Geformeertquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:19 schreef wollah het volgende:
Wat een uitermate teleurstellend geformeert stuk tekst hier
Probeer jij het maar niet met je uiterst beperkte vocabulaire en je abominabele spelling.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:19 schreef wollah het volgende:
Wat een uitermate teleurstellend geformeert stuk tekst hier
De ontsteltenis die mij omvatte, het moment ik de openingspost, figuurlijk gesproken tot mij nam, is schier onbeschrijflijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dit topic is abject en infaam.
Eloquent gesproken, amicequote:Op zaterdag 30 november 2019 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Als deze boreale vertegenwoordiger van laaggeletterdheid nou eens wat meer educatie tot zich had toegenomen, dan konden wij converseren als geciviliseerden. Edoch, de uil van minerva is bij dezen TS nog niet aangekomen.
Kquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Als deze boreale vertegenwoordiger van laaggeletterdheid nou eens wat meer educatie tot zich had toegenomen, dan konden wij converseren als geciviliseerden. Edoch, de uil van minerva is bij dezen TS nog niet aangekomen.
Het depriveren van al uitgesproken termen getuigt van een onvolmaaktheid aan artisticiteitquote:
Krijg lekker de teringquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het depriveren van al uitgesproken termen getuigt van een onvolmaaktheid aan artisticiteit
Het is niet geheel bevreemdend dat ik mijzelf, geconfronteerd met een dergelijke verbale armoedzaaier, dit soort taalkundig en intellectueel grauw, óók direct geen verbeelding meer hoef te maken omtrent zijn opvattingen ten opzichte van correcte opvolging der Nederlandse grammaticale regelgeving.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |