SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Afsluiten? Hoe laat ga je afsluiten dan?quote:Op zondag 1 december 2019 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Zal wel afsluiten met heeeeeeeeel wat anders.
Geen idee hiermee, rond 8 uur, en dan dus wat heel anders.quote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Afsluiten? Hoe laat ga je afsluiten dan?
quote:
Ze hebben vout al gehoordquote:Op zondag 1 december 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze zijn niet heel kieskeurig, of wel?
Die heb ik zelfs al lang niet meer gehoord.quote:
Ok dan zal ik me wel misdragen hebbenquote:Op zondag 1 december 2019 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs al lang niet meer gehoord.
Hoe kunnen die nieuwe vogeltjes hem al gehoord hebben dan?
quote:
Ik dusquote:Op zondag 1 december 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wie mist die nou?
Maar ik geef de boodschap door.
U is aan het rijmen als een baas,quote:Op zondag 1 december 2019 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Verder op deze planeet,
denk ik geen ene reet.
Breek me over Zwarte Piet en Sinterklaas de bek niet open,quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
U is aan het rijmen als een baas,
vanwege zwarte Piet en Sinterklaas?
Ha, ik vroeg me al af of ik je verkeerd begrepen had...quote:Op zondag 1 december 2019 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
Hierna nog 1x iets heel anders en dan ben jij MM
Ik niet.quote:Op zondag 1 december 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Via de website hoor ik nu trouwens nog steeds die songs van eergisteren...
quote:Op zondag 1 december 2019 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
En over vage shit gesproken, hier mijn afsluiter.
Ben je geil of wil je een koekje had ook gekundquote:
Wat moet je nog testen?quote:Op zondag 1 december 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal na Raf nog even wat draaien, even wat testen nog...
Maf ze!quote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even naar bed, kom nog wel terug voor medicatie, maar ben echt vies moe.
Stom gedoe ook allemaal.
Trusten!quote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even naar bed, kom nog wel terug voor medicatie, maar ben echt vies moe.
Stom gedoe ook allemaal.
Normaal is zijn stem wat hoger idd.quote:Op zondag 1 december 2019 20:31 schreef Melting het volgende:
Weet nu nog niet of je microfoon goed werkt, Mad. Klonk net niet goed.
In dit geval zekerquote:Op zondag 1 december 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De effecten zijn soms leuker dan wat je zegt...
quote:
Goedemorgen Melting en Oscar. Dit weekend duurde minimaal 1 dag te kort.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 2 december 2019 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Melting en Oscar. Dit weekend duurde minimaal 1 dag te kort.
Ja, dit weekend wel (normaal eigenlijk niet hoor). En ik heb nu het gevoel dat het weekend eigenlijk nog moet beginnen.quote:Op maandag 2 december 2019 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Had je het zo druk dan?
Hier twee dagenquote:Op maandag 2 december 2019 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Melting en Oscar. Dit weekend duurde minimaal 1 dag te kort.
Wel lekker.... dan heb je het weekend nu nog voor de boeg.quote:Op maandag 2 december 2019 06:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit weekend wel (normaal eigenlijk niet hoor). En ik heb nu het gevoel dat het weekend eigenlijk nog moet beginnen.
Mmm, zo werkt het volgens mij nietquote:Op maandag 2 december 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel lekker.... dan heb je het weekend nu nog voor de boeg.
quote:Op maandag 2 december 2019 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, zo werkt het volgens mij niet
quote:Op maandag 2 december 2019 09:24 schreef Symphonic het volgende:
Het is wel hartelijk maandag vandaag
Heeft u een domme vraag, toets dan 1
Denkt u een slimme vraag te hebben, toets dan voor de zekerheid ook 1
ben je aan het toetsenquote:Op maandag 2 december 2019 09:24 schreef Symphonic het volgende:
Het is wel hartelijk maandag vandaag
Heeft u een domme vraag, toets dan 1
Denkt u een slimme vraag te hebben, toets dan voor de zekerheid ook 1
Een soort riazop show? Artiesten waar je nooit van gehoord hebt maar wel 10 miljoen miljard views clicks enzo?quote:Op maandag 2 december 2019 16:39 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar even de show van vanavond spammen...
[ afbeelding ]
Een show vol met muziek uit de jaren 10 die in Nederland niet in de hitlijsten heeft gestaan, maar met een miljoenenpubliek op sites als Spotify.
Zoietsquote:Op maandag 2 december 2019 17:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een soort riazop show? Artiesten waar je nooit van gehoord hebt maar wel 10 miljoen miljard views clicks enzo?
Je doet gewoon alsof je een jonge meid van 25 bent zekerquote:Op maandag 2 december 2019 18:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZoietsMaar dan mét kwaliteit, zonder zwakzinnige rappers en zonder dat ik me als kalende, blanke veertiger op internet voordoe als een jonge donkere man.
Kan ookquote:Op maandag 2 december 2019 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je doet gewoon alsof je een jonge meid van 25 bent zeker
Heb geen hitnoteringen voor je, één nummer uitgezonderdquote:Op maandag 2 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil de populaire landen en hitnotering daar wel vernemen...
Ik zal de songs objectief beoordelen, geheel naar mijn eigen maatstaf...
Oh, dus het zijn echt clickhits...quote:Op maandag 2 december 2019 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb geen hitnoteringen voor je, één nummer uitgezonderd
Welkomquote:
Ja, maar vakkundig gefilterd en van riazop-meuk ontdaanquote:Op maandag 2 december 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dus het zijn echt clickhits...
Kijk, de scores gaan al omhoogquote:Op maandag 2 december 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een combinatie van Carol Emerald en The Broads in 1983, in een modern jasje.
Seven points!
Fijn nummer, komt regelmatig voorbij op Spotify. Wist niet eens dat het geen hit wasquote:
Wel in de cover-uitvoering door Calum Scott.quote:Op maandag 2 december 2019 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijn nummer, komt regelmatig voorbij op Spotify. Wist niet eens dat het geen hit was
Dat heeft even geduurd nog...quote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef just me het volgende:
Vandaag nieuwe boxjes gekocht voor mijn pc, niet duur maar wel 'n prima geluid
just twijfelquote:
Je bent mildquote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ow, na 2 woorden weet ik genoeg.
1 Point voor de moeite...
Beterquote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef just me het volgende:
Hierna - speciaal voor jou - iets dat minder mainstream isquote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ow, na 2 woorden weet ik genoeg.
1 Point voor de moeite...
quote:Op maandag 2 december 2019 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BeterDie kun je vanavond mooi even testen
Het is slechts mijn mening, waarbij ik me vooral afvraag of ik het zelf nog een keer zou willen horen...quote:Op maandag 2 december 2019 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna - speciaal voor jou - iets dat minder mainstream is
Dat mag hoor. Ook al zou je vanavond maar één nummer horen dat je mooi vindtquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts mijn mening, waarbij ik me vooral afvraag of ik het zelf nog een keer zou willen horen...
Wat hierna komt, ga je niet waarderen, vrees ikquote:Op maandag 2 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, 1 bak filters en een voor mij te modern/simpel beatje.
Melodie niet echt uniek...
3 Points!
Ik vind het gewoon een mooie productie. Leuk gedaan, origineel.quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
Zing dan niet als je zoveel vervorming op je stem nodig hebt.
Origineel ja, misschien een beetje.quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een mooie productie. Leuk gedaan, origineel.
Denk dat de luisteraars/kijkers het origineel niet kennen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Melanie Martinez - Pity Party (2015): 191,2
Een oude hit wordt hergebruikt in dit nummer. Enorme luistercijfers, ook bizar veel YouTube-clipjes waarin dit nummer wordt nagedaan.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook hier weer een flinke autotune met een beat die je in de peeshokken op de Wallen hoort...
Ja, dit is alleen leuk voor wie het origineel niet kentquote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de luisteraars/kijkers het origineel niet kennen.
Ook hier weer een flinke autotune met een beat die je in de peeshokken op de Wallen hoort...
8 Points! Voor het origineel van Lesley Gore dan...
Nog niet hoorquote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie 11 nu met zo'n broek met het kruis op z'n knieën, Nike Air's en een swag shirtje z'n Diesel petje schuin op z'n hoofd zetten en langzaam door de kamer wiegen...
Wat moet ik hier nu weer van vinden...quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
OFFAIAH - Trouble (2016): 37,4
Dance-track van een paar jaar geleden.
Joh, we hadden nog wel een setje voor je liggenquote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een draken zijn die vogels ook. Probeer ze wat handtam te maken Dus pielen met trostgierst enzo. kijken ze er compleet niet naar om, maar zodra in de voerbak gedumpt laat het "haantje" er niemand bij en vreet hij alles op.
Speciaal voor jou (quote:Op maandag 2 december 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Of het een hit is, weet ik niet.
Maar het klinkt origineel en over de tekst is nagedacht.
Stem is goed...
8 Points!
Oopsiequote:Op maandag 2 december 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Joh, we hadden nog wel een setje voor je liggen
Ik moest van jou objectief doenquote:Op maandag 2 december 2019 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Dit hoor ik hier overal uit van die boom auto's komen...![]()
Min 3 Points!
Zeer goed beluisterd. In dat opzicht de meest succesvolle inzending van dit jaar.quote:Op maandag 2 december 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er in dit geval objectief aan?
Hopelijk komt er straks nog wat van je gading voorbijquote:Op maandag 2 december 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als die Duitse van het Songfestival, Lena.
Die sprak/zong ook Engels met een idioot accent.
Wat is dat dat toch?
2 Points!
En daarmee eindig ik ook de puntentoekenning...
quote:Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind hi-i-igh
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
Waarom dan?quote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..](toch had dit naar Nederland moeten overwaaien, ik blijf erbij)
Omdat het grappig is en omdat het over Nederland gaat?quote:Op maandag 2 december 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom dan?
Dit is toch te triest voor woorden?
Poep, kak, pies, dat niveau...
Nee en nee...quote:Op maandag 2 december 2019 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat het grappig is en omdat het over Nederland gaat?
Ze liggen gemakkelijk in het gehoor, voornamelijk. Dat is ook waarom het scoort. Ik zag van het weekend nog een filmpje op YouTube over de theme song van Ducktales en waarom het zo scoort:quote:Op maandag 2 december 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee en nee...![]()
Ik heb het geprobeerd, maar het is me niet gelukt.
Ik begrijp deze muziekstijlen gewoon niet...
Ik vind het ook bijzonder prettig. Goede tipquote:Op maandag 2 december 2019 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Vind het een erg prettig ontspannen nummer.
Sorry, maar dit soort muziek ligt bij mij niet gemakkelijk in het gehoor.quote:Op maandag 2 december 2019 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze liggen gemakkelijk in het gehoor, voornamelijk. Dat is ook waarom het scoort. Ik zag van het weekend nog een filmpje op YouTube over de theme song van Ducktales en waarom het zo scoort:
Dan zet je de radio uit, MadMaster, simpel zat. Jij vindt dat, maar de meeste mensen niet. Die willen gewoon een catchy dansbaar nummer of een lief singer song writer nummer. Die willen er niet over nadenken, die willen gewoon luisteren. In dit topic zijn een hoop mensen niet zo, maar er is een wereld vol muziek luisterende mensen buiten dit topic.quote:Op maandag 2 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort muziek ligt bij mij niet gemakkelijk in het gehoor.
Het is leeg, het is nep, het is overgeproduceerd, men kan meestal geen noot zingen maar corrigeert dat hoorbaar. Kortom, het irriteert me enorm en ik wil het niet beluisteren...
Ik heb de stream al een tijdje geleden afgesloten.quote:Op maandag 2 december 2019 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zet je de radio uit, MadMaster, simpel zat. Jij vindt dat, maar de meeste mensen niet. Die willen gewoon een catchy dansbaar nummer of een lief singer song writer nummer. Die willen er niet over nadenken, die willen gewoon luisteren. In dit topic zijn een hoop mensen niet zo, maar er is een wereld vol muziek luisterende mensen buiten dit topic.
Voor elk wat wils. In deze show zit ook veel variatie; nog lang niet alles is gedraaid.quote:Op maandag 2 december 2019 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zet je de radio uit, MadMaster, simpel zat. Jij vindt dat, maar de meeste mensen niet. Die willen gewoon een catchy dansbaar nummer of een lief singer song writer nummer. Die willen er niet over nadenken, die willen gewoon luisteren. In dit topic zijn een hoop mensen niet zo, maar er is een wereld vol muziek luisterende mensen buiten dit topic.
Fijn.quote:Op maandag 2 december 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de stream al een tijdje geleden afgesloten.
Don't worry...
Jouw referentiekader is ook wat anders dan de mensen die hierop geklikt hebben op spotify.quote:Op maandag 2 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort muziek ligt bij mij niet gemakkelijk in het gehoor.
Het is leeg, het is nep, het is overgeproduceerd, men kan meestal geen noot zingen maar corrigeert dat hoorbaar. Kortom, het irriteert me enorm en ik wil het niet beluisteren...
Dat is geen punt, natuurlijk. Het kan dat je minder hebt met de muziek van nu. Ik heb daar wél veel mee, besteed er ruim aandacht aan en heb voor deze show specifiek gekozen voor hits die we over het hoofd hebben gezien. Vind je dat leuk, dan luister je. Vind je dat niet leuk, dan niet. No hard feelings.quote:Op maandag 2 december 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jouw referentiekader is ook wat anders dan de mensen die hierop geklikt hebben op spotify.
Ik beweer altijd oprecht dat ik van klassiek tot rock houdt, dus dat kan het issue niet zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jouw referentiekader is ook wat anders dan de mensen die hierop geklikt hebben op spotify.
Dat is juist wel het hele punt. Het referentiekader is wat je gewent bent om naar te luisteren en aan de hand daarvan kwalificeer je de nieuwe/andere dingen die je hoort. Als je bijvoorbeeld veel luistert naar mathcore is of progmetal, dan is het heel logisch dat je dit helemaal niks vindt.quote:Op maandag 2 december 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is geen punt, natuurlijk. Het kan dat je minder hebt met de muziek van nu. Ik heb daar wél veel mee, besteed er ruim aandacht aan en heb voor deze show specifiek gekozen voor hits die we over het hoofd hebben gezien. Vind je dat leuk, dan luister je. Vind je dat niet leuk, dan niet. No hard feelings.
Het aanbod is extreem diversquote:Op maandag 2 december 2019 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is juist wel het hele punt. Het referentiekader is wat je gewent bent om naar te luisteren en aan de hand daarvan kwalificeer je de nieuwe/andere dingen die je hoort. Als je bijvoorbeeld veel luistert naar mathcore is of progmetal, dan is het heel logisch dat je dit helemaal niks vindt.
En wat is de muziek van nu? Albums die dit jaar zijn uitgebracht? Nieuwe bands/acts die de laatste jaren zijn opgekomen? Want dan laat je heel wat genres links liggen.
Maar dat is juist het hele issue. Jij bent gewend om naar muziek te luisteren. De huidige klikgeneratie van tieners en begin-twintigers die voor het gros van de kliks zorgt hoort alleen maar muziek. Het is meer een wegwerpartikel geworden. Daarom blijven de 'hits' van tegenwoordig ook niet meer hangen.quote:Op maandag 2 december 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beweer altijd oprecht dat ik van klassiek tot rock houdt, dus dat kan het issue niet zijn.
Niet dat ik alles ken, dat is onmogelijk. Soms pik je wel eens iets op wat voor mij nieuw en interessant is.
Devin Townsend bijvoorbeeld...
Ik heb zo'n 45 jaar de NL Top 40 gevolgd, ben dus niet vies van commercieel werk.
Maar kennelijk zijn er toch grenzen aan wat je kan waarderen en wat niet...
Niet alleen dat. Dankzij internet kan in principe iedere gek muziek maken. Vóór internet moest je wel je best doen om gedraaid te worden op radio en tv. Het aanbod is overweldigend tegenwoordig.quote:Op maandag 2 december 2019 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is juist het hele issue. Jij bent gewend om naar muziek te luisteren. De huidige klikgeneratie van tieners en begin-twintigers die voor het gros van de kliks zorgt hoort alleen maar muziek. Het is meer een wegwerpartikel geworden. Daarom blijven de 'hits' van tegenwoordig ook niet meer hangen.
Er is geen belemmering meer om iets uit te brengen. Maar de grote labels zorgen wel dat ze hun vinger in de pap houden. En er is veel vriendjespolitiek, ook op de Nederlandse radio.quote:Op maandag 2 december 2019 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Dankzij internet kan in principe iedere gek muziek maken. Vóór internet moest je wel je best doen om gedraaid te worden op radio en tv. Het aanbod is overweldigend tegenwoordig.
Dat doet hij altijdquote:Op maandag 2 december 2019 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een band die een nogal spraakmakend optreden had in de show van David Letterman. De zanger ging op het podium compleet uit z'n plaat en lijkt uit een metalband weggelopen....
Niet alleen dat, tegenwoordig is het ook een stuk gemakkelijker om 'muziek' te maken. Het enige wat je nodig hebt is een pc met wat software en microfoon.quote:Op maandag 2 december 2019 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Dankzij internet kan in principe iedere gek muziek maken. Vóór internet moest je wel je best doen om gedraaid te worden op radio en tv. Het aanbod is overweldigend tegenwoordig.
Dank voor het luisteren, fijne avondquote:Op maandag 2 december 2019 21:08 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de gevarieerde muziekjes
tijd om even wat anders te gaan doen.
Tot ongeveer 22:30 uur. Dan is de muziek voor deze show op.quote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Tot hoe laat ga je door DJ11? Ik ben nog wel een uurtje druk.
Dit wordt m'n afsluiter, lekker nummerquote:Op maandag 2 december 2019 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp & Robyn - Do It Again (2014): 52,7
Kwam in Nederland niet verder dan de Tipparade.
Dank voor het luisteren. Welterusten.quote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit wordt m'n afsluiter, lekker nummer
Bedankt en slaap lekker alvast
Eigenlijk te weinig beluisterd om in de show te zitten, maar ik heb 'm er toch ingedrukt.quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef livelink het volgende:
Wat ik hoor klinkt allemaal lekker, DJ11
Deze van Charlie Winston ik ook weer fijn.
Bijzonder fijn liedjequote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef livelink het volgende:
Dit nummer draai ik zelf vaak in deze versie![]()
![]()
Dank voor het luisteren, welterustenquote:Op maandag 2 december 2019 21:49 schreef brother52 het volgende:
Mijn bed begint te roepen.
Ik haak af, thanks 11!
Ode to Bouncer zegt mij eigenlijk ook niksquote:Op maandag 2 december 2019 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Studio Killers - Jenny (2013): 19,6
Hun #1-hit Ode To Bouncer is 13,6 miljoen keer beluisterd. "Jenny" dus de helft vaker!
Als je het hoort vast welquote:Op maandag 2 december 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ode to Bouncer zegt mij eigenlijk ook niks
Die blijft lekkerquote:Op maandag 2 december 2019 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Matthew Koma - Kisses Back (2016): 10,0
Zie post #250.
quote:
Bedankt. Ik maak de shows altijd af.quote:Op maandag 2 december 2019 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Een 12 voor je doorzettingsvermogen, Elf!
Het is niet anders. Toch bedankt voor het luisteren.quote:Op maandag 2 december 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. En ik ga verder met iets waar ik al 3 dagen mee bezig ben, maar maar niet wil lukken![]()
En nou baal ik extra dat ik daardoor jouw show maar half mee heb gekregen.
Ik zou het trouwens niet eens geraden hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Naughty Boy feat. RØMANS - Home (2014): 12,3
Livelink, jij weet vast wel te raden wat zo de laatste track is?
Ik vond het redelijk voorspelbaar, maar goed...quote:Op maandag 2 december 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens niet eens geraden hebben
Ik had eigenlijk geen idee of dat nummer nu veel beluisterd was op Spotify of niet.quote:Op maandag 2 december 2019 22:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk voorspelbaar, maar goed...
* DJ11 vinkt deze show weer af van het "to do"-lijstje
De eerstvolgende show is weer een reguliere...
Goedemorgen. Ik had moeite met mijn bed uit komen.quote:
Ik ging pas om half één naar bed, maar voel me nog prima. Die klap komt vast later deze week.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik had moeite met mijn bed uit komen.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 06:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ging pas om half één naar bed, maar voel me nog prima. Die klap komt vast later deze week.
Goedemorgen Diaan. Veel plezier in Den Haag!quote:
quote:De doos van Sandra heeft een te grote gleuf. Iedereen kan erin graaien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de namen even vernaderd om iedere overeenkomst met bestaande personen te elimineren.
Maar een mail van een collega:
[..]Ik durf te wedden dat de opsteller van dit epistel geen vrouw is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat het niet eens per ongeluk zo geschreven is.
En dat je er om hebt gelachen...
Het is geschreven door een vrouwquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de opsteller van dit epistel geen vrouw is.
Zelfs dat het niet eens per ongeluk zo geschreven is.
En dat je er om hebt gelachen...
Dan hoop ik dat de gleuf van haar doos minder groot is dan die van Sandra...quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is geschreven door een vrouw
Dat begrijp ik dan nu wel...quote:En ja, we hebben er om gelachen
tell me whyquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Juist ja, zojuist weer zo’n huizenfotograaf bij de buren. Why?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu moet ik alweer aan jouw keurige Anita Meyerkapsel denken
Ik denk dat je deze in het top2000-topic wilde posten, maar prima lijst hoor!quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:58 schreef DireStraits7 het volgende:
Stemlijst:
Al Stewart - Year Of The Cat
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Boudewijn de Groot - Testament
Bruce Springsteen - Thunder Road
Chris Isaak - Wicked Game
Crowded House - Don't Dream It's Over
Dire Straits - Sultans Of Swing
Dire Straits - Telegraph Road
Don McLean - American Pie
Don McLean - Vincent
Duran Duran - Rio
Eagles - Desperado
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
George Michael - Cowboys And Angels
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
Led Zeppelin - Since I’ve Been Loving You
Little River Band - It's A Long Way There
Michael Jackson - Stranger In Moscow
Oasis - Champagne Supernova
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid Of Orleans
Pink Floyd - Echoes
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Pink Floyd - Time
Radiohead - Paranoid Android
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Roxy Music - If There Is Something
Simon & Garfunkel - The Boxer
Stevie Wonder - As (albumversie)
Supertramp - School
Talk Talk - Living In Another World
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
The Smiths - How Soon Is Now
The The - Uncertain Smile
Toto - Africa
Leuke lijstquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:58 schreef DireStraits7 het volgende:
Stemlijst:
Al Stewart - Year Of The Cat
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Boudewijn de Groot - Testament
Bruce Springsteen - Thunder Road
Chris Isaak - Wicked Game
Crowded House - Don't Dream It's Over
Dire Straits - Sultans Of Swing
Dire Straits - Telegraph Road
Don McLean - American Pie
Don McLean - Vincent
Duran Duran - Rio
Eagles - Desperado
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
George Michael - Cowboys And Angels
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
Led Zeppelin - Since I’ve Been Loving You
Little River Band - It's A Long Way There
Michael Jackson - Stranger In Moscow
Oasis - Champagne Supernova
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid Of Orleans
Pink Floyd - Echoes
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Pink Floyd - Time
Radiohead - Paranoid Android
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Roxy Music - If There Is Something
Simon & Garfunkel - The Boxer
Stevie Wonder - As (albumversie)
Supertramp - School
Talk Talk - Living In Another World
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
The Smiths - How Soon Is Now
The The - Uncertain Smile
Toto - Africa
Oh, ik ben niet in de stemming voor harde gitaren. Een avondje dierentuin klinkt als een verrassing. Denk jij dat ik daar voor in de stemming ben?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:21 schreef brother52 het volgende:
Top2000 lijstje moet ik ook nog maken. Gaat vast weer niks van mijn lijst uitgezonden worden.
Is er nog behoefte aan muziek vanavond?
Er is keuze tussen vrij harde gitaren (punkrock/metal) of een avondje dierentuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |