Heb geen hitnoteringen voor je, één nummer uitgezonderdquote:Op maandag 2 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil de populaire landen en hitnotering daar wel vernemen...
Ik zal de songs objectief beoordelen, geheel naar mijn eigen maatstaf...
Oh, dus het zijn echt clickhits...quote:Op maandag 2 december 2019 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb geen hitnoteringen voor je, één nummer uitgezonderd
Welkomquote:
Ja, maar vakkundig gefilterd en van riazop-meuk ontdaanquote:Op maandag 2 december 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dus het zijn echt clickhits...
Hierna: een nummer dat een veel grotere hit was in een (matige) cover-uitvoering. Het origineel bleef in Nederland echter in de Tipparade steken.
Kijk, de scores gaan al omhoogquote:Op maandag 2 december 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een combinatie van Carol Emerald en The Broads in 1983, in een modern jasje.
Seven points!
Fijn nummer, komt regelmatig voorbij op Spotify. Wist niet eens dat het geen hit wasquote:
Wel in de cover-uitvoering door Calum Scott.quote:Op maandag 2 december 2019 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijn nummer, komt regelmatig voorbij op Spotify. Wist niet eens dat het geen hit was
Dat heeft even geduurd nog...quote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef just me het volgende:
Vandaag nieuwe boxjes gekocht voor mijn pc, niet duur maar wel 'n prima geluid
just twijfelquote:
Kat Dahlia - I Think I'm In Love (2015): 114,4
Je bent mildquote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ow, na 2 woorden weet ik genoeg.
1 Point voor de moeite...
Beterquote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef just me het volgende:
Vandaag nieuwe boxjes gekocht voor mijn pc, niet duur maar wel 'n prima geluid
Hierna - speciaal voor jou - iets dat minder mainstream isquote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ow, na 2 woorden weet ik genoeg.
1 Point voor de moeite...
quote:Op maandag 2 december 2019 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BeterDie kun je vanavond mooi even testen
Het is slechts mijn mening, waarbij ik me vooral afvraag of ik het zelf nog een keer zou willen horen...quote:Op maandag 2 december 2019 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna - speciaal voor jou - iets dat minder mainstream is
Dat mag hoor. Ook al zou je vanavond maar één nummer horen dat je mooi vindtquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts mijn mening, waarbij ik me vooral afvraag of ik het zelf nog een keer zou willen horen...
Wat hierna komt, ga je niet waarderen, vrees ikquote:Op maandag 2 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, 1 bak filters en een voor mij te modern/simpel beatje.
Melodie niet echt uniek...
3 Points!
Ik vind het gewoon een mooie productie. Leuk gedaan, origineel.quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
Zing dan niet als je zoveel vervorming op je stem nodig hebt.
Melanie Martinez - Pity Party (2015): 191,2
Origineel ja, misschien een beetje.quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een mooie productie. Leuk gedaan, origineel.
Denk dat de luisteraars/kijkers het origineel niet kennen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Melanie Martinez - Pity Party (2015): 191,2
Een oude hit wordt hergebruikt in dit nummer. Enorme luistercijfers, ook bizar veel YouTube-clipjes waarin dit nummer wordt nagedaan.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook hier weer een flinke autotune met een beat die je in de peeshokken op de Wallen hoort...
Ja, dit is alleen leuk voor wie het origineel niet kentquote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de luisteraars/kijkers het origineel niet kennen.
Ook hier weer een flinke autotune met een beat die je in de peeshokken op de Wallen hoort...
8 Points! Voor het origineel van Lesley Gore dan...
Nog niet hoorquote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie 11 nu met zo'n broek met het kruis op z'n knieën, Nike Air's en een swag shirtje z'n Diesel petje schuin op z'n hoofd zetten en langzaam door de kamer wiegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |