Eigenlijk zou je Tele3 moeten hetenquote:
In dat geval, jaquote:Op zondag 1 december 2019 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je Tele3 moeten heten
Beetje ambitie houden is toch primaquote:Op zondag 1 december 2019 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eigenlijk zou je Tele3 moeten heten
Een sextet is op zich wel een toepasselijke naam voor zoietsquote:Op zondag 1 december 2019 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje ambitie houden is toch prima
Acceptabel lijstje voor een jonge gast als jij.quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Lol, aan het eind van het invullen van de top2000 een enquete
Wat is je favoriete taal van de liedjes waar je het liefst naar luistert?
-instrumentaal
[ afbeelding ]
Dit heb ik er van gemaakt
https://stem.nporadio2.nl(...)a76eb6af6eef205d4ce2
acceptabele feedback voor een zuurpruim als jijquote:Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef golfer het volgende:
Acceptabel lijstje voor een jonge gast als jij.
quote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het reuze onderzee Mincraft glazen huis is watervrij, lekvrij en toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met z’n tweeën heeeeeeeeel veelsponzen erin proppen en die ook strategisch in hoekjes enzo doen.quote:Op maandag 2 december 2019 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe heb je dat uiteindelijk gedaan?
Echt met sponzenquote:Op maandag 2 december 2019 01:47 schreef fietsie het volgende:
Met z’n tweeën heeeeeeeeel veelsponzen erin proppen en die ook strategisch in hoekjes enzo doen.
En ze er daarna allemaal weer uit gehaald....
Ik heb serieus weinig tijd eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
U bent er ook nog
Je bent wel stilletjes tegenwoordig
Lukt het verhuizen een beetje?
Of is alles al klaar?
Hmm balen P.quote:Op maandag 2 december 2019 06:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb serieus weinig tijd eigenlijkSoms een beetje op kantoor, maar thuis niet zo veel. Veel afspraken. Beetje weinig me-time
![]()
Volgend weekend gaan we een busje huren, bij IKEA zooi halen, dozen inladen en verhuizen en dan gaat ze een soort van definitief over in het weekend van de 14e als internet ook is omgezet.
En gister zouden we naar een judowedstrijd gaan maar onderweg kreeg ik een lekke band (vreemde gewaarwording trouwens als je opeens een hoop herrie hoort....) dus dat ging niet door. Dus hebben we in het nieuwe huis dingen opgeruimd en goedgezet. Aan het einde van de middag zat ze helemaal te glunderen
quote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het reuze onderzee Mincraft glazen huis is watervrij, lekvrij en toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt idd niet beter, maar goed....wel een luxe-probleemquote:Op maandag 2 december 2019 07:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm balen P.
Zal komende maand zeker wel niet beter worden zo met de feestdagen op de stoep?
Nog wel naar je zin met je lief en zoon?
Ook beetje op jezelf passen he
Lekke band lijkt me idd raar... gelukkig nooit gehad tot nu toe.
Kudos voor Blondie!quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Lol, aan het eind van het invullen van de top2000 een enquete
Wat is je favoriete taal van de liedjes waar je het liefst naar luistert?
-instrumentaal
[ afbeelding ]
Dit heb ik er van gemaakt
https://stem.nporadio2.nl(...)a76eb6af6eef205d4ce2
Mja, ik dacht ook wel wat over te houden van het stoofvlees voor komende week...quote:Op maandag 2 december 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
Vanavond vijfkazenpasta. https://smittenkitchen.co(...)a-with-five-cheeses/
Ik ga gewoon eens niet de zespersoonsversie aanhouden en dan denken wat overblijft, daar kan ik mee lunchen (want er blijft nooit iets substantieels over als het eten lekker is) maar gewoon eens het recept halveren.
Van te voren een portie opzij zettenquote:Op maandag 2 december 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
Vanavond vijfkazenpasta. https://smittenkitchen.co(...)a-with-five-cheeses/
Ik ga gewoon eens niet de zespersoonsversie aanhouden en dan denken wat overblijft, daar kan ik mee lunchen (want er blijft nooit iets substantieels over als het eten lekker is) maar gewoon eens het recept halveren.
Nah.quote:Op maandag 2 december 2019 07:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van te voren een portie opzij zetten
Mja dat snap ik welquote:Op maandag 2 december 2019 07:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt idd niet beter, maar goed....wel een luxe-probleemIk heb het uitstekend naar mijn zin met lief en zoon
Hoewel ik de tijd met zijn tweeen op dit moment meer waardeer als de tijd met zijn drieen
Vrijdagavond even met zijn tweeen wezen shoppen in Delft. En vanavond komt ze gezellig eten en zo
Wel een voordeel: Als ik onderweg ben naar het werk, zijn de broodjes bij de Hema nog warm en laat ik daar nou nét langs komenquote:Op maandag 2 december 2019 08:21 schreef liedetector het volgende:
Dat je het geweldige plan hebt lekker vroeg boodschappen te gaan doen, maar dat dan het merendeel van de verse producten nog niet is bijgevuld....faaaaaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerstvakantie wasda? Druktste tijd van jaar zo ongeveer (is al gevraagd of mensen de 23ste en 30ste komen werken, heb vriendelijk bedankt)quote:Op maandag 2 december 2019 08:47 schreef borisz het volgende:
Mogge
Nieuwe week. Drukke week ook wel en donderdag een alternatieve Sinterklaasviering (lees bier drinken, kwam uit de koker van een collega. Ze viert dit jaar geen Sinterklaas meer en wilde wel wat anders). Nog 14 werkdagen en dan kerstvakantie.
Ik ben toevallig voor het derde jaar op vrij met Kerst. Nu kan het ook makkelijk, want met Kerst is het hier altijd rustig. Het is ook relatief goedkoop vrij nemen door al die vrije dagen en heb nog een sloot met uren staan.quote:Op maandag 2 december 2019 08:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
kerstvakantie wasda? Druktste tijd van jaar zo ongeveer (is al gevraagd of mensen de 23ste en 30ste komen werken, heb vriendelijk bedankt)
Dat zal dan best druk zijn, op die avondquote:Op maandag 2 december 2019 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Kerstvakantie ken ik ook niet. Wel voor het eerst in 14 jaar dat ik beide kerstdagen vrij ben. Werk wel tijdens oudejaarsnacht.
Lauwersoog, echt zo veel zin in. De omgeving lijkt me zo mooi om te wandelen. En misschien een dagje naar een van de waddeneilanden (nog nooit geweest).quote:
Ja nachtdienst bestaat ook uit 9 man ipv 2 en nog een aantal tot 4:00quote:Op maandag 2 december 2019 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zal dan best druk zijn, op die avond
Wij gaan naar oostenrijk.quote:Op maandag 2 december 2019 09:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan na de kerst een paar dagen naar de Ardennen. Ik hoef niet zo in het vuurwerk te zitten.
Ik ook. En ik ben er zo aan toequote:Op maandag 2 december 2019 09:07 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook vrij tussen kerst en oud&nieuw
Nog 3 weken werken dan hoef ik 7 januari pas weer te werken
Jij werkt ook in de zorg dacht ik al te proeven aan je broodjes Kroket als ontbijtquote:Op maandag 2 december 2019 08:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
kerstvakantie wasda? Druktste tijd van jaar zo ongeveer (is al gevraagd of mensen de 23ste en 30ste komen werken, heb vriendelijk bedankt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |