Den Haag staat binnenkort ook in de fik ja. Ik snap hem.quote:Op zondag 1 december 2019 12:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ADO Volendam. JLAJALALJALJALJALJALAJLAJLAJLJLA
Knjb jwzquote:Op zondag 1 december 2019 12:29 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat Mazra geen geel kreeg voor precies dezelfde overtreding
Jeetje.quote:Op zondag 1 december 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag staat binnenkort ook in de fik ja. Ik snap hem.
Al aan The Irishman begonnen?quote:Op zondag 1 december 2019 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja duh
Ook wel bespottelijk dat hij zo vroeg in de ochtend plaatsvindt
Al af jaquote:
De bekende valkuilquote:Op zondag 1 december 2019 12:32 schreef Saekerhett het volgende:
Eigen schuld. Veel te laks allemaal. Doen we wel effe.
It is what it is.quote:Op zondag 1 december 2019 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al af ja
wat een goal
Maar euhm.. ja, prima film, leuk, maar inderdaad geen klassieker. Zou hem ook niet zo snel nog eens kijken door die 3,5 uur
lolquote:Op zondag 1 december 2019 12:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Lekker voor die kut Mocro. Nooit Europese top voor je
Ik vond het niet zo boeiendquote:Op zondag 1 december 2019 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al af ja
wat een goal
Maar euhm.. ja, prima film, leuk, maar inderdaad geen klassieker. Zou hem ook niet zo snel nog eens kijken door die 3,5 uur
Omdat Veltman er niet zoveel van kan.quote:Op zondag 1 december 2019 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom verdedigt Veltman op twee meter?
Verwachtte wsl een voorzet. Daarom Schuurs ipv Veltman.quote:Op zondag 1 december 2019 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom verdedigt Veltman op twee meter?
Sterktequote:Op zondag 1 december 2019 12:35 schreef fetX het volgende:
Maar goed. Ik ga ‘m uitzetten. Op naar de Kuip. Wordt weer genieten vanmiddag
Even de “een monopoly is saai”-mondjes snoerenquote:Op zondag 1 december 2019 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Ajax opeens aan het doen? Hebben ze te veel naar PSV gekeken ofzo?
Jep!quote:Op zondag 1 december 2019 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt slecht wat Ajax laat zien. Zie het zo 3-0 worden.
Het gaat ook gewoon te snelquote:Op zondag 1 december 2019 12:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Fox wordt ook met de dag trager in het uploaden van die goals..
Blij zijn met een blessure van een speler.quote:
Want?quote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga niet trollen, maar zou leuk zijn als Twente ook uiteindelijk wint.
Die gaan niet eens boven AZ eindigen.quote:Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Ramboetan het volgende:
Feliciteer hier psv met het kampioenschap.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Ramboetan het volgende:
Feliciteer hier psv AZ met het kampioenschap.
*ajaciedquote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij zijn met een blessure van een speler.
8 punten is mogelijkquote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef Themeparktommy het volgende:
ach, kunnen de PSV-ers ook weer even lachen.. dat hebben ze al een tijdje niet kunnen doen natuurlijk
RKC kan ook mogelijk kampioen worden.quote:
quote:
Ten Hag speelt matig jaquote:Op zondag 1 december 2019 12:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax doet maar wat. Ten Hag heeft gezopen
viel mij ook al opquote:Op zondag 1 december 2019 12:45 schreef Craptacular het volgende:
Alle provinciaaltjes gelijk blij omdat Ajax eens een keer achterstaat.
Snap er ook geen zak van. Ajax doet echt maar wat.quote:Op zondag 1 december 2019 12:46 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo gaat Lang bij iedere standaardsituatie staan
Allemaal?quote:Op zondag 1 december 2019 12:45 schreef Craptacular het volgende:
Alle provinciaaltjes gelijk blij omdat Ajax eens een keer achterstaat.
Lekker origineel ook.quote:Op zondag 1 december 2019 12:48 schreef Momo het volgende:
Beelden: Twente-fans houden spelers van Ajax wakker met vuurwerkshow bij hun hotel Vandaag, 11:32 uur De spelers van Ajax zijn in de nacht van zaterdag op zondag door een groep Twente-supporters, die een vuurwerkshowtje weggaf bij het hotel waar de Amsterdammers op dat moment verbleven. De dag voor Twente-Ajax dus.
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)rkshow-bij-hun-hotel
Twente had niet meer mogen bestaanquote:Op zondag 1 december 2019 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Allemaal?
Ik hoop dat Ajax gewoon wint. Twente
Wat sympathiek om zo gratis een show te gevenquote:Op zondag 1 december 2019 12:48 schreef Momo het volgende:
Beelden: Twente-fans houden spelers van Ajax wakker met vuurwerkshow bij hun hotel Vandaag, 11:32 uur De spelers van Ajax zijn in de nacht van zaterdag op zondag door een groep Twente-supporters, die een vuurwerkshowtje weggaf bij het hotel waar de Amsterdammers op dat moment verbleven. De dag voor Twente-Ajax dus.
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)rkshow-bij-hun-hotel
6/10quote:Op zondag 1 december 2019 12:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Het wordt nog een Noa Lange wedstrijd
Ditquote:Op zondag 1 december 2019 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Allemaal?
Ik hoop dat Ajax gewoon wint. Twente
mijn buurmanquote:Op zondag 1 december 2019 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, wie is er nou voor Twente
Knap dat je nu al weet dat het onterecht gaat zijn!quote:Op zondag 1 december 2019 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt verdiend, maar Ajax gaat nu natuurlijk gewoon winnen.
En terecht. Dest is vele malen beter in deze vorm.quote:
Die 2-1 was toch niet verdiend?quote:Op zondag 1 december 2019 12:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Knap dat je nu al weet dat het onterecht gaat zijn!
Mag het wel hopen ja. Dat lukt zelfs vvv.quote:Op zondag 1 december 2019 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt verdiend, maar Ajax gaat nu natuurlijk gewoon winnen.
Want een bal 10 meter van de goal af is normaal gesproken geen goal?quote:Op zondag 1 december 2019 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2-1 was toch niet verdiend?
Hopelijk niet z'n goede beenquote:Op zondag 1 december 2019 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja zijn been moet geamputeerd worden.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja zijn been moet geamputeerd worden.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:59 schreef Doevelaer het volgende:
Ajax gaat dit nog wel omdraaien, maar dat is prima. Deze 45 minuten als enige Tukker in een app vol Ajacieden was al mooi genoeg.
Waarom zou je daar in godsnaam naar gaan kijken.quote:Op zondag 1 december 2019 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Veel plezier nog boys. Ik haak af.
Op naar Mönchengladbach - Freiburg
Daar was Valencia een stuk beter.Veel 100% kansen gemist en een penal.quote:Op zondag 1 december 2019 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hadden ook een hoop lol bij de thuiswedstrijd tegen Ajax
Nummer 1 tegen nummer 4 in Bundesliga. Kan opzich best wat worden toch?quote:Op zondag 1 december 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam naar gaan kijken.
Veel plezier in ieder geval.
Ah ja, dan wel ja. Ik volg de Bundesliga niet en ging af op de namen van de clubs. Dit had voor mij net zo goed de nummer 10 tegen de nummer 12 kunnen zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nummer 1 tegen nummer 4 in Bundesliga. Kan opzich best wat worden toch?
quote:Op zondag 1 december 2019 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op naar Mönchengladbach - Freiburg
Lekker frikadelbroodje scorenquote:
Ik denk dat hij zijn schoen gaat zetten.quote:Op zondag 1 december 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk zeg.Ga je boodschappen doen ofzo?
KLB / Eten en drinken in de supermarktquote:Op zondag 1 december 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk zeg.Ga je boodschappen doen ofzo?
It ain’t over till till tillquote:Op zondag 1 december 2019 13:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Erik straks met een donderspeech. Zal vast indruk maken op de spelers.
Nee, die heeft een schorsing tochquote:Op zondag 1 december 2019 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawohl.
Nee, geen idee eigenlijk.
duitsers maken geen grappenquote:Op zondag 1 december 2019 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawohl.
Nee, geen idee eigenlijk.
Ach grapje moet kunnen tochquote:Op zondag 1 december 2019 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, had je anders verwacht
Beetje Sieg Heil roepen op tv
Weet je nog die klimaat reclame? van Beste volwassenen?quote:
Qft.quote:Op zondag 1 december 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog die klimaat reclame? van Beste volwassenen?
Wat ben ik blij dat die weg is zeg. Kan er nog kwaad om worden als ik er weer aan denk.
Weet jij waar @Drizzt isquote:Op zondag 1 december 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die weg is zeg. Kan er nog kwaad om worden als ik er weer aan denk.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is pas 13:10 gekquote:Op zondag 1 december 2019 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij waar @:drizzt is
Ik begin me zorgen te maken
Zou wel grappig zijn als hij ineens Sieg Heil riep hèquote:Op zondag 1 december 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht nog wel een goede grap van Perez vandaag
Ik verwees hiermee naar een andere niet zo handige uitspraak.quote:Op zondag 1 december 2019 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als hij ineens Sieg Heil riep hè
Ahh, dat is me dan ontgaan.quote:Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwees hiermee naar een andere niet zo handige uitspraak.
@:caland snapt hem wel.
2 mocro' s meeste balverlies, graag toelichtingquote:
Ajax intimideren.die goaltune horen ze elk jaar in Eindhovenquote:Op zondag 1 december 2019 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom draaien ze de goaltune uit Eindhoven in Enschede?
Goed puntquote:Op zondag 1 december 2019 13:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax intimideren.die goaltune horen ze elk jaar in Eindhoven
Te vroeg denk ik.Spelen beter op een later tijdstip.quote:Op zondag 1 december 2019 13:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 mocro' s meeste balverlies, graag toelichting
Zijn beter in de bal afpakken haha snap jequote:Op zondag 1 december 2019 13:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 mocro' s meeste balverlies, graag toelichting
Ja, die Feyenoorders zien het niet meer zitten nu denk ik.quote:Op zondag 1 december 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
2-2
Als er nog andere titelkandidaten waren zouden die nu wel balen.
quote:Op zondag 1 december 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
2-2
Als er nog andere titelkandidaten waren zouden die nu wel balen.
jij krijgt ook een schorsing en een boetequote:Op zondag 1 december 2019 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn beter in de bal afpakken haha snap je
Pardon?quote:Op zondag 1 december 2019 13:27 schreef Zeroku het volgende:
Alle boertjes buiten de randstad hebben het topic weer verlaten.
VVV en PEC er liever uit met hun kutvelden.quote:Op zondag 1 december 2019 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Twente lekker degraderen, hoeveel punten staan ze nog boven plek 16?
Neequote:Op zondag 1 december 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VVV en PEC er liever uit met hun kutvelden.
Twente is toch een prima clubje zo.
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 13:27 schreef Zeroku het volgende:
Alle boertjes buiten de randstad hebben het topic weer verlaten.
6.quote:Op zondag 1 december 2019 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Twente lekker degraderen, hoeveel punten staan ze nog boven plek 16?
niet je moeder dusquote:Op zondag 1 december 2019 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Huntelaar had iets moois in gedachten.
Nee hoor.quote:
Ja ik juich nooit meer voortijdig voor goals hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee dus
Oké, hier heeft Ajax wel geluk mee.
Jij juich toch sowieso niet?quote:Op zondag 1 december 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik juich nooit meer voortijdig voor goals hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |