Tof!quote:Op maandag 2 december 2019 22:49 schreef Meke het volgende:
A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others de lijst der lijstenBijgewerkt tot en met Fred
Dat was ik, maar ik ben best blij dat je dat werk al voor mij gedaan hebtquote:Op maandag 2 december 2019 20:17 schreef Meke het volgende:
Er was toch ook iemand die voorstelde om van alle Top2000-lijstjes uit dit topic één playlist te maken? Dat lijkt me leukMaar als ik dat maak, kunnen jullie dan mijn Spotify-account zien?
#noob
quote:Op maandag 2 december 2019 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's als je Meke's 2000 beste posts verzamelt. Misschien een leuke groepsactiviteit voor volgende maand.
Wat goed van jequote:Op maandag 2 december 2019 22:49 schreef Meke het volgende:
A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others de lijst der lijstenBijgewerkt tot en met Fred
Leuk!quote:Op maandag 2 december 2019 22:49 schreef Meke het volgende:
Hier werkt het primaquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet alleen niet of ik het eens ben met alles dubbel (of driedubbel) want hij is best langzaam en laggy zoMaar kan ook aan Spotify liggen of aan mijn laptop
Echt technisch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet alleen niet of ik het eens ben met alles dubbel (of driedubbel) want hij is best langzaam en laggy zoMaar kan ook aan Spotify liggen of aan mijn laptop
Nja ik weet niet hoor, ik vind Spotify sowieso altijd wel een vrij zwaar en langzaam programma, maar misschien ligt dat dus aan mij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt technisch?Das wel gek, dan haal ik ze er misschien wel uit (of ik maak een duplicaat zonder als dat met één druk op de knop kan
)
Op de laptop? Daar vind ik hem ook traag dus denk dat het daar aan ligt, ik luister meestal op de telefoonquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja ik weet niet hoor, ik vind Spotify sowieso altijd wel een vrij zwaar en langzaam programma, maar misschien ligt dat dus aan mij.
Maar ik kan de lijst verder wel afspelen hoor
Ja laptop, ik Spotify nooit op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Op de laptop? Daar vind ik hem ook traag dus denk dat het daar aan ligt, ik luister meestal op de telefoon
Ik denk niet dat het heel veel gaat helpen om de dubbele eruit te halen danquote:Op dinsdag 3 december 2019 00:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja laptop, ik Spotify nooit op mijn telefoon.
Er staan heel veel nummers en/of artiesten niet op de voorkeuzelijst. Veel daarvan zijn niet eens obscuur of te hard voor het radio 2 publiek. Maar ze kiezen er bewust voor om ze niet op de lijst te zetten.quote:Op maandag 2 december 2019 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik was begonnen met invullen maar schrok er serieus van hoeveel nummers van m'n lijst vrije keuze invullers zijn. Hoezo is The Cranberries - Dreams niet een voorgeprogrammeerde bv?
Maak hem morgen wel af want mobiel alles zelf moeten invoeren is vrij kut.
Bedanktquote:Op maandag 2 december 2019 22:49 schreef Meke het volgende:
Goede analyse, je kunt zo bij de top2000 aan de slagquote:Op maandag 2 december 2019 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nummers met meerdere noteringen in de ESF Top 2000:
Jaaaaaaaa, met Arcade het jaar uitquote:Op maandag 2 december 2019 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nummers met meerdere noteringen in de ESF Top 2000:
-knip-
Voorlopig gaat Arcade dus aan de leiding, met Piano Man en Knights of Cydonia op een gedeelde tweede plaats. Alle tien de artiesten die bij de editie van 2018 in de Top 10 met meeste noteringen stonden, staan ook in onze lijst. Net aan, want Coldplay en David Bowie hebben allebei maar één stem geoogst.
Hier vind je de échte toplijstjesquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Maak ik een Top 2000 topic aan voor dit jaar, posten jullie allemaal hier je lijstjes
MUZ / Top 2000 editie 2019 #2: De voorpret kan beginnen!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier vind je de échte toplijstjes
Linkje naar jouw topic? Dan ga ik daar ook kijken
Oh MUZ, daar kom ik eigenlijk nooit!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 editie 2019 #2: De voorpret kan beginnen!
We zijn inmiddels al een tijdje bij deel 2 aanbeland, wat alsnog best weinig is voor deze tijd van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |