abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190204365
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 november 2019 @ 19:45:45 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_190204380
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190204414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef z80 het volgende:
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Geen seconde langer dan nodig. Maar ik moest even een plaatje opscharrelen van combo knus & gezellig :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190204455
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat ziet er reuze knus & gezellig uit! Wat heb je nu voor woonruimte? Een huis of een kamer of studio of appartement?
Dankje! Zo voelt het ook. En het beste is nog, dat het míjn plek is. O+

Het is een studio. Ik heb een badkamer, een keuken en een woon/slaapkamer. Bij elkaar is het ongeveer 28 m2. De foto is genomen vanuit de keuken; de ruimte is een soort U met in de twee poten van de U de keuken en badkamer, en de ingang van de studio is in de keuken.

Het complex waarin ik woon bestaat uit drie gebouwen met studio's, en dan is er nog een gebouw met appartementen voor dementerenden en een gebouw met sociale huur. We hebben een binnentuin met bankjes, struiken, gras en een vijver, en daar kijk ik op uit. De vijver is geen echte vijver, maar alle regenpijpen lozen erop, dus ik kan ermee in de gaten houden of het recent veel heeft geregend :D
pi_190204516
Het ziet er zo gezellig uit @Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190204557
Leuk Tele, en fijn dat je eigen badkamer/keuken hebt :)
pi_190204559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Het ziet er zo gezellig uit @:Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
Dat is een groot voordeel! Mijn eigen zooi opruimen vind ik leuk, maar andermans zooi opruimen niet, dus ik doe nu met veel meer plezier het huishouden O+
pi_190204599
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
pi_190204627
Wat een knusse kamer Tele! O+ Heerlijk ook om alles voor jezelf te hebben.

Oei, je uitgekookt-reviews zijn niet uitnodigend mini :N In combinatie met het feit dat er vooral veel maaltijden zijn met soorten vlees die ik niet graag eet, laat ik het ondanks nieuwsgierigheid maar aan me voorbijgaan. Ons kinderdagverblijf had destijds trouwens een overeenkomst met een maaltijdservice, dan kon je samen met je kind een kant-en-klaarmaaltijd ophalen :+ Dat vond ik destijds als werkende alleenstaande met baby best heel handig. En het smaakte ook best, of misschien was ik niet zo in de stemming om kritisch te zijn ;)

Vanavond een prima pizza en in het hotelbed een biologisch spelt-kersen-chocolade-kruimelschuitje. Dat smaakte ongeveer zo linksdraaiend als het klinkt, maar toch lekker :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190204638
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen *)
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 20:04:16 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190204664
Oja, Isa, gefeliciteerd!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190204669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen *)
hahahaha dat heb ik niet gedaan. Ik heb het ooit eens geleerd van een oostenrijkse familievriendin. Volgens mij de beste manier, maar hoekjes, grrr blijft ellende
pi_190204723
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders? :o
pi_190204750
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders? :o
Dit is ook hoe ik het doe :Y

Het liefst laat ik het door (8> doen :P
pi_190204764
quote:
Zo doe ik het ook. Maar zie Tele's verhaal, ja het kan ook anders.
Een een vroeger vriend (maar die was ook 2 meter) deed het anders, die kroop er niet in, maar hield alles boven z'n hoofd, het zakte om 'm heen. Snap het niet helemaal hoe dat ging maar zijn toenmalige vriend kon het zo mooi vertellen, wij piesten bijna in de broek.
pi_190204801
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
pi_190204814
Oh en m'n moeder doet dezelfde methode als iedereen, maar dan schudden boven het trapgat, zodat ze haar armen niet boven haar hoofd hoeft te houden. (Ze is klein.)
pi_190204820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
Ik weer erg blij met mijn hulp, dat zij het doet
pi_190204822
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:09 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit is ook hoe ik het doe :Y

Het liefst laat ik het door (8> doen :P
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
pi_190204838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, want dan blijft er altijd zo flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
Oh ja. Ieeehl :(
pi_190204868
quote:
Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer. :+
pi_190204872
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
:D

Dat overkomt mij ook wel eens en hem eigenlijk nooit :@
pi_190204877
Team Tele6 hiero :7

Wordt 9 VD tien keer toch wakker met het dekbed half uit de hoes of opgepropt aan 1 kant.
pi_190204905
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te maken :? Hoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied :')
pi_190204929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te maken :? Hoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied :')
Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar. :')
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 20:21:32 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190204932
Ik was en droog beddengoed gewoon op één dag en maak het er 's avonds weer op.
pi_190204933
quote:
Ze heeft vast andere talenten (ik snap haar)
pi_190204979
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze heeft vast andere talenten (ik snap haar)
Absoluut :Y Ik hou wel van strak vouwen en bedden opmaken is ook niet erg, dus prima verdeling zo.
pi_190204984
Ik kan ook geen was vouwen, afschuwelijk. In mijn eigen lade en die van Jip gooi ik het er ook ongevouwen in :+
pi_190204993
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Deed ik vroeger ook. Inclusief droog föhnen als het langzamer droogde dan verwacht :')
pi_190205002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar. :')
Klopt. Maar als het goed lukt: :9
pi_190205075
Ik heb zo’n sheldon shirt opvouw plank 8-) ideaal.
pi_190205096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zo’n sheldon shirt opvouw plank 8-) ideaal.
_O_
pi_190205130
quote:
Filmpje in link.

https://mobile.twitter.co(...)/1200848580191371264
Sinds ik dat heb gezien, past het prima in de linnenkast.

Mijn voordeel: vouwen hoef ik niet boven mijn macht: want in de vide ( vgl. Tele’s moeder) en verder vouwen op de strijkplank ernaast.
pi_190205149
Ik mik gewoon alle schone was op het logeerbed en als ik het aantrek haal ik het er weer van af. En die doodenkele keer dat er iemand blijft logeren.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190205280
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer. :+
dan is het makkelijk om groot te zijn...

Maar ik doe het ook zo, inderdaad. Hoes komt binnenstebuiten uit de was, en dan armen tot in de punt erin, punt van het dekbed pakken en klaar.

Maar goed, andersom kan ook best prima. Punten van het dekbed pakken, in de hoes stoppen, punten van de hoes vastpakken en even goed schudden..

Zo, wat een huisvrouwen op zaterdag avond.
pi_190205284
Ik kreeg gisteren allemaal verjaardagsbijdrages voor een kitchenaid dusss die heb ik nu besteld O+ met een beetje geluk komt ie morgen binnen.

En ik kreeg ook nog dit toffe kookboek:

Helemaal blij mee. Ik denk dat mijn vader en broers het ook een leuk boek gaan vinden.
pi_190205297
Ik leef uit een koffer. En aangezien ik altijd alles eruit trek op zoek naar dat ene kledingstuk, is het verre van opgevouwen.
Mijn kasten zien er ook niet veel beter uit eerlijk gezegd :@

Ik was De Slimste Mens aan het kijken (Belgische), en opeens krijg ik 'reclame' van Mediamarkt. Maar dan niet een advertentie van 20 sec dwars door je programma heen, waarbij je dus 20 sec. enkel naar Pampers-reclame, Clearblue-testen met kirrende vrouwen of Optimel drinks zit te loeren....nee.... mijn beeld verkleinde, en ik zat vervolgens 5 sec. naar een 'beeldbuis' met daarin het programma dat gewoon doorliep te kijken, met rechts ernaast de prijs en de aanmoediging dat ik de serie heel goed op deze tv kon kijken en dat deze tv in de aanbieding was bij de Mediamarkt. :') Is dat nieuw ofzo?
pi_190205368
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg gisteren allemaal verjaardagsbijdrages voor een kitchenaid dusss die heb ik nu besteld O+ met een beetje geluk komt ie morgen binnen.

En ik kreeg ook nog dit toffe kookboek:

[ afbeelding ]

Helemaal blij mee. Ik denk dat mijn vader en broers het ook een leuk boek gaan vinden.
Gaaf cadeau, een kitchenaid
pi_190205519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gaaf cadeau, een kitchenaid
Uiteindelijk heb ik zelf nog 120 bij moeten leggen, maar dan is het wel echt goed te doen :)
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:05:44 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dan is het makkelijk om groot te zijn...

Maar ik doe het ook zo, inderdaad. Hoes komt binnenstebuiten uit de was, en dan armen tot in de punt erin, punt van het dekbed pakken en klaar.

Maar goed, andersom kan ook best prima. Punten van het dekbed pakken, in de hoes stoppen, punten van de hoes vastpakken en even goed schudden..

Zo, wat een huisvrouwen op zaterdag avond.
Hier standaard optie 2. punten van dekbed in de hoes en schudden terwijl de rest van het dekbed/hoes op bed ligt.
Hoeslaken gaat als frommel de kast in. Geen zin of noodzaak om hier moeite in te steken om netjes op te vouwen.
pi_190205645
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef Aure het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik zelf nog 120 bij moeten leggen, maar dan is het wel echt goed te doen :)
Zeker. Wat voor accessoires heb je erbij?
pi_190205668
Ik ben zo blij met mijn kitchenaid O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_190205686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zeker. Wat voor accessoires heb je erbij?
De standaard draadgarde, kneedhaak en menghaak :)
pi_190205688
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:12 schreef Tally het volgende:
Ik ben zo blij met mijn kitchenaid O+
Dat heb ik met mijn Kenwood. Morgen weer ijs maken ermee.
pi_190205693
Hallo SC. Wij liggen heerlijk op de bank na een lange dag rommelen. Koelvriescombi en meer schoon, Duits vlees omgepakt, weekmenu, Lidl, Albert Heijn, Leen Bakker en we zijn gaan kijken bij wat hopelijk op korte termijn onze nieuwe auto wordt: https://mgmotor.eu/nl-NL/(...)D7nU5FUaAkzBEALw_wcB

Nu tijd voor de eerste biatlonwedstrijden van het jaar. De winter is nu echt begonnen O+
Spoilers!
pi_190205717
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Aure het volgende:

[..]

De standaard draadgarde, kneedhaak en menghaak :)
Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.
Ik heb hem gekregen met mijn keuken kopen.
pi_190205787
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb er zelf zo’n plastic ding voor boven op de kom gekocht. Schenkschild zie ik dat het heet.
Heel handig (bloem door de keuken waaierend is niet fijn
pi_190205795
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja is dat handig? Ik zag er eentje op marktplaats voor een tientje, misschien moet ik die maar kopen dan :P
pi_190205796
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC. Wij liggen heerlijk op de bank na een lange dag rommelen. Koelvriescombi en meer schoon, Duits vlees omgepakt, weekmenu, Lidl, Albert Heijn, Leen Bakker en we zijn gaan kijken bij wat hopelijk op korte termijn onze nieuwe auto wordt: https://mgmotor.eu/nl-NL/(...)D7nU5FUaAkzBEALw_wcB

Nu tijd voor de eerste biatlonwedstrijden van het jaar. De winter is nu echt begonnen O+
Interessant auto’tje! Wat kost dat nou zowat?
Als onze huidige auto af is willen wij ook zoiets, al hoop ik dat huidige auto nog een jaar of 5 mee gaat.
pi_190205803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel handig (bloem door de keuken waaierend is niet fijn
Dat is inderdaad niet fijn 😁 Vooral niet met een zwart graniet aanrechtblad 🤪
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:21:57 #52
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205804
Voor wie niet in het toppic over shoppen in Duitsland leest.
Voor wie nog een goede koffie machine zoekt die niet te duur is.
vanaf donderdag heeft de aldi een Philips 1200 volautomaat koffie machine in de aanbieding voor 200 Euro.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:23:05 #53
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205811
Ik had erwtensoep als lunch, toen een high tea met vriendinnen en toen ik thuis kwam waren man en kind pizza aan het bakken. :9

Ik denk dat ik morgen maar niks eet. :@
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:24:55 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205828
quote:

Dat zou de eerste Engelse auto zijn die geen olie lekt. Of zou er een apart tankje in zitten om zijn plaats te markeren. En stopt de auto met rijden als deze leeg is.
pi_190205837
Morgen is hier Sinterklaasfeest en normaal ben ik dagen bezig met lekkere dingen maken. Dit jaar door omstandigheden heb ik van alles gekocht. :') Ik heb het gevoel dat ik vals speel :')
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:26:12 #56
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205842
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Bij mij lukte het niet altijd de lakens van een 2-persoonsbed in 1 dag droog genoeg te krijgen. Nu ik 2 bedden moet wassen heb ik het helemaal opgegeven.

Dus ik heb voor ons bed 2 complete sets en voor miniberk 4 complete sets, want ik heb een ernstige zwakte voor kinderdekbedhoezen. :')
pi_190205856
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja is dat handig? Ik zag er eentje op marktplaats voor een tientje, misschien moet ik die maar kopen dan :P
Ja, stel je voor (been there done that) een mengsel van suiker, gesmolten boter, dat moet luchtig draaien, en dan doe je er eieren bij. En omdat het een standmixer is kan je bv een appel voor in de cake snijden, of bloem afwegen. Er zit geen deksel op de mixer en opeens zie je van alles door de keuken spatten. Ja dat is handig, heel handig
pi_190205866
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, stel je voor (been there done that) een mengsel van suiker, gesmolten boter, dat moet luchtig draaien, en dan doe je er eieren bij. En omdat het een standmixer is kan je bv een appel voor in de cake snijden, of bloem afwegen. Er zit geen deksel op de mixer en opeens zie je van alles door de keuken spatten. Ja dat is handig, heel handig
En voor het toevoegen van spul in de kom. De opening is iets gebogen dus meer ruimte voor toevoegen.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:28:33 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205870
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:25 schreef Tally het volgende:
Morgen is hier Sinterklaasfeest en normaal ben ik dagen bezig met lekkere dingen maken. Dit jaar door omstandigheden heb ik van alles gekocht. :') Ik heb het gevoel dat ik vals speel :')
:D Herkenbaar.

En morgen mopperen dat de gekochte waar minder lekker is dan wat je gewoonlijk zelf maakt?
pi_190205875
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet fijn 😁 Vooral niet met een zwart graniet aanrechtblad 🤪
Met geen enkel blad. Want je kunt nog zo goed schoonmaken, het stuift in alle hoekjes en gaatjes en randjes
pi_190205890

We hadden een mooie zonsondergang hier.
pi_190205895
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:28 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

:D Herkenbaar.

En morgen mopperen dat de gekochte waar minder lekker is dan wat je gewoonlijk zelf maakt?
Ja :@ maar wel pas als iedereen weg is :P
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:37:44 #63
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190205959
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja :@ maar wel pas als iedereen weg is :P
Zo herkenbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:48:30 #64
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206062
*tumbleweed*
pi_190206100
Sorry ik was "even" Minecraften :P

Ontdekte op de bodem van de oceaan een verzonken tempel, en besloot dat het wel leuk zou zijn die droog te leggen. Miljoen blokjes geklikt om een waterdicht muurtje te bouwen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 21:52:54 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:37 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zo herkenbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter haal je dan diepvriesspul van Coppenrath&Wiese, ik zie het in Nederland ook steeds vaker. Best veel bakkers zijn behoorlijk mager als het om kwaliteit van gebak gaat.
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:59:18 #67
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Sorry ik was "even" Minecraften :P

Ontdekte op de bodem van de oceaan een verzonken tempel, en besloot dat het wel leuk zou zijn die droog te leggen. Miljoen blokjes geklikt om een waterdicht muurtje te bouwen :P
Mooi project!
  zaterdag 30 november 2019 @ 22:00:06 #68
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

beter haal je dan diepvriesspul van Coppenrath&Wiese, ik zie het in Nederland ook steeds vaker. Best veel bakkers zijn behoorlijk mager als het om kwaliteit van gebak gaat.
Ik bak gewoon zelf, inkopen was een noodoplossing
SPOILER
pi_190206200
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Mooi project!
A. maakte een mooie toegangsroute er naar toe, en een oplossing om onder water te komen.
Ik zit nu online te zoeken naar mensen die een waterlock achtig iets hebben gebouwd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190206203
Isa jarig *O*
Van harte lieve dame. Hoop dat de taarten hebben gesmaakt en je weer n hele leuke dag hebt gehad :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_190206219
Dag Sinterklaas in Duinrell met zus, neefje en nichtje was heel leuk! Incl tikibad.
Park hebben ze heel mooi omgetoverd voor deze weekenden. Alle werknemers waren Pieten en er was n parade, theatershows en huis van Sinterklaas. Ze zijn goed verwend met kado's en veel snoepgoed met een zuurstok aan t einde en afsluiten bij de McDonald's.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_190206252
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Interessant auto’tje! Wat kost dat nou zowat?
Als onze huidige auto af is willen wij ook zoiets, al hoop ik dat huidige auto nog een jaar of 5 mee gaat.
32.000 euro ex rijklaar maken. Wij kopen hem zakelijk dus dan zijn er allerlei voordelen. De kosten komen overeen met de diesel die we nu rijden. Hogere leasekosten maar geen wegenbeslasting enzo. J rekent wat af en dit wordt steeds interessanter.
Spoilers!
pi_190206254
quote:
Oh en m'n moeder doet dezelfde methode als iedereen, maar dan schudden boven het trapgat, zodat ze haar armen niet boven haar hoofd hoeft te houden. (Ze is klein.)
Hier 1.77... maar toen ik nog een trap had deed ik dat ook altijd.
Scheelt een hoop gedoe.
pi_190206263
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat zou de eerste Engelse auto zijn die geen olie lekt. Of zou er een apart tankje in zitten om zijn plaats te markeren. En stopt de auto met rijden als deze leeg is.
1. MG is Chinees.
2. In elektrische auto's hoeft geen olie.

:P
Spoilers!
pi_190206309
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

1. MG is Chinees.
2. In elektrische auto's hoeft geen olie.

:P
  zaterdag 30 november 2019 @ 22:16:02 #76
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190206318
Tot morgen. :W
  zaterdag 30 november 2019 @ 22:16:50 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190206330
Terug van 50-jarig huwelijksfeest van onze vrienden. We waren niet eens de jongste feestgangers.
Ze hadden prima Italiaans eten laten cateren voor een zaakje uit ons dorp: https://passievooreten.nu/

Nu lekker nog even een stuk van The Irishman bekijken voordat we morgenochtend richting Ouddorp vertrekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190206335
@Lucky betaalbaar voor een elektrische :Y wat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.

SPOILER
pi_190206381
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden een mooie zonsondergang hier.
O+

Morgen hopen we in Ouddorp een mooie zonsondergang te fotograferen O+
pi_190206384
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:lucky betaalbaar voor een elektrische :Y wat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.

SPOILER
Die petrol vind ik mooi :Y
pi_190206398
quote:

Mooi karretje, ook die kleur. Wanneer?
pi_190206401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:23 schreef Blues het volgende:

[..]

:Y zeker, maar we vonden hem te overheersend om er 6 van neer te zetten (in combinatie met m'n al blauwe bank :P)
pi_190206412
Ik 'vouw' beddegoed en handdoeken wel 'op', niet netjes, want onbelangrijk, en keil het in de kast en doe snel de deur dicht *)
Verspil niet veel tijd meer tegenwoordig aan onbelangrijke zaken.
Voor mij onbelangrijk dan :D
pi_190206425
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y zeker, maar we vonden hem te overheersend om er 6 van neer te zetten (in combinatie met m'n al blauwe bank :P)
Ja dat is wat veel mss. En je blauwe badkamer kleedje *O* hihi
pi_190206436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja dat is wat veel mss. En je blauwe badkamer kleedje *O* hihi
_O- ja net als m'n ma :+

Alle meubels uit de serie Frodo (net als de ouders van Ludolf :7), en dan 1 accent kleur door heel het huis. Hell no :+

Nee deze stoelen waren 129 stuk en 5+1 gratis. En zitten ontzettend lekker :Y
pi_190206503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:lucky betaalbaar voor een elektrische :Y wat is het bereik? Vind hem niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Zou er zelf wel aan kunnen wennen.

SPOILER
250 Km. Niet mooi, niet lelijk. Zo lang het geen Multipla is, doen we niet moeilijk. En alles zit er op en er aan. Zelfs een sun roof.

Mooie stoelen hoor ^O^

@Blues Het wordt waarschijnlijk een witte met bestickering. Of een zwarte.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 22:38:51 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206524
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
In elektrische auto's hoeft geen olie.
Mwoah, remolie lijkt me wel handig. En een differentieel zou ik ook niet droog laten draaien.
pi_190206540
Lijken hele comfortabele stoelen, de cognac kleurige zijn mooi
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 22:41:17 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
Alle meubels uit de serie Frodo (net als de ouders van Ludolf :7),
hoho, de keukentafel is inmiddels vervangen :Y
Staan ook die stijl stoelen aan, zes stuks in drie verschillende kleuren. Groen rood paars geloof ik.
pi_190206553
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mwoah, remolie lijkt me wel handig. En een differentieel zou ik ook niet droog laten draaien.
Oh ja :')
Spoilers!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 22:46:23 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190206586
verder onthoud ik me van enig commentaar omtrent elektrische auto's :7
pi_190206593
quote:
Nog best lastig met een dubbel wollen 2.20 bij 2.40. Al doe ik alleen de puntjes binnenstebuiten en niet de hele hoes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190206632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

hoho, de keukentafel is inmiddels vervangen :Y
Ik heb het TV meubel inmiddels gerecycled in andere projecten :7

Wat veel mensen voor massief eiken aan zien blijkt niet zo massief te wezen :+ Met name het plaatwerk is gewoon gefineerd.
pi_190206651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:23 schreef Blues het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee joh. 3 kleuren stoelen is veel, uhh, uhh ... aanweziger.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190206670
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 22:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Nee joh. 3 kleuren stoelen is veel, uhh, uhh ... aanweziger.
Op een andere manier :+
pi_190206707
:W
Zo in bed trachten bij te lezen.

Wellicht had ik iets meer dan tijd dan krap drie uur moeten laten tussen boek uitlezen en verfilming kijken, ik werd woest bij alles dat anders was. :')

Wel geniaal gecast. ^O^

Snif. Sniiiiiif.
https://m.imdb.com/title/tt5726616/
Let me see you stripped down to the bone
pi_190206725
Ik vind het leuke kleuren :Y
pi_190207124
@Lucky_Strike de TV reclame van die MG al gezien ? :D :P :P :P
pi_190207279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:43 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike de TV reclame van die MG al gezien ? :D :P :P :P
Nee. Zijn we dan genezen?
Spoilers!
pi_190207296
Zo sinterklaas overleefd. Ben gesloopt _O-

Wel een leuk spelletje, Harry Potter sokken en een luxe chocolade letter gekregen *O*
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')