Waarom dan?quote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..](toch had dit naar Nederland moeten overwaaien, ik blijf erbij)
Omdat het grappig is en omdat het over Nederland gaat?quote:Op maandag 2 december 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom dan?
Dit is toch te triest voor woorden?
Poep, kak, pies, dat niveau...
Everything Everything - Distant Past (2015): 16,0
Nee en nee...quote:Op maandag 2 december 2019 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat het grappig is en omdat het over Nederland gaat?
Cavetown - Green (2018): 13,3
Hierna: het oudste nummer in deze show. Het komt eigenlijk uit 2008, maar beleefde in 2013 een opmars dankzij een internet-meme.
Ze liggen gemakkelijk in het gehoor, voornamelijk. Dat is ook waarom het scoort. Ik zag van het weekend nog een filmpje op YouTube over de theme song van Ducktales en waarom het zo scoort:quote:Op maandag 2 december 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee en nee...![]()
Ik heb het geprobeerd, maar het is me niet gelukt.
Ik begrijp deze muziekstijlen gewoon niet...
Ik vind het ook bijzonder prettig. Goede tipquote:Op maandag 2 december 2019 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Vind het een erg prettig ontspannen nummer.
Sorry, maar dit soort muziek ligt bij mij niet gemakkelijk in het gehoor.quote:Op maandag 2 december 2019 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze liggen gemakkelijk in het gehoor, voornamelijk. Dat is ook waarom het scoort. Ik zag van het weekend nog een filmpje op YouTube over de theme song van Ducktales en waarom het zo scoort:
Hierna: een man die de drijvende kracht is achter zijn extreem succesvolle zus. In Nederland krijgt hij maar mondjesmaat aandacht.
Dan zet je de radio uit, MadMaster, simpel zat. Jij vindt dat, maar de meeste mensen niet. Die willen gewoon een catchy dansbaar nummer of een lief singer song writer nummer. Die willen er niet over nadenken, die willen gewoon luisteren. In dit topic zijn een hoop mensen niet zo, maar er is een wereld vol muziek luisterende mensen buiten dit topic.quote:Op maandag 2 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort muziek ligt bij mij niet gemakkelijk in het gehoor.
Het is leeg, het is nep, het is overgeproduceerd, men kan meestal geen noot zingen maar corrigeert dat hoorbaar. Kortom, het irriteert me enorm en ik wil het niet beluisteren...
Ik heb de stream al een tijdje geleden afgesloten.quote:Op maandag 2 december 2019 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zet je de radio uit, MadMaster, simpel zat. Jij vindt dat, maar de meeste mensen niet. Die willen gewoon een catchy dansbaar nummer of een lief singer song writer nummer. Die willen er niet over nadenken, die willen gewoon luisteren. In dit topic zijn een hoop mensen niet zo, maar er is een wereld vol muziek luisterende mensen buiten dit topic.
Voor elk wat wils. In deze show zit ook veel variatie; nog lang niet alles is gedraaid.quote:Op maandag 2 december 2019 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zet je de radio uit, MadMaster, simpel zat. Jij vindt dat, maar de meeste mensen niet. Die willen gewoon een catchy dansbaar nummer of een lief singer song writer nummer. Die willen er niet over nadenken, die willen gewoon luisteren. In dit topic zijn een hoop mensen niet zo, maar er is een wereld vol muziek luisterende mensen buiten dit topic.
FINNEAS - Let's Fall In Love For The Night (2018): 39,3
Fijn.quote:Op maandag 2 december 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de stream al een tijdje geleden afgesloten.
Don't worry...
Jouw referentiekader is ook wat anders dan de mensen die hierop geklikt hebben op spotify.quote:Op maandag 2 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort muziek ligt bij mij niet gemakkelijk in het gehoor.
Het is leeg, het is nep, het is overgeproduceerd, men kan meestal geen noot zingen maar corrigeert dat hoorbaar. Kortom, het irriteert me enorm en ik wil het niet beluisteren...
Saint Motel - My Type: (2014) 133,8
Dat is geen punt, natuurlijk. Het kan dat je minder hebt met de muziek van nu. Ik heb daar wél veel mee, besteed er ruim aandacht aan en heb voor deze show specifiek gekozen voor hits die we over het hoofd hebben gezien. Vind je dat leuk, dan luister je. Vind je dat niet leuk, dan niet. No hard feelings.quote:Op maandag 2 december 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jouw referentiekader is ook wat anders dan de mensen die hierop geklikt hebben op spotify.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |