abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190204365
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 november 2019 @ 19:45:45 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_190204380
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190204414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef z80 het volgende:
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Geen seconde langer dan nodig. Maar ik moest even een plaatje opscharrelen van combo knus & gezellig :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190204455
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat ziet er reuze knus & gezellig uit! Wat heb je nu voor woonruimte? Een huis of een kamer of studio of appartement?
Dankje! Zo voelt het ook. En het beste is nog, dat het míjn plek is. O+

Het is een studio. Ik heb een badkamer, een keuken en een woon/slaapkamer. Bij elkaar is het ongeveer 28 m2. De foto is genomen vanuit de keuken; de ruimte is een soort U met in de twee poten van de U de keuken en badkamer, en de ingang van de studio is in de keuken.

Het complex waarin ik woon bestaat uit drie gebouwen met studio's, en dan is er nog een gebouw met appartementen voor dementerenden en een gebouw met sociale huur. We hebben een binnentuin met bankjes, struiken, gras en een vijver, en daar kijk ik op uit. De vijver is geen echte vijver, maar alle regenpijpen lozen erop, dus ik kan ermee in de gaten houden of het recent veel heeft geregend :D
pi_190204516
Het ziet er zo gezellig uit @Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190204557
Leuk Tele, en fijn dat je eigen badkamer/keuken hebt :)
pi_190204559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Het ziet er zo gezellig uit @:Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
Dat is een groot voordeel! Mijn eigen zooi opruimen vind ik leuk, maar andermans zooi opruimen niet, dus ik doe nu met veel meer plezier het huishouden O+
pi_190204599
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
pi_190204627
Wat een knusse kamer Tele! O+ Heerlijk ook om alles voor jezelf te hebben.

Oei, je uitgekookt-reviews zijn niet uitnodigend mini :N In combinatie met het feit dat er vooral veel maaltijden zijn met soorten vlees die ik niet graag eet, laat ik het ondanks nieuwsgierigheid maar aan me voorbijgaan. Ons kinderdagverblijf had destijds trouwens een overeenkomst met een maaltijdservice, dan kon je samen met je kind een kant-en-klaarmaaltijd ophalen :+ Dat vond ik destijds als werkende alleenstaande met baby best heel handig. En het smaakte ook best, of misschien was ik niet zo in de stemming om kritisch te zijn ;)

Vanavond een prima pizza en in het hotelbed een biologisch spelt-kersen-chocolade-kruimelschuitje. Dat smaakte ongeveer zo linksdraaiend als het klinkt, maar toch lekker :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190204638
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen *)
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 20:04:16 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190204664
Oja, Isa, gefeliciteerd!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190204669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen *)
hahahaha dat heb ik niet gedaan. Ik heb het ooit eens geleerd van een oostenrijkse familievriendin. Volgens mij de beste manier, maar hoekjes, grrr blijft ellende
pi_190204723
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders? :o
pi_190204750
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders? :o
Dit is ook hoe ik het doe :Y

Het liefst laat ik het door (8> doen :P
pi_190204764
quote:
Zo doe ik het ook. Maar zie Tele's verhaal, ja het kan ook anders.
Een een vroeger vriend (maar die was ook 2 meter) deed het anders, die kroop er niet in, maar hield alles boven z'n hoofd, het zakte om 'm heen. Snap het niet helemaal hoe dat ging maar zijn toenmalige vriend kon het zo mooi vertellen, wij piesten bijna in de broek.
pi_190204801
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
pi_190204814
Oh en m'n moeder doet dezelfde methode als iedereen, maar dan schudden boven het trapgat, zodat ze haar armen niet boven haar hoofd hoeft te houden. (Ze is klein.)
pi_190204820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
Ik weer erg blij met mijn hulp, dat zij het doet
pi_190204822
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:09 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit is ook hoe ik het doe :Y

Het liefst laat ik het door (8> doen :P
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
pi_190204838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, want dan blijft er altijd zo flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
Oh ja. Ieeehl :(
pi_190204868
quote:
Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer. :+
pi_190204872
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
:D

Dat overkomt mij ook wel eens en hem eigenlijk nooit :@
pi_190204877
Team Tele6 hiero :7

Wordt 9 VD tien keer toch wakker met het dekbed half uit de hoes of opgepropt aan 1 kant.
pi_190204905
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te maken :? Hoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied :')
pi_190204929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te maken :? Hoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied :')
Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar. :')
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 20:21:32 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190204932
Ik was en droog beddengoed gewoon op één dag en maak het er 's avonds weer op.
pi_190204933
quote:
Ze heeft vast andere talenten (ik snap haar)
pi_190204979
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze heeft vast andere talenten (ik snap haar)
Absoluut :Y Ik hou wel van strak vouwen en bedden opmaken is ook niet erg, dus prima verdeling zo.
pi_190204984
Ik kan ook geen was vouwen, afschuwelijk. In mijn eigen lade en die van Jip gooi ik het er ook ongevouwen in :+
pi_190204993
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Deed ik vroeger ook. Inclusief droog föhnen als het langzamer droogde dan verwacht :')
pi_190205002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar. :')
Klopt. Maar als het goed lukt: :9
pi_190205075
Ik heb zo’n sheldon shirt opvouw plank 8-) ideaal.
pi_190205096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zo’n sheldon shirt opvouw plank 8-) ideaal.
_O_
pi_190205130
quote:
Filmpje in link.

https://mobile.twitter.co(...)/1200848580191371264
Sinds ik dat heb gezien, past het prima in de linnenkast.

Mijn voordeel: vouwen hoef ik niet boven mijn macht: want in de vide ( vgl. Tele’s moeder) en verder vouwen op de strijkplank ernaast.
pi_190205149
Ik mik gewoon alle schone was op het logeerbed en als ik het aantrek haal ik het er weer van af. En die doodenkele keer dat er iemand blijft logeren.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190205280
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer. :+
dan is het makkelijk om groot te zijn...

Maar ik doe het ook zo, inderdaad. Hoes komt binnenstebuiten uit de was, en dan armen tot in de punt erin, punt van het dekbed pakken en klaar.

Maar goed, andersom kan ook best prima. Punten van het dekbed pakken, in de hoes stoppen, punten van de hoes vastpakken en even goed schudden..

Zo, wat een huisvrouwen op zaterdag avond.
pi_190205284
Ik kreeg gisteren allemaal verjaardagsbijdrages voor een kitchenaid dusss die heb ik nu besteld O+ met een beetje geluk komt ie morgen binnen.

En ik kreeg ook nog dit toffe kookboek:

Helemaal blij mee. Ik denk dat mijn vader en broers het ook een leuk boek gaan vinden.
pi_190205297
Ik leef uit een koffer. En aangezien ik altijd alles eruit trek op zoek naar dat ene kledingstuk, is het verre van opgevouwen.
Mijn kasten zien er ook niet veel beter uit eerlijk gezegd :@

Ik was De Slimste Mens aan het kijken (Belgische), en opeens krijg ik 'reclame' van Mediamarkt. Maar dan niet een advertentie van 20 sec dwars door je programma heen, waarbij je dus 20 sec. enkel naar Pampers-reclame, Clearblue-testen met kirrende vrouwen of Optimel drinks zit te loeren....nee.... mijn beeld verkleinde, en ik zat vervolgens 5 sec. naar een 'beeldbuis' met daarin het programma dat gewoon doorliep te kijken, met rechts ernaast de prijs en de aanmoediging dat ik de serie heel goed op deze tv kon kijken en dat deze tv in de aanbieding was bij de Mediamarkt. :') Is dat nieuw ofzo?
pi_190205368
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg gisteren allemaal verjaardagsbijdrages voor een kitchenaid dusss die heb ik nu besteld O+ met een beetje geluk komt ie morgen binnen.

En ik kreeg ook nog dit toffe kookboek:

[ afbeelding ]

Helemaal blij mee. Ik denk dat mijn vader en broers het ook een leuk boek gaan vinden.
Gaaf cadeau, een kitchenaid
pi_190205519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gaaf cadeau, een kitchenaid
Uiteindelijk heb ik zelf nog 120 bij moeten leggen, maar dan is het wel echt goed te doen :)
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:05:44 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dan is het makkelijk om groot te zijn...

Maar ik doe het ook zo, inderdaad. Hoes komt binnenstebuiten uit de was, en dan armen tot in de punt erin, punt van het dekbed pakken en klaar.

Maar goed, andersom kan ook best prima. Punten van het dekbed pakken, in de hoes stoppen, punten van de hoes vastpakken en even goed schudden..

Zo, wat een huisvrouwen op zaterdag avond.
Hier standaard optie 2. punten van dekbed in de hoes en schudden terwijl de rest van het dekbed/hoes op bed ligt.
Hoeslaken gaat als frommel de kast in. Geen zin of noodzaak om hier moeite in te steken om netjes op te vouwen.
pi_190205645
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef Aure het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik zelf nog 120 bij moeten leggen, maar dan is het wel echt goed te doen :)
Zeker. Wat voor accessoires heb je erbij?
pi_190205668
Ik ben zo blij met mijn kitchenaid O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_190205686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zeker. Wat voor accessoires heb je erbij?
De standaard draadgarde, kneedhaak en menghaak :)
pi_190205688
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:12 schreef Tally het volgende:
Ik ben zo blij met mijn kitchenaid O+
Dat heb ik met mijn Kenwood. Morgen weer ijs maken ermee.
pi_190205693
Hallo SC. Wij liggen heerlijk op de bank na een lange dag rommelen. Koelvriescombi en meer schoon, Duits vlees omgepakt, weekmenu, Lidl, Albert Heijn, Leen Bakker en we zijn gaan kijken bij wat hopelijk op korte termijn onze nieuwe auto wordt: https://mgmotor.eu/nl-NL/(...)D7nU5FUaAkzBEALw_wcB

Nu tijd voor de eerste biatlonwedstrijden van het jaar. De winter is nu echt begonnen O+
Spoilers!
pi_190205717
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Aure het volgende:

[..]

De standaard draadgarde, kneedhaak en menghaak :)
Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.
Ik heb hem gekregen met mijn keuken kopen.
pi_190205787
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.
Heel handig (bloem door de keuken waaierend is niet fijn
pi_190205795
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja is dat handig? Ik zag er eentje op marktplaats voor een tientje, misschien moet ik die maar kopen dan :P
pi_190205796
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC. Wij liggen heerlijk op de bank na een lange dag rommelen. Koelvriescombi en meer schoon, Duits vlees omgepakt, weekmenu, Lidl, Albert Heijn, Leen Bakker en we zijn gaan kijken bij wat hopelijk op korte termijn onze nieuwe auto wordt: https://mgmotor.eu/nl-NL/(...)D7nU5FUaAkzBEALw_wcB

Nu tijd voor de eerste biatlonwedstrijden van het jaar. De winter is nu echt begonnen O+
Interessant auto’tje! Wat kost dat nou zowat?
Als onze huidige auto af is willen wij ook zoiets, al hoop ik dat huidige auto nog een jaar of 5 mee gaat.
pi_190205803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel handig (bloem door de keuken waaierend is niet fijn
Dat is inderdaad niet fijn 😁 Vooral niet met een zwart graniet aanrechtblad 🤪
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:21:57 #52
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205804
Voor wie niet in het toppic over shoppen in Duitsland leest.
Voor wie nog een goede koffie machine zoekt die niet te duur is.
vanaf donderdag heeft de aldi een Philips 1200 volautomaat koffie machine in de aanbieding voor 200 Euro.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:23:05 #53
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205811
Ik had erwtensoep als lunch, toen een high tea met vriendinnen en toen ik thuis kwam waren man en kind pizza aan het bakken. :9

Ik denk dat ik morgen maar niks eet. :@
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:24:55 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205828
quote:

Dat zou de eerste Engelse auto zijn die geen olie lekt. Of zou er een apart tankje in zitten om zijn plaats te markeren. En stopt de auto met rijden als deze leeg is.
pi_190205837
Morgen is hier Sinterklaasfeest en normaal ben ik dagen bezig met lekkere dingen maken. Dit jaar door omstandigheden heb ik van alles gekocht. :') Ik heb het gevoel dat ik vals speel :')
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:26:12 #56
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205842
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Bij mij lukte het niet altijd de lakens van een 2-persoonsbed in 1 dag droog genoeg te krijgen. Nu ik 2 bedden moet wassen heb ik het helemaal opgegeven.

Dus ik heb voor ons bed 2 complete sets en voor miniberk 4 complete sets, want ik heb een ernstige zwakte voor kinderdekbedhoezen. :')
pi_190205856
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja is dat handig? Ik zag er eentje op marktplaats voor een tientje, misschien moet ik die maar kopen dan :P
Ja, stel je voor (been there done that) een mengsel van suiker, gesmolten boter, dat moet luchtig draaien, en dan doe je er eieren bij. En omdat het een standmixer is kan je bv een appel voor in de cake snijden, of bloem afwegen. Er zit geen deksel op de mixer en opeens zie je van alles door de keuken spatten. Ja dat is handig, heel handig
pi_190205866
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, stel je voor (been there done that) een mengsel van suiker, gesmolten boter, dat moet luchtig draaien, en dan doe je er eieren bij. En omdat het een standmixer is kan je bv een appel voor in de cake snijden, of bloem afwegen. Er zit geen deksel op de mixer en opeens zie je van alles door de keuken spatten. Ja dat is handig, heel handig
En voor het toevoegen van spul in de kom. De opening is iets gebogen dus meer ruimte voor toevoegen.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:28:33 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205870
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:25 schreef Tally het volgende:
Morgen is hier Sinterklaasfeest en normaal ben ik dagen bezig met lekkere dingen maken. Dit jaar door omstandigheden heb ik van alles gekocht. :') Ik heb het gevoel dat ik vals speel :')
:D Herkenbaar.

En morgen mopperen dat de gekochte waar minder lekker is dan wat je gewoonlijk zelf maakt?
pi_190205875
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet fijn 😁 Vooral niet met een zwart graniet aanrechtblad 🤪
Met geen enkel blad. Want je kunt nog zo goed schoonmaken, het stuift in alle hoekjes en gaatjes en randjes
pi_190205890

We hadden een mooie zonsondergang hier.
pi_190205895
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:28 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

:D Herkenbaar.

En morgen mopperen dat de gekochte waar minder lekker is dan wat je gewoonlijk zelf maakt?
Ja :@ maar wel pas als iedereen weg is :P
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:37:44 #63
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205959
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja :@ maar wel pas als iedereen weg is :P
Zo herkenbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:48:30 #64
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206062
*tumbleweed*
pi_190206100
Sorry ik was "even" Minecraften :P

Ontdekte op de bodem van de oceaan een verzonken tempel, en besloot dat het wel leuk zou zijn die droog te leggen. Miljoen blokjes geklikt om een waterdicht muurtje te bouwen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 21:52:54 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:37 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zo herkenbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter haal je dan diepvriesspul van Coppenrath&Wiese, ik zie het in Nederland ook steeds vaker. Best veel bakkers zijn behoorlijk mager als het om kwaliteit van gebak gaat.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:59:18 #67
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Sorry ik was "even" Minecraften :P

Ontdekte op de bodem van de oceaan een verzonken tempel, en besloot dat het wel leuk zou zijn die droog te leggen. Miljoen blokjes geklikt om een waterdicht muurtje te bouwen :P
Mooi project!
  zaterdag 30 november 2019 @ 22:00:06 #68
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

beter haal je dan diepvriesspul van Coppenrath&Wiese, ik zie het in Nederland ook steeds vaker. Best veel bakkers zijn behoorlijk mager als het om kwaliteit van gebak gaat.
Ik bak gewoon zelf, inkopen was een noodoplossing
SPOILER
pi_190206200
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Mooi project!
A. maakte een mooie toegangsroute er naar toe, en een oplossing om onder water te komen.
Ik zit nu online te zoeken naar mensen die een waterlock achtig iets hebben gebouwd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190206203
Isa jarig *O*
Van harte lieve dame. Hoop dat de taarten hebben gesmaakt en je weer n hele leuke dag hebt gehad :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_190206219
Dag Sinterklaas in Duinrell met zus, neefje en nichtje was heel leuk! Incl tikibad.
Park hebben ze heel mooi omgetoverd voor deze weekenden. Alle werknemers waren Pieten en er was n parade, theatershows en huis van Sinterklaas. Ze zijn goed verwend met kado's en veel snoepgoed met een zuurstok aan t einde en afsluiten bij de McDonald's.
pi_190206252
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Interessant auto’tje! Wat kost dat nou zowat?
Als onze huidige auto af is willen wij ook zoiets, al hoop ik dat huidige auto nog een jaar of 5 mee gaat.
32.000 euro ex rijklaar maken. Wij kopen hem zakelijk dus dan zijn er allerlei voordelen. De kosten komen overeen met de diesel die we nu rijden. Hogere leasekosten maar geen wegenbeslasting enzo. J rekent wat af en dit wordt steeds interessanter.
Spoilers!
pi_190206254
quote:
Oh en m'n moeder doet dezelfde methode als iedereen, maar dan schudden boven het trapgat, zodat ze haar armen niet boven haar hoofd hoeft te houden. (Ze is klein.)
Hier 1.77... maar toen ik nog een trap had deed ik dat ook altijd.
Scheelt een hoop gedoe.
pi_190206263
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat zou de eerste Engelse auto zijn die geen olie lekt. Of zou er een apart tankje in zitten om zijn plaats te markeren. En stopt de auto met rijden als deze leeg is.
1. MG is Chinees.
2. In elektrische auto's hoeft geen olie.

:P
Spoilers!
pi_190206309
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

1. MG is Chinees.
2. In elektrische auto's hoeft geen olie.

:P
  zaterdag 30 november 2019 @ 22:16:02 #76
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206318
Tot morgen. :W
  zaterdag 30 november 2019 @ 22:16:50 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190206330
Terug van 50-jarig huwelijksfeest van onze vrienden. We waren niet eens de jongste feestgangers.
Ze hadden prima Italiaans eten laten cateren voor een zaakje uit ons dorp: https://passievooreten.nu/

Nu lekker nog even een stuk van The Irishman bekijken voordat we morgenochtend richting Ouddorp vertrekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190206335
@Lucky betaalbaar voor een elektrische :Y wat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.

SPOILER
pi_190206381
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden een mooie zonsondergang hier.
O+

Morgen hopen we in Ouddorp een mooie zonsondergang te fotograferen O+
pi_190206384
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:lucky betaalbaar voor een elektrische :Y wat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.

SPOILER
Die petrol vind ik mooi :Y
pi_190206398
quote:

Mooi karretje, ook die kleur. Wanneer?
pi_190206401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:23 schreef Blues het volgende:

[..]

:Y zeker, maar we vonden hem te overheersend om er 6 van neer te zetten (in combinatie met m'n al blauwe bank :P)
pi_190206412
Ik 'vouw' beddegoed en handdoeken wel 'op', niet netjes, want onbelangrijk, en keil het in de kast en doe snel de deur dicht *)
Verspil niet veel tijd meer tegenwoordig aan onbelangrijke zaken.
Voor mij onbelangrijk dan :D
pi_190206425
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y zeker, maar we vonden hem te overheersend om er 6 van neer te zetten (in combinatie met m'n al blauwe bank :P)
Ja dat is wat veel mss. En je blauwe badkamer kleedje *O* hihi
pi_190206436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja dat is wat veel mss. En je blauwe badkamer kleedje *O* hihi
_O- ja net als m'n ma :+

Alle meubels uit de serie Frodo (net als de ouders van Ludolf :7), en dan 1 accent kleur door heel het huis. Hell no :+

Nee deze stoelen waren 129 stuk en 5+1 gratis. En zitten ontzettend lekker :Y
pi_190206503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:lucky betaalbaar voor een elektrische :Y wat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.

SPOILER
250 Km. Niet mooi, niet lelijk. Zo lang het geen Multipla is, doen we niet moeilijk. En alles zit er op en er aan. Zelfs een sun roof.

Mooie stoelen hoor ^O^

@Blues Het wordt waarschijnlijk een witte met bestickering. Of een zwarte.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 22:38:51 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206524
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
In elektrische auto's hoeft geen olie.
Mwoah, remolie lijkt me wel handig. En een differentieel zou ik ook niet droog laten draaien.
pi_190206540
Lijken hele comfortabele stoelen, de cognac kleurige zijn mooi
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 22:41:17 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
Alle meubels uit de serie Frodo (net als de ouders van Ludolf :7),
hoho, de keukentafel is inmiddels vervangen :Y
Staan ook die stijl stoelen aan, zes stuks in drie verschillende kleuren. Groen rood paars geloof ik.
pi_190206553
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mwoah, remolie lijkt me wel handig. En een differentieel zou ik ook niet droog laten draaien.
Oh ja :')
Spoilers!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 22:46:23 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206586
verder onthoud ik me van enig commentaar omtrent elektrische auto's :7
pi_190206593
quote:
Nog best lastig met een dubbel wollen 2.20 bij 2.40. Al doe ik alleen de puntjes binnenstebuiten en niet de hele hoes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190206632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

hoho, de keukentafel is inmiddels vervangen :Y
Ik heb het TV meubel inmiddels gerecycled in andere projecten :7

Wat veel mensen voor massief eiken aan zien blijkt niet zo massief te wezen :+ Met name het plaatwerk is gewoon gefineerd.
pi_190206651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:23 schreef Blues het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee joh. 3 kleuren stoelen is veel, uhh, uhh ... aanweziger.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190206670
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Nee joh. 3 kleuren stoelen is veel, uhh, uhh ... aanweziger.
Op een andere manier :+
pi_190206707
:W
Zo in bed trachten bij te lezen.

Wellicht had ik iets meer dan tijd dan krap drie uur moeten laten tussen boek uitlezen en verfilming kijken, ik werd woest bij alles dat anders was. :')

Wel geniaal gecast. ^O^

Snif. Sniiiiiif.
https://m.imdb.com/title/tt5726616/
Let me see you stripped down to the bone
pi_190206725
Ik vind het leuke kleuren :Y
pi_190207124
@Lucky_Strike de TV reclame van die MG al gezien ? :D :P :P :P
pi_190207279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:43 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike de TV reclame van die MG al gezien ? :D :P :P :P
Nee. Zijn we dan genezen?
Spoilers!
pi_190207296
Zo sinterklaas overleefd. Ben gesloopt _O-

Wel een leuk spelletje, Harry Potter sokken en een luxe chocolade letter gekregen *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 1 december 2019 @ 00:02:08 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190207321
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee. Zijn we dan genezen?
Dat niet, maar ehm, ze creëren er -bijna- hun eigen stigmatisering mee.
pi_190207464

Lempkes O+
  zondag 1 december 2019 @ 00:32:09 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190207719
Sint-schennis ! :P
pi_190207754
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 00:32 schreef fietsie het volgende:
Sint-schennis ! :P
Die is hier al langs geweest. En vandaag was het goed weer om ze op te hangen :+
pi_190208413
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 00:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo sinterklaas overleefd. Ben gesloopt _O-

Wel een leuk spelletje, Harry Potter sokken en een luxe chocolade letter gekregen *O*
Same here.
Wel weer fijn verwend... maar altijd op daarna.
Toen nog uur met de auto en mijn slaapt bij mij dus die wilde nog even een wijntje op de bank.

Nu in bed met een 12-jarige die denkt dat ze overdwars hoort te liggen geloof ik.

Moe...

Weltruste
pi_190209120
Niet teruggelezen, ik zag lampjes van Think, gaaf

Goed feestje, morgen te vroeg eruit voor mup en dan voebal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190209621
Goedemorgen! Het kraakt buiten :D
pi_190209849
Mogge, of het hier kraakt weet ik niet zeker maar het ziet er koud uit en helemaal wit
pi_190209871
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog best lastig met een dubbel wollen 2.20 bij 2.40. Al doe ik alleen de puntjes binnenstebuiten en niet de hele hoes.
Zo groot ben ik niet bebed, helaas.

Zo, first breakfast achter de kiezen (met ontbijt-frikadelle), nu maar eens klaarmaken en dan richting second breakfast :Y)
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 08:14:31 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190209876
Het is mistig..
. In het kader van nieuwe dingen doen.... Straks een les bodypump :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190209955
Tegenover ons hadden ze een feestje die vannacht steeds luider werd met geschreeuw op straat en vuurwerk.. Dat hoeft niet hoor
  zondag 1 december 2019 @ 08:57:59 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190210134
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 00:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat niet, maar ehm, ze creëren er -bijna- hun eigen stigmatisering mee.
Ik snap hier helemaal niets van :D

Wat lag er voor alle sintvierders onder de schoorsteen?

TP, hier is ook iedereen al gezellig aan de lampjes. Wij hebben het nog een jaar uitgesteld. We moeten even goed nadenken over wat we willen, hoe het bevestigd wordt, etc.
Spoilers!
pi_190210197
TP, mooi zo.
Van de week ga ik een paar keer wat foto’s nemen van huizen met lichtjes, die ik onderweg van kantoor naar huis tegenkom. Da’s eh, anders, niet zo sfeervol zoals bij TP
pi_190210299
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap hier helemaal niets van :D

Wat lag er voor alle sintvierders onder de schoorsteen?

TP, hier is ook iedereen al gezellig aan de lampjes. Wij hebben het nog een jaar uitgesteld. We moeten even goed nadenken over wat we willen, hoe het bevestigd wordt, etc.
Wij willen eigenlijk ook nog de nok in.. Maar laten we het zo zeggen deze hoogte was al een uitdaging :+ Dus voorlopig laten we het maar lekker zo.

Onder onze regenpijp zit een houten lat if iets dergelijks. Daar hebben we het aangemaakt.
pi_190210328
:W vanuit trein. Op weg naar Sinterklaasfeest met m'n vaders kant van de familie.
Alvast :W in de richting van @minilot denk ik. Ongeveer :s)
pi_190210334
B heeft lichtjes met tie wraps aan de rand van z'n balkon gemaakt. Maar die hangen er het hele jaar :P
pi_190210384
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Dag Sinterklaas in Duinrell met zus, neefje en nichtje was heel leuk! Incl tikibad.
Park hebben ze heel mooi omgetoverd voor deze weekenden. Alle werknemers waren Pieten en er was n parade, theatershows en huis van Sinterklaas. Ze zijn goed verwend met kado's en veel snoepgoed met een zuurstok aan t einde en afsluiten bij de McDonald's.
Tikibad is lang geleden O+ Ook een aantal keer geweest. Klinkt als een toffe dag, FFT! O+

Allemaal bedankt voor de verjaardagswensen. Het was een leuke en gezellige verjaardag. En iedereen wil nu zo'n noise reducing headset :')

TP, die lampjes _O_

Nu weer even op de fiets een half uurtje fietsen, ik hoop niet dat het glas is :o Het ziet er namelijk glad uit hier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190210399
Overigens echt 0 begrip voor 'Ik was nieuwsgierig naar de Uitgekookt maaltijden' - ik echt geen seconde _O-
Knalduur voor wat je normaal zou krijgen. Het is maar goed dat het nu een aanbieding was. Wel benieuwd naar jouw reviews, Kaatje!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190210458
Tevreden gup hier :)

SPOILER
En wij ook flink verwend trouwens.
Heerlijk avondje was wel gekomen in ieder geval. :)
pi_190210500
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Overigens echt 0 begrip voor 'Ik was nieuwsgierig naar de Uitgekookt maaltijden' - ik echt geen seconde _O-
Knalduur voor wat je normaal zou krijgen. Het is maar goed dat het nu een aanbieding was. Wel benieuwd naar jouw reviews, Kaatje!
Ik ook. Maar voor de normale prijs zou ik er geen seconde over nagedacht hebben
pi_190210515
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

SPOILER
Ik denk, hoe zit ze nou met haar voeten, maar er zit dus een figuurtje bovenop de tenen. Moest goed kijken _O-
pi_190210545
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 08:14 schreef borisz het volgende:
Het is mistig..
. In het kader van nieuwe dingen doen.... Straks een les bodypump :P.
Haa veel plezier, en succes :D
pi_190210574
Geloven in Sinterklaas vind ik zo mooi O+
pi_190210588

Langgerezenspelthoningbroodjes-ontbijtgroeten! :W

Bodypump klinkt..
..vermoeiend. Sterkte, @borisz!
pi_190210592
-oeps, dubbel-
pi_190210595
-oeps, dubbel-
pi_190210757
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik denk, hoe zit ze nou met haar voeten, maar er zit dus een figuurtje bovenop de tenen. Moest goed kijken _O-
Hehe ja.. het zijn lama’s _O-
pi_190210794
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Bodypump klinkt..
..vermoeiend. Sterkte, @:Borisz!
Ooh O+

Bodypump is ook vermoeiend. En ze schreeuwen altijd zo. Dat vind ik toenemend stom. Ik word oud en week ;(
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 10:22:44 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190210904
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik heb het TV meubel inmiddels gerecycled in andere projecten :7

Wat veel mensen voor massief eiken aan zien blijkt niet zo massief te wezen :+ Met name het plaatwerk is gewoon gefineerd.
Dat dacht ik al. Kon ook niet anders als je de tafel vergelijkt met de nieuwe, die is veel zwaarder.
pi_190210919
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ooh O+

Bodypump is ook vermoeiend. En ze schreeuwen altijd zo. Dat vind ik toenemend stom. Ik word oud en week ;(
schreeuwen is gewoon voor mij geen motivatie ik geloof dat ik dan de neiging heb om iemand knalhard in zn oor te schreeuwen, doe ff lekker normaal zeg
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 10:24:13 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190210921
quote:

[..]

Ooh O+

Veel energie heet dat :P. Wel een goede docente :Y. Gaat ook de zaal door om te zorgen dat iedereen de oefeningen goed doet ipv alleen op het podium blijven staan.

Heb het overleefd :). Zal het morgen wel voelen.
pi_190210930
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Veel energie heet dat :P. Wel een goede docente :Y. Gaat ook de zaal door om te zorgen dat iedereen de oefeningen goed doet ipv alleen op het podium blijven staan.

Heb het overleefd :). Zal het morgen wel voelen.
in het kader van goeie voornemens alvast voor het nieuwe jaar?
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 10:32:18 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190211007
quote:

Klinkt als een of andere Hitlerjugend drill activiteit.
Befehl ist Befehl.

Had gister ook wel wat leuke activiteiten waar de sportschool niet voor onder deed. Was aan het metselen op een soort steiger. Dus ja, dan wil je daar de speciekuip ook op hebben staan. Dat ging net als je zes scheppen zand, twee scheppen cement en water doet. Maar als je dan teveel water doet en zand en cement niet toevoegen, dan moet je even wurgen... :%
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 10:32:27 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190211008
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:25 schreef liedetector het volgende:

[..]

in het kader van goeie voornemens alvast voor het nieuwe jaar?
In september aan het sporten geslagen. Vorig jaar wel 1x in de week gezwommen. Nu ga ik 3x in de week naar de sportschool. En ipv alleen de apparaten wissel ik ook af met wat lessen.
Ook wel voor de kilo's, maar ook vooral om na werk nog even lichamelijk bezig te zijn.
pi_190211053
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 10:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Kon ook niet anders als je de tafel vergelijkt met de nieuwe, die is veel zwaarder.
Je kan t meestal zien als je naar de knie stukken bij de poten gaat kijken bij de zogenaamde ‘massief houten’ tafels
pi_190211065
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:32 schreef borisz het volgende:

[..]

In september aan het sporten geslagen. Vorig jaar wel 1x in de week gezwommen. Nu ga ik 3x in de week naar de sportschool. En ipv alleen de apparaten wissel ik ook af met wat lessen.
Ook wel voor de kilo's, maar ook vooral om na werk nog even lichamelijk bezig te zijn.
goed bezig borisz
  zondag 1 december 2019 @ 10:40:17 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190211074
quote:

[..]

Ooh O+

Dat is hier ook. Al is het meer dat de speaker te hard staat volgens mij. Op dinsdag is er hier boksen voor kinderen en dat staat ook zo hard. Echt op standje gehoorschade.

De muziek is bij die lessen wel veel beter dan in de apparatenhal. Wat een herrie man. Ik word echt oud.
Spoilers!
pi_190211079
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Je kan t meestal zien als je naar de knie stukken bij de poten gaat kijken bij de zogenaamde ‘massief houten’ tafels
Hier zo’n massieve tafel dat de gasten vanavond eerst zelf de de verlengstukken mogen inschuiven voordat we aan tafel kunnen. Ik krijg ze niet van de plaatst
  zondag 1 december 2019 @ 10:42:16 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190211095
Hier ligt al 2,5 kilo procureur op de barbecue. De erwtensoep gaat zo aan.

Verder maken we de woonkamer klaar zodat ik van de week elke dag een stukje kerstboom op kan zetten.

Dit is echt een fijn weekend O+
Spoilers!
pi_190211353
Mij motiveert dat ook niet Lie. Ik probeerde me daar vroeger dan doorheen te bijten maar ik heb nu besloten dat ik me in mij spaarzame vrije tijd niet wil laten beschreeuwen en opjagen. Dus ga ik nu naar een yogastudio, waat iedereen lief en vrolijk is en de sfeer zo kalm. Echt een oase van rust O+ en dan kan je alsnog prima een pittige work out doen.
pi_190211396
Oh ja Yoga. Dat zou ik ook nog eens oppakken.. de aangepaste versie dan, want brak lijf, brakke knieën waar ik niet op kan zitten.
Dankje, amsterdamse tramrails ^O^ :(

Leuk de sintvieringen. Ik vond het als kind ook leuk en met mijn kinderen ook leuk altijd.. er hing altijd zo'n geheim achtig gezellig sfeertje omheen O+
pi_190211407
Goed bezig Boor!
Merk/zie je al resultaat?
pi_190211428
Weegschaal was niet zo vriendelijk, na 2 dagen vrij veel alcohol en toetjes en uitgebreide Italiaanse buffetten _O- Wel lekker :9
Vanaaf in Ouddorp maar een salade met water of zo ergens langs de kust nuttigen :D O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 11:19:04 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190211436
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef Clubsoda het volgende:
Mij motiveert dat ook niet Lie. Ik probeerde me daar vroeger dan doorheen te bijten maar ik heb nu besloten dat ik me in mij spaarzame vrije tijd niet wil laten beschreeuwen en opjagen. Dus ga ik nu naar een yogastudio, waat iedereen lief en vrolijk is en de sfeer zo kalm. Echt een oase van rust O+ en dan kan je alsnog prima een pittige work out doen.
Vorige week heb ik yinyoga gedaan :+. Daar had ik ook spierpijn van. :P.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:17 schreef Blues het volgende:
Goed bezig Boor!
Merk/zie je al resultaat?
De oefeningen die ik nu doe kan ik al op veel meer kilo's. Qua afvallen valt het nog wel mee, maar in mijn gezicht zie ik er beter uit dan pak en beet een jaar geleden. Sowieso zit ik veel lekkerder in mijn vel dan vorig jaar. Door minder spanning denk ik dat ik daarom al wat kilo's kwijt ben. Maar sinds het sporten is de teller -1,5kg.
  zondag 1 december 2019 @ 11:22:34 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_190211458
quote:
Een paar keer poweryoga gedaan. Gevolgd door een hiit. Dat is een wat mindere combo. Door het rekken en strekken in een rustig tempo is alle energie weg.
pi_190211483
quote:
ik voel je..... en ik sport op mn werk genoeg, ik ben blij wanneer ik een keer zit....
pi_190211544
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef Blues het volgende:
Oh ja Yoga. Dat zou ik ook nog eens oppakken.. de aangepaste versie dan, want brak lijf, brakke knieën waar ik niet op kan zitten.

Leuk de sintvieringen. Ik vond het als kind ook leuk en met mijn kinderen ook leuk altijd.. er hing altijd zo'n geheim achtig gezellig sfeertje omheen O+
Hier vieren we het gewoon door met ongelovig kind.
Minstens zo gezellig eigenlijk

En opa heeft evengoed nog hard op het raam gebonst.
Oma vond dat misschien nog wel leuker dan dochterlief _O-
pi_190211681
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef Blues het volgende:

Als je je brakke lijf een beetje kent is yoga heel fijn. Dat van mij doet ook moeilijk maar soepel houden en rustige belasting werkt heel goed. Daarom hou ik ook niet van dingen als bodypump omdat je in een hoog tempo ergens doorheen gejaagd wordt en dan kan ik niet goed voelen of en hoe ik de belasting aankan.
pi_190211694
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef Clubsoda het volgende:

Als je je brakke lijf een beetje kent is yoga heel fijn. Dat van mij doet ook moeilijk maar soepel houden en rustige belasting werkt heel goed. Daarom hou ik ook niet van dingen als bodypump omdat je in een hoog tempo ergens doorheen gejaagd wordt en dan kan ik niet goed voelen of en hoe ik de belasting aankan.
Oh nee, ik raak van het woord al in de stretss :D
pi_190211704
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Vorige week heb ik yinyoga gedaan :+. Daar had ik ook spierpijn van.
Yinyoga is ook heel intensief, zeker als je het niet gewend bent.
pi_190211707
Fijne Sinterklaas voor diegenen die het vieren!

Bodypump vond ik altijd tof! Maar wij hadden dan ook een goedlachse instructeur die wel aanmoedigde, maar niet bleef pushen. En zelf ook regelmatig buiten adem was :D
(Ik kon overigens prima voelen hoe mijn lijf er op reageerde. Bij HITT of bij bootcamps ging ik te vaak over mijn grenzen heen, en belandde dan een nacht/dag met migraine. Dus dat was geen succes)

Koude handen hier.
Maar alle dieren weer eten en een schone(re) stal. En de geiten begonnen al brutaler/minder bang te worden. En de lama's zijn ook erg grappig en willen van alles op de hoogte zijn. Als je even om kijkt en weer terug, sta je zo opeens ongeveer mond aan mond met een of meerderen :')
pi_190211789
zo lunchen/ontbijten met broodjes kroket...toch al 7 uur op en nog niet echt substantieel gegeten, lang leve weekend
pi_190211847
Broodjes kroket, Lie? Ontbijt? 8-)

@Blues...je kunt je uitleven met “onderweggetjes” maken aan zee met zonsop- & ondergang. Goed plan om er al vast te zijn, en files te vermijden.

Na 2 dagen vergeten om kunsttranen te druppelen, kleven de ogen: alsmaar knipperen en niet helder zien.
* legt ipad weg.

Borisz *O* en LS blijf posten om mij te motiveren B-) een klein duwtje nog.
pi_190211860
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef AnneX het volgende:

@:Blues...je kunt je uitleven met “onderweggetjes” maken aan zee met zonsop- & ondergang. Goed plan om er al vast te zijn, en files te vermijden.

Na 2 dagen vergeten om kunsttranen te druppelen, kleven de ogen: alsmaar knipperen en niet helder zien.
* legt ipad weg.

ja ontbijt! normaal ben ik nu ongeveer thuis uit werk dus neem het er van! verse harde broodjes kroket, frikandel, uien, knoflooksaus en ijsthee jum

druppelen dus anne
  zondag 1 december 2019 @ 12:16:52 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190211922
quote:

@:Blues...je kunt je uitleven met “onderweggetjes” maken aan zee met zonsop- & ondergang. Goed plan om er al vast te zijn, en files te vermijden.

* legt ipad weg.

Ik zal mijn best doen om speciaal voor jou naar de sportschool te gaan 8-)

Kan je een alarm op je telefoon zetten een paar keer per dag voor de druppels? Zo heb ik het ook aangeleerd.
Spoilers!
pi_190211972
Gaan Annex! Ben altijd jaloers op jouw wandeluitzichten, daar doen ze bij mij niet aan

En druppelen (zegt degene met geheugen als een zeef voor dit soort dingen)
pi_190211976
Zo, net nog even met m'n pa naar een meubelzaak geweest. Hem ondertussen even subtiel wat dingen laten zien die m'n ma mooi vindt.

Als ik zeg dat ik 't mooi vind, vindt hij 't ook ineens mooi _O-

Vanmiddag nog een beetje uit waaien aan 't strand en vanavond spullen weer een beetje inpakken.
pi_190212069
Boah, het mengsel voor stoofpeertjesijs is mmmmmm
pi_190212095
Gisteren dagje met vriendin. Lunch in het kattencafé en sushi voor diner. :9

Vanmorgen gezwommen, zo leuk dat het meisje wat ik begeleid steeds meer open wordt. O+ Vandaag legde ze heel ‘gemeen’ de opduikdingetjes ontzettend moeilijk voor me neer in het zwembad. En giechelen O+
Paar weken geleden durfde ze nog nauwelijks haar mond open te doen.

Verder rustig dagje vandaag, vanmiddag nog aan surprise knutselen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190212154
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Boah, het mengsel voor stoofpeertjesijs is mmmmmm
Klinkt goed :9

Misschien binnenkort eens sorbet maken. Roomijs is voor E. een beetje tricky :+
pi_190212244
Ik heb digitale foto's geschikt tot een kalender en dan wordt die binnenkort bezorgd. Weer een mijlpaal geslecht! Nu moet ik binnenkort toch maar echt eens een fotoboek gaan maken van de grote wandeling van al weer ruim 2 jaar geleden.. (Plannen voor nieuwe wandeling zijn al weer in de maak _O- ). En ik moet nu echt maar even naar buiten, de biggen gras voeren. Brrrrrrr.
pi_190212302
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Klinkt goed :9

Misschien binnenkort eens sorbet maken. Roomijs is voor E. een beetje tricky :+
Was eerst van plan om er sorbetijs van te maken, maar op het bord staat straks een peertje, bolletje roomijs en slagroom beter (met kaneelsuiker er over)
pi_190212313
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was eerst van plan om er sorbetijs van te maken, maar op het bord staat straks een peertje, bolletje roomijs en slagroom beter (met kaneelsuiker er over)
:9 klinkt goed

Sorbet vind ik wel lekker.. Alleen heb ik nog een beetje moeite om die 'intense' smaak te krijgen.
pi_190212402
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Vorige week heb ik yinyoga gedaan :+. Daar had ik ook spierpijn van. :P.
[..]

De oefeningen die ik nu doe kan ik al op veel meer kilo's. Qua afvallen valt het nog wel mee, maar in mijn gezicht zie ik er beter uit dan pak en beet een jaar geleden. Sowieso zit ik veel lekkerder in mijn vel dan vorig jaar. Door minder spanning denk ik dat ik daarom al wat kilo's kwijt ben. Maar sinds het sporten is de teller -1,5kg.
^O^
Het gaat erom of je je goed voelt.
En je bent goed bezig :)
pi_190212609
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:9~
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190213069
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:9~
De ingekookte siroop met wat vanille is zo mogelijk nog lekkerder. Niet zo zoet, omdat ik minder suiker geb gebruikt
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 14:15:28 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190213845
Op tijd thuis voor de F1. Net nog de Koenenroute a 7km gelopen in het Amsterdamse Bos. :P. Bij de Bosbaan rechtsaf richting Nieuwe Meer en buitenom weer terug. Leuk rondje :Y.
pi_190214633
Dus moesten de bananen op.
https://www.lovefood.com/(...)caramel-sauce-recipe
I.p.v. 6 vormen, genoeg voor 12 x model cupcake w/
pi_190214648
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 14:56 schreef AnneX het volgende:
Dus moesten de bananen op.
https://www.lovefood.com/(...)caramel-sauce-recipe
I.p.v. 6 vormen, genoeg voor 12 x model cupcake w/
:9
pi_190215058
Overtollige bananen gewoon in plakjes snijden, invriezen en gebruiken voor lekkere koude smoothies :9
pi_190215097
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Overtollige bananen gewoon in plakjes snijden, invriezen en gebruiken voor lekkere koude smoothies :9
Kan ook.
Goed, dat je het zegt: na de race gember en rode peper snijden en invriezen.

@Kaatje: denk je eraan om 2 porties minimaal voor jezelf apart te houden van de 3 kilo stoofvlees :Y)
pi_190215103
Zei iemand bananen?

Ik had er een aantal gekocht voor in smoothies of in de yoghurt 's ochtends, en mijn vriend had kennelijk ook een tro sgekocht. Die ging alleen voor 3 weken weg. Nu zit ik met een overschot aan bananen, en ik hou niet eens zo van bananen }:|
(en ik heb hier een klein vriezertje. Daar past niks meer bij)
pi_190215240
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 15:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kan ook.
Goed, dat je het zegt: na de race gember en rode peper snijden en invriezen.

@:Kaatje: denk je eraan om 2 porties minimaal voor jezelf apart te houden van de 3 kilo stoofvlees :Y)
Op advies van @Zilverberk _O-
pi_190215256
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op advies van @:Zilverberk _O-
[ afbeelding ]
😜
pi_190215677
quote:

Eh...nou met die foto’s komt t wel goed..maar wij dachten dat het crematorium ook hier op Flakkee lag. Iets met aannames en niet goed lezen 8)7 blijkt t 60 km vanaf waar we nu zijn te liggen..dus toch in file en op tijd weg 8)7 _O-
pi_190215795
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Eh...nou met die foto’s komt t wel goed..maar wij dachten dat het crematorium ook hier op Flakkee lag. Iets met aannames en niet goed lezen 8)7 blijkt t 60 km vanaf waar we nu zijn te liggen..dus toch in file en op tijd weg 8)7 _O-
Oh wat vervelend en omboeken naar een ander hotel is niet mogelijk?
pi_190215829
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op advies van @:Zilverberk _O-
[ afbeelding ]
_O- ^O^
pi_190215836
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Ach, kan erger. Ik stond ooit op een verkeerd vliegveld. Dat was een leuk begin van mijn vakantie :')
pi_190215841
Voetbal geweest. Was koud. Ben gesloopt. :')
  zondag 1 december 2019 @ 15:57:22 #181
63722 z80
I fink you freaky
pi_190215907
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach, kan erger. Ik stond ooit op een verkeerd vliegveld. Dat was een leuk begin van mijn vakantie :')
Weeze/Dusseldorf?
  zondag 1 december 2019 @ 15:58:29 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_190215936
Rekeningen zijn weer betaald. Hut is weer een jaar verzekerd.
Standaard huishouden ook gedaan. Zo eens de stad in voor een hapje eten.
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 16:03:15 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190216022
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Weeze/Dusseldorf?
Dan ben je flink de lul :Y
pi_190216058
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Weeze/Dusseldorf?
Zou je denken he?

Nee, Eindhoven/Schiphol. Knap he _O-

Geboekt voor Eindhoven, mail gehad met (dacht ik) gewijzigde vertrektijd maar bij aankomst bleek ook de luchthaven veranderd te zijn. Ik had de piepkleine lettertjes niet goed gelezen.
Gelukkig was het maar een stedentripje Barcelona en vertrok diezelfde ochtend een vlucht die kant op van een andere maatschappij. En omdat we met de trein waren konden we wel mooi terugvliegen op Amsterdam.
pi_190216363
Mensen, ik ben vandaag naar de Roermond Outlet geweest. Wat verschrikkelijk, het leek wel een pretpark. Overal rijen om de winkels in te komen. We zijn er snel doorheen gerend terug naar de auto. Wist echt niet dat het zo belachelijk groot en massaal was.
pi_190216385
Heb ik al vaker gehoord :Y Geloof dat je dan beter naar Rosada kan :@ (al vind ik de prijzen daar dan vaak weer niet categorie outlet :+ )
pi_190216391
Net online wel echt een prachtige tas gekocht. O+ Na de (nog altijd belachelijk dure tassen) daar, was dit ineens een koopje.

pi_190216394
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik ben vandaag naar de Roermond Outlet geweest. Wat verschrikkelijk, het leek wel een pretpark. Overal rijen om de winkels in te komen. We zijn er snel doorheen gerend terug naar de auto. Wist echt niet dat het zo belachelijk groot en massaal was.
Hmm wij zijn 1x geweest toen ik nog getrouwd was. Op het parkeerterrein eigenlijk al spijt toen.

En echt goedkoop was het ook niet.
pi_190216400
quote:
Ach meisje toch... had het mij gevraagd. Het is echt dramatisch daar :'(

Hopelijk heb je het echt niet tot in de winkels gered, zodat je hebt vermeden standaard in het Duits aangesproken te worden :X

Wel goed dat je het meldt, komende weken maar niet via die route van werk naar huis rijden. Alleen maar gedoe en files daar.
pi_190216406
Rosada kom ik weleens als ik toch bij mijn ouders ben. Maar echt kortingen heb ik daar nog niet gezien.

Ik kijk waarschijnlijk verkeerd :')
pi_190216414
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ik al vaker gehoord :Y Geloof dat je dan beter naar Rosada kan :@ (al vind ik de prijzen daar dan vaak weer niet categorie outlet :+ )
Ik denk dat ik gewoon nooit meer naar zulke plekken ga. Ik hou wel van aanbiedingen, maar dit was echt belachelijk. En het viel me echt op hoeveel jonge mensen er liepen, waarvan ik niet direct de indruk had dat ze een topbaan hadden. Verbaas me er dan echt over dat ze toch hun geld aan zulke dingen uitgeven.

Maar ach, ieder zijn ding.
pi_190216430
Kuddegedrag :Y

Ach, ben op zich nog wel blij dat we die stoelen gedaan hebben. Van 159 naar 107 per stuk :7 Nu moeten we t komende maand wel echt effe rustig aan doen :') koek is wel op zo, na alle B-F uitgaven.
pi_190216470
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Recept :9?
pi_190216496
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 16:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach meisje toch... had het mij gevraagd. Het is echt dramatisch daar :'(

Hopelijk heb je het echt niet tot in de winkels gered, zodat je hebt vermeden standaard in het Duits aangesproken te worden :X

Wel goed dat je het meldt, komende weken maar niet via die route van werk naar huis rijden. Alleen maar gedoe en files daar.
Ik ben allang blij dat ik ben gegaan omdat we er toch langsreden, heb ook wel eens gedacht dat het leuk zou zijn om er speciaal naartoe te rijden. Dan had ik me toch een partijtje spijt gehad. :')
pi_190216552
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2019 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat ik ben gegaan omdat we er toch langsreden, heb ook wel eens gedacht dat het leuk zou zijn om er speciaal naartoe te rijden. Dan had ik me toch een partijtje spijt gehad. :')
Wij waren in de buurt op vakantie.
Was echt een succes.
Voor dochterlief wel een winterjas gekocht.. maar ie was alsnog duurder dan wat ik er normaal aan zou uitgeven.

Ik ben al niet zo’n fanatieke winkelaar.. maar dat was echt eh... to much.

[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 01-12-2019 16:41:55 ]
pi_190216631
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2019 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat scheelt :Y
pi_190216694
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh wat vervelend en omboeken naar een ander hotel is niet mogelijk?
Nee hoor...lekker hier chillen en net t strand opgeweest, ook nog koffie onderweg bij neef gedronken en zijn nieuwe huis bekeken. We maken er altijd wel wat van, maar t was een beetje stom en we moeten er ook weer om lachen...echt iets voor ons :D
pi_190216701
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o :D 8)7
pi_190216964
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

SPOILER
Sushi go, leuk, die heb ik ook :)
Wel wat minder interessant met z'n tweeën, tenzij je met een dummy speelt
  zondag 1 december 2019 @ 17:11:04 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190217005
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:43 schreef Blues het volgende:

Nee hoor...lekker hier chillen en net t strand opgeweest...
SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190217043
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Sushi go, leuk, die heb ik ook :)
Wel wat minder interessant met z'n tweeën, tenzij je met een dummy speelt
Mja wij vinden die dummy speler ook niet direct een voltreffer.

Dus denk dat we hem maar gewoon meenemen op vakantie om te spelen met opa en oma
pi_190217081
Zo. Sinterklaasfeest met familie overleefd. Ze zijn nog niet klaar, maar ik was er wel klaar mee. Waarschijnlijk ligt er nog een cadeautje of zo voor me op de stapel, maar dat nemen m'n ouders dan wel mee.
Rode glitterpolswarmers werden gewaardeerd, bleken perfect bij de outfit te passen en werden meteen gedragen ^O^
Ik heb vooral wat gekke dingetjes gehad, dat is altijd als je cadeaus kent van mensen die jou praktisch niet kennen.
M'n oom had een ottolenghi-salade gemaakt met aubergine en granaatappelpitjes, die was erg lekker.
Nu nog een uur in de bus tot station Utrecht :X :P
pi_190217202
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef Tele6 het volgende:
Zo. Sinterklaasfeest met familie overleefd. Ze zijn nog niet klaar, maar ik was er wel klaar mee. Waarschijnlijk ligt er nog een cadeautje of zo voor me op de stapel, maar dat nemen m'n ouders dan wel mee.
Rode glitterpolswarmers werden gewaardeerd, bleken perfect bij de outfit te passen en werden meteen gedragen ^O^
Ik heb vooral wat gekke dingetjes gehad, dat is altijd als je cadeaus kent van mensen die jou praktisch niet kennen.
M'n oom had een ottolenghi-salade gemaakt met aubergine en granaatappelpitjes, die was erg lekker.
Nu nog een uur in de bus tot station Utrecht :X :P
Klinkt als op zich wel een geslaagde dag. :)

Vind het wel fijn dat wij hier nog een dagje vrij hadden na sinterklaas vieren.
Zijn dan ook lekker actief vandaag.
Oma naar de metro gebracht..
toen broodje gegeten in het winkelcentrum en daar sushi go getest. En nog potje fluxx er achter aan.

Sinds die tijd eigen vooral thuis geweest.
Thee, chocoladeletter en dochterlief gamet met een klasgenootje (themeparks bouwen en dan samen in elkaars attracties)
En ik haak een stukje en kroel met poes :)

(En natuurlijk beetje kadootjes opgeruimd :) )
pi_190217286
Dilemma hier

Wil met dochterlief sushi bestellen
Maar geen idee hoeveel sushi je dan moet bestellen.

Allebei geen enorme eters overigens.
Maar te weinig is ook zo wat :)
pi_190217298
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Dilemma hier

Bestel Chinees lekker beter en morgen heb je nog wat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190217321
quote:
Dilemma hier

Ik werk meestal een stuk of 20 stukjes sushi weg. Ben een gemiddelde eter.
En je kunt het prima bewaren tot morgen, dan heb je nog een lekkere lunch dus ik zou lekker royaal bestellen :Y)
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 17:37:16 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190217322
Ik laat een groot broodje Döner komen. :9.
pi_190217327
Oh fuck ik zit in de verkeerde sc :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190217330
Ik had beenham met asperges en aardappelpuree.
Project vriezer leeg eten is weer op koers *O*
pi_190217337
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
Oh fuck ik zit in de verkeerde sc :D
Heej, dit is een hele goede SC hoor :(
pi_190217346
quote:
Zéker op zondag, want dan zijn de winkels in Duitsland dicht en komen ze allemaal deze kant op.
pi_190217348
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2019 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heej, dit is een hele goede SC hoor :(
Ja weet ik. ;)
pi_190217379
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja weet ik. ;)
Dan is het goed O+
  zondag 1 december 2019 @ 17:41:08 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190217384
Hier weer binnen na hoop dingendoen op de zondag; frisjes buiten :)

Neus opwarmen, en dan een Limburgs-wroetvarken rollade + rosti op tafel toveren.
pi_190217396
quote:
Dilemma hier

Hebben ze een box of menu? Dat vind ik altijd handig, wat dingen door elkaar en afgemeten op twee personen. 40 stuks is ruim voldoende maar niet te veel voor twee in mijn ervaring.
pi_190217596
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hebben ze een box of menu? Dat vind ik altijd handig, wat dingen door elkaar en afgemeten op twee personen. 40 stuks is ruim voldoende maar niet te veel voor twee in mijn ervaring.
Nope.. nahja wel een box maar daar stond dan niet bij voor hoeveel.

Inmiddels bij de asian fushion toch maar een menu voor 2 besteld.
Maar dan met nasi en babi pangang en kip sce chuan.

Maar ik noteer de 40 stuks. Dit dilemma eerder gehad en het weerhoudt me altijd van bestellen terwijl ik her wel erg lekker vind.
Klinkt wel als veel trouwens.
pi_190217623
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik werk meestal een stuk of 20 stukjes sushi weg. Ben een gemiddelde eter.
En je kunt het prima bewaren tot morgen, dan heb je nog een lekkere lunch dus ik zou lekker royaal bestellen :Y)
Dan zit je dus inderdaad op die 40 stuks :)

@Soury: net gedaan dus.
Bij een bezorgchinees ipv mijn favo chinees die niet bezorgd... geen behoefte om de deur nog uit te gaan en de prijs zag er prima uit.. dus ben benieuwd.
pi_190217654
Pizza besteld.
pi_190217673
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. nahja wel een box maar daar stond dan niet bij voor hoeveel.

Inmiddels bij de asian fushion toch maar een menu voor 2 besteld.
Maar dan met nasi en babi pangang en kip sce chuan.

Maar ik noteer de 40 stuks. Dit dilemma eerder gehad en het weerhoudt me altijd van bestellen terwijl ik her wel erg lekker vind.
Klinkt wel als veel trouwens.
De babi pangang van daar is echt top. _O_
pi_190217762
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

De babi pangang van daar is echt top. _O_
Ben benieuwd.... hadden het er Vandeweek toevallig over dat dat zo lekker is... en al zolang niet gegeten ook.

Hoop de cze chuan kip ook O+
  zondag 1 december 2019 @ 18:43:09 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190218278
Bistro van ons hotel nu. :Y)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190218506
Ik las Chez Suan kip :@
pi_190218519
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ik las Chez Suan kip :@
Chez Juan ?
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 19:01:19 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190218530
Ik eet altijd 0 sushi :r
pi_190218545
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Chez Juan ?
_O-
pi_190218577
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-
Was een idee geweest..
maar nu maar met dochterlief gegeten.
pi_190218609
Chez Susan kip, dat heb ik dus serieus ooit op een kaart zien staan.

“Kip met chez Susan peper”

Wij aten een frietje van Vis bij m’n ma.
pi_190218633
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik eet altijd 0 sushi :r
Geen kaas, geen sushi. Waar haal jij de lol in het leven toch vandaan Ludolf? ;)

Wij hebben een simpele gevulde portobello. En zojuist ook het avondeten (burrito) en lunch (tonijnsalade) voor morgen en overmorgen gemaakt.
pi_190218647
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Geen kaas, geen sushi. Waar haal jij de lol in het leven toch vandaan Ludolf? ;)
Gezien zn posts van afgelopen week: Chaturbate :P
pi_190218671
Doe mij maar kaas :{w
  zondag 1 december 2019 @ 19:16:09 #231
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190218795
Zo. Op de bank met een mok koffie :9

Hoe was jullie weekend?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 1 december 2019 @ 19:17:29 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190218817
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:16 schreef Muck het volgende:
Zo. Op de bank met een mok koffie :9

Hoe was jullie weekend?
:W :W :W Ey Muckje :)
  zondag 1 december 2019 @ 19:18:25 #233
112545 Muck
pi_190218845
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

:W :W :W Ey Muckje :)
Hai :*
Hoe issie?
  zondag 1 december 2019 @ 19:19:29 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190218869
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Hai :*
Hoe issie?
Lui weekend, beetje bijkomen, beetje buiten frisse neus, en verder heul veel Minecraft (ben t aan t leren). Jij goed weekend gehad?
pi_190218889
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Chez Susan kip, dat heb ik dus serieus ooit op een kaart zien staan.

“Kip met chez Susan peper”

Wij aten een frietje van Vis bij m’n ma.
Klinkt beter dan de “lamp souvlaki” die de griek in amsterdam al jaren verkoopt.
pi_190218916
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt beter dan de “lamp souvlaki” die de griek in amsterdam al jaren verkoopt.
_O-

Categorie belhamel saus
  zondag 1 december 2019 @ 19:25:03 #237
112545 Muck
pi_190218994
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lui weekend, beetje bijkomen, beetje buiten frisse neus, en verder heul veel Minecraft (ben t aan t leren). Jij goed weekend gehad?
Heerlijk!
Ja, even rustig aan gedaan. Lekker gekookt, lekker geluierd.
Gisteren heerlijk Vlaams stoofvlees, vandaag een kippetje uit de oven O+

En Minecraft is leuk!
Ik heb het veel met mijn broer en schoonzus gespeeld :P :D
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 19:25:05 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190218995
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Uit eten dat wel lekker is?
  zondag 1 december 2019 @ 19:28:56 #239
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190219058
Bij de ex-buren wezen buurten in hun nieuwe huis. Ze wonen mooi en serveren nog steeds teveel hapjes bij lekkere wijn. :D
  zondag 1 december 2019 @ 19:31:59 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190219111
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Muck het volgende:

[..]

Heerlijk!
Ja, even rustig aan gedaan. Lekker gekookt, lekker geluierd.
Gisteren heerlijk Vlaams stoofvlees, vandaag een kippetje uit de oven O+

En Minecraft is leuk!
Ik heb het veel met mijn broer en schoonzus gespeeld :P :D
Ik kan me zelden lang genoeg op spelletjes concentreren om er ook werkelijk wat in te bereiken...
Hier lijkt het wat mee te lukken (in creative mode)
  zondag 1 december 2019 @ 19:33:23 #241
112545 Muck
pi_190219132
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kan me zelden lang genoeg op spelletjes concentreren om er ook werkelijk wat in te bereiken...
Hier lijkt het wat mee te lukken (in creative mode)
Wij bouwden hele dorpen in een weekend :@
  zondag 1 december 2019 @ 19:34:38 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190219156
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:33 schreef Muck het volgende:

[..]

Wij bouwden hele dorpen in een weekend :@
Ik heb een onderwatertempel overkoepeld met een glazen koepel.
Blokje of 300 bij 300 en 50 hoog :P

Het lukt me alleen niet om hem ontwaterd te krijgen met sponzen...
  zondag 1 december 2019 @ 19:36:31 #243
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190219188
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb een onderwatertempel overkoepeld met een glazen koepel.
Blokje of 300 bij 300 en 50 hoog :P

Het lukt me alleen niet om hem ontwaterd te krijgen met sponzen...
Met sponzen ook. :D alsof je een zwembad probeert leeg te scheppen met een koffiekopje.
  zondag 1 december 2019 @ 19:37:00 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190219194
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Met sponzen ook. :D alsof je een zwembad probeert leeg te scheppen met een koffiekopje.
Er zit niet echt een optie "pomp" in het spel..
pi_190219211
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

De oudste maakt een surprise voor iemand die van minecraft houdt :D
  zondag 1 december 2019 @ 19:38:34 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190219218
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef Tally het volgende:

[..]

De oudste maakt een surprise voor iemand die van minecraft houdt :D [ afbeelding ]
Gaaf!
  zondag 1 december 2019 @ 19:38:47 #247
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190219221
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zit niet echt een optie "pomp" in het spel..
Wat een gemis. -O-
  zondag 1 december 2019 @ 19:40:43 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190219250
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wat een gemis. -O-
Er zijn wel "pump" constructions, maar ik heb ze nog nooit gevonden in een vorm die onderwater --> onder water werkt, om het even te nuanceren.
pi_190219254
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gaaf!
Morgen even wat dingetjes uitprinten. En dan wil ze nog een aantal blokjes en poppetjes in 3D op het achterscherm plakken. Hier en daar een logo. En dat bruine is al groen en heb knopjes en een controller 😁
  zondag 1 december 2019 @ 19:43:40 #250
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190219320
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn wel "pump" constructions, maar ik heb ze nog nooit gevonden in een vorm die onderwater --> onder water werkt, om het even te nuanceren.
Kun je niet een gigantische koker neerzetten, dat je verbinding met de lucht erboven hebt? :P
  zondag 1 december 2019 @ 19:43:51 #251
112545 Muck
pi_190219326
Tof Tally _O_
  zondag 1 december 2019 @ 19:52:22 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190219457
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kun je niet een gigantische koker neerzetten, dat je verbinding met de lucht erboven hebt? :P
Ik ben nu met zoiets bezig, ook om te kijken of er soms nog ergens een lek zit.
  zondag 1 december 2019 @ 19:56:17 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190219516
Wij zitten in Harwich bij een Indiër. Met Chicken Pakora en lamb Pasanda en dat soort dingen. En Heel Veel Knoflook :~
  zondag 1 december 2019 @ 20:15:42 #254
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190219927
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zitten in Harwich bij een Indiër. Met Chicken Pakora en lamb Pasanda en dat soort dingen. En Heel Veel Knoflook :~
Het beste Britse eten in bij de Indiër te vinden. Vinden de Britten zelf, tenminste. :P
pi_190220070
g had een best bijzondere garnalencocktail :D
pi_190220124
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Blues het volgende:
g had een best bijzondere garnalencocktail :D [ afbeelding ]
Ziet er meer uit als een sorbet :)
  zondag 1 december 2019 @ 20:23:46 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190220170
Wel met Hollandse garnalen uit het buurdorp:Stellendam. :9
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 december 2019 @ 20:24:41 #258
112545 Muck
pi_190220211
quote:
Zaten er ook nog garnalen onder? :D _O-
pi_190220214
quote:
Milkshake met stukjes :D
pi_190220219
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef golfer het volgende:
Wel met Hollandse garnalen uit het buurdorp:Stellendam. :9
Hoe smaakte het?

Daar reed ik gister nog met de auto trouwens.. op doorreis naar een durp vlakbij zierikzee.
pi_190220239
Jeetje wat een cocktail :D
pi_190220274
Oe, die garnalencocktail wil ik ook wel :9
  zondag 1 december 2019 @ 20:36:37 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190220515
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef Uhmmpie het volgende:

Hoe smaakte het?

Daar reed ik gister nog met de auto trouwens.. op doorreis naar een durp vlakbij zierikzee.
Smaak was oké. Net als mijn eendenborst als hoofdgerecht. Gewoon goed bistro eten.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 december 2019 @ 20:52:48 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190220894
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:15 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Het beste Britse eten in bij de Indiër te vinden. Vinden de Britten zelf, tenminste. :P
Het was Indisch eten. Op zich best lekker, niet geweldig. Bediening was pet en we waren voor 2 man ruim 60 pond kwijt 8)7
  zondag 1 december 2019 @ 20:54:22 #265
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190220935
quote:
Zo'n bloemenvaas had mijn oma ook :o
pi_190221670
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het was Indisch eten. Op zich best lekker, niet geweldig. Bediening was pet en we waren voor 2 man ruim 60 pond kwijt 8)7
-O-
pi_190221937
Eters weg, puinhoop in de keuken (wil dat liever zelf opruimen). Er is nog wel eea over gelukkig :9
pi_190221972
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Eters weg, puinhoop in de keuken (wil dat liever zelf opruimen). Er is nog wel eea over gelukkig :9
Hoe is het met de dooie mussen populatie? :P
pi_190222010
Hoi :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190222110
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi :W
U bent er ook nog :)

Je bent wel stilletjes tegenwoordig

Lukt het verhuizen een beetje?
Of is alles al klaar?
pi_190222265
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe is het met de dooie mussen populatie? :P
Staan braaf in de koelkast zodat ik er nog van kan genieten. Was lastig uitleggen aan Syriers.
pi_190222296
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Staan braaf in de koelkast zodat ik er nog van kan genieten. Was lastig uitleggen aan Syriers.
O+
pi_190222330
DHL heeft maar moeilijk met deze dagen.

Ik blijf sinds vrijdag maar mailtjes over uitgestelde bezorging krijgen omdat het diezelfde dag niet lukt.
Omdat ik weinig thuis was, had ik de bezorging sowieso tot morgenavond uitgesteld.
Ben benieuwd of er morgen wat arriveert. :7
  zondag 1 december 2019 @ 21:50:11 #274
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190222455
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

-O- Da's beroerd zeg.
  zondag 1 december 2019 @ 21:50:57 #275
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190222486
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

}) Zilverberk, voor escalatie van al uw problemen. :7
pi_190222514
Was er iemand op zoek naar een kitchen aid? https://nl.pepper.com/aan(...)r-at-amazonde-125409
  zondag 1 december 2019 @ 21:52:57 #277
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190222560
Ik zit te werken. ;( Komt door de niet functionerende collega.

SPOILER
  zondag 1 december 2019 @ 22:02:39 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190222868
Wat is Zuggo Go toch makkelijk. Zitten nu op de laptop in ons hotel terug te kijken naar het interessante programma over China van Ruben Terlou. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_190222975
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
DHL heeft maar moeilijk met deze dagen.

Ik blijf sinds vrijdag maar mailtjes over uitgestelde bezorging krijgen omdat het diezelfde dag niet lukt.
Omdat ik weinig thuis was, had ik de bezorging sowieso tot morgenavond uitgesteld.
Ben benieuwd of er morgen wat arriveert. :7
KPN heeft zo een aantal dingen doorgeschoven naar extra@home.. naja. die maar op een depot laten bezorgen. Kan m'n pa ze halen :+
pi_190222997
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:

SPOILER
O nee zeg! Kun je wel zeggen ja.
pi_190223014
@golfer; smaakte t naar garnalencocktail? De saus bedoel ik dan. Of was t anders?
pi_190223060
Trakteerweekend is weer voorbij. Gisteren Duinrell getrakteerd, vandaag buurvrouw op etentje en vanmiddag kleine kado'tjes voor goede vriend.
Nu pas weer donderdag 5 dec. Maar dan krijg ik hopelijk zelf ook een kado'tje :D
pi_190223118
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:

SPOILER
Doe!
pi_190223150
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

KPN heeft zo een aantal dingen doorgeschoven naar extra@home.. naja. die maar op een depot laten bezorgen. Kan m'n pa ze halen :+
In het vertrouwen dat DHL morgenavond mijn voordeur weet te vinden heb ik het nu zo geregeld. Als dat niet lukt wordt het DHL afhaalpunt. Ik heb er een stuk of drie binnen 500 meter.
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 22:14:40 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190223192
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb er een stuk of drie binnen 500 meter.
DHL for you of DHL Parcel? Die laatste zijn er minder van.
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 22:16:50 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190223244
Even top 2000 lijstje maken.
Benieuwd of deze er ook in komt :Y
  zondag 1 december 2019 @ 22:24:02 #287
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190223393
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

O nee zeg! Kun je wel zeggen ja.
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Doe!
Ik vrees wel dat de sfeer daar niet van verbetert.

Ze doet echt haar best, ze kan er alleen niks van. -O-
  zondag 1 december 2019 @ 22:25:53 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190223447
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@:golfer; smaakte t naar garnalencocktail? De saus bedoel ik dan. Of was t anders?
Standaard whisky-coctailsaus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_190223487
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

[..]

Enig idee waar dat aan ligt? Onzekerheid? Gebrek aan kennis?
  zondag 1 december 2019 @ 22:28:16 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190223508
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Kansloze actie van trekkervolk. Hoop ik. Zo niet, dan is de top2000 vervallen tot populistisch politiek gewin van onderbuikgepeupel. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_190223538
quote:

[..]

[..]

Dan moet je t niet doen. Dan te hopen dat ze of beter wordt of dat de manager het opmerkt.
pi_190223548
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Standaard whisky-coctailsaus.
Is niet te zien.
pi_190223650
quote:

[..]

[..]

Was ook een grapje. Zoiets moet je echt niet via app doen.

Maar ik neem aan dat je wel dingen doet/laat doen om haar verder op te leiden? Want je kunt haar fouten toch niet blijven oplossen?
pi_190223659
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

DHL for you of DHL Parcel? Die laatste zijn er minder van.
Geen idee. Als DHL iets bij me moet afleveren en het komt niet uit dan heb ik minimaal drie handige keuzes.
pi_190223724
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen idee. Als DHL iets bij me moet afleveren en het komt niet uit dan heb ik minimaal drie handige keuzes.
Hier is de eerste keuze een fietsenzaak waar ik 5 jaar geleden bijna een rechtzaak tegen ben begonnen. Da’s geen optie dus, zet er geen stap over de drempel
pi_190223742
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier is de eerste keuze een fietsenzaak waar ik 5 jaar geleden bijna een rechtzaak tegen ben begonnen. Da’s geen optie dus, zet er geen stap over de drempel
:o

Kan ik me voorstellen.
  zondag 1 december 2019 @ 22:48:53 #297
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190223898
@Kaatje1 mijn kwoot is stuk

Geen idee, sommige mensen kunnen het wel, anderen maken doorlopend fouten.
SPOILER
  zondag 1 december 2019 @ 22:50:02 #298
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190223910
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Was ook een grapje. Zoiets moet je echt niet via app doen.

Maar ik neem aan dat je wel dingen doet/laat doen om haar verder op te leiden? Want je kunt haar fouten toch niet blijven oplossen?
Daar heb ik binnen mijn contract geen tijd voor, om het haar te leren. Ik zou het t liefst gewoon uit haar handen nemen, maar ja, ook geen tijd voor...
  zondag 1 december 2019 @ 22:51:13 #299
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190223928
ik ga slapen trouwens, het werk is weer klaar voor vandaag. Morgen verder. :*
pi_190223931
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Ha, goed idee, nu heb ik ook gestemd. Was nog een hele puzzel om alle bands die ik leuk vind in het lijstje te krijgen. Ik dacht dat ik een vrij specifieke smaak had, maar hij is alsnog te breed om in 35 liedjes samen te vatten :')
  zondag 1 december 2019 @ 22:51:25 #301
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190223935
Kwartet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')