quote:Op zondag 1 december 2019 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Video Ajax Referee.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Viesmadquote:Op zondag 1 december 2019 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jaloezie.quote:Op zondag 1 december 2019 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Doet Twente zelf al zo te zienquote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onana kan wel weer ouderwets gaan tijdrekken
Tegen Twente?quote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onana kan wel weer ouderwets gaan tijdrekken
Moet jij weten.quote:Op zondag 1 december 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik juich nooit meer voortijdig voor goals hoor.
Ze zijn nog aan het fotoshoppenquote:Op zondag 1 december 2019 13:41 schreef Fretwork het volgende:
Replay van dat VAR momentje zou welkom zijn
Ten Hag wil nog zo'n Chelsea avond voorkomen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al lekker Nico sparen met een 3-2 stand
Lekker hoor.quote:
Vooral die terugspeelbalquote:
Derde keuze is beter dan alle andere ploegen op die positie in de Eredivisie.quote:
Ook wel lekker om gebracht te worden in een stabiel team natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Derde keuze is beter dan alle andere ploegen op die positie in de Eredivisie.
Maar het zag er bijzonder slecht uitquote:Op zondag 1 december 2019 13:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ongelukkig dat die kopbal tegen zijn medespeler aankomt maar hoofdschuldig was hij niet.
(lol)quote:
Misschien wordt er iets achtergehoudenquote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef Fretwork het volgende:
Hoe komt Vuckic aan die hoofdwond? Waarom hebben we geen beelden
Tuurlijk wel, als hij niet kon voetballen zou hij je beroven in de metroquote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word al agressief van zijn uitstraling. Hebben jullie dat niet?
Ik word alleen agressief van irritante reclames.quote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word al agressief van zijn uitstraling. Hebben jullie dat niet?
Nee ben ook niet serieus, maar ik loop alvast op de zaken vooruit.quote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is hij nog Lang niet aan toe joh.
Tsja, een aantal keer speelde Twente in een andere League hč.quote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste keer sinds 2013 winnen in Enskede.
Nou dat lijkt me dan ook weer nietquote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt er iets achtergehouden
@:tjacka
Eén seizoen ja.quote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, een aantal keer speelde Twente in een andere League hč.
Dat is de schuld van de overheid. Ze willen ons dom en onwetend houdenquote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van Wout Brama?quote:
All in.quote:Op zondag 1 december 2019 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
1001 keer je inzet als Twente nog wint.
Toch hebben ze Ajax even wat huiswerk meegegeven in defensief opzicht, wat best prettig kan zijn voor de lange termijn.quote:
dat is bij jou goed geluktquote:Op zondag 1 december 2019 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de overheid. Ze willen ons dom en onwetend houden
Maza eruit scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 1 december 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch hebben ze Ajax even wat huiswerk meegegeven in defensief opzicht, wat best prettig kan zijn voor de lange termijn.
Blijf je nog steeds met een Veltman en een Blind overquote:Op zondag 1 december 2019 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maza eruit scheelt al een slok op een borrel.
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zondag 1 december 2019 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reiziger heeft echt een raar hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Voor de camera een bescheiden jongen maar in het veld een vermoeiend opstandig Tukkertje.quote:Op zondag 1 december 2019 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet mij een beetje aan het FOK! forum denken.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Razvan kom er Marin.TR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Razvan kom er Marin.Stop hier maar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ooit een leuke speler maar is nu wel echt over het hoogtepunt heen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor de camera een bescheiden jongen maar in het veld een vermoeiend opstandig Tukkertje.
Moeten zij weten.quote:Op zondag 1 december 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AZ wint vanmiddag wel met 7-0 of zo
Dat heet optimisme, even 2x scoren in 5 minuten tijdquote:Op zondag 1 december 2019 14:07 schreef Rage_Guy het volgende:
Alles of niet als je twee doelpunten achter staat
Hij lijkt een beetje op Bert, van Ernie.quote:Op zondag 1 december 2019 14:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Stelling: Noa Lang heeft een eikelhoofd.
geluktquote:Op zondag 1 december 2019 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 2-5 van Jong Ajax mag wel geëvenaard worden.
Eet smakelijk makker.quote:
Hier twee afbakbroodjes met ham, kaas en ei.quote:
Ja slaat nergens op inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Raar dat AZ en Feyenoord allebei om 16:45 spelen.
Eindelijk wakker maat?quote:Op zondag 1 december 2019 14:16 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Hier twee afbakbroodjes met ham, kaas en ei.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 1 december 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zodat ze punten kunnen pakken Europees.![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Solliciteer dan.quote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik open VI.nl en dit is het eerste waar mijn oog op valt: "Ploeggenoot helpt goal De Jong om zeep bij moeizame zege Sevilla''.
Wat is dit in godsnaam voor kop?
Neemt wel lekker de bal mee naar huis in zijn debuutwedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heeft Ajax met Noa Lang eindelijk weer een speler waar je een pleurishekel aan kan hebben
Hahahhahahahaquote:Op zondag 1 december 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Lang geleden ja.quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heeft Ajax met Noa Lang eindelijk weer een speler waar je een pleurishekel aan kan hebben
Logisch, het is een Rotterdammer.quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Caland het volgende:
Je bent in vorm. Maak er zoveel mogelijk gebruik van vandaag.quote:
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 14:23 schreef Caland het volgende:
Dat gezicht herken je ook meteen.quote:
Ja wat een verschil met de drukte rond half 1quote:
Ajax is klaar.quote:Op zondag 1 december 2019 14:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja wat een verschil met de drukte rond half 1
Koekoekquote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker voor je joh, kut Twente supporter
Zo danquote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goeiedag zeg!quote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wow, wat een madheidquote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zegt de loser die uit Vjenne komt en voor Ajax isquote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 15:25 schreef GGMM het volgende:
Jumanji: The next level
Ben benieuwd hoe die film smaakt.
Dezelfde duiven?quote:Op zondag 1 december 2019 15:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Net bij Twente Ajax 2 duiven die gewoon op t veld bleven zitten ondanks dst er een wedstrijd werd gespeeld en nu bij Utrecht RKC precies hetzelfde verhaal.
Apart.
Zelfde kleur inderdaad en t zelfde overtamme gedrag.quote:
Aldus forummongool LordVoldermort.quote:Op zondag 1 december 2019 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Nederlandse subtop is echt van mongolen niveau
Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 1 december 2019 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Nederlandse subtop is echt van mongolen niveau
Nee, toto omzeep.quote:
Karma bestaatquote:
Bizar!quote:Op zondag 1 december 2019 15:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Zelfde kleur inderdaad en t zelfde overtamme gedrag.
Ze blijven gewoon zitten als er een bal vlak langs komt rollen.
Verzin jij maar een verhaaltje over je spo9ivriendin, lol.quote:
Hitachi Capital Mobility Stadionquote:Op zondag 1 december 2019 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Die duiven.
In de Euroborg heb je ze soms ook.
Heb je Twente gemist?quote:Op zondag 1 december 2019 14:16 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Hier twee afbakbroodjes met ham, kaas en ei.
Wat verwacht je van vanavond?quote:Op zondag 1 december 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
FC Utrecht-fans fluiten nog sneller hun spelers uit dan Ajax-fans heb ik het idee.
Had btts. Wie scoort er nou niet tegen rkc.:(quote:Op zondag 1 december 2019 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Door Utrecht? Had je zoveel vertrouwen in ze dan?
Utrechtquote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Had btts. Wie scoort er nou niet tegen rkc.:(
ATL-BAR?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ahja, begrijpelijk. Het kan nog, RKC is niet bepaald goed bestand tegen druk. Keepertje houdt ze op de been.quote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrechtquote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ATL-BAR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik kan altijd wel genieten van die paniek bij hem als het niet loopt.quote:Op zondag 1 december 2019 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
Utrecht nu drie duels op rij niet gescoord en dan moeten ze hierna naar Groningen, Heracles en thuis tegen Feyenoord.
@:PowerLoungen stichting Korrelatie staat vast klaar voor ons John.
Er is maar 1 iemand die hem nog kan reddenquote:Op zondag 1 december 2019 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
Utrecht nu drie duels op rij niet gescoord en dan moeten ze hierna naar Groningen, Heracles en thuis tegen Feyenoord.
Ik heb geen verzonnen partner nodig. Dat lijkt me meer iets voor een ontrouw persoon als jou.quote:Op zondag 1 december 2019 16:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verzin jij maar een verhaaltje over je spo9ivriendin, lol.
Gezellig om plek 8 strijden met ons...quote:Op zondag 1 december 2019 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
@GGMMquote:Op zondag 1 december 2019 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen verzonnen partner nodig. Dat lijkt me meer iets voor een ontrouw persoon als jou.
Zijn die allemaal vrijgezel joh?quote:Op zondag 1 december 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:caland
Het is me allemaal watquote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn die allemaal vrijgezel joh?
Ik doelde bij voldemort vooral op zijn clubliefde. Noemde zich vroeger fanatiek Heraclied en kijkt nu niet eens meer naar ze.
Vreemd, dat hoort meer bij een club als Groningen of Vitesse.quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn die allemaal vrijgezel joh?
Ik doelde bij voldemort vooral op zijn clubliefde. Noemde zich vroeger fanatiek Heraclied en kijkt nu niet eens meer naar ze.
Wel balen, was combi voor 600. Altijd op de redelijk simpele gaat het mis.quote:Op zondag 1 december 2019 16:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ahja, begrijpelijk. Het kan nog, RKC is niet bepaald goed bestand tegen druk. Keepertje houdt ze op de been.
Inmiddels doen Heerenveen, Heracles en Zwolle daar weinig meer voor onder qua lege plekken.quote:Op zondag 1 december 2019 16:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vreemd, dat hoort meer bij een club als Groningen of Vitesse.
Nooit joh.quote:Op zondag 1 december 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Vanaf wanneer zou ik me eigenlijk zorgen moeten maken als AZ blijft winnen?
Als ze 2 keer van Ajax winnen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar AZ - Ajax.quote:Op zondag 1 december 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 december 2019 17:08 schreef Ramboetan het volgende:
Is Idrissi van Az ooit bij feyenoord weggestuurd?
Erg mooiquote:Op zondag 1 december 2019 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat het lelijke PEC op achterstand staat.
Hoppa, puntjes voor de voetbalmanagerquote:
Om er dan meteen europees af te gaan tegen het zwakste Rangers ooit.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 17:44 schreef yats het volgende:
[..]
Om er dan meteen europees af te gaan tegen het zwakste Rangers ooit.
quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zat om 14.30 uur klaar voor AZ, blijkt dat de wedstrijd pas om 16.45 uur begon!
Mario Been in nog voorspelbaarder dan Barney na een nederlaag.quote:Op zondag 1 december 2019 17:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb gehoord dat @:wereldgozer agressief wordt van Mario Been. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Dit is onjuistquote:Op zondag 1 december 2019 17:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb gehoord dat @:wereldgozer agressief wordt van Mario Been. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Dat boeit ze waarschijnlijk niet, Feyenoord zit in een fase dat alleen het resultaat telt....deze fase duurt wel al bijna twintig jaar, maar dat even ter zijdequote:
Al is Mario met een paar drankjes op na de wedstrijd wel leuk. Die floept er alles uitquote:Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mario Been in nog voorspelbaarder dan Barney na een nederlaag.
Geen grote mond. Lekker snuiven bij vak p bij de overige tokkiesquote:Op zondag 1 december 2019 15:11 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Zegt de loser die uit Vjenne komt en voor Ajax is
quote:Op zondag 1 december 2019 15:11 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Zegt de loser die uit Vjenne komt en voor Ajax is
Dichter bij Europees voetbal komen ze voorlopig nietquote:Op zondag 1 december 2019 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
psv weer om 20 uur, lekkere tijd.
@PSVCLquote:Op zondag 1 december 2019 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
psv weer om 20 uur, lekkere tijd.
Haha.quote:Op zondag 1 december 2019 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen grote mond. Lekker snuiven bij vak p bij de overige tokkies
Wauwquote:Op zondag 1 december 2019 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wist niet dat er in 2019 nog internetgangsters waren.quote:Op zondag 1 december 2019 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |