Geen seconde langer dan nodig. Maar ik moest even een plaatje opscharrelen van combo knus & gezelligquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef z80 het volgende:
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Dankje! Zo voelt het ook. En het beste is nog, dat het míjn plek is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ziet er reuze knus & gezellig uit! Wat heb je nu voor woonruimte? Een huis of een kamer of studio of appartement?
Dat is een groot voordeel! Mijn eigen zooi opruimen vind ik leuk, maar andermans zooi opruimen niet, dus ik doe nu met veel meer plezier het huishoudenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Het ziet er zo gezellig uit @:Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
hahahaha dat heb ik niet gedaan. Ik heb het ooit eens geleerd van een oostenrijkse familievriendin. Volgens mij de beste manier, maar hoekjes, grrr blijft ellendequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen
Dit is ook hoe ik het doequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders?
Zo doe ik het ook. Maar zie Tele's verhaal, ja het kan ook anders.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders?
Ik weer erg blij met mijn hulp, dat zij het doetquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ik het doe
Het liefst laat ik het doordoen
Oh ja. Ieeehlquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik niet, want dan blijft er altijd zo flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik
Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik
Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te makenHoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied
Ze heeft vast andere talenten (ik snap haar)quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te makenHoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied
Absoluutquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze heeft vast andere talenten (ik snap haar)
Deed ik vroeger ook. Inclusief droog föhnen als het langzamer droogde dan verwachtquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik was en droog beddengoed gewoon op één dag en maak het er 's avonds weer op.
Klopt. Maar als het goed lukt:quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zo’n sheldon shirt opvouw plankideaal.
Filmpje in link.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
dan is het makkelijk om groot te zijn...quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer.![]()
Gaaf cadeau, een kitchenaidquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg gisteren allemaal verjaardagsbijdrages voor een kitchenaid dusss die heb ik nu besteldmet een beetje geluk komt ie morgen binnen.
En ik kreeg ook nog dit toffe kookboek:
[ afbeelding ]
Helemaal blij mee. Ik denk dat mijn vader en broers het ook een leuk boek gaan vinden.
Hier standaard optie 2. punten van dekbed in de hoes en schudden terwijl de rest van het dekbed/hoes op bed ligt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan is het makkelijk om groot te zijn...
Maar ik doe het ook zo, inderdaad. Hoes komt binnenstebuiten uit de was, en dan armen tot in de punt erin, punt van het dekbed pakken en klaar.
Maar goed, andersom kan ook best prima. Punten van het dekbed pakken, in de hoes stoppen, punten van de hoes vastpakken en even goed schudden..
Zo, wat een huisvrouwen op zaterdag avond.
Zeker. Wat voor accessoires heb je erbij?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik zelf nog 120 bij moeten leggen, maar dan is het wel echt goed te doen
De standaard draadgarde, kneedhaak en menghaakquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker. Wat voor accessoires heb je erbij?
Dat heb ik met mijn Kenwood. Morgen weer ijs maken ermee.quote:
Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Aure het volgende:
[..]
De standaard draadgarde, kneedhaak en menghaak
Heel handig (bloem door de keuken waaierend is niet fijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.
Ik heb hem gekregen met mijn keuken kopen.
Ja is dat handig? Ik zag er eentje op marktplaats voor een tientje, misschien moet ik die maar kopen danquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.
Ik heb hem gekregen met mijn keuken kopen.
Interessant auto’tje! Wat kost dat nou zowat?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC. Wij liggen heerlijk op de bank na een lange dag rommelen. Koelvriescombi en meer schoon, Duits vlees omgepakt, weekmenu, Lidl, Albert Heijn, Leen Bakker en we zijn gaan kijken bij wat hopelijk op korte termijn onze nieuwe auto wordt: https://mgmotor.eu/nl-NL/(...)D7nU5FUaAkzBEALw_wcB
Nu tijd voor de eerste biatlonwedstrijden van het jaar. De winter is nu echt begonnen![]()
Dat is inderdaad niet fijn 😁 Vooral niet met een zwart graniet aanrechtblad 🤪quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heel handig (bloem door de keuken waaierend is niet fijn
Dat zou de eerste Engelse auto zijn die geen olie lekt. Of zou er een apart tankje in zitten om zijn plaats te markeren. En stopt de auto met rijden als deze leeg is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC. Wij liggen heerlijk op de bank na een lange dag rommelen. Koelvriescombi en meer schoon, Duits vlees omgepakt, weekmenu, Lidl, Albert Heijn, Leen Bakker en we zijn gaan kijken bij wat hopelijk op korte termijn onze nieuwe auto wordt: https://mgmotor.eu/nl-NL/(...)D7nU5FUaAkzBEALw_wcB
Nu tijd voor de eerste biatlonwedstrijden van het jaar. De winter is nu echt begonnen![]()
Bij mij lukte het niet altijd de lakens van een 2-persoonsbed in 1 dag droog genoeg te krijgen. Nu ik 2 bedden moet wassen heb ik het helemaal opgegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik was en droog beddengoed gewoon op één dag en maak het er 's avonds weer op.
Ja, stel je voor (been there done that) een mengsel van suiker, gesmolten boter, dat moet luchtig draaien, en dan doe je er eieren bij. En omdat het een standmixer is kan je bv een appel voor in de cake snijden, of bloem afwegen. Er zit geen deksel op de mixer en opeens zie je van alles door de keuken spatten. Ja dat is handig, heel handigquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja is dat handig? Ik zag er eentje op marktplaats voor een tientje, misschien moet ik die maar kopen dan
En voor het toevoegen van spul in de kom. De opening is iets gebogen dus meer ruimte voor toevoegen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor (been there done that) een mengsel van suiker, gesmolten boter, dat moet luchtig draaien, en dan doe je er eieren bij. En omdat het een standmixer is kan je bv een appel voor in de cake snijden, of bloem afwegen. Er zit geen deksel op de mixer en opeens zie je van alles door de keuken spatten. Ja dat is handig, heel handig
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:25 schreef Tally het volgende:
Morgen is hier Sinterklaasfeest en normaal ben ik dagen bezig met lekkere dingen maken. Dit jaar door omstandigheden heb ik van alles gekocht.Ik heb het gevoel dat ik vals speel
Met geen enkel blad. Want je kunt nog zo goed schoonmaken, het stuift in alle hoekjes en gaatjes en randjesquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet fijn 😁 Vooral niet met een zwart graniet aanrechtblad 🤪
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Herkenbaar.
En morgen mopperen dat de gekochte waar minder lekker is dan wat je gewoonlijk zelf maakt?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Jamaar wel pas als iedereen weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Zo herkenbaar.beter haal je dan diepvriesspul van Coppenrath&Wiese, ik zie het in Nederland ook steeds vaker. Best veel bakkers zijn behoorlijk mager als het om kwaliteit van gebak gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Mooi project!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Sorry ik was "even" Minecraften
Ontdekte op de bodem van de oceaan een verzonken tempel, en besloot dat het wel leuk zou zijn die droog te leggen. Miljoen blokjes geklikt om een waterdicht muurtje te bouwen
Ik bak gewoon zelf, inkopen was een noodoplossingquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
beter haal je dan diepvriesspul van Coppenrath&Wiese, ik zie het in Nederland ook steeds vaker. Best veel bakkers zijn behoorlijk mager als het om kwaliteit van gebak gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A. maakte een mooie toegangsroute er naar toe, en een oplossing om onder water te komen.quote:
32.000 euro ex rijklaar maken. Wij kopen hem zakelijk dus dan zijn er allerlei voordelen. De kosten komen overeen met de diesel die we nu rijden. Hogere leasekosten maar geen wegenbeslasting enzo. J rekent wat af en dit wordt steeds interessanter.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Interessant auto’tje! Wat kost dat nou zowat?
Als onze huidige auto af is willen wij ook zoiets, al hoop ik dat huidige auto nog een jaar of 5 mee gaat.
Hier 1.77... maar toen ik nog een trap had deed ik dat ook altijd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Oh en m'n moeder doet dezelfde methode als iedereen, maar dan schudden boven het trapgat, zodat ze haar armen niet boven haar hoofd hoeft te houden. (Ze is klein.)
1. MG is Chinees.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat zou de eerste Engelse auto zijn die geen olie lekt. Of zou er een apart tankje in zitten om zijn plaats te markeren. En stopt de auto met rijden als deze leeg is.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1. MG is Chinees.
2. In elektrische auto's hoeft geen olie.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden een mooie zonsondergang hier.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:lucky betaalbaar voor een elektrischewat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.
Die petrol vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi karretje, ook die kleur. Wanneer?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:
Ja dat is wat veel mss. En je blauwe badkamer kleedjequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zeker, maar we vonden hem te overheersend om er 6 van neer te zetten (in combinatie met m'n al blauwe bank
)
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat is wat veel mss. En je blauwe badkamer kleedjehihi
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:lucky betaalbaar voor een elektrischewat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.
250 Km. Niet mooi, niet lelijk. Zo lang het geen Multipla is, doen we niet moeilijk. En alles zit er op en er aan. Zelfs een sun roof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie stoelen hoor![]()
@Blues Het wordt waarschijnlijk een witte met bestickering. Of een zwarte.Spoilers!
Mwoah, remolie lijkt me wel handig. En een differentieel zou ik ook niet droog laten draaien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
In elektrische auto's hoeft geen olie.
hoho, de keukentafel is inmiddels vervangenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
Alle meubels uit de serie Frodo (net als de ouders van Ludolf),
Oh jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, remolie lijkt me wel handig. En een differentieel zou ik ook niet droog laten draaien.
Nog best lastig met een dubbel wollen 2.20 bij 2.40. Al doe ik alleen de puntjes binnenstebuiten en niet de hele hoes.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb het TV meubel inmiddels gerecycled in andere projectenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
hoho, de keukentafel is inmiddels vervangen
quote:
Nee joh. 3 kleuren stoelen is veel, uhh, uhh ... aanweziger.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zeker, maar we vonden hem te overheersend om er 6 van neer te zetten (in combinatie met m'n al blauwe bank
)
Op een andere manierquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. 3 kleuren stoelen is veel, uhh, uhh ... aanweziger.
Nee. Zijn we dan genezen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:43 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike de TV reclame van die MG al gezien ?![]()
![]()
![]()
Dat niet, maar ehm, ze creëren er -bijna- hun eigen stigmatisering mee.quote:
Die is hier al langs geweest. En vandaag was het goed weer om ze op te hangenquote:
Same here.quote:Op zondag 1 december 2019 00:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo sinterklaas overleefd. Ben gesloopt![]()
Wel een leuk spelletje, Harry Potter sokken en een luxe chocolade letter gekregen
Zo groot ben ik niet bebed, helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog best lastig met een dubbel wollen 2.20 bij 2.40. Al doe ik alleen de puntjes binnenstebuiten en niet de hele hoes.
Ik snap hier helemaal niets vanquote:Op zondag 1 december 2019 00:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ehm, ze creëren er -bijna- hun eigen stigmatisering mee.
Wij willen eigenlijk ook nog de nok in.. Maar laten we het zo zeggen deze hoogte was al een uitdagingquote:Op zondag 1 december 2019 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets van
Wat lag er voor alle sintvierders onder de schoorsteen?
TP, hier is ook iedereen al gezellig aan de lampjes. Wij hebben het nog een jaar uitgesteld. We moeten even goed nadenken over wat we willen, hoe het bevestigd wordt, etc.
Tikibad is lang geledenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Dag Sinterklaas in Duinrell met zus, neefje en nichtje was heel leuk! Incl tikibad.
Park hebben ze heel mooi omgetoverd voor deze weekenden. Alle werknemers waren Pieten en er was n parade, theatershows en huis van Sinterklaas. Ze zijn goed verwend met kado's en veel snoepgoed met een zuurstok aan t einde en afsluiten bij de McDonald's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij ook flink verwend trouwens.
Heerlijk avondje was wel gekomen in ieder geval.![]()
Ik ook. Maar voor de normale prijs zou ik er geen seconde over nagedacht hebbenquote:Op zondag 1 december 2019 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Overigens echt 0 begrip voor 'Ik was nieuwsgierig naar de Uitgekookt maaltijden' - ik echt geen seconde![]()
Knalduur voor wat je normaal zou krijgen. Het is maar goed dat het nu een aanbieding was. Wel benieuwd naar jouw reviews, Kaatje!
quote:Op zondag 1 december 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Tevreden gup hierIk denk, hoe zit ze nou met haar voeten, maar er zit dus een figuurtje bovenop de tenen. Moest goed kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij ook flink verwend trouwens.
Heerlijk avondje was wel gekomen in ieder geval.
We have far more in common than that which devides us..
Haa veel plezier, en succesquote:Op zondag 1 december 2019 08:14 schreef borisz het volgende:
Het is mistig..
. In het kader van nieuwe dingen doen.... Straks een les bodypump.
Hehe ja.. het zijn lama’squote:Op zondag 1 december 2019 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk, hoe zit ze nou met haar voeten, maar er zit dus een figuurtje bovenop de tenen. Moest goed kijken
Oohquote:Op zondag 1 december 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Langgerezenspelthoningbroodjes-ontbijtgroeten!![]()
Bodypump klinkt..
..vermoeiend. Sterkte, @:Borisz!
Dat dacht ik al. Kon ook niet anders als je de tafel vergelijkt met de nieuwe, die is veel zwaarder.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het TV meubel inmiddels gerecycled in andere projecten
Wat veel mensen voor massief eiken aan zien blijkt niet zo massief te wezenMet name het plaatwerk is gewoon gefineerd.
schreeuwen is gewoon voor mij geen motivatie ik geloof dat ik dan de neiging heb om iemand knalhard in zn oor te schreeuwen, doe ff lekker normaal zegquote:Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ooh![]()
Bodypump is ook vermoeiend. En ze schreeuwen altijd zo. Dat vind ik toenemend stom. Ik word oud en week
Veel energie heet datquote:Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ooh![]()
Bodypump is ook vermoeiend. En ze schreeuwen altijd zo. Dat vind ik toenemend stom. Ik word oud en week
in het kader van goeie voornemens alvast voor het nieuwe jaar?quote:Op zondag 1 december 2019 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Veel energie heet dat. Wel een goede docente
. Gaat ook de zaal door om te zorgen dat iedereen de oefeningen goed doet ipv alleen op het podium blijven staan.
Heb het overleefd. Zal het morgen wel voelen.
Klinkt als een of andere Hitlerjugend drill activiteit.quote:Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
In september aan het sporten geslagen. Vorig jaar wel 1x in de week gezwommen. Nu ga ik 3x in de week naar de sportschool. En ipv alleen de apparaten wissel ik ook af met wat lessen.quote:Op zondag 1 december 2019 10:25 schreef liedetector het volgende:
[..]
in het kader van goeie voornemens alvast voor het nieuwe jaar?
Je kan t meestal zien als je naar de knie stukken bij de poten gaat kijken bij de zogenaamde ‘massief houten’ tafelsquote:Op zondag 1 december 2019 10:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Kon ook niet anders als je de tafel vergelijkt met de nieuwe, die is veel zwaarder.
goed bezig boriszquote:Op zondag 1 december 2019 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
In september aan het sporten geslagen. Vorig jaar wel 1x in de week gezwommen. Nu ga ik 3x in de week naar de sportschool. En ipv alleen de apparaten wissel ik ook af met wat lessen.
Ook wel voor de kilo's, maar ook vooral om na werk nog even lichamelijk bezig te zijn.
Dat is hier ook. Al is het meer dat de speaker te hard staat volgens mij. Op dinsdag is er hier boksen voor kinderen en dat staat ook zo hard. Echt op standje gehoorschade.quote:Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ooh![]()
Hier zo’n massieve tafel dat de gasten vanavond eerst zelf de de verlengstukken mogen inschuiven voordat we aan tafel kunnen. Ik krijg ze niet van de plaatstquote:Op zondag 1 december 2019 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan t meestal zien als je naar de knie stukken bij de poten gaat kijken bij de zogenaamde ‘massief houten’ tafels
Vorige week heb ik yinyoga gedaanquote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef Clubsoda het volgende:
Mij motiveert dat ook niet Lie. Ik probeerde me daar vroeger dan doorheen te bijten maar ik heb nu besloten dat ik me in mij spaarzame vrije tijd niet wil laten beschreeuwen en opjagen. Dus ga ik nu naar een yogastudio, waat iedereen lief en vrolijk is en de sfeer zo kalm. Echt een oase van rusten dan kan je alsnog prima een pittige work out doen.
De oefeningen die ik nu doe kan ik al op veel meer kilo's. Qua afvallen valt het nog wel mee, maar in mijn gezicht zie ik er beter uit dan pak en beet een jaar geleden. Sowieso zit ik veel lekkerder in mijn vel dan vorig jaar. Door minder spanning denk ik dat ik daarom al wat kilo's kwijt ben. Maar sinds het sporten is de teller -1,5kg.quote:Op zondag 1 december 2019 11:17 schreef Blues het volgende:
Goed bezig Boor!
Merk/zie je al resultaat?
Een paar keer poweryoga gedaan. Gevolgd door een hiit. Dat is een wat mindere combo. Door het rekken en strekken in een rustig tempo is alle energie weg.quote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef Clubsoda het volgende:
Mij motiveert dat ook niet Lie. Ik probeerde me daar vroeger dan doorheen te bijten maar ik heb nu besloten dat ik me in mij spaarzame vrije tijd niet wil laten beschreeuwen en opjagen. Dus ga ik nu naar een yogastudio, waat iedereen lief en vrolijk is en de sfeer zo kalm. Echt een oase van rusten dan kan je alsnog prima een pittige work out doen.
ik voel je..... en ik sport op mn werk genoeg, ik ben blij wanneer ik een keer zit....quote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef Clubsoda het volgende:
Hier vieren we het gewoon door met ongelovig kind.quote:Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef Blues het volgende:
Oh ja Yoga. Dat zou ik ook nog eens oppakken.. de aangepaste versie dan, want brak lijf, brakke knieën waar ik niet op kan zitten.
Dankje, amsterdamse tramrails![]()
Leuk de sintvieringen. Ik vond het als kind ook leuk en met mijn kinderen ook leuk altijd.. er hing altijd zo'n geheim achtig gezellig sfeertje omheen
Als je je brakke lijf een beetje kent is yoga heel fijn. Dat van mij doet ook moeilijk maar soepel houden en rustige belasting werkt heel goed. Daarom hou ik ook niet van dingen als bodypump omdat je in een hoog tempo ergens doorheen gejaagd wordt en dan kan ik niet goed voelen of en hoe ik de belasting aankan.quote:Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef Blues het volgende:
Oh ja Yoga. Dat zou ik ook nog eens oppakken.. de aangepaste versie dan, want brak lijf, brakke knieën waar ik niet op kan zitten.
Dankje, amsterdamse tramrails![]()
Leuk de sintvieringen. Ik vond het als kind ook leuk en met mijn kinderen ook leuk altijd.. er hing altijd zo'n geheim achtig gezellig sfeertje omheen
Oh nee, ik raak van het woord al in de stretssquote:Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Als je je brakke lijf een beetje kent is yoga heel fijn. Dat van mij doet ook moeilijk maar soepel houden en rustige belasting werkt heel goed. Daarom hou ik ook niet van dingen als bodypump omdat je in een hoog tempo ergens doorheen gejaagd wordt en dan kan ik niet goed voelen of en hoe ik de belasting aankan.
Yinyoga is ook heel intensief, zeker als je het niet gewend bent.quote:Op zondag 1 december 2019 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorige week heb ik yinyoga gedaan. Daar had ik ook spierpijn van.
ja ontbijt! normaal ben ik nu ongeveer thuis uit werk dus neem het er van! verse harde broodjes kroket, frikandel, uien, knoflooksaus en ijsthee jumquote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef AnneX het volgende:
Broodjes kroket, Lie? Ontbijt?![]()
@:Blues...je kunt je uitleven met “onderweggetjes” maken aan zee met zonsop- & ondergang. Goed plan om er al vast te zijn, en files te vermijden.
Na 2 dagen vergeten om kunsttranen te druppelen, kleven de ogen: alsmaar knipperen en niet helder zien.
* legt ipad weg.
Boriszen LS blijf posten om mij te motiveren
een klein duwtje nog.
Ik zal mijn best doen om speciaal voor jou naar de sportschool te gaanquote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef AnneX het volgende:
Broodjes kroket, Lie? Ontbijt?![]()
@:Blues...je kunt je uitleven met “onderweggetjes” maken aan zee met zonsop- & ondergang. Goed plan om er al vast te zijn, en files te vermijden.
Na 2 dagen vergeten om kunsttranen te druppelen, kleven de ogen: alsmaar knipperen en niet helder zien.
* legt ipad weg.
Boriszen LS blijf posten om mij te motiveren
een klein duwtje nog.
Klinkt goedquote:Op zondag 1 december 2019 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Boah, het mengsel voor stoofpeertjesijs is mmmmmm
Was eerst van plan om er sorbetijs van te maken, maar op het bord staat straks een peertje, bolletje roomijs en slagroom beter (met kaneelsuiker er over)quote:Op zondag 1 december 2019 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klinkt goed
Misschien binnenkort eens sorbet maken. Roomijs is voor E. een beetje tricky
quote:Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was eerst van plan om er sorbetijs van te maken, maar op het bord staat straks een peertje, bolletje roomijs en slagroom beter (met kaneelsuiker er over)
quote:Op zondag 1 december 2019 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorige week heb ik yinyoga gedaan. Daar had ik ook spierpijn van.
.
[..]
De oefeningen die ik nu doe kan ik al op veel meer kilo's. Qua afvallen valt het nog wel mee, maar in mijn gezicht zie ik er beter uit dan pak en beet een jaar geleden. Sowieso zit ik veel lekkerder in mijn vel dan vorig jaar. Door minder spanning denk ik dat ik daarom al wat kilo's kwijt ben. Maar sinds het sporten is de teller -1,5kg.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was eerst van plan om er sorbetijs van te maken, maar op het bord staat straks een peertje, bolletje roomijs en slagroom beter (met kaneelsuiker er over)
De ingekookte siroop met wat vanille is zo mogelijk nog lekkerder. Niet zo zoet, omdat ik minder suiker geb gebruiktquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 14:56 schreef AnneX het volgende:
Dus moesten de bananen op.
https://www.lovefood.com/(...)caramel-sauce-recipe
I.p.v. 6 vormen, genoeg voor 12 x model cupcake
Kan ook.quote:Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Overtollige bananen gewoon in plakjes snijden, invriezen en gebruiken voor lekkere koude smoothies
Op advies van @Zilverberkquote:Op zondag 1 december 2019 15:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan ook.
Goed, dat je het zegt: na de race gember en rode peper snijden en invriezen.
@:Kaatje: denk je eraan om 2 porties minimaal voor jezelf apart te houden van de 3 kilo stoofvlees
😜quote:Op zondag 1 december 2019 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op advies van @:Zilverberk![]()
[ afbeelding ]
Eh...nou met die foto’s komt t wel goed..maar wij dachten dat het crematorium ook hier op Flakkee lag. Iets met aannames en niet goed lezenquote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef AnneX het volgende:
Oh wat vervelend en omboeken naar een ander hotel is niet mogelijk?quote:Op zondag 1 december 2019 15:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Eh...nou met die foto’s komt t wel goed..maar wij dachten dat het crematorium ook hier op Flakkee lag. Iets met aannames en niet goed lezenblijkt t 60 km vanaf waar we nu zijn te liggen..dus toch in file en op tijd weg
![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op advies van @:Zilverberk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2019 15:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Eh...nou met die foto’s komt t wel goed..maar wij dachten dat het crematorium ook hier op Flakkee lag. Iets met aannames en niet goed lezenblijkt t 60 km vanaf waar we nu zijn te liggen..dus toch in file en op tijd weg
![]()
Weeze/Dusseldorf?quote:Op zondag 1 december 2019 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, kan erger. Ik stond ooit op een verkeerd vliegveld. Dat was een leuk begin van mijn vakantie![]()
Zou je denken he?quote:
Hmm wij zijn 1x geweest toen ik nog getrouwd was. Op het parkeerterrein eigenlijk al spijt toen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik ben vandaag naar de Roermond Outlet geweest. Wat verschrikkelijk, het leek wel een pretpark. Overal rijen om de winkels in te komen. We zijn er snel doorheen gerend terug naar de auto. Wist echt niet dat het zo belachelijk groot en massaal was.
Ach meisje toch... had het mij gevraagd. Het is echt dramatisch daarquote:Op zondag 1 december 2019 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik ben vandaag naar de Roermond Outlet geweest. Wat verschrikkelijk, het leek wel een pretpark. Overal rijen om de winkels in te komen. We zijn er snel doorheen gerend terug naar de auto. Wist echt niet dat het zo belachelijk groot en massaal was.
Ik denk dat ik gewoon nooit meer naar zulke plekken ga. Ik hou wel van aanbiedingen, maar dit was echt belachelijk. En het viel me echt op hoeveel jonge mensen er liepen, waarvan ik niet direct de indruk had dat ze een topbaan hadden. Verbaas me er dan echt over dat ze toch hun geld aan zulke dingen uitgeven.quote:Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ik al vaker gehoordGeloof dat je dan beter naar Rosada kan
(al vind ik de prijzen daar dan vaak weer niet categorie outlet
)
Receptquote:Op zondag 1 december 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Langgerezenspelthoningbroodjes-ontbijtgroeten!![]()
Ik ben allang blij dat ik ben gegaan omdat we er toch langsreden, heb ook wel eens gedacht dat het leuk zou zijn om er speciaal naartoe te rijden. Dan had ik me toch een partijtje spijt gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 16:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach meisje toch... had het mij gevraagd. Het is echt dramatisch daar![]()
Hopelijk heb je het echt niet tot in de winkels gered, zodat je hebt vermeden standaard in het Duits aangesproken te worden
Wel goed dat je het meldt, komende weken maar niet via die route van werk naar huis rijden. Alleen maar gedoe en files daar.
Wij waren in de buurt op vakantie.quote:Op zondag 1 december 2019 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik ben gegaan omdat we er toch langsreden, heb ook wel eens gedacht dat het leuk zou zijn om er speciaal naartoe te rijden. Dan had ik me toch een partijtje spijt gehad.
Dat scheeltquote:Op zondag 1 december 2019 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik ben gegaan omdat we er toch langsreden, heb ook wel eens gedacht dat het leuk zou zijn om er speciaal naartoe te rijden. Dan had ik me toch een partijtje spijt gehad.
Nee hoor...lekker hier chillen en net t strand opgeweest, ook nog koffie onderweg bij neef gedronken en zijn nieuwe huis bekeken. We maken er altijd wel wat van, maar t was een beetje stom en we moeten er ook weer om lachen...echt iets voor onsquote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh wat vervelend en omboeken naar een ander hotel is niet mogelijk?
quote:Op zondag 1 december 2019 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, kan erger. Ik stond ooit op een verkeerd vliegveld. Dat was een leuk begin van mijn vakantie![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Tevreden gup hierSushi go, leuk, die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij ook flink verwend trouwens.
Heerlijk avondje was wel gekomen in ieder geval.
Wel wat minder interessant met z'n tweeën, tenzij je met een dummy speelt
quote:Op zondag 1 december 2019 16:43 schreef Blues het volgende:
Nee hoor...lekker hier chillen en net t strand opgeweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Mja wij vinden die dummy speler ook niet direct een voltreffer.quote:Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sushi go, leuk, die heb ik ook
Wel wat minder interessant met z'n tweeën, tenzij je met een dummy speelt
Klinkt als op zich wel een geslaagde dag.quote:Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef Tele6 het volgende:
Zo. Sinterklaasfeest met familie overleefd. Ze zijn nog niet klaar, maar ik was er wel klaar mee. Waarschijnlijk ligt er nog een cadeautje of zo voor me op de stapel, maar dat nemen m'n ouders dan wel mee.
Rode glitterpolswarmers werden gewaardeerd, bleken perfect bij de outfit te passen en werden meteen gedragen
Ik heb vooral wat gekke dingetjes gehad, dat is altijd als je cadeaus kent van mensen die jou praktisch niet kennen.
M'n oom had een ottolenghi-salade gemaakt met aubergine en granaatappelpitjes, die was erg lekker.
Nu nog een uur in de bus tot station Utrecht![]()
Bestel Chinees lekker beter en morgen heb je nog watquote:Op zondag 1 december 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Dilemma hier
Wil met dochterlief sushi bestellen
Maar geen idee hoeveel sushi je dan moet bestellen.
Allebei geen enorme eters overigens.
Maar te weinig is ook zo wat
Ik werk meestal een stuk of 20 stukjes sushi weg. Ben een gemiddelde eter.quote:Op zondag 1 december 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Dilemma hier
Heej, dit is een hele goede SC hoorquote:
Zéker op zondag, want dan zijn de winkels in Duitsland dicht en komen ze allemaal deze kant op.quote:Op zondag 1 december 2019 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ja weet ik.quote:Op zondag 1 december 2019 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heej, dit is een hele goede SC hoor
Dan is het goedquote:
Hebben ze een box of menu? Dat vind ik altijd handig, wat dingen door elkaar en afgemeten op twee personen. 40 stuks is ruim voldoende maar niet te veel voor twee in mijn ervaring.quote:Op zondag 1 december 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Dilemma hier
Nope.. nahja wel een box maar daar stond dan niet bij voor hoeveel.quote:Op zondag 1 december 2019 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hebben ze een box of menu? Dat vind ik altijd handig, wat dingen door elkaar en afgemeten op twee personen. 40 stuks is ruim voldoende maar niet te veel voor twee in mijn ervaring.
Dan zit je dus inderdaad op die 40 stuksquote:Op zondag 1 december 2019 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik werk meestal een stuk of 20 stukjes sushi weg. Ben een gemiddelde eter.
En je kunt het prima bewaren tot morgen, dan heb je nog een lekkere lunch dus ik zou lekker royaal bestellen
De babi pangang van daar is echt top.quote:Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope.. nahja wel een box maar daar stond dan niet bij voor hoeveel.
Inmiddels bij de asian fushion toch maar een menu voor 2 besteld.
Maar dan met nasi en babi pangang en kip sce chuan.
Maar ik noteer de 40 stuks. Dit dilemma eerder gehad en het weerhoudt me altijd van bestellen terwijl ik her wel erg lekker vind.
Klinkt wel als veel trouwens.
Ben benieuwd.... hadden het er Vandeweek toevallig over dat dat zo lekker is... en al zolang niet gegeten ook.quote:Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
De babi pangang van daar is echt top.
Geen kaas, geen sushi. Waar haal jij de lol in het leven toch vandaan Ludolf?quote:
Gezien zn posts van afgelopen week: Chaturbatequote:Op zondag 1 december 2019 19:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Geen kaas, geen sushi. Waar haal jij de lol in het leven toch vandaan Ludolf?![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 19:16 schreef Muck het volgende:
Zo. Op de bank met een mok koffie![]()
Hoe was jullie weekend?
Lui weekend, beetje bijkomen, beetje buiten frisse neus, en verder heul veel Minecraft (ben t aan t leren). Jij goed weekend gehad?quote:
Klinkt beter dan de “lamp souvlaki” die de griek in amsterdam al jaren verkoopt.quote:Op zondag 1 december 2019 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Chez Susan kip, dat heb ik dus serieus ooit op een kaart zien staan.
“Kip met chez Susan peper”
Wij aten een frietje van Vis bij m’n ma.
quote:Op zondag 1 december 2019 19:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Klinkt beter dan de “lamp souvlaki” die de griek in amsterdam al jaren verkoopt.
Heerlijk!quote:Op zondag 1 december 2019 19:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lui weekend, beetje bijkomen, beetje buiten frisse neus, en verder heul veel Minecraft (ben t aan t leren). Jij goed weekend gehad?
Uit eten dat wel lekker is?quote:Op zondag 1 december 2019 19:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Geen kaas, geen sushi. Waar haal jij de lol in het leven toch vandaan Ludolf?![]()
Ik kan me zelden lang genoeg op spelletjes concentreren om er ook werkelijk wat in te bereiken...quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ja, even rustig aan gedaan. Lekker gekookt, lekker geluierd.
Gisteren heerlijk Vlaams stoofvlees, vandaag een kippetje uit de oven![]()
En Minecraft is leuk!
Ik heb het veel met mijn broer en schoonzus gespeeld![]()
Wij bouwden hele dorpen in een weekendquote:Op zondag 1 december 2019 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan me zelden lang genoeg op spelletjes concentreren om er ook werkelijk wat in te bereiken...
Hier lijkt het wat mee te lukken (in creative mode)
Ik heb een onderwatertempel overkoepeld met een glazen koepel.quote:Op zondag 1 december 2019 19:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij bouwden hele dorpen in een weekend
Met sponzen ook.quote:Op zondag 1 december 2019 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een onderwatertempel overkoepeld met een glazen koepel.
Blokje of 300 bij 300 en 50 hoog![]()
Het lukt me alleen niet om hem ontwaterd te krijgen met sponzen...
Er zit niet echt een optie "pomp" in het spel..quote:Op zondag 1 december 2019 19:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met sponzen ook.alsof je een zwembad probeert leeg te scheppen met een koffiekopje.
De oudste maakt een surprise voor iemand die van minecraft houdtquote:Op zondag 1 december 2019 19:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lui weekend, beetje bijkomen, beetje buiten frisse neus, en verder heul veel Minecraft (ben t aan t leren). Jij goed weekend gehad?
Gaaf!quote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef Tally het volgende:
[..]
De oudste maakt een surprise voor iemand die van minecraft houdt[ afbeelding ]
Wat een gemis.quote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zit niet echt een optie "pomp" in het spel..
Er zijn wel "pump" constructions, maar ik heb ze nog nooit gevonden in een vorm die onderwater --> onder water werkt, om het even te nuanceren.quote:
Morgen even wat dingetjes uitprinten. En dan wil ze nog een aantal blokjes en poppetjes in 3D op het achterscherm plakken. Hier en daar een logo. En dat bruine is al groen en heb knopjes en een controller 😁quote:
Kun je niet een gigantische koker neerzetten, dat je verbinding met de lucht erboven hebt?quote:Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn wel "pump" constructions, maar ik heb ze nog nooit gevonden in een vorm die onderwater --> onder water werkt, om het even te nuanceren.
Ik ben nu met zoiets bezig, ook om te kijken of er soms nog ergens een lek zit.quote:Op zondag 1 december 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kun je niet een gigantische koker neerzetten, dat je verbinding met de lucht erboven hebt?
Het beste Britse eten in bij de Indiër te vinden. Vinden de Britten zelf, tenminste.quote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zitten in Harwich bij een Indiër. Met Chicken Pakora en lamb Pasanda en dat soort dingen. En Heel Veel Knoflook
Ziet er meer uit als een sorbetquote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Blues het volgende:
g had een best bijzondere garnalencocktail[ afbeelding ]
Zaten er ook nog garnalen onder?quote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Blues het volgende:
Milkshake met stukjesquote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Blues het volgende:
Hoe smaakte het?quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef golfer het volgende:
Wel met Hollandse garnalen uit het buurdorp:Stellendam.
Smaak was oké. Net als mijn eendenborst als hoofdgerecht. Gewoon goed bistro eten.quote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Hoe smaakte het?
Daar reed ik gister nog met de auto trouwens.. op doorreis naar een durp vlakbij zierikzee.
Het was Indisch eten. Op zich best lekker, niet geweldig. Bediening was pet en we waren voor 2 man ruim 60 pond kwijtquote:Op zondag 1 december 2019 20:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het beste Britse eten in bij de Indiër te vinden. Vinden de Britten zelf, tenminste.
Zo'n bloemenvaas had mijn oma ookquote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Blues het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was Indisch eten. Op zich best lekker, niet geweldig. Bediening was pet en we waren voor 2 man ruim 60 pond kwijt
Hoe is het met de dooie mussen populatie?quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Eters weg, puinhoop in de keuken (wil dat liever zelf opruimen). Er is nog wel eea over gelukkig
U bent er ook nogquote:
Staan braaf in de koelkast zodat ik er nog van kan genieten. Was lastig uitleggen aan Syriers.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe is het met de dooie mussen populatie?
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staan braaf in de koelkast zodat ik er nog van kan genieten. Was lastig uitleggen aan Syriers.
quote:Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was Indisch eten. Op zich best lekker, niet geweldig. Bediening was pet en we waren voor 2 man ruim 60 pond kwijt
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staan braaf in de koelkast zodat ik er nog van kan genieten. Was lastig uitleggen aan Syriers.
KPN heeft zo een aantal dingen doorgeschoven naar extra@home.. naja. die maar op een depot laten bezorgen. Kan m'n pa ze halenquote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
DHL heeft maar moeilijk met deze dagen.
Ik blijf sinds vrijdag maar mailtjes over uitgestelde bezorging krijgen omdat het diezelfde dag niet lukt.
Omdat ik weinig thuis was, had ik de bezorging sowieso tot morgenavond uitgesteld.
Ben benieuwd of er morgen wat arriveert.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zit te werken.Komt door de niet functionerende collega.
O nee zeg! Kun je wel zeggen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zit te werken.Komt door de niet functionerende collega.
Doe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
In het vertrouwen dat DHL morgenavond mijn voordeur weet te vinden heb ik het nu zo geregeld. Als dat niet lukt wordt het DHL afhaalpunt. Ik heb er een stuk of drie binnen 500 meter.quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
KPN heeft zo een aantal dingen doorgeschoven naar extra@home.. naja. die maar op een depot laten bezorgen. Kan m'n pa ze halen
DHL for you of DHL Parcel? Die laatste zijn er minder van.quote:Op zondag 1 december 2019 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb er een stuk of drie binnen 500 meter.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
O nee zeg! Kun je wel zeggen ja.
Ik vrees wel dat de sfeer daar niet van verbetert.quote:
Standaard whisky-coctailsaus.quote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@:golfer; smaakte t naar garnalencocktail? De saus bedoel ik dan. Of was t anders?
Enig idee waar dat aan ligt? Onzekerheid? Gebrek aan kennis?quote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees wel dat de sfeer daar niet van verbetert.
Ze doet echt haar best, ze kan er alleen niks van.
Kansloze actie van trekkervolk. Hoop ik. Zo niet, dan is de top2000 vervallen tot populistisch politiek gewin van onderbuikgepeupel.quote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Even top 2000 lijstje maken.
Benieuwd of deze er ook in komt
Dan moet je t niet doen. Dan te hopen dat ze of beter wordt of dat de manager het opmerkt.quote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
[..]
Was ook een grapje. Zoiets moet je echt niet via app doen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Als DHL iets bij me moet afleveren en het komt niet uit dan heb ik minimaal drie handige keuzes.quote:Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
DHL for you of DHL Parcel? Die laatste zijn er minder van.
Hier is de eerste keuze een fietsenzaak waar ik 5 jaar geleden bijna een rechtzaak tegen ben begonnen. Da’s geen optie dus, zet er geen stap over de drempelquote:Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee. Als DHL iets bij me moet afleveren en het komt niet uit dan heb ik minimaal drie handige keuzes.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is de eerste keuze een fietsenzaak waar ik 5 jaar geleden bijna een rechtzaak tegen ben begonnen. Da’s geen optie dus, zet er geen stap over de drempel
Daar heb ik binnen mijn contract geen tijd voor, om het haar te leren. Ik zou het t liefst gewoon uit haar handen nemen, maar ja, ook geen tijd voor...quote:Op zondag 1 december 2019 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was ook een grapje. Zoiets moet je echt niet via app doen.
Maar ik neem aan dat je wel dingen doet/laat doen om haar verder op te leiden? Want je kunt haar fouten toch niet blijven oplossen?
Ha, goed idee, nu heb ik ook gestemd. Was nog een hele puzzel om alle bands die ik leuk vind in het lijstje te krijgen. Ik dacht dat ik een vrij specifieke smaak had, maar hij is alsnog te breed om in 35 liedjes samen te vattenquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Even top 2000 lijstje maken.
Benieuwd of deze er ook in komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |