Den Haag staat binnenkort ook in de fik ja. Ik snap hem.quote:Op zondag 1 december 2019 12:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ADO Volendam. JLAJALALJALJALJALJALAJLAJLAJLJLA
Knjb jwzquote:Op zondag 1 december 2019 12:29 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat Mazra geen geel kreeg voor precies dezelfde overtreding
Jeetje.quote:Op zondag 1 december 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag staat binnenkort ook in de fik ja. Ik snap hem.
Al aan The Irishman begonnen?quote:Op zondag 1 december 2019 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja duh
Ook wel bespottelijk dat hij zo vroeg in de ochtend plaatsvindt
Al af jaquote:
De bekende valkuilquote:Op zondag 1 december 2019 12:32 schreef Saekerhett het volgende:
Eigen schuld. Veel te laks allemaal. Doen we wel effe.
It is what it is.quote:Op zondag 1 december 2019 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al af ja
wat een goal
Maar euhm.. ja, prima film, leuk, maar inderdaad geen klassieker. Zou hem ook niet zo snel nog eens kijken door die 3,5 uur
lolquote:Op zondag 1 december 2019 12:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Lekker voor die kut Mocro. Nooit Europese top voor je
Ik vond het niet zo boeiendquote:Op zondag 1 december 2019 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al af ja
wat een goal
Maar euhm.. ja, prima film, leuk, maar inderdaad geen klassieker. Zou hem ook niet zo snel nog eens kijken door die 3,5 uur
Omdat Veltman er niet zoveel van kan.quote:Op zondag 1 december 2019 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom verdedigt Veltman op twee meter?
Verwachtte wsl een voorzet. Daarom Schuurs ipv Veltman.quote:Op zondag 1 december 2019 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom verdedigt Veltman op twee meter?
Sterktequote:Op zondag 1 december 2019 12:35 schreef fetX het volgende:
Maar goed. Ik ga ‘m uitzetten. Op naar de Kuip. Wordt weer genieten vanmiddag
Even de “een monopoly is saai”-mondjes snoerenquote:Op zondag 1 december 2019 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Ajax opeens aan het doen? Hebben ze te veel naar PSV gekeken ofzo?
Jep!quote:Op zondag 1 december 2019 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt slecht wat Ajax laat zien. Zie het zo 3-0 worden.
Het gaat ook gewoon te snelquote:Op zondag 1 december 2019 12:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Fox wordt ook met de dag trager in het uploaden van die goals..
Blij zijn met een blessure van een speler.quote:
Want?quote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga niet trollen, maar zou leuk zijn als Twente ook uiteindelijk wint.
Die gaan niet eens boven AZ eindigen.quote:Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Ramboetan het volgende:
Feliciteer hier psv met het kampioenschap.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Ramboetan het volgende:
Feliciteer hier psv AZ met het kampioenschap.
*ajaciedquote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij zijn met een blessure van een speler.
8 punten is mogelijkquote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef Themeparktommy het volgende:
ach, kunnen de PSV-ers ook weer even lachen.. dat hebben ze al een tijdje niet kunnen doen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |