wel een middagje vermaken.
https://doloris.nl/
Had je er niet net vier weggedaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:05 schreef Elvi het volgende:
Er staan nu 4 kookboeken op mn verlanglijstje. Best netjes
Ja daarom. Dan is er weer ruimte voor nieuwe boekenquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je er niet net vier weggedaan?
kook je ook wel eens uit die boeken?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja daarom. Dan is er weer ruimte voor nieuwe boeken
Heb wel 60 keer iets gestoten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik voor mn verjaardag gekregen.
Nog ff datum prikken.
Ja. Niet uit allemaal.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kook je ook wel eens uit die boeken?
Ik zal beschermers aandoenquote:
Ik heb me wel een uurtje vermaakt. Het was nieuw voor mij en sowieso wel interessant en leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal beschermers aandoen
Wel leuk?
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geen lip meer, he. Koortsneus.
Herpes in je porum.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.
Een SOA in je neus?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.
Any hole is a goal!quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat het enige gat dat een beetje past?
Vind je dat nou lekker ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Any hole is a goal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees eens iets specifieker?quote:
Nee, echt blaasjes ineens. Superstom.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een SOA in je neus?
Niet gewoon korsten van t snuiten?
Is het geen schurft?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, echt blaasjes ineens. Superstom.
Geen idee, het reageert goed op koortslipcreme gelukkigquote:
Wil niet weten hoe je herpes in je neus krijgt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, het reageert goed op koortslipcreme gelukkig.
Ooit eens van een blaasje bij mijn mond overgebracht naar mijn neus (korstje gekrabt, aan mijn neus gezeten). En bij lage weerstand kan het dan terugkomen, net als een reguliere herpes uitbraak. Is niet zo spannend hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe je herpes in je neus krijgt.
Ahaaah.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooit eens van een blaasje bij mijn mond overgebracht naar mijn neus (korstje gekrabt, aan mijn neus gezeten). En bij lage weerstand kan het dan terugkomen, net als een reguliere herpes uitbraak. Is niet zo spannend hoor.
Zo praat je toch niet over je vriendin joh.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahaaah.
Ooit getongzoend met zo’n herpes bitch die het niet nodig vond te vertellen.
Jij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je vriendin joh.
Ik ben een herpes slet nu.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je vriendin joh.
Soort weerstand opgebouwd na al die jaren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben een herpes slet nu.
Mijn vriendin heeft het na al die jaren nog steeds niet.
Sommige mensen krijgen nooit uitslag, maar dragen het wel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort weerstand opgebouwd na al die jaren.
Ik denk dat zo ongeveer iedereen het wel draagt. Mega besmettelijk en soms heb je maar 1 enkel blaasje, als je het dan niet door hebt besmet je wel iemand.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen nooit uitslag, maar dragen het wel.
L-Lysinequote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat zo ongeveer iedereen het wel draagt. Mega besmettelijk en soms heb je maar 1 enkel blaasje, als je het dan niet door hebt besmet je wel iemand.
Nu maar die lysine pillen besteld die @:Samzz aanraadde.
Oh damn, dat klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
L-LysineOok verstandig om op te zoeken welke voeding l-lysine bevat, de andere categorie die geen l-lysine bevat, schijnt een ander amminozuur te bevatten die de l-lysine 'opeet', dus goed om een balans tussen de twee categorien te houden - aldus de interwebs
Allemaal aan de Herpes!quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat zo ongeveer iedereen het wel draagt. Mega besmettelijk en soms heb je maar 1 enkel blaasje, als je het dan niet door hebt besmet je wel iemand.
Nu maar die lysine pillen besteld die @:Samzz aanraadde.
I will survivequote:
Ja ja. Was gewoon Debsterr!quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb een blaar in mijn bek. Ging er ten onrechte vanuit dat de kroket in de kantine niet meer de temperatuur van lava zou hebben
ik beperkt het tot 2x niesen per dag en misschien een paar hoestjes in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
Zijn er nog mensen die niet aan het hoesten is of is heel Nederland de inhoud van hun longen aan het ophoesten?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
Zijn er nog mensen die niet aan het hoesten is of is heel Nederland de inhoud van hun longen aan het ophoesten?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
Chromequote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef Q. het volgende:
Chrome doet het weer!! Man dat was afzien.
Haha dat is kut fokken he.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn abo is opgehouden. Ineens overal reclame.
Wat een helquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn abo is opgehouden. Ineens overal reclame.
Nee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Zie je tegenwoordig überhaupt nog berichten?
Burger van de Burger en daarna speciaalbiertje(s)quote:
Ik stond een keer stil in de trein op station Gouda en toen rook ik aan mijn vinger en toen dacht ik onmiddellijk is dit pik of is dit kont?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:00 schreef Elvi het volgende:
Gouda is trending op twitter dus ik schrok al en nu bleek het alleen maar een treinstoring te zijn
Eens een keer geen terroristen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:00 schreef Elvi het volgende:
Gouda is trending op twitter dus ik schrok al en nu bleek het alleen maar een treinstoring te zijn
Of ik nu om 5, 6 of 7 uur eet, om 9 uur weer honger met mijn blubberbuikquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat vroeg. Zou om negen uur weer verrekken van de honger.
Een krokodillensteak als avondeten is ook goed voor de variatie.quote:
Ik had zeer veel mensen geblokkeerd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Zie je tegenwoordig überhaupt nog berichten?
Dat is vies ende zondig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q-tie!
Nog geneukt? Ouwe rukker van me
En ik maar denken dat jij dirty ende zondig was. Jammer!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vies ende zondig.! Ik wil niet in de hel komen.
Wat je in je hoofd en op internet doet, telt niet!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij dirty ende zondig was. Jammer!
Gelukkig komt die Veluwse afkomst zo nu en dan nog even naar bovenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vies ende zondig.! Ik wil niet in de hel komen.
Veluwe.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig komt die Veluwse afkomst zo nu en dan nog even naar boven
Godtogodquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
3x. God wel een beetje tevreden houden hè?
Omgquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nieuwe collega doet me aan mij denken
Ga je weer naar de jopen kerk?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
3x. God wel een beetje tevreden houden hè?
JB! Liefie! Druif! Goed! Lekker beetje aan rommelen, af en toe bbq aanzwengelen, vakantieplannen maken, all gooood!quote:
Het is toch geen weer voor de bbq?!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB! Liefie! Druif! Goed! Lekker beetje aan rommelen, af en toe bbq aanzwengelen, vakantieplannen maken, all gooood!
En met jou dan spetter van me?
bij jou is saai okee! Is goed voor je kroost.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is toch geen weer voor de bbq?!
Maar vakantieplannen maken is altijd tof! Al een idee wat je gaat doen?
En hier alles goed. Z’n gangetje. Klinkt saai maar ben er blij mee
Lekkere milf met goeie tetten?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nieuwe collega doet me aan mij denken
O wauw! Dan ben je wel ff bezig ja!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bij jou is saai okee! Is goed voor je kroost.
Bbq kan altijd! Ook als het sneeuwt, hooguit moet je dan iets harder stoken.![]()
![]()
En vakantie wordt waarschijnlijk zoveel mogelijk via de TET(trans euro trail) naar griekenland op de brommer en weer terug. Dat kost nog we ietwat voorbereidingstijd.
Jij al woeste plannen?
Van jou krijg ik altijd zin.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O wauw! Dan ben je wel ff bezig ja!
Ik ga in Jan en in april/mei n paar daagjes weg en in de zomer ws twee weken, maar waarheen nog geen idee.
Maar wel zin in iig
Ik kraak inmiddels aan alle kanten hoor!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van jou krijg ik altijd zin.na zoveel jaar nog steeds.
Misschien is dat zijn fetisj.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kraak inmiddels aan alle kanten hoor!
’Oh ja JB, doe dat nog eens met je nek!’quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn fetisj.
Krakend ijs breekt niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kraak inmiddels aan alle kanten hoor!
Ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
’Oh ja JB, doe dat nog eens met je nek!’
Hngquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig.
Ik kan me nog herinneren dat een beetje schaamhaar al voldoende was voor een stijfje.
Had op de kermis van die speelkaarten gewonnen met naakte vrouwen. Spannend manquote:
Haha ja die had ik ook nogquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had op de kermis van die speelkaarten gewonnen met naakte vrouwen. Spannend man
Ik had ze in de voorkant van mijn rugtas gestopt, want ik wist dat ik niks kon hebben thuis zonder dat mijn moeder het zou vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja die had ik ook nogVerstopt voor mn ouders natuurlijk
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ze in de voorkant van mijn rugtas gestopt, want ik wist dat ik niks kon hebben thuis zonder dat mijn moeder het zou vinden.
Het begrip privacy is haar vreemd geweest altijd.
Zou je je voorkeur voor drakendildo's van je moeder hebben geërfd?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ze in de voorkant van mijn rugtas gestopt, want ik wist dat ik niks kon hebben thuis zonder dat mijn moeder het zou vinden.
Het begrip privacy is haar vreemd geweest altijd.
Ik zie het verband niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je je voorkeur voor drakendildo's van je moeder hebben geërfd?
Zij ziet er uit alsof ze goed is in dubbel aftrekken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie in dit plaatje is de gore aanrander en machtmisbruiker?
[ afbeelding ]
Die vrouw natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie in dit plaatje is de gore aanrander en machtmisbruiker?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij ziet er uit alsof ze goed is in dubbel aftrekken.
Correct.quote:
Je hebt vast wel meer gemist.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Correct.
https://www.ad.nl/buitenl(...)scholieren~adaba7bf/
De lerares die ik altijd gemist heb, toen ik 17/18 was
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n huissleutels lakken zodat ik ze uit elkaar kan halen.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:09 schreef Elvi het volgende:
Oh ja ik was allergisch voor ananas. Bedenk ik me nu na het eten van ananas...
Jopen altijd +1. Of +2.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je weer naar de jopen kerk?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Moet er geen fik uitbreken vannacht want heb volgens mij de voordeur op slot gedraaid en de sleutel ligt ergens anders te drogen. Ik was okay.
Vorig jaar, vijf dagen Shanghaiquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Twee keer zelfs.
[..]
Jij was daar ook vrij recent geweest toch?
quote:Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit te wachten bij de tandarts
Sterktequote:Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
kun je nog ongezien weg glippen?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee helaas.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je nog ongezien weg glippen?
Je maakt wat mee zeg.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer mot op het hamsterforum
heb je gevraagd hoeveel hamsters er nodig zijn voor 1 winterjas?quote:Op woensdag 4 december 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is net OUD.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Je moet je de volgende keer niet inhouden.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik vanmorgen ook bijna gereageerd. Bijna.
Het was hier: OUD / Zwangerschapspoging verbergen voor vriendenquote:Op woensdag 4 december 2019 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet je de volgende keer niet inhouden.
Als ze goed gesponsord worden wel jaquote:Op woensdag 4 december 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
Tegenwoordig zijn er van die reclamespotjes van de overheid dat je antibiotica niet voor alles moet gebruiken.
Alsof je aan je (huis)arts moet gaan vragen of die antibioticakuur wel zo'n goed idee is, want ja, die schrijven dat gewoon roekeloos zonder na te denken voor.
Kan me niet voorstellen dat huisartsen makkelijk AB voorschrijven. Ik krijg het niet eens meer zomaar mee voor de cavia's tegenwoordig. Het probleem is ook dat mensen AB slikken die ze nog hebben liggen van een vorige keer (omdat ze de fucking kuur toen al niet hebben afgemaakt) of van iemand anders.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
Tegenwoordig zijn er van die reclamespotjes van de overheid dat je antibiotica niet voor alles moet gebruiken.
Alsof je aan je (huis)arts moet gaan vragen of die antibioticakuur wel zo'n goed idee is, want ja, die schrijven dat gewoon roekeloos zonder na te denken voor.
die spotjes zijn er toch al een paar jaar?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
Ik kijk en luister niet zoveel reclame.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die spotjes zijn er toch al een paar jaar?
Ik heb een arts als zeer goede vriendin en die krijgt hier nooit mee te maken. En de apothekers in mijn familie doen hier ook niet aan mee.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze goed gesponsord worden wel ja
Die medicijn industrie is echt duivels
Je wil niet weten wat huisartsen allemala aangeboden wordt als ze kiezen voor medicijn X en t aan de man brengen. Ik heb een huisarts en iemand in de medicijn vertegenwoordiging in de vriendengroep, en die verhalen zijn echt niet mis.
Waarbij die medicijnmeneer ook gewoon de duivel is.
Dat geldt dus 2 kanten opquote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een arts als zeer goede vriendin en die krijgt hier nooit mee te maken. En de apothekers in mijn familie doen hier ook niet aan mee.
Dus dit soort anekdotisch bewijs zegt ook niks.
Dan blijft het nog steeds symptoombestrijding om dan maar de mensen te gaan leren dat ze antibiotica vanwege griep moeten gaan afslaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze goed gesponsord worden wel ja
Die medicijn industrie is echt duivels
Je wil niet weten wat huisartsen allemala aangeboden wordt als ze kiezen voor medicijn X en t aan de man brengen. Ik heb een huisarts en iemand in de medicijn vertegenwoordiging in de vriendengroep, en die verhalen zijn echt niet mis.
Waarbij die medicijnmeneer ook gewoon de duivel is.
Ik ben met 3 van die medicijnkukels op vakantie geweest (tokyo), en dat waren van die door fabrikanten gesponsorde reisjes. Plus alle bonussen en extraatjes. Ik zou t echt niet over m'n hart kunnen verkrijgen, maar dat soort dingen maakten vaak de doorslag welk medicijn ze gingen vertegenwoordigen bij ziekenhuizen en huisartsen. Niet welke goedkoper was, of welke beter werkte.quote:
Ik ga er ook vanuit dat de arts weet wat hij doet. Ben niet zo van t alu-hoedje.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan blijft het nog steeds symptoombestrijding om dan maar de mensen te gaan leren dat ze antibiotica vanwege griep moeten gaan afslaan.
En ook tricky want er zijn gevallen wanneer het alsnog nodig is. Zo heb ik een keer antibiotica gekregen om de abcesvorming in mijn keel tegen te gaan. Ik kan ook lastig zelf beoordelen of er sprake is van abcesvorming achterin mijn keel of niet.
Bij die verkopers staat verkopen verkopen verkopen natuurlijk op nummer 1, bij artsen staat het genezen van patiënten als het goed is nog wat stappen hogerquote:Op woensdag 4 december 2019 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben met 3 van die medicijnkukels op vakantie geweest (tokyo), en dat waren van die door fabrikanten gesponsorde reisjes. Plus alle bonussen en extraatjes. Ik zou t echt niet over m'n hart kunnen verkrijgen, maar dat soort dingen maakten vaka de doorslag welk medicijn ze gingen vertegenwoordigen bij zoekenhuizen en huisartsen. Niet welke goedkoper was, of welke beter werkte.
Ik snap als persoon niet hoe je zo'n baan zonder gewetensbezwaar kan volhouden.
Ja, bakken geld. Maar ik zou t niet kunnen. Zij wel, met een stalen gezicht.
Bij echt goede artsen wel, jaquote:Op woensdag 4 december 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij die verkopers staat verkopen verkopen verkopen natuurlijk op nummer 1, bij artsen staat het genezen van patiënten als het goed is nog wat stappen hoger
Als het goed is wel jaquote:Op woensdag 4 december 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij die verkopers staat verkopen verkopen verkopen natuurlijk op nummer 1, bij artsen staat het genezen van patiënten als het goed is nog wat stappen hoger
Ik ben sowieso huiverig om medicijnen later nog te gebruiken, als t geen gewone "van de drogisterij" medicijnen zijnquote:Op woensdag 4 december 2019 11:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat die spotjes inderdaad vooral gericht zijn op geen kuren half afmaken en later opmaken, als het goed is weten artsen hier wel wanneer AB zin heeft en wanneer niet.
M'n zus werkt in een apotheek, dus ik vraag haar gewoon alles.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben sowieso huiverig om medicijnen later nog te gebruiken, als t geen gewone "van de drogisterij" medicijnen zijn
Heb alleen een oogzalf, die onaangebroken is, omdat de ooginfectie zich vanzelf ahd opgelost an de huisarts zei "Hier heb ej t vast, zie maar".
Maar zelfs bij die weet ik niet of ik die nog ga gebruiken mocht ie terugkomen. Sowieso datum checken.
Ripquote:Op woensdag 4 december 2019 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega is ziek en onbereikbaar. Normaal zou die wel reageren dus begin me beetje zorgen te maken
Maar dat pepert de arts je ook al in. AFMAKEN MUSS PASSIEREN!quote:Op woensdag 4 december 2019 11:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat die spotjes inderdaad vooral gericht zijn op geen kuren half afmaken en later opmaken, als het goed is weten artsen hier wel wanneer AB zin heeft en wanneer niet.
Ik slik alles.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik gebruik sowieso zo weinig mogelijk medicijnen
Ook paracetamol alleen als ik echt scheel kijk van de kater
heb je vanavond iets te doen?quote:
Laat hem lekker slapenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega is ziek en onbereikbaar. Normaal zou die wel reageren dus begin me beetje zorgen te maken
Fitboyquote:Op woensdag 4 december 2019 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker, na werk ga ik weer sporten
Ik maak een mental note.quote:
Maar dan kun je daarna wel keihard roepen "TOLD YOU SOOOOO!"quote:Op woensdag 4 december 2019 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat pepert de arts je ook al in. AFMAKEN MUSS PASSIEREN!
En mensen die desondanks toch willekeurig medicijnen in hun mik proppen bereik je ook niet met zo'n spotje denk ik dan.
Ja dit is echt waardeloos cockteasen zonder foto's he, Rival.quote:
Je hebt toch whatsapp of niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit is echt waardeloos cockteasen zonder foto's he, Rival.
Ik doe in groepsverband en dat zorgt er wel voor dat ik netjes ga elke keer.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, sporten. Moet ik ook eens gaan doen.
Heus! Zeker! Ja!quote:
Dat zal zeker helpenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe in groepsverband en dat zorgt er wel voor dat ik netjes ga elke keer.
Waardeloos zonder LINKJE DEBSTERRRRRR!!!!!!!!!!!111!1!11quote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Oh man. Pareltopic weer over samen slapen.
LUIE FLIKKER!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waardeloos zonder LINKJE DEBSTERRRRRR!!!!!!!!!!!111!1!11
Ik zit er al te lezenquote:
Ja nee NU ben je te laat hoor!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]wilde ik braaf het linkje posten...
Sorry meneerquote:Op woensdag 4 december 2019 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee NU ben je te laat hoor!
Je houdt toch gvd uren tijd over met je kortpittige makkelijke kapsel, en dan kun je niet eens ff een linkje er bij zetten voor de hulpbehoevende oudere roze rimpel?!
IS DIT NOU MANTELZORG?!
O nee, de herpes is naar je brein gestegenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry meneer. Het zal de koortstyfus wel zijn die me apatisch maakt.
Kickboksen met een groep vrienden!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zal zeker helpenwat doe je ook alweer?
Gezellig, heel erg druk, vermakelijkquote:Op woensdag 4 december 2019 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Debs, hoe was de comiccon?
Misschien wel verteld hier, maar dan was ik er niet
That's what Ang3l said.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga het liefst lekker los op de zak
Ik vind juist met elkaar chill, bij elkaar op de handschoen met counteren enzoquote:Op woensdag 4 december 2019 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga het liefst lekker los op de zak
Ik weet nog wel een leuke oefening voor de buikspierenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind juist met elkaar chill, bij elkaar op de handschoen met counteren enzoMaandag highkicks gedaan, zere bovenbenen en heupen nu
En bij elkaar op de buik om de buikspieren te trainen
Ik moet er toch eens heen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig, heel erg druk, vermakelijk. Niets van de stands zelf gezien i.v.m. lage bezetting op de onze, maar wel weer lol gehad met de groep
.
quote:
Welke?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke oefening voor de buikspieren
Is er geen filmpje van ofzo? Of is het vunzig en zit ik hier weer veel te onschuldig te zijn?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Uitleg gaat lastig zo via een forum, ik denk dat ik het even in de praktijk moet laten zien!
Je kent me toch wel een beetjequote:Op woensdag 4 december 2019 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er geen filmpje van ofzo? Of is het vunzig en zit ik hier weer veel te onschuldig te zijn?
Dat is vooral je buikvetjes, waar dat voor geldt. Maar inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2019 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Beste tip voor buikspieren blijft, op je voeding letten.
De spieren zelf heb jij wel na al die jarenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is vooral je buikvetjes, waar dat voor geldt. Maar inderdaad
Uhuquote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
De spieren zelf heb jij wel na al die jaren
Pffffffffffffffffquote:Op woensdag 4 december 2019 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Beste tip voor buikspieren blijft, op je voeding letten.
Ik wil chips niet opgevenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Anders kan je ze nog zo groot maken maar ziet niemand ze
O dat is best langquote:Op woensdag 4 december 2019 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al 3 dagen aan het slapen.
Ja maar in dit geval klinkt het niet echt gezondquote:Op woensdag 4 december 2019 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kon ik maar 3 dagen slapen![]()
Slapen
Ja, ik zou me ook zorgen maken in dit geval. Ik was gewoon al helemaal aan het fantaseren dat ik drie dagen kon slapenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval klinkt het niet echt gezondMisschien ligt ie al een paar dagen dood in huis.
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ik heb m'n surprise kado's in de vorm van Ghost of Christmas Past, Present en Future ook weer voor mekaarRuim op tijd (29 Dec). Tenminste, als Bol goed levert
Ja, nou, dat was een onderwerp hier gister met CLquote:
Ik wilde gewoon weer eens het gifje posten.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou, dat was een onderwerp hier gister met CL
Nou kan ik gewoon weer lui achterover leunen
He watquote:Op woensdag 4 december 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou, dat was een onderwerp hier gister met CL
Nou kan ik gewoon weer lui achterover leunen
Of iemand andersom, weet ik t. Een vrouw.quote:
Daar begin ik altijd aan en dan stop ik ook weer.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de top 2000 weer eens aan het invullen.
Alle vrouwen lijken zeker weer op elkaar he?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of iemand andersom, weet ik t. Een vrouw.
O, Janies volgens mij
Ja. Net Aziaten.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle vrouwen lijken zeker weer op elkaar he?
Ik heb te veel, ik moet weer schrappen. Ik moet van m'n vader ook op A Day in the Life van de Beatles stemmen anders word ik onterfd.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begin ik altijd aan en dan stop ik ook weer.
Weet t toch nooit, helft van m'n muziek stata er niet in, etc etc
Fijn dat ik zo inwisselbaar benquote:Op woensdag 4 december 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle vrouwen lijken zeker weer op elkaar he?
Gewoon De boer is troef. Duh.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begin ik altijd aan en dan stop ik ook weer.
Weet t toch nooit, helft van m'n muziek stata er niet in, etc etc
Ik heb wel een Games top 25 gemaakt!quote:Op woensdag 4 december 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb te veel, ik moet weer schrappen. Ik moet van m'n vader ook op A Day in the Life van de Beatles stemmen anders word ik onterfd.
Jij nooit.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat ik zo inwisselbaar ben
Ik zal het vast weer op het laatste moment invullen.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb te veel, ik moet weer schrappen. Ik moet van m'n vader ook op A Day in the Life van de Beatles stemmen anders word ik onterfd.
Ga je met hem naar Paul in Nijmegen?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want Goffert is kut.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je met hem naar Paul in Nijmegen?
Of doe je mee met dat programma van Beau?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet een beetje goed voor de dag komen.
Vind het wel sneu voor m'n vader. In de ziggo ofzo was hij wel gegaan maar hij gaat echt geen dag staan om het een beetje goed te kunnen zien. En dan hopen dat het niet regent. Al die bejaarden oververmoeid en zeiknat.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
True. Ik baal wel. Ben dan net bij mn zusje. #luxeproblemen
Zet hem in een rolstoel dan. Rolstoeltribune op, whop whop.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor m'n vader. In de ziggo ofzo was hij wel gegaan maar hij gaat echt geen dag staan om het een beetje goed te kunnen zien. En dan hopen dat het niet regent. Al die bejaarden oververmoeid en zeiknat.
Nee, de tijd dat ik meedeed aan tv programma's heb ik achter me gelaten.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of doe je mee met dat programma van Beau?
Daar deed Lotusss ook aan mee zag ik. Ze kreeg een woning en een baan op een zorgboerderij.
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, de tijd dat ik meedeed aan tv programma's heb ik achter me gelaten.
Dankje.quote:
Ja vind het een rare keus.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor m'n vader. In de ziggo ofzo was hij wel gegaan maar hij gaat echt geen dag staan om het een beetje goed te kunnen zien. En dan hopen dat het niet regent. Al die bejaarden oververmoeid en zeiknat.
Welnee. Je kan daar zoveel mensen kwijt dat het dé locatie is om massaal baby boomers uit te knijpen.quote:
Gewoon crashen bij Cali.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog eens een enorme verkeerschaos gratis bij
Dat is volgens mij overal zo.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Cali? Al jaren uitverkochtquote:Op woensdag 4 december 2019 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer start de voorverkoop?
Ik zou t wel weten als ik haar was, dubbele boeking is toch geen probleem?quote:
Misschien heeft ze wel een SE-arrangement tijdens evenementen in het Goffertpark.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten als ik haar was, dubbele boeking is toch geen probleem?
Ook datquote:Op woensdag 4 december 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Wil de Faxman niet mee?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:59 schreef Elvi het volgende:
Ik wil zaterdag naar een kerstmarkt maar er is niemand die meewil
Haiquote:
Waar?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:59 schreef Elvi het volgende:
Ik wil zaterdag naar een kerstmarkt maar er is niemand die meewil
Afgelopen zomer nog geweest. Nog nooit zo ver van een podium vandaan gestaanquote:
Windquote:Op woensdag 4 december 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil de Faxman niet mee?
Welke is het trouwens?
In Alphen. Midwinter fair.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil de Faxman niet mee?
Welke is het trouwens?
De goede mede-verkoper is er ook weerquote:Op woensdag 4 december 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat Loka en ik ook gaan.
DIE LUL WAS ER NIET OP COMICCON!quote:Op woensdag 4 december 2019 20:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
De goede mede-verkoper is er ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |