Gedichten generatorquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:30 schreef JanCees het volgende:
ik heb nog 2 uur om een sinterklaas gedicht te maken
moet jij nouquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Door slotjes heen posten
@:murp
/carequote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Door slotjes heen posten
@:murp
Goedemorgen JanCees.quote:
welke resultatenquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen JanCees.
Ben je ook zo benieuwd naar de resultaten van Lans? Zou hij kampioen zijn geworden?
Hij traint een jeugdteam met voetbal. Vandaag kan hij het kampioenschap binnenhalen (of verspelen). Erg spannend dus.quote:
ohja van zn dochter zekerquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij traint een jeugdteam met voetbal. Vandaag kan hij het kampioenschap binnenhalen (of verspelen). Erg spannend dus.
Ja, vorige week was ie nog ziedend na puntverlies tegen Someren. De druk staat er dus flink op.quote:
oeiquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, vorige week was ie nog ziedend na puntverlies tegen Someren. De druk staat er dus flink op.
Zo zie je maar, als puntje bij paaltje komt..quote:
Mijn oude huis (groot pand) verder leeggemaakt. Maar ik ben vooral bezig geweest om dingen weg te brengen en allemaal shit weer in en uit te laden (spullen wat bewaard moet blijven).quote:
Wist niet dat je aan het verhuizen was. Mooi plekje gevonden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn oude huis (groot pand) verder leeggemaakt. Maar ik ben vooral bezig geweest om dingen weg te brengen en allemaal shit weer in en uit te laden (spullen wat bewaard moet blijven).
Jaar geleden al hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan het verhuizen was. Mooi plekje gevonden?
Wie the fuck ben jij danquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie ben jij ook alweer, kan de naam ff niet plaatse
Opsnolquote:
Leven leiden maar lig nu doodziek op bedquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opsnol![]()
Waar ben jij geweest al die tijd?
Beterschap!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leven leiden maar lig nu doodziek op bed
Teveel pik gehad?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leven leiden maar lig nu doodziek op bed
Teveel kwalitatief slecht zaad gehad en een soa teveel gehadquote:
Die liet zich toch ook uitwonen door heel Groningen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Teveel kwalitatief slecht zaad gehad en een soa teveel gehad
Smoezelig mannekequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
moet echt douchen maar geen zin om op te staan :/
Hebben ze daar ook al seksquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die liet zich toch ook uitwonen door heel Groningen?
Heel Groningen had haar toch al uitgewoond 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die liet zich toch ook uitwonen door heel Groningen?
Billenkoekquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben heel vies geweest papa straf me owo
*giggles*quote:
zwangerschap is een soaquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
0 soa’s gehad en 0 zwangerschappen, hesjtek proud
Ik hoorde van een vriend dat er een meisje in het ziekenhuis Groningen zich minimaal 1 keer per week komt melden onder het pseudoniem voor weer een nieuwe SOA test.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
0 soa’s gehad en 0 zwangerschappen, hesjtek proud
Wel op eigen kosten mag ik hopenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriend dat er een meisje in het ziekenhuis Groningen zich minimaal 1 keer per week komt melden onder het pseudoniem voor weer een nieuwe SOA test.
Ik hoop het ook. Duur grapje andersquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel op eigen kosten mag ik hopen
Ja precies laat ze dan maar inslapen gewoonquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Duur grapje anders
Beter in quarantaine plaatsen, langzaam vanuit het kruis laten weg branden, filmen en als educatief materiaal gebruiken tijdens voorlichting op middelbare scholenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies laat ze dan maar inslapen gewoon
Oef klinkt goedquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter in quarantaine plaatsen, langzaam vanuit het kruis laten weg branden, filmen en als educatief materiaal gebruiken tijdens voorlichting op middelbare scholen
Sujetten. Jeetje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef klinkt goed![]()
Jammer dat dit dan weer opwindend wetkt voor sujetten als charles
hèquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef klinkt goed![]()
Jammer dat dit dan weer opwindend wetkt voor sujetten als charles
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sujetten. Jeetje.
Voor meer eloquente lieden verwijs ik je graag: KLB / Mensen die moeilijke woorden
Zo overrated dat ik er nog nooit van gehoord hebquote:
als je het hoort ken je het wel denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo overrated dat ik er nog nooit van gehoord heb
Neequote:Op zaterdag 30 november 2019 21:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je het hoort ken je het wel denk ik
Sorry *Gaat weer verder met Blof luisteren*quote:
https://speld.nl/2015/11/(...)w-reisadvies-egypte/quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry *Gaat weer verder met Blof luisteren*
Zulke mooie teksten hebben die altijd, echt super diepzinnig!
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://speld.nl/2015/11/(...)w-reisadvies-egypte/
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://speld.nl/2015/11/(...)w-reisadvies-egypte/
Dat soort dingen kan ik nooit kijken, daar word ik altijd heel verdrietig vanquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zojuist met m'n pa naar de docu Last Men in Aleppo zitten kijken over de Witte Helmen in Syrië. Wat een schijt bevindt zich soms toch onder de mensheid. Aanbevelenswaardige docu, maar wel ingrijpend en met niet zelden schokkende beelden.
Man man man.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:56 schreef dud0r het volgende:
https://speld.nl/2015/11/(...)t-een-condoomfetisj/
Dus je bent toch naar IDFA gegaanquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zojuist met m'n pa naar de docu Last Men in Aleppo zitten kijken over de Witte Helmen in Syrië. Wat een schijt bevindt zich soms toch onder de mensheid. Aanbevelenswaardige docu, maar wel ingrijpend en met niet zelden schokkende beelden.
Chill chillquote:Op zondag 1 december 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nope, ik ben in Gouda bij m'n ouders
Hopelijk nietquote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 1 december 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het aan Wim Kieft ligt wel.
Eens.quote:Op zondag 1 december 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Schijt sneeuw. Tering glad, tering koud. Tering treinen die niet rijden.
Tering winter
Godverdomme nog aan toe
Sneeuw is alleen leuk als je vrij bent en nergens heen hoeft.quote:Op zondag 1 december 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Schijt sneeuw. Tering glad, tering koud. Tering treinen die niet rijden.
Tering winter
Godverdomme nog aan toe
Ja precies.quote:Op zondag 1 december 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen leuk als je vrij bent en nergens heen hoeft.
Begin '00 ook nog wel, althans heb er nog wel wat foto's van dat ik toen nog in de sneeuw bezig was. En vroeger nog op het ijs natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel een slee voor de kleine maar ik denk dat ik die nooit meer hoef te gebruiken. De laatste keer dat ik zelf goede sneeuw heb meegemaakt was ergens midjaren '90, dat was een witte kerst en bleef een paar dagen lang goed liggen.
Mocht het nog een keer gebeuren krijg je meteen al die gekkies: KIJK ZIE JE ER IS HEUILMAAL GEEN OPWARMING EINZZZquote:Op zondag 1 december 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin '00 ook nog wel, althans heb er nog wel wat foto's van dat ik toen nog in de sneeuw bezig was. En vroeger nog op het ijs natuurlijk.
Dat is nu wel over ja.
Ja echt goed ijs is ook wel tijden geleden ja. Zonde wel hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin '00 ook nog wel, althans heb er nog wel wat foto's van dat ik toen nog in de sneeuw bezig was. En vroeger nog op het ijs natuurlijk.
Dat is nu wel over ja.
Muah ben niet zo van die strenge winters.quote:Op zondag 1 december 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja echt goed ijs is ook wel tijden geleden ja. Zonde wel hoor.
Oh kou vind ik nooit zo erg. Maar ijzel, sneeuw wel minder prettig vaak.quote:Op zondag 1 december 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ben niet zo van die strenge winters.
Kou
quote:Op zondag 1 december 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en lopen, natte sokken anti genot.
IJzel is de grootste aids ooit, kan je niet eens normaal over straat lopenquote:Op zondag 1 december 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh kou vind ik nooit zo erg. Maar ijzel, sneeuw wel minder prettig vaak.
Jawel mij ook wel. En dan kom je terug en is het -10 of zo.quote:Op zondag 1 december 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Zou best weleens Kerst in mijn zwembroek willen vieren in Californië ofzo. Lijkt me niks mis mee
Hahaha ja, 1x meegemaakt met oud en nieuw, 1 stap buiten de deur en lag al op mijn smoelquote:Op zondag 1 december 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IJzel is de grootste aids ooit, kan je niet eens normaal over straat lopen
Dat kwam door de bacootjesquote:Op zondag 1 december 2019 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja, 1x meegemaakt met oud en nieuw, 1 stap buiten de deur en lag al op mijn smoel![]()
Ja dat is wel wat minder inderdaadquote:Op zondag 1 december 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel mij ook wel. En dan kom je terug en is het -10 of zo.
quote:Op zondag 1 december 2019 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja, 1x meegemaakt met oud en nieuw, 1 stap buiten de deur en lag al op mijn smoel![]()
quote:
Nep Hageneesquote:Op zondag 1 december 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij dronk ik die nog niet toen ik 8(?) was...
Degradeer jij dan ook mee naar een lagere divisie op dit forum?quote:
Ja, dan ga ik weer tellen in MEN.quote:Op zondag 1 december 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Degradeer jij dan ook mee naar een lagere divisie op dit forum?
quote:Op zondag 1 december 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik weer tellen in MEN.
Ik volg het allemaal niet zo goed meer. Ik pak wat wedstrijdjes mee op Ziggo uit de premier league en af en toe een CL wedstrijdje en dat is prima voor mij.quote:Op zondag 1 december 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man.
Maar zal vast niet gebeuren.
Kan me voorstellen dat je geen hele wedstrijd van ADO kijktquote:Op zondag 1 december 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo goed meer. Ik pak wat wedstrijdjes mee op Ziggo uit de premier league en af en toe een CL wedstrijdje en dat is prima voor mij.
Nee dat heb ik te lang gedaan en daar werd ik nauwelijks vrolijk van. Beetje te laat achter gekomen.quote:Op zondag 1 december 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je geen hele wedstrijd van ADO kijktdat moet je jezelf ook niet aan doen.
Al spelen die tegenwoordig om 8 uur sochtends. Maakt verder echt niet uit qua resultaatquote:Op zondag 1 december 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax die al om 12:15 moet spelenwat een tijden.
True.quote:Op zondag 1 december 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al spelen die tegenwoordig om 8 uur sochtends. Maakt verder echt niet uit qua resultaat
Zonde om je tijd aan te verspillen dan.quote:Op zondag 1 december 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik te lang gedaan en daar werd ik nauwelijks vrolijk van. Beetje te laat achter gekomen.
Snap ik. Ze bewaren al het water in Den Haag voor de brandjes van komende maandquote:Op zondag 1 december 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb echt belachelijk veel dorst.
Heb je al Sinterklaas gevierd met de kleine?quote:Op zondag 1 december 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb echt belachelijk veel dorst.
quote:Op zondag 1 december 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Ze bewaren al het water in Den Haag voor de brandjes van komende maand
Ja maar jouw club pakt nog weleens een prijs.quote:Op zondag 1 december 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde om je tijd aan te verspillen dan.
Al heb ik dat ook vaak genoeg gedaan aan zaadwedstrijden.
Xdquote:Op zondag 1 december 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Ze bewaren al het water in Den Haag voor de brandjes van komende maand
Si vanmiddag, en vanavond met de oudjes. Was wel geinig.quote:Op zondag 1 december 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al Sinterklaas gevierd met de kleine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |