Geformeertquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:19 schreef wollah het volgende:
Wat een uitermate teleurstellend geformeert stuk tekst hier
Probeer jij het maar niet met je uiterst beperkte vocabulaire en je abominabele spelling.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:19 schreef wollah het volgende:
De ontsteltenis die mij omvatte, het moment ik de openingspost, figuurlijk gesproken tot mij nam, is schier onbeschrijflijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dit topic is abject en infaam.
Eloquent gesproken, amicequote:Op zaterdag 30 november 2019 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Als deze boreale vertegenwoordiger van laaggeletterdheid nou eens wat meer educatie tot zich had toegenomen, dan konden wij converseren als geciviliseerden. Edoch, de uil van minerva is bij dezen TS nog niet aangekomen.
Kquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
Als deze boreale vertegenwoordiger van laaggeletterdheid nou eens wat meer educatie tot zich had toegenomen, dan konden wij converseren als geciviliseerden. Edoch, de uil van minerva is bij dezen TS nog niet aangekomen.
Het depriveren van al uitgesproken termen getuigt van een onvolmaaktheid aan artisticiteitquote:
Krijg lekker de teringquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het depriveren van al uitgesproken termen getuigt van een onvolmaaktheid aan artisticiteit
Het is niet geheel bevreemdend dat ik mijzelf, geconfronteerd met een dergelijke verbale armoedzaaier, dit soort taalkundig en intellectueel grauw, óók direct geen verbeelding meer hoef te maken omtrent zijn opvattingen ten opzichte van correcte opvolging der Nederlandse grammaticale regelgeving.quote:
Nuilen is toch een dialect? Ik heb familie in Nijmegen die dat soms zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
je moet gewoon niet zo nuilen en de woorden die je niet kent opzoeken op translate.google.com of dictionary.com.... als je kan herinneren hoe je dictionary schrijft ......
Nuilen is Arnhems volgens mij, maar dat zullen ze dan in Nijmegen ook wel zeggen !!quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nuilen is toch een dialect? Ik heb familie in Nijmegen die dat soms zeggen.
Ik kom uit Utrecht en wij zeggen dat nooit.
KEAL NUILN ONNIGquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nuilen is Arnhems volgens mij, maar dat zullen ze dan in Nijmegen ook wel zeggen !!
Nuilen. Niet NUILN. Dat wordt alleen gebezigd door boeren die ONMEUNIG uit hun muil stinken naar PIS.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
KEAL NUILN ONNIG
[ afbeelding ]
Ey niet zo hè anders versier ik je moeder en maak ik je een broertje die knapper en slimmer is erbijquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nuilen. Niet NUILN. Dat wordt alleen gebezigd door boeren die ONMEUNIG uit hun muil stinken naar PIS.
Oh, ik dacht dat jij een meisje was.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey niet zo hè anders versier ik je moeder en maak ik je een broertje die knapper en slimmer is erbij
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een meisje was.
Netjes vent. Dat is de juiste mentaliteit. En ook de weg naar hartfalen op te vroege leeftijd.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Netjes vent. Dat is de juiste mentaliteit. En ook de weg naar hartfalen op te vroege leeftijd.
nee, vind jij het fijn?quote:
Opgeruimd staat netjesquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:33 schreef Ifrane het volgende:
TS is helaasch niet meer onder ons.
RIP aan de nabestaanden.
Uteregquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nuilen is toch een dialect? Ik heb familie in Nijmegen die dat soms zeggen.
Ik kom uit Utrecht en wij zeggen dat nooit.
Dit is moeilijk voor jou?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:19 schreef wollah het volgende:
Waarvan akte!quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:33 schreef Ifrane het volgende:
TS is helaasch niet meer onder ons.
RIP aan de nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |