Dat is wel zo'n beetje de planning ja. Op een dagje Kerst met de familie en een dagje oppassen op neefje en nichtje na.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken achter elkaar vrij.
Zou alleen maar in bed of op de bank liggen.
Die heb ik voor mn verjaardag gekregen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:26 schreef rival het volgende:
Als jullie nog een uitje zoeken in het Meta Maze kan je je ook wel een middagje vermaken.
https://doloris.nl/
Had je er niet net vier weggedaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:05 schreef Elvi het volgende:
Er staan nu 4 kookboeken op mn verlanglijstje. Best netjes
Ja daarom. Dan is er weer ruimte voor nieuwe boekenquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je er niet net vier weggedaan?
kook je ook wel eens uit die boeken?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja daarom. Dan is er weer ruimte voor nieuwe boeken
Heb wel 60 keer iets gestoten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik voor mn verjaardag gekregen.
Nog ff datum prikken.
Ja. Niet uit allemaal.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kook je ook wel eens uit die boeken?
Ik zal beschermers aandoenquote:
Ik heb me wel een uurtje vermaakt. Het was nieuw voor mij en sowieso wel interessant en leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal beschermers aandoen
Wel leuk?
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geen lip meer, he. Koortsneus.
Herpes in je porum.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.
Een SOA in je neus?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.
Any hole is a goal!quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat het enige gat dat een beetje past?
Vind je dat nou lekker ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Any hole is a goal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees eens iets specifieker?quote:
Nee, echt blaasjes ineens. Superstom.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een SOA in je neus?
Niet gewoon korsten van t snuiten?
Is het geen schurft?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, echt blaasjes ineens. Superstom.
Geen idee, het reageert goed op koortslipcreme gelukkigquote:
Wil niet weten hoe je herpes in je neus krijgt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, het reageert goed op koortslipcreme gelukkig.
Ooit eens van een blaasje bij mijn mond overgebracht naar mijn neus (korstje gekrabt, aan mijn neus gezeten). En bij lage weerstand kan het dan terugkomen, net als een reguliere herpes uitbraak. Is niet zo spannend hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe je herpes in je neus krijgt.
Ahaaah.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooit eens van een blaasje bij mijn mond overgebracht naar mijn neus (korstje gekrabt, aan mijn neus gezeten). En bij lage weerstand kan het dan terugkomen, net als een reguliere herpes uitbraak. Is niet zo spannend hoor.
Zo praat je toch niet over je vriendin joh.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahaaah.
Ooit getongzoend met zo’n herpes bitch die het niet nodig vond te vertellen.
Jij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je vriendin joh.
Ik ben een herpes slet nu.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je vriendin joh.
Soort weerstand opgebouwd na al die jaren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben een herpes slet nu.
Mijn vriendin heeft het na al die jaren nog steeds niet.
Sommige mensen krijgen nooit uitslag, maar dragen het wel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort weerstand opgebouwd na al die jaren.
Ik denk dat zo ongeveer iedereen het wel draagt. Mega besmettelijk en soms heb je maar 1 enkel blaasje, als je het dan niet door hebt besmet je wel iemand.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen nooit uitslag, maar dragen het wel.
L-Lysinequote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat zo ongeveer iedereen het wel draagt. Mega besmettelijk en soms heb je maar 1 enkel blaasje, als je het dan niet door hebt besmet je wel iemand.
Nu maar die lysine pillen besteld die @:Samzz aanraadde.
Oh damn, dat klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
L-LysineOok verstandig om op te zoeken welke voeding l-lysine bevat, de andere categorie die geen l-lysine bevat, schijnt een ander amminozuur te bevatten die de l-lysine 'opeet', dus goed om een balans tussen de twee categorien te houden - aldus de interwebs
Allemaal aan de Herpes!quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat zo ongeveer iedereen het wel draagt. Mega besmettelijk en soms heb je maar 1 enkel blaasje, als je het dan niet door hebt besmet je wel iemand.
Nu maar die lysine pillen besteld die @:Samzz aanraadde.
I will survivequote:
Ja ja. Was gewoon Debsterr!quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb een blaar in mijn bek. Ging er ten onrechte vanuit dat de kroket in de kantine niet meer de temperatuur van lava zou hebben
ik beperkt het tot 2x niesen per dag en misschien een paar hoestjes in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
Zijn er nog mensen die niet aan het hoesten is of is heel Nederland de inhoud van hun longen aan het ophoesten?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
Zijn er nog mensen die niet aan het hoesten is of is heel Nederland de inhoud van hun longen aan het ophoesten?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
Chromequote:Op dinsdag 3 december 2019 14:46 schreef Q. het volgende:
Chrome doet het weer!! Man dat was afzien.
Haha dat is kut fokken he.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn abo is opgehouden. Ineens overal reclame.
Wat een helquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn abo is opgehouden. Ineens overal reclame.
Nee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Zie je tegenwoordig überhaupt nog berichten?
Burger van de Burger en daarna speciaalbiertje(s)quote:
Ik stond een keer stil in de trein op station Gouda en toen rook ik aan mijn vinger en toen dacht ik onmiddellijk is dit pik of is dit kont?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:00 schreef Elvi het volgende:
Gouda is trending op twitter dus ik schrok al en nu bleek het alleen maar een treinstoring te zijn
Eens een keer geen terroristen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:00 schreef Elvi het volgende:
Gouda is trending op twitter dus ik schrok al en nu bleek het alleen maar een treinstoring te zijn
Of ik nu om 5, 6 of 7 uur eet, om 9 uur weer honger met mijn blubberbuikquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat vroeg. Zou om negen uur weer verrekken van de honger.
Een krokodillensteak als avondeten is ook goed voor de variatie.quote:
Ik had zeer veel mensen geblokkeerd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Zie je tegenwoordig überhaupt nog berichten?
Dat is vies ende zondig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q-tie!
Nog geneukt? Ouwe rukker van me
En ik maar denken dat jij dirty ende zondig was. Jammer!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vies ende zondig.! Ik wil niet in de hel komen.
Wat je in je hoofd en op internet doet, telt niet!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij dirty ende zondig was. Jammer!
Gelukkig komt die Veluwse afkomst zo nu en dan nog even naar bovenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vies ende zondig.! Ik wil niet in de hel komen.
Veluwe.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig komt die Veluwse afkomst zo nu en dan nog even naar boven
Godtogodquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
3x. God wel een beetje tevreden houden hè?
Omgquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nieuwe collega doet me aan mij denken
Ga je weer naar de jopen kerk?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
3x. God wel een beetje tevreden houden hè?
JB! Liefie! Druif! Goed! Lekker beetje aan rommelen, af en toe bbq aanzwengelen, vakantieplannen maken, all gooood!quote:
Het is toch geen weer voor de bbq?!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB! Liefie! Druif! Goed! Lekker beetje aan rommelen, af en toe bbq aanzwengelen, vakantieplannen maken, all gooood!
En met jou dan spetter van me?
bij jou is saai okee! Is goed voor je kroost.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is toch geen weer voor de bbq?!
Maar vakantieplannen maken is altijd tof! Al een idee wat je gaat doen?
En hier alles goed. Z’n gangetje. Klinkt saai maar ben er blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |