Klappen?quote:
Sorryquote:
Ik trek de touwen wel wat strakker aan vanavond.quote:
Als je weet wat je doet?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik trek de touwen wel wat strakker aan vanavond.
zit je met jezelf te spelen...quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik trek de touwen wel wat strakker aan vanavond.
Oh jawelquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand bij overleden.
Ok gelukkig, veel plezier ermeequote:
Dat is zo'n kandelaarachtig iets waar je een geparfumeerd spulletje in kan gooien, daar hangt een lont in die je aan moet steken en dat verdrijft alle stinkie stankie en gaat het aangenaam van ruiken.quote:
een wattuh?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo'n kandelaarachtig iets waar je een gefarmumeerd spulletje in kan gooien, daar hangt een lont in die je aan moet steken en dat verdrijft alle stinkie stankie en gaat het aangenaam van ruiken.
ah dat explains the gefarmumeerdquote:
Dat was na één slok, je kan nog lachen als ik mijn glas leeg hebquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ah dat explains the gefarmumeerd
Dacht ook ff met een oude bekende te maken te hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit dacht je je ervaren was [ link | afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit dacht je je ervaren was [ link | afbeelding ]
Hoi, ging even minder dus ben er dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi! Long time no see, is alles goed?
Vervelend! Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaatquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:54 schreef espri het volgende:
[..]
Hoi, ging even minder dus ben er dan gewoon niet.
Zoals Barry Stevens zegt, voorrrralll dooorrrrr gaaaaaan he?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend! Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat
Wow, heftig zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Amsterdamse leerling vergiftigt docent tijdens kookles om mobielverbod
Dan spoort je toch niet
Ja schrok er ook van, zoiets verwacht toch niet..quote:
Ja, want ik ken het van vroeger toen mijn kinderen klein waren.quote:
Idd, beetje leerlingen pestenquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan spoort je toch niet
Er zijn van die mooie tekeningen in omloop, vroeger... kreeg je straf van de meester en thuis ook nog eens van je ouders.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja schrok er ook van, zoiets verwacht toch niet..
Dat je ook zoiets kan bedenken en doet
Ik denk dat dat soort dames een stoornis hebben. Plak er een plaatje op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan spoort je toch niet
Altijdquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:55 schreef espri het volgende:
[..]
Zoals Barry Stevens zegt, voorrrralll dooorrrrr gaaaaaan he?
Vast ongesteldquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort dames een stoornis hebben. Plak er een plaatje op.
Vergiftigen? Een beetje zeep in d'r theequote:Op vrijdag 29 november 2019 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan spoort je toch niet
Ja vastquote:
Schoonmaakmiddel, nou liever krijg je zoiets niet binnen hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergiftigen? Een beetje zeep in d'r thee
Ok het is normaal.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergiftigen? Een beetje zeep in d'r thee
Ja gekekenquote:
Die school is bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan spoort je toch niet
Ik zeg al vaker, je moet mijn kant op verhuizenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Die school is bij mij in de buurt.
Wat een idioot...
De dame is ook verwijderdquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een idioot...
Wat is is die kant? Iquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zeg al vaker, je moet mijn kant op verhuizen![]()
Tonijntje
Sprietje!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zeg al vaker, je moet mijn kant op verhuizen![]()
Tonijntje
Er is zoveel agressie op scholen, niet alleen van de leerlingen maar ook van de oudersquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een idioot...
Ik zoek wat ergensquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
Een klein dorpje vlakbij Gouda maar ze vind het een kutdorp.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
Een klein dorpje vlakbij Gouda maar ze vind het een kutdorp.
Dit stelt me wel gerustquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Er stond net toch ook iets?
Ik denk dat het niet van mij persoonlijk was
I know, je zou iedereen moeten groetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Sprietje!!![]()
Ik zou dood gaan in zo'n dorp
Ze heeft toch een zonnebril?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:08 schreef espri het volgende:
[..]
I know, je zou iedereen moeten groeten
Precies, dan durf ik niet meer naar buiten..quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:08 schreef espri het volgende:
[..]
I know, je zou iedereen moeten groeten
Dan wordt het helemaal een gevecht om boodschappen te gaan doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies, dan durf ik niet meer naar buiten..
Dat is best een groot probleem. Alle kindertjes zijn hoogbegaafd. Todat het niet zo is. Alle Xreetjejes en yayyayadoedoedels zijn het bestequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zoveel agressie op scholen, niet alleen van de leerlingen maar ook van de ouders
Jawel hoor, maar met een zonnebril op is het voor jou misschien minder erg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Groeten als je een zonnebril draagt is not done?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies, dan durf ik niet meer naar buiten..
Precies en de appie gaat daar te vroeg dicht, is niet open op zondag. Allemaal ellendequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal een gevecht om boodschappen te gaan doen.
Neequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar met een zonnebril op is het voor jou misschien minder erg.
Sinds vorig jaar is onze appie open van 12 tot 18.00 heur en ze bezrogen ook nog eens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies en de appie gaat daar te vroeg dicht, is niet open op zondag. Allemaal ellende
Wow! Hebben jullie ook al elektra?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:11 schreef espri het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar is onze appie open van 12 tot 18.00 heur en ze bezrogen ook nog eens.
Wat mild.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best een groot probleem. Alle kindertjes zijn hoogbegaafd. Todat het niet zo is. Alle Xreetjejes en yayyayadoedoedels zijn het beste
Dat klinkt wel heel afgelegenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies en de appie gaat daar te vroeg dicht, is niet open op zondag. Allemaal ellende
En hoezo zou ik een ban verdienen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat mild.
Tijd geleden dat je weer een ban had zeg.
Ik ben al geweest. Ik moest ook naar de drogist en die is om 18.00u dicht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:16 schreef espri het volgende:
[..]
Al bij appie geweest of stel je weer uit?
Wat een kutstad….quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben al geweest. Ik moest ook naar de drogist en die is om 18..00u dicht.
Ik ben blij dat ik je niet teleurstel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Die voelde ik wel een klein beetje aankomen
Drogist ??? Kruidvat is geen apothekerquote:
dus langer open dan toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Drogist ??? Kruidvat is geen apotheker
Jazeker ik loop er regelmatig binnen.quote:
Maar ging toch om Tonja die zei 18.00 dicht?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jazeker ik loop er regelmatig binnen.
Ja de krullenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef espri het volgende:
[..]
Maar ging toch om Tonja die zei 18.00 dicht?
Of hebben we nu een soort Babylonië?
Open slaan op je wc pot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:24 schreef espri het volgende:
Weet je wat erg is?
Heb zin in een wijntje maar krijg de fles niet open..
Kan je niet even naar de buren hobbelen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:24 schreef espri het volgende:
Weet je wat erg is?
Heb zin in een wijntje maar krijg de fles niet open..
Kan vast maar vind ik stom.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Kan je niet even naar de buren hobbelen?
Hoezo krijg je wijn niet open?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja... De reputatie heb je toch al
Hihiquote:
Ik kreeg het nog met een bic pen open met een hand in het gips.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:27 schreef espri het volgende:
[..]
Omdat ik maar 1 hand ff tot mn beschikking heb.
Ik heb geen gips dus mag er weinig tot niets mee, maar is niet erg, kan makkelijk zonder.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg het nog met een bic pen open met een hand in het gips.
Is je man de hort op?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb geen gips dus mag er weinig tot niets mee, maar is niet erg, kan makkelijk zonder.....
Lul dan nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb geen gips dus mag er weinig tot niets mee, maar is niet erg, kan makkelijk zonder.....
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:31 schreef espri het volgende:
[..]
Ja, zat 2 dagen in Finland maar is net geland dus is met een uurtje thuis.
quote:
Je eitjes zijn gevuld. Jéé wat slechtquote:
Niet die eitjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eitjes zijn gevuld. Jéé wat slecht
Wel lekker ik mix het geel met kerry zout en peper en mayoquote:
Als ik ze zelf maak ook. Deze zijn kant-en-klaar van de Appie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel lekker ik mix het geel met kerry zout en peper en mayo
Oh gadverquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik ze zelf maak ook. Deze zijn kant-en-klaar van de Appie.
Jij lui wief.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik ze zelf maak ook. Deze zijn kant-en-klaar van de Appie.
quote:
Ze zijn best lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:37 schreef espri het volgende:
[..]
Jij lui wief.![]()
Is toch veel lekkerder zelf maken?
Nou ja, ik proef toch niet al te veel. Misschien vind ik ze daarom wel lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef espri het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen...
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja, ik proef toch niet al te veel. Misschien vind ik ze daarom wel lekker
Yep.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:40 schreef espri het volgende:
[..]Oke dan kan het wel.
bEN je verkouden?
Ja, alweer. Ik ga doodquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:42 schreef espri het volgende:
[..]
Nog steeds of alweer?
Was je 2 weken terug toch ook al?
Is het zoveel anders dan Saar?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vind Kruidvat in NL veel leuker.
Ah oke.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Bij ons kan je geen medicatie kopen in Kruidvat dacht ik.
Daarom dus hehe.
Dus voor een doosje paracetamol moet je naar de apotheek?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Bij ons kan je geen medicatie kopen in Kruidvat dacht ik.
Daarom dus hehe.
Dat hebben we zelfs in dit "kutdorp" bij de appiequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus voor een doosje paracetamol moet je naar de apotheek?
Yepquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah hier ook in die klotestadquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:56 schreef espri het volgende:
[..]
Dat hebben we zelfs in dit "kutdorp" bij de appie
Duitsland ook, alles via de apo. Die dan wel weer op elke straathoek zit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
helemaal niks ?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
zo als ik gisteren zei ik doe niet onlineshoppen zo niks met black friday
Jij wel?quote:
Gemütlichquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Duitsland ook, alles via de apo. Die dan wel weer op elke straathoek zit.
Psies op de grens hier zit een drogist (Nlse kant), altijd stampvol duitsers.
En 50% deal ?quote:
Dat is best wel kut.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
Heeft mn dochter eindelijk een plek bemachtigd richting A'dam zijn er problemen met het vliegtuig...
zit al een uur te wachten op vertrek ...
Je dochter lijkt wel je te ontlopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
Heeft mn dochter eindelijk een plek bemachtigd richting A'dam zijn er problemen met het vliegtuig...
wat voor problemenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
Dat is best wel balen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
https://www.flightradar24.com/53.16,6.76/8quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
in de cockpit waren ze bezig iets te verwisselen .. verder weet ik het ook niet
Als ze maar niet per ongeluk een alarmcode hebben ingetoetstquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
blijvt zij niet somige dagen bij jou?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
En jij ook! Balen!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
tis wel een gratis kaartje maar goed de andere mensen moeten ook wachten ...
Ze komt vast snelquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
tis wel een gratis kaartje maar goed de andere mensen moeten ook wachten ...
Wachten is nooit leuk, hoop dat ze snel bij je is, blijft ze lang?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet lang ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:25 schreef espri het volgende:
[..]
Wachten is nooit leuk, hoop dat ze snel bij je is, blijft ze lang?
vind je dat niet komisch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:18 schreef mario390 het volgende:
mijne vhs aufnahme van 1994 op russische site gevonden
https://ok.ru/video/72856832512
maar kort, want dan verveelt ze zich weer en wilt ze terug naar haar vrienden en vriendinnen in Spanje . Ze zou met een vriendinnetje komen , maar die kon niet ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
blijvt zij niet somige dagen bij jou?
Tsssk, op zondag of rond feestdagen moet ik gewoon niet naar mijn moeder gaan. Echt niet te doen, de grens oversteken.quote:
Het is overal kut zo rond de feestdagen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, op zondag of rond feestdagen moet ik gewoon niet naar mijn moeder gaan. Echt niet te doen, de grens oversteken.
hoelang was zij dann?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
maar kort, want dan verveelt ze zich weer en wilt ze terug naar haar vrienden en vriendinnen in Spanje . Ze zou met een vriendinnetje komen , maar die kon niet ..
Ze zou al eerder met een vlucht van de KLM maar daar moet ze niet mee, want vol ... Nu heeft ze plek bij Vueling (zou ook vol zijn) en vliegen ze niet .. straks is er nog een vlucht van Transavia ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is overal kut zo rond de feestdagen.
Ondertussen had ze beter kunnen gaan fietsenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zou al eerder met een vlucht van de KLM maar daar moet ze niet mee, want vol ... Nu heeft ze plek bij Vueling (zou ook vol zijn) en vliegen ze niet .. straks is er nog een vlucht van Transavia ...
Ja want ze moeten uitstappen ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ondertussen had ze beter kunnen gaan fietsen
oke sorryquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
nog niet .. ze moet nog bij mij komen
ze blijven toch nog even zittenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus nu hopen dat er elders nog plek is?
Ik merk er weinig van.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg wat van dat Black-Friday.
All die reclames en aandacht. Ga weg met die Amerikaanse onzin.quote:
Ik zie nooit reclamequote:Op vrijdag 29 november 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
All die reclames en aandacht. Ga weg met die Amerikaanse onzin.
Het zijn ook afzetterspraktijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg wat van dat Black-Friday.
Het is zelfs op het journaal.quote:
Nou ja dat dus. Mensen geven geld uit aan troep die ze niet nodig hebben omdat ze een nu of nooit idee hebben. :Uiteindelijk hebben ze geld uitgegeven wat ze eigenlijk helemaal niet van plan waren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zelfs op het journaal.
Ik heb een nieuwe frituurpan nodig, dus ik zat op internet te kijken. Daar heb je ook al steeds van die Black Friday aanbiedingen. Alsof er de rest van het jaar geen aanbiedingen zijn.
wij hollanders trappen daar niet in . HAquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Mensen geven geld uit aan troep die ze niet nodig hebben omdat ze een nu of nooit idee hebben. :Uiteindelijk hebben ze geld uitgegeven wat ze eigenlijk helemaal niet van plan waren.
Black Friday Missie geslaagd.
Nou, je zou ze de kost moeten geven...quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wij hollanders trappen daar niet in . HA
Dat werd een aantal jaren veel geflikt, de medieamarkt was daar goed in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zijn ook afzetterspraktijken.
Paar dagen vantevoren de prijzen met 50-100 euro verhogen en dan op Black Friday 20 euro ‘korting’ geven.
Ik denk dat er zat mensen zijn die erin trappen en met zooi zitten die ze anders niet gekocht zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, je zou ze de kost moeten geven...
Dat ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat mensen zijn die erin trappen en met zooi zitten die ze anders niet gekocht zouden hebben.
Nee. Wij kopen liever drie taarten omdat dan de vierde gratis is. Dat we er dan twee weg flikkeren omdat over datum vergeten we dan maar even.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wij hollanders trappen daar niet in . HA
Of dat dan echt voordeel is? Als je het toch al niet zou aanschaffen.quote:
MM is nog veel erger met hun digitale prijskaartjes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat werd een aantal jaren veel geflikt, de medieamarkt was daar goed in.
Maar nu wordt het aardig in de gaten gehouden.
Soms word ik er bij de kassa op gewezen dat het tweede exemplaar van een bederfelijk product gratis of halve prijs is. Maar ja, ik weet dat ik het dan toch niet op ga krijgen, dus laat maar lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Wij kopen liever drie taarten omdat dan de vierde gratis is. Dat we er dan twee weg flikkeren omdat over datum vergeten we dan maar even.
Nee dan ben je in een marketing truc getrapt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Of dat dan echt voordeel is? Als je het toch al niet zou aanschaffen.
Wel slim van zequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
MM is nog veel erger met hun digitale prijskaartjes.
Als hun systeem vastlegt dat van een bepaald product, binnen een paar uur, veel exemplaren verkocht worden, gaat instant de prijs omhoog. Vraag en aanbod.
Ja echt wel en elk jaar weer hele kuddes erin trappenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan ben je in een marketing truc getrapt.
Precies. Dat zeg ik ook altijd. Ik koop niet om de korting, maar wat ik nodig heb. Voedselverspilling vind ik de ergste verspilling.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms word ik er bij de kassa op gewezen dat het tweede exemplaar van een bederfelijk product gratis of halve prijs is. Maar ja, ik weet dat ik het dan toch niet op ga krijgen, dus laat maar lekker.
Ga je je voerplaats uitbreiden?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen even vit D halen, boodschapjes, tuincentrum. Zin in
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja echt wel en elk jaar weer hele kuddes erin trappen
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik ook altijd. Ik koop niet om de korting, maar wat ik nodig heb. Voedselverspilling vind ik de ergste verspilling.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Wij kopen liever drie taarten omdat dan de vierde gratis is. Dat we er dan twee weg flikkeren omdat over datum vergeten we dan maar even.
Dennenboompje halen en mss andere plantjes.quote:
Yep die is heel ergerlijk. En bij mij werkt het niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Albert Hein is ook zo lekker wat marketing betreft.
Om de zoveel tijd verhuizen ze bepaalde producten naar andere plekken in de winkels, zodat je je een ongeluk zoekt. De gedachte daar achter is dat je dan producten ziet, die je anders niet zou zien.
Ik snap best dat ze geld willen verdienen, maar come on..
Nee, dom van de kopers.quote:
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep die is heel ergerlijk. En bij mij werkt het niet.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG er is hier een studentenhuis dat nu voor de 2e keer schurft heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.
Uit een soort van wraak ga ik dan de vakkenvul(st)ers lang aan de praat houden. Personeelskosten beste kosten.
Deze is verbazing.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie nog steeds verbazing in deze
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lach je hier dan![]()
ben t helemaal kwijt
Bij mij ook niet, het is ook niet voor niets dat de koopjes aan het begin van de winkel liggen en vlak voor de kassa. De duurste dingen staan op ooghoogte de winkel is zo ingericht dat je langs zoveel mogelijk producten komt etc.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep die is heel ergerlijk. En bij mij werkt het niet.
Yep. Alles is ingericht om je in de zeik te nemen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, het is ook niet voor niets dat de koopjes aan het begin van de winkel liggen en vlak voor de kassa. De duurste dingen staan op ooghoogte de winkel is zo ingericht dat je langs zoveel mogelijk producten komt etc.
quote:
Okee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Die gebruik je als je iets niet snapt.
Plakt het?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrrr ik ga morgen mijn beddengoed maar weer eens wassen.
Nee het kriebelt gewoon nu al bij de gedachte aan schurftquote:
Oh op die fietsquote:Nee het kriebelt gewoon nu al bij de gedachte aan schurft
Gemist!quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
Ik zag @:FANN ui op tv .. In Max Minicollege op NPO1 net afgelopen helaas of juist nu op 1 "NPO Radio 5 Evergreen Top 100"
Meh.... dat is gewoon een Posterquote:
Je hebt ze besmet ... met verfquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Gemist!
[..]
Meh.... dat is gewoon een Poster![]()
ik kan mijn schilderijen niet laten zien want de uploader
werkt weer eens niet![]()
Deze site is niet bereikbaarhttps://www.mupload.nl/ werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR
ik kreeg net allemaal foto's van mijn zus ik had ook verf gekocht en de hele zooi voor haar
kleinkinderen ze zitten nu allemaal te schilderendie kleine doet het nog best goed ook
Dat is balen zeg. Morgen herkansing?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
die komt vandaag niet meer.. cancelled
Ik vind etensluchtjes nooit erg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en mijn huis stinkt niet... ken je nagaan
Ja mogelijk ...quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is balen zeg. Morgen herkansing?
oeps... te slecht weer? of wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
die komt vandaag niet meer.. cancelled
Als het eten is niet neequote:
Dat laatste zal wel veel verklaren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het eten is niet neealleen Kaasfondue of Zuurkool da's minder
![]()
maar waarschijnlijk omdat ik dat écht niet lust.....
Ja is ook wel logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel veel verklaren.
Ja, daar ga je alquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het eten is niet neealleen Kaasfondue of Zuurkool da's minder
![]()
maar waarschijnlijk omdat ik dat écht niet lust.....
Moet mijn killerparkiet haar even halen?quote:
oh.........ja daar moet te niet tegen aanknallen dus dan maar een daggie ofwat later.......quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
technische problemen .. Liever cancellen dan dat ze de Pyreneeen niet overkomen ... zeg maar
veiligheid voor alles iddquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.........ja daar moet te niet tegen aanknallen dus dan maar een daggie ofwat later.......
Daar kunnen ze toch wel omheen vliegen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
technische problemen .. Liever cancellen dan dat ze de Pyreneeen niet overkomen ... zeg maar
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch wel omheen vliegen?
heb je ook leuke fimpjes van je parkietje ?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet mijn killerparkiet haar even halen?
Ik weet niet wat het mankement is ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch wel omheen vliegen?
Die van SBE schijt steeds de camera onder.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je ook leuke fimpjes van je parkietje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die van SBE schijt steeds de camera onder.
niet leuk...hopen dat er morgen gewoon wel een vlucht gaatquote:
Het is een eigenwijs beestje die het liefst haar eigen gangetje gaat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je ook leuke fimpjes van je parkietje ?
Maar wel balen dat ze er niet op tijd thuis is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
Gelukkig blijft mn dochter er wel rustig onder ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |