maar ze is zelf toch ook flightcrew dus wel wat gewend? of bedoel je dat ze nu niet naar je toe kan gaan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
Gelukkig blijft mn dochter er wel rustig onder ..
Wat jammer chufi, ik hoop dat het dit weekend nog lukt.quote:
aww mooi beestje. leuke kleurquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een eigenwijs beestje die het liefst haar eigen gangetje gaat.
Die zal dat gedoe wel gewend zijn...quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
Gelukkig blijft mn dochter er wel rustig onder ..
ja en morgen probeert ze het weer ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ze is zelf toch ook flightcrew dus wel wat gewend? of bedoel je dat ze nu niet naar je toe kan gaan?
ja die vliegt her en der .. als er plek is en het vliegtuig vliegtquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zal dat gedoe wel gewend zijn...
Duimen dat er iemand op het laatste moment annuleert. Of moet ze in zo'n geval achteraan sluiten bij andere gegadigden?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
Alleen is Valencia wat te populair geworden en zitten de meeste vluchten overvol
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef D. het volgende:
Jullie kunnen me nog meer vertellen, tijd voor Van Nelle een borrel
Ja die is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef D. het volgende:
En als ik moet kiezen tussen een vliegtuig dat de eindbestemming misschien niet haalt, of eentje die een dag later gaat, dan zou ik het ook wel weten
geen idee hoe het precies werkt.. Het toestel waar ze in zat was over-booked en dus weinig kans in prinicipe.. dus hoopte ze op een jumpseat met de cabinecrew.. maar ze had dus een gewone stoel gekregen ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Duimen dat er iemand op het laatste moment annuleert. Of moet ze in zo'n geval achteraan sluiten bij andere gegadigden?
Slàintequote:
Proostquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef D. het volgende:
Wijn! Witte!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef D. het volgende:
Een jumpseat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee hoe het precies werkt.. Het toestel waar ze in zat was over-booked en dus weinig kans in prinicipe.. dus hoopte ze op een jumpseat met de cabinecrew.. maar ze had dus een gewone stoel gekregen ..
Gelukkig niet iets als een schietstoelquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]dat zijn volgens mij van die klapstoeltjes gevallen voorin het toestel.
quote:
Beetje turbulentiequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Misschien voelt het wel zo aan als je op zo'n klapgeval zit
Is hij plassen en jij denkt ik ga even in de sc hangen?quote:
En als homo?quote:
Ik schat in dat die voor de bami gaan.quote:
En de lesbo's?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik schat in dat die voor de bami gaan.
quote:
Zalig zijn de onwetende.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Das waar de crew op zit tijdens opstijgen en landen
Het klonk een stuk enger dan het isquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Das waar de crew op zit tijdens opstijgen en landen
morgen 4 , maar de eerste 2 zijn wel erg vroeg .. ik hoor het welquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klonk een stuk enger dan het is
Gaat er nog een vlucht dit weekend?
Ik duim voor jullie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen 4 , maar de eerste 2 zijn wel erg vroeg .. ik hoor het wel
Ik duim mee maar ik weet niet wat het is en waar ik mijn duim moet plaatsen.quote:
Het is het idee dat teltquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik duim mee maar ik weet niet wat het is en waar ik mijn duim moet plaatsen.
ik duim ook voor je, anders is je huis voor niets schoonquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen 4 , maar de eerste 2 zijn wel erg vroeg .. ik hoor het wel
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik duim ook voor je, anders is je huis voor niets schoon
Ik hoop het voor jullie, is het lang geleden dat jullie elkaar niet hebben gezien?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is het idee dat teltIk ga niet daadwerkelijk zitten duimen
Idee voor je tekenshow.quote:
nog steeds niet overquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe is het met de kriebel in je keel?
Dat is natuurlijk heel lastig als je zit te duimen.quote:
ja das zonde van de arbeitquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik duim ook voor je, anders is je huis voor niets schoon
Typen ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel lastig als je zit te duimen.
Ja, leg dat maar eens uit zonder een elfde vinger.quote:
Ik ben Groot ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan komt ie bij jou minder hard aan dan bij mij
* tonja niest Deisyy even vol in het gezicht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Zijn jullie verkouden?
*stapje achteruit zet
En bedankt, gelukkig meer bier dan snotquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
* tonja niest Deisyy even vol in het gezicht.
Yep! *Snirfffffff
oh ja af en toe nies ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
* tonja niest Deisyy even vol in het gezicht.
Yep! *Snirfffffff
Ja klopt. Ik denk dat het einde nabij isquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bedankt, gelukkig meer bier dan snot![]()
Jij had toch niet zo lang geleden een kop vol snot gehad?
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bedankt, gelukkig meer bier dan snot![]()
Geniet er nog maar even van danquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik denk dat het einde nabij is
De wereld vergaat door het genies van Tonjaquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:48 schreef D. het volgende:
Einde van de wereld?
Dan geniet ik maar even mee
uitzetten dusquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef FANN het volgende:
Toch weer overstag gedaan met die BLACKFRIDAY![]()
Maar had ik écht nodig..![]()
JAWEL!!!!
diE van mij is gaar.... en heel oud ..... DUS.....
[ afbeelding ]
kLOTE ADVERTENTIES
Idd, daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wereld vergaat door het genies van Tonja![]()
Proost!
Past mooi bij je zomervestquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef FANN het volgende:
Toch weer overstag gedaan met die BLACKFRIDAY![]()
Maar had ik écht nodig..![]()
JAWEL!!!!
diE van mij is gaar.... en heel oud ..... DUS.....
[ afbeelding ]
kLOTE ADVERTENTIES
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wereld vergaat door het genies van Tonja![]()
Proost!
Ziet er wel gezelliger uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef FANN het volgende:
JA GRIJS JA.. LEKKER SAAI... ANDERS KRIJG JE DIT...
[ afbeelding ]
Hoewel een rooie ook leuk is![]()
maar gaat nu niet meer...
Schurftquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Zijn jullie verkouden?
*stapje achteruit zet
Je liet me vorige week een vest zien die je wilde kopenquote:
Dus als ik een blauwe koop dan krijg ik er een rode en gevuld met een meisje erbij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
OH... ben ik vergetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je liet me vorige week een vest zien die je wilde kopen
Dit vind ik vreselijke kleuren voor een badjas, veel te drukquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Nee je moet naar OTTOquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als ik een blauwe koop dan krijg ik er een rode en gevuld met een meisje erbij.
* Superbadeendje rent naar de HEMA.
Niets persoonlijks hoor, maar carpe diem ofzoquote:
Klinkt als een homobar.quote:
Zit jij nu andere users tot verboden gedrag aan te zetten?quote:
Ja toch heh?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit vind ik vreselijke kleuren voor een badjas, veel te druk
Altijd het zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor, maar carpe diem ofzo
nee ... met een ABO heb je nergens last van ... of is dat wat je wou horen ipv de ADBLOCKER ?!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij nu andere users tot verboden gedrag aan te zetten?
Ik ben saai, ik vind die kleuren veel te vel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde met z'n tweetjes
Niet die kleuren, die zien er niet uit
Ik heb een knalrodequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit vind ik vreselijke kleuren voor een badjas, veel te druk
Ik vind van wel, een badjas associeer ik met relaxen en dat grijs is een veel rustigere kleur dan dat rood en blauw.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch heh?
dus die Grijze is beter?
Dacht ik aldan laat k het zo
Precies!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
nee ... met een ABO heb je nergens last van ... of is dat wat je wou horen ipv de ADBLOCKER ?!
Mooie Vrouwquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde met z'n tweetjes
Niet die kleuren, die zien er niet uit
Weet ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben saai, ik vind die kleuren veel te vel.
De mijne is trouwens wit
Daar word je zelf niet heel druk van?quote:
Nee hoor, geen last van. Ik heb ook een witte en een grijze en een baby-blauwe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar word je zelf niet heel druk van?
Of vind je dat juist wel fijn?
4 badjassen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, geen last van. Ik heb ook een witte en een grijze en een baby-blauwe.
heb er 2 en doe ze nooit aanquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:00 schreef D. het volgende:
Ik heb geen badjas trouwens, zou niet weten wanneer ik 'm aan moest trekken
Ik heb een baby-blauwe kleur.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar word je zelf niet heel druk van?
Of vind je dat juist wel fijn?
Als je uit bed komt en je hebt nog geen zin om je aan te kleden of als je onder de douche vandaan komt en je hebt nog geen zin om je aan te kleden. Mogelijkheden te over.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:00 schreef D. het volgende:
Ik heb geen badjas trouwens, zou niet weten wanneer ik 'm aan moest trekken
Wow! 4 badjassenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, geen last van. Ik heb ook een witte en een grijze en een baby-blauwe.
In die gevallen trek ik een joggingbroek aanquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je uit bed komt en je hebt nog geen zin om je aan te kleden of als je onder de douche vandaan komt en je hebt nog geen zin om je aan te kleden. Mogelijkheden te over.
Een dikke badstoffen voor als het koud is, een dunne katoenen voor in de zomer, een hele zachte als troostbadjas en nog 1 die me veel te groot is en waar ik me helemaal in kan rollen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dikke badstoffen voor als het koud is, een dunne katoenen voor in de zomer, een hele zachte als troostbadjas en nog 1 die me veel te groot is en waar ik me helemaal in kan rollen.
komt door mn vuilniszakken picsquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou juist wel een badjassentype.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een baby-blauwe kleur.
Als ik uit mijn bed kom dan kleed ik mij gelijk aan. Als ik begin vd avond ga douchen dan gebruik ik daarna mijn badjas.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je uit bed komt en je hebt nog geen zin om je aan te kleden of als je onder de douche vandaan komt en je hebt nog geen zin om je aan te kleden. Mogelijkheden te over.
Ik denk dat we daar niets van te zien krijgen, dat is achter de schermen gebeurdquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik kijk de Voice en wacht tot Lil Kleine en Anouk uit hun plaat gaan ....
Ah, marketing is geluktquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik kijk de Voice en wacht tot Lil Kleine en Anouk uit hun plaat gaan ....
Oh bah nee... dat is een ziekhuiskleur voor mijquote:
NU TWIJFEL IK!quote:
Die zat eens in mijn kerstpakket. En ach, er is toch niemand die het ziet.quote:
En een joggingbroek valt niet zo makkelijk openquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
In die gevallen trek ik een joggingbroek aan![]()
Eventueel met vest
Jij kan toch wel rood hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh bah nee... dat is een ziekhuiskleur voor mij
[..]
NU TWIJFEL IK!![]()
Ik kan wel even een nachtje overslapen en morgen bellen
Een nachtje over wakker liggen ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een plausibele uitleg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dikke badstoffen voor als het koud is, een dunne katoenen voor in de zomer, een hele zachte als troostbadjas en nog 1 die me veel te groot is en waar ik me helemaal in kan rollen.
ja helaas waarschijnlijk, maar misschien een aanleiding tot de overlopende druppel.. geen idee na welk deel trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar niets van te zien krijgen, dat is achter de schermen gebeurd
De biologische effecten van rood zijn stimulerend en activerend. De kleur verhoogt de hartslag en ademhaling en wekt eetlust op. Rood is een warme kleur die aandacht trekt en geassocieerd wordt met het lichaam. De kleur van bloed is de kleur van leven, vitaliteit, energie, kracht en passie. Positieve associaties met rood zijn er ook volop op het gebied van liefde, passie en romantiek. Denk maar aan verleiding, sensualiteit, hartstocht en opwinding. Negatieve associaties met rood zijn opdringen, agressie, macht, pijn en gevaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
NU TWIJFEL IK!![]()
Op verzoek help ik een handje hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een joggingbroek valt niet zo makkelijk open
quote:
Dat is wel heel vlijtig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik uit mijn bed kom dan kleed ik mij gelijk aan. Als ik begin vd avond ga douchen dan gebruik ik daarna mijn badjas.
Als je een liedje gaat posten dan ga ik slaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De biologische effecten van rood zijn stimulerend en activerend. De kleur verhoogt de hartslag en ademhaling en wekt eetlust op. Rood is een warme kleur die aandacht trekt en geassocieerd wordt met het lichaam. De kleur van bloed is de kleur van leven, vitaliteit, energie, kracht en passie. Positieve associaties met rood zijn er ook volop op het gebied van liefde, passie en romantiek. Denk maar aan verleiding, sensualiteit, hartstocht en opwinding. Negatieve associaties met rood zijn opdringen, agressie, macht, pijn en gevaar.
Rood heeft letterlijk stopkracht, denk maar eens aan verkeersborden. Met het dragen van rode kleding geef je aan dat je lef hebt en dat je bereid bent je eigen spoor te trekken. In een overwegend rode kamer wordt je iets actiever.
Welnee joh, tenzij je er buiten mee op de hoek van de straat gaat staanquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar ik draag nooit Rood eigenliijk...
Hoerenkleur
Goed voor je Libido ook zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De biologische effecten van rood zijn stimulerend en activerend. De kleur verhoogt de hartslag en ademhaling en wekt eetlust op. Rood is een warme kleur die aandacht trekt en geassocieerd wordt met het lichaam. De kleur van bloed is de kleur van leven, vitaliteit, energie, kracht en passie. Positieve associaties met rood zijn er ook volop op het gebied van liefde, passie en romantiek. Denk maar aan verleiding, sensualiteit, hartstocht en opwinding. Negatieve associaties met rood zijn opdringen, agressie, macht, pijn en gevaar.
Rood heeft letterlijk stopkracht, denk maar eens aan verkeersborden. Met het dragen van rode kleding geef je aan dat je lef hebt en dat je bereid bent je eigen spoor te trekken. In een overwegend rode kamer wordt je iets actiever.
.....knip.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een liedje gaat posten dan ga ik slaan.
Vandaar dat ik overwegend rode lampen in huis hebquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, wij hebben een totaal andere smaak wat dat betreftquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
Welke wil je het Rode licht of Marco?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een liedje gaat posten dan ga ik slaan.
Voor de liveshows in ieder geval....quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ja helaas waarschijnlijk, maar misschien een aanleiding tot de overlopende druppel.. geen idee na welk deel trouwens
Het is ook een heerlijke badjas om heerlijk in weg te kruipen. Hij voelt aan als zo'n knuffeldekentjequote:
Ohhhh beLLen... ik las een Fquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed voor je Libido ook zeker?
Ik ga morgen wel effe bellen!
Rode wijn zekerquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah dat ook weer niet..... ik ga een wijntje pakken
Wil jij een ros op je oog?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke wil je het Rode licht of Marco?
Zie, ik ben waarschijnlijk saai, lui, aseksueel en doods met mijn witte badjasquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nasleep ervan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, de Russen zenden nu al live de steekpartijen in Den Haag uit.
Op de hoek van de straatquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh, tenzij je er buiten mee op de hoek van de straat gaat staan
Ahh wit is ook leuk hoor. Ik hou van wit. Maar het wordt zo snel grauw en dan moet je weer allemaal capriolen uithalen om het weer een beetje helder wit te krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie, ik ben waarschijnlijk saai, lui, aseksueel en doods met mijn witte badjas
Je hebt plannen met de Griek?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, stel je voor.quote:
Je liet mij in de steekquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Op de hoek van de straat
Sta je in 't felle licht
Met je haar door de war
'n Verlopen gezicht
Je staat daar om wat centen te verdienen
Ole ... je hebt mn nummerquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Totaal geen eigenbelang natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn toch op de wereld om mekaar om mekaar te helpen, niewaar?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je liet mij in de steek
Nu sta jij elke week
Voor je heerlijke vriend
Waar jij dit geld voor verdient
Besef je niet dit is geen echte liefde
Ik doe wat ik doe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de hoek van de straat
Sta je in 't felle licht
Met je haar door de war
'n Verlopen gezicht
Je staat daar om wat centen te verdienen
Ow, nu je het zegt, zover had ik nog niet nagedachtquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totaal geen eigenbelang natuurlijk.
Ik zapte, en zie de Voicequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
Badr bij Beau .... eens kijken of die gaat slaan
Maar wat mij eigenlijk meer frappeert is dat Ruptly dit covert. Dit is een Russische nieuwsdienst die bij alle rellen in Europa vaak als enige op de barricades staat. Barcelona hebben ze dagenlang live verslagenen letterlijk vanaf de barricades.quote:
Oh ja dat zag ik idd ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wat mij eigenlijk meer frappeert is dat Ruptly dit covert. Dit is een Russische nieuwsdienst die bij alle rellen in Europa vaak als enige op de barricades staat. Barcelona hebben ze dagenlang live verslagenen letterlijk vanaf de barricades.
Komkommertijd?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wat mij eigenlijk meer frappeert is dat Ruptly dit covert. Dit is een Russische nieuwsdienst die bij alle rellen in Europa vaak als enige op de barricades staat. Barcelona hebben ze dagenlang live verslagenen letterlijk vanaf de barricades.
Zo help je jezelf niet hequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Want kerels zijn toch niets meer dan rottigheid.![]()
![]()
ben je een pussie of zo.. doe eens normaalquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Want kerels zijn toch niets meer dan rottigheid.![]()
![]()
Neuh, eerder plaagstootjes van Meneer Poetin.quote:
Ohw, politieke gedoetjes. Ik had nog nooit van die nieuwszender gehoordquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh, eerder plaagstootjes van Meneer Poetin.
zit die achter de zender?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een trutquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. Zojuist op die stream: vrouw bekt man af die per ongelijk tegen haar op loopt.
Hij helpt zichzelf toch, iddquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, badjas aan, rol toiletpapier erbij
Geen idee, maar het zou me niet verbazen.quote:
Trouwens, nu je hier toch bent... Is er nog ergens een filmpje van dat Johan Vlemmix die optocht, of demonstratie, ik weet het niet meer, wilde filmen en dat toen de boel opgesteld stond het hele gebeuren alweer voorbij getrokken was?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen Lennaert Nijghquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ben je een pussie of zo.. doe eens normaal
U zit in het verkeerde topic Mevrouw!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. Zojuist op die stream: vrouw bekt man af die per ongelijk tegen haar op loopt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Trouwens, nu je hier toch bent... Is er nog ergens een filmpje van dat Johan Vlemmix die optocht, of demonstratie, ik weet het niet meer, wilde filmen en dat toen de boel opgesteld stond het hele gebeuren alweer voorbij getrokken was?
Ja ja, dit heb je al vier keer verteld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen Lennaert Nijghdit nummer had geschreven wou niemand het zingen. Toen zei zijn vrouw dan zing ik het wel.
Ken het niet, klinkt wel lekkerquote:
Echt een talentquote:
Ga even naar klaagbaak toe met je gemekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, dit heb je al vier keer verteld.
Ja hè, ik vind het fijne muziek, dat meisje is pas 17. Je kent die vorige van Billie Eilish toch wel, dezequote:
Ik heb nog wel wat Studio Vlemmix-pareltjes gevonden in mijn archief, ik speel die wel door aan die poster die destijds de SV-filmpjes online zette. Vindt hij wel leuk om te doen, denk ik. Er moet het een en ander gemonteerd worden, want er zit veel achtergrondmuziek achter wat dan weer gezeik met YouTube gaat leveren, die doen heel moeilijk.quote:
Ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, ik vind het fijne muziek, dat meisje is pas 17. Je kent die vorige van Billie Eilish toch wel, deze
ik ben een vreemde stier ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
ja da's wel een goeie rooie lap voor eeb Stier, da's waar....maar dan slag je me af
Ik moet nu al lachen...even checkenquote:
ja das een klassieker inmiddelsquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen Lennaert Nijghdit nummer had geschreven wou niemand het zingen. Toen zei zijn vrouw dan zing ik het wel.
Klopt ja dat kan niet meer op YT. Ik verheug me op de pareltjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Studio Vlemmix-pareltjes gevonden in mijn archief, ik speel die wel door aan die poster die destijds de SV-filmpjes online zette. Vindt hij wel leuk om te doen, denk ik. Er moet het een en ander gemonteerd worden, want er zit veel achtergrondmuziek achter wat dan weer gezeik met YouTube gaat leveren, die doen heel moeilijk.
Concert volgend jaar in Ziggo Dome is ook al helemaal uitverkocht, ik hoop dat het meisje de roem aan kan.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
@:pearlbitch Hij was weer genieten![]()
![]()
Vlemmix had een belangrijk telefoongesprek en vroeg Alsido om het opbouwen van het podium te staken omdat dat nogal wat herrie opleverde met die stalen buizen.
Kan je dat filmpje ook vinden?
Echt dat dit bestaan heeftquote:
Duh zit in de tekst van het liedjequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik, maar ik zei dus dat ik dat ook niet kende
Ow, sorry, skipte er even doorheen om te kijken of er stukjes waren die ik wel zou herkennenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh zit in de tekst van het liedje
Compleet met eigen chat en bijbehorende volkomen onbekwame moderatorenquote:
Puur genieten jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Compleet met eigen chat en bijbehorende volkomen onbekwame moderatoren
Hoe hij die Christiaan ook altijd behandelde. Het is een aardige jongen, maar hij is niet al te snugger/heeft het garen niet uitgevonden was nog een van de mildste kwalificaties.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt ja dat kan niet meer op YT. Ik verheug me op de pareltjes
Je vond het geen complimentje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik fietste langs 2 jongens van nog geen 18 denk ik, 1tje zat achter op:"meisje, meisje mag ik achterop? Meisje meisje, ik wil je wat vragen!"
Mij meisje noemenIk bedacht mij iets te laat dat ik had moeten zeggen:"Ouderen spreek je aan met mevrouw en meneer."
Ja, dat was gewoon schandaligquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe hij die Christiaan ook altijd behandelde. Het is een aardige jongen, maar hij is niet al te snugger/heeft het garen niet uitgevonden was nog een van de mildste kwalificaties.
Man die weet ik al niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe hij die Christiaan ook altijd behandelde. Het is een aardige jongen, maar hij is niet al te snugger/heeft het garen niet uitgevonden was nog een van de mildste kwalificaties.
Andere keer maar een keer op het gemak luisteren danquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, sorry, skipte er even doorheen om te kijken of er stukjes waren die ik wel zou herkennen
Nee. Eindelijk trots dat ik een mevrouw ben. Ik word mijn hele leven al jonger ingeschat dan ik eigenlijk ben. Het is voor mij nogal een dingetje.quote:
Die RLS is compleet langs me heen gegaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal ik doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andere keer maar een keer op het gemak luisteren dan
Eind jaren 80 kwam ik op het idee voor een RLS. Had ik het idee maar gepattendeerd. Dan was ik nu fucking rijk geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
dat dus .. vond het filmpje ook niet boeiend .. sorry PBquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die RLS is compleet langs me heen gegaan
Dan was je Johnny de Superbadeend geweest nuquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind jaren 80 kwam ik op het idee voor een RLS. Had ik het idee maar gepattendeerd. Dan was ik nu fucking rijk geweest.
Badeend de Molquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind jaren 80 kwam ik op het idee voor een RLS. Had ik het idee maar gepattendeerd. Dan was ik nu fucking rijk geweest.
Deze is echt GEWELDIG!!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
@:pearlbitch Hij was weer genieten![]()
![]()
Vlemmix had een belangrijk telefoongesprek en vroeg Alsido om het opbouwen van het podium te staken omdat dat nogal wat herrie opleverde met die stalen buizen.
Kan je dat filmpje ook vinden?
quote:
Of datquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan was je Johnny de Superbadeend geweest nu
ja toen bedachten mn ex en ik ook het plasgootjequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Ik ben totaal geen Fann van Johan V., misschien is dat de reden wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
dat dus .. vond het filmpje ook niet boeiend .. sorry PB
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan was je Johnny de Superbadeend geweest nu
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen Fann van Johan V., misschien is dat de reden wel.
Dan heb ik dus iets gemistquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]Neehoor fan van JV zijn is totaal geen vereiste om die soap te waarderen
Dit was Fawlty Towers in Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het niet .. tis aan me voorbij gegaan zonder te wetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wat?quote:
Ik zit nu het filmpje met de overstroomde WC te kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit was Fawlty Towers in Eindhoven.
Epic. Niet meer te evenaren.
Een mix tussen Fawlty Towers en de programma's van Wim T Schippers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hou maar op, ik wil niet weten wat ik gemist hebquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linkje!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit nu het filmpje met de overstroomde WC te kijken
Die is echt nog beter
Welk jaar was dat ongeveer?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was ook de combinatie met de chat die het nog meer hilarisch maakte. .
quote:
Klinkt als een programma voor mensen die niets te doen hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |