Gedichten generatorquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:30 schreef JanCees het volgende:
ik heb nog 2 uur om een sinterklaas gedicht te maken
moet jij nouquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Door slotjes heen posten
@:murp
/carequote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Door slotjes heen posten
@:murp
Goedemorgen JanCees.quote:
welke resultatenquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen JanCees.
Ben je ook zo benieuwd naar de resultaten van Lans? Zou hij kampioen zijn geworden?
Hij traint een jeugdteam met voetbal. Vandaag kan hij het kampioenschap binnenhalen (of verspelen). Erg spannend dus.quote:
ohja van zn dochter zekerquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij traint een jeugdteam met voetbal. Vandaag kan hij het kampioenschap binnenhalen (of verspelen). Erg spannend dus.
Ja, vorige week was ie nog ziedend na puntverlies tegen Someren. De druk staat er dus flink op.quote:
oeiquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, vorige week was ie nog ziedend na puntverlies tegen Someren. De druk staat er dus flink op.
Zo zie je maar, als puntje bij paaltje komt..quote:
Mijn oude huis (groot pand) verder leeggemaakt. Maar ik ben vooral bezig geweest om dingen weg te brengen en allemaal shit weer in en uit te laden (spullen wat bewaard moet blijven).quote:
Wist niet dat je aan het verhuizen was. Mooi plekje gevonden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn oude huis (groot pand) verder leeggemaakt. Maar ik ben vooral bezig geweest om dingen weg te brengen en allemaal shit weer in en uit te laden (spullen wat bewaard moet blijven).
Jaar geleden al hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan het verhuizen was. Mooi plekje gevonden?
Wie the fuck ben jij danquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie ben jij ook alweer, kan de naam ff niet plaatse
Opsnolquote:
Leven leiden maar lig nu doodziek op bedquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opsnol![]()
Waar ben jij geweest al die tijd?
Beterschap!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leven leiden maar lig nu doodziek op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |