quote:Op maandag 2 december 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Zeg gewoon dat je PSV wil naaien.Kut makkelie.
*Higlerquote:Op maandag 2 december 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
of zonder Jan Paperazziquote:Op maandag 2 december 2019 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jensen zonder Bassie, Kelly en Herman
@haags_kwartiertjetwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:54:57Er zijn al diverse aanhoudingen verricht. Een grote groep met bivakmutsen loopt richting het #Tesselseplein in #Duindorp. Lees meer: https://t.co/VyKmR0xqD3 https://t.co/EN4mMVMCby reageer retweet
Eva Vlaardingenbroek, plofkop Jenssen, Annabel Nanninga en Bange 'complottheorie aanhanger' Frans als boegbeeldenquote:
Het is weer bijna tijd voor de Jan Paparazzi kerstspecial met onder andere Maarten Spanjer en Chriet Titulaerquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eva Vlaardingenbroek, plofkop Jenssen, Annabel Nanninga en Bange 'complottheorie aanhanger' Frans als boegbeelden
Ben benieuwd of Maarten nog zin heeft in het kerstgevoel.quote:Op maandag 2 december 2019 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is weer bijna tijd voor de Jan Paparazzi kerstspecial met onder andere Maarten Spanjer en Chriet Titulaer
Wat een lap tekst.quote:Op maandag 2 december 2019 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://reportersonline.nl/waar-is-jan-paparazzi/
Links ja, dat is ook niks.quote:
Eenzijdig populistisch geschreeuwquote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik luister niet naar wat die grietjes allemaal brullen hoor.
huh, dit zijn totaal verschillende zakenquote:Op maandag 2 december 2019 21:12 schreef dexamfetamine het volgende:
Waar Derksen aan voorbij gaat is juist dat dijkhof hypocriet is door mensen met een uitkering aan te pakken omdat ze niks voor dat geld doen, terwijl hij zelf ook niks door voor dat wachtgeld.
Lekker generaliseren Johan.
Als johan over niet-voetbal praat hoor je pas hoe dom hij is.quote:Op maandag 2 december 2019 21:12 schreef dexamfetamine het volgende:
Waar Derksen aan voorbij gaat is juist dat dijkhof hypocriet is door mensen met een uitkering aan te pakken omdat ze niks voor dat geld doen, terwijl hij zelf ook niks door voor dat wachtgeld.
Lekker generaliseren Johan.
Ziet eruit als iemand met een perfect BMI. Niet zo aanstellen RamboBBWloverDirkquote:
Ik vertrouw al die foto's (terecht) niet.quote:Op maandag 2 december 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Links ja, dat is ook niks.
Maar rechts valt wel mee toch (wow misschien deden ze dit expres!)
Ja als het over voetbal gaat is hij een genie.quote:Op maandag 2 december 2019 21:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als johan over niet-voetbal praat hoor je pas hoe dom hij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wat is jouw ideale BMI (bij een vrouw)?quote:Op maandag 2 december 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet eruit als iemand met een perfect BMI. Niet zo aanstellen RamboBBWloverDirk
Haha ja, 100 man. Koekoekquote:Op maandag 2 december 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
@:haags_kwartiertjetwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:54:57Er zijn al diverse aanhoudingen verricht. Een grote groep met bivakmutsen loopt richting het #Tesselseplein in #Duindorp. Lees meer: https://t.co/VyKmR0xqD3 https://t.co/EN4mMVMCby reageer retweet
quote:Op maandag 2 december 2019 21:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als johan over voetbal praat hoor je pas hoe dom hij is.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als het over voetbal gaat is hij een genie.Point taken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan hij het op dat moment nog wel leuk vinden om met Kieft wedstrijdjes te kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp is zelf ook een einzelganger lol
Lettertype 34 jaaaquote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Diepgang in die boekjes van Michel van Egmond?
quote:Op maandag 2 december 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
@:haags_kwartiertjetwitter:regio15 twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:54:57Er zijn al diverse aanhoudingen verricht. Een grote groep met bivakmutsen loopt richting het #Tesselseplein in #Duindorp. Lees meer: https://t.co/VyKmR0xqD3 https://t.co/EN4mMVMCby reageer retweet
Muah ze zal in het echt best ook mooi zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vertrouw al die foto's (terecht) niet.
Jawel maar altijd apart dat hij vreemde karaktertrekjes van anderen uitlacht terwijl hij zelf ook behoorlijk wat bijsluiters heeftquote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan hij het op dat moment nog wel leuk vinden om met Kieft wedstrijdjes te kijken.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale BMI (bij een vrouw)?
Hoezo snel? Hele kamasutra duurt wel even hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze zal in het echt best ook mooi zijn.
Maar als ze dan onzin uitslaat ben je er ook snel klaar mee.
Ik zal je een geheim verklappen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Hobbit films
Wat een teleurstelling was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
zeker in vergelijking met de orginele LOTR filmsquote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Hobbit films
Hopelijk gaat ze dood in de film.quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef Max23 het volgende:
Horror Sint
Leuk feitje: Escha speelt daar een rol in.
BANNEDquote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef Max23 het volgende:
Horror Sint
quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zal je een geheim verklappen.Ik zal je geheim het graf mee in nemen vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker man zo krijg je wel 200 pagina's volquote:Op maandag 2 december 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Artikeltje van Mediacourant er in
Het is niet voor mij, het is een lokquote.quote:Op maandag 2 december 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik post dat dagelijks in het topic. Moet je maar kijken.
Ik schaam me ervoor om toe te geven dat ik die film in de bioscoop heb gezien.quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef Max23 het volgende:
Horror Sint
Siegheiligman?quote:Op maandag 2 december 2019 20:33 schreef fetX het volgende:
Met de telefoon op de bank wachten op de goedheiligman.
GENOT.
@:Zipportal
TR niet afgehandeld. Doorgespeeld naar forum@fok.nlquote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, het is een lokquote.
TR geplaatst voor domheid.
zou leuker zijn als ze alle sinterklaas afleveringen van Flodder ook uitzenden op 5 decemberquote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor om toe te geven dat ik die film in de bioscoop heb gezien.
Met GGMM?quote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor om toe te geven dat ik die film in de bioscoop heb gezien.
Ach mensen zitten hypocriet in elkaar hè.quote:Op maandag 2 december 2019 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar altijd apart dat hij vreemde karaktertrekjes van anderen uitlacht terwijl hij zelf ook behoorlijk wat bijsluiters heeft
Heinrich Himmlerquote:
Ik heb hem wel een keer gekeken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mensen daar naar gaan kijken. Kan toch niet man.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Hobbit films
VBL ON TOURquote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Erwin Rommel
Joseph Goebbels
Eva Braun
Peter R. de Vries
quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Erwin Rommel
Joseph Goebbels
Eva Braun
Peter R. de Vries
Eens. FlodderGodquote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou leuker zijn als ze alle sinterklaas afleveringen van Flodder ook uitzenden op 5 december
Dan kijk ik nog liever Harry Potter.quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een keer gekeken.
Wat een lachwekkende film.
[..]
[ afbeelding ]
Anne niet present? Had mooie chemie opgeleverd.quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Erwin Rommel
Joseph Goebbels
Eva Braun
Peter R. de Vries
Eva past niet in dit rijtjequote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Erwin Rommel
Joseph Goebbels
Eva Braun
Peter R. de Vries
Harry Potter moet je ook lezen, niet kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever Harry Potter.
Zwerkbal is geen sport.quote:Op maandag 2 december 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Potter moet je ook lezen, niet kijken.
19.quote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
BMIquote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
SCHOTEN GEVUURD.twitter:metaalarbeider twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:20:43@Cebeli_Gonul JA MAAR KOMT DAT DOOR HET ONDERWERP (GIJP) OF DIE STUMPERD? MOOI VOORBEELD IS DIE DOODENGE WILFRIET GENEE. DIE SCOORT DUS WEINIG KIJKERS MET DIE AANGEBRANDE KOP VAN DIE GEIT VAN HELENE HENDRIKS. HIJ PARASITEERT IN #veronicainside ENKEL OP GIJP EN DERKSEN. GENEE IS ONINTERESSANT. reageer retweet
Dat was vorige week nog op tv, HermioneGodin.quote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever Harry Potter.
TR gezet.quote:Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben dol op zwarte vrouwen zoals Hermelien
Ik vind alleen Hermione leuk als Lindsay Lohan.quote:Op maandag 2 december 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was vorige week nog op tv, HermioneGodin.
Wie?quote:Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben dol op zwarte vrouwen zoals Hermelien
En Prinses Sissi.quote:Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
Iedere Kerst is er weer LOTR en Harry Potter.
En Home Alone.quote:Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
Dit jaar ga ik de Godfather trilogie kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
Genotquote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik de Godfather trilogie kijken.
At vandaag een collega mandarijntjes tijdens het werk.quote:
Ook een goede keuze.quote:Op maandag 2 december 2019 21:29 schreef Caland het volgende:
Kerst altijd in zijn geheel band of brothers terugkijken
Is dat in Amsterdam?quote:Op maandag 2 december 2019 21:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik kijk liever Home Alone XXX versie
Ik heb nog de DVD box.quote:Op maandag 2 december 2019 21:29 schreef Caland het volgende:
Hopelijk niet op RTL7, dan duurt één film zes uur.quote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik de Godfather trilogie kijken.
ik kijk altijd Die Hard op kerstavondquote:Op maandag 2 december 2019 21:29 schreef Caland het volgende:
nog langer dan the Irishman?quote:Op maandag 2 december 2019 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hopelijk niet op RTL7, dan duurt één film zes uur.
Nathan Aké is een buitenechtelijke zoon van Gullit.quote:
Wat was je eerste hint?quote:Op maandag 2 december 2019 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nathan Aké is een buitenechtelijke zoon van Gullit.
U las het hier.
Ik had opeens zo'n gevoelquote:
Frank de Boer speelt de bal, heel goed, naar Dennis Bergkampquote:Op maandag 2 december 2019 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik had opeens zo'n gevoel
dat we in de finale gaan komen met het balbezit voor Frank de Boer.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOLOWWWWWWW THE ORANGE GLOW
Het enige acceptabel nummer van Vera.quote:Op maandag 2 december 2019 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOLOWWWWWWW THE ORANGE GLOW
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:17:42Mark van Bommel gaat deze week gewoon weer bij PSV aan de slag. Intern vallen er een stuk hardere woorden dan extern, zo begrijpen we. Binnen PSV leeft ook meer het idee dat het twee voor twaalf is dan dat er naar buiten komt. De 2e plek en bekerwinst zijn nu resterende doelen. reageer retweet
2e plek is ook niet meer haalbaarquote:Op maandag 2 december 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-12-2019 om 21:17:42Mark van Bommel gaat deze week gewoon weer bij PSV aan de slag. Intern vallen er een stuk hardere woorden dan extern, zo begrijpen we. Binnen PSV leeft ook meer het idee dat het twee voor twaalf is dan dat er naar buiten komt. De 2e plek en bekerwinst zijn nu resterende doelen. reageer retweet
Ja, wie moeten ze dan naar voren schuivenquote:Op maandag 2 december 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
zit ook bij Talpa Ome Sjon gebruikt alles om de boel te promotenquote:Op maandag 2 december 2019 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Wow een ordinaire promotie voor Gerards Top 4000 waar hij Danny voor misbruikt, chapeau.
ARE YOU FEYENOORD IN DISGUISE?quote:Op maandag 2 december 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
This is my confession, populair hitje bij Erdoganquote:Op maandag 2 december 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het enige acceptabel nummer van Vera.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk al uit naar @:Mexicanobakker's top2000 act.
@Mexicanobakker is de @ikweethetookniet van de Top2000quote:Op maandag 2 december 2019 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
De top2000 is voor mongolen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ook en een aardige kerel. Uiterlijk is niet alles he.quote:Op maandag 2 december 2019 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en het is ook een knappe jongen toch?
quote:Op maandag 2 december 2019 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
ik weet er alles van.quote:Op maandag 2 december 2019 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook en een aardige kerel. Uiterlijk is niet alles he.
vrijdag komt de Sintquote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef fetX het volgende:
Ik ben bang dat de Sint stilletjes voorbij rijdt
Ik ben met hem op de foto.quote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef Coco. het volgende:
Wisten jullie dat @:Karina naar een concert is geweest van Danny Vera?
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit @Mexicanobakker ZIEDEND maakt.quote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga natuurlijk wel stemmen op de Pokemon theme song.
Moet hij weten.quote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef Coco. het volgende:
Wisten jullie dat @:Karina naar een concert is geweest van Danny Vera?
ik stem altijd op Disturbed met Sound of Silencequote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga natuurlijk wel stemmen op de Pokemon theme song.
Ik stem uit principe alleen op Lee Towers om Spinvis (wie?) eruit te werken.quote:
Sow wutquote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit @:Mexicanobakker ZIEDEND maakt.
Waarom doe jij dan niet mee?? Haha.quote:
Elk jaar hetzelfdequote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah man is toch leuk. beetje muziekie luisteren.
Gekletst met Danny Vera. Mooie baas.quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben met hem op de foto.
Johan D. zat al met gieren de banden op weg naar de provincie dus dat kon niet.
Een nieuwe parel van Spinvis.quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik stem uit principe alleen op Lee Towers om Spinvis (wie?) eruit te werken.
Oh ja, dat is wel een goed idee.quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan niet mee?? Haha.
welke song van Lee Towers?quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik stem uit principe alleen op Lee Towers
Erg vervelend dat ik als inspiratie voor ze dienquote:
Klootzak!quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk met nummer 1 moeten beginnen want de nummers tussen 1500-2000 zijn het leukstquote:Op maandag 2 december 2019 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Beetje vernieuwen mag wel.
Het Mauritshuis heeft enkele bekende artiesten gevraagd een nummer te schrijven over een kunstwerk des huizes. Als eerste: Spinvis – over Meisje met de parel.quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg vervelend dat ik als inspiratie voor ze dien
Eigenlijk zijn de nummers die je NA de top 2000 hoort altijd het leukst. dan hebben ze een dag of zo waarin ze de nummer draaien die het net niet gehaald hebben.quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk met nummer 1 moeten beginnen want de nummers tussen 1500-2000 zijn het leukst
Welk nummer zou daar bij horenquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zag je wel als een D66 stemmer?
Ik zie dat stemrecht voor vrouwen overrated is.quote:
Dan moet je hoognodig eens Goodfellas gaan kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Evertjan het volgende:
ik ken Joe Pesci alleen uit Home Alone
Goodfellas gast.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Nee joh beetje muziekje op de achtergrond als je werkt. Al vind ik de soul & jazz lijst leuker.quote:
AZC WEG ER MEEquote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Vlam weer in de pan in Duindorp: jongeren gooien zwaar vuurwerk en eieren naar massaal aanwezige ME
https://www.ad.nl/den-haa(...)nwezige-me~a748ca92/
@:haags_kwartiertje
@:coco. vanavond Richard de Mos bij Pauw over dit item.
Dan moet je hoognodig eens Raging Bull gaan kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Evertjan het volgende:
ik luister altijd Kink op de DAB+ radioquote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh beetje muziekje op de achtergrond als je werkt. Al vind ik de soul & jazz lijst leuker.
ScorseseGod.quote:Op maandag 2 december 2019 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je hoognodig eens Raging Bull gaan kijken.
Toch vind ik het wel mooi dat er nog wat tuigwijken met enkel autochtonen bestaanquote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Vlam weer in de pan in Duindorp: jongeren gooien zwaar vuurwerk en eieren naar massaal aanwezige ME
(lol)
Die luister ik eigenlijk nooit. Ik heb meestal disco classics of soul op staan.quote:Op maandag 2 december 2019 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik luister altijd Kink op de DAB+ radio
Wat vind je van Eurodance?quote:Op maandag 2 december 2019 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die luister ik eigenlijk nooit. Ik heb meestal disco classics of soul op staan.
lekker man terug naar de jaren 80 met rellen tijden O&N in Duindorp. tegels uit de straat halen en keilen naar de ME busjesquote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
(lol)
Gaat goed los ja. Mooi man.quote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |