maar ze is zelf toch ook flightcrew dus wel wat gewend? of bedoel je dat ze nu niet naar je toe kan gaan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
Gelukkig blijft mn dochter er wel rustig onder ..
Wat jammer chufi, ik hoop dat het dit weekend nog lukt.quote:
aww mooi beestje. leuke kleurquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een eigenwijs beestje die het liefst haar eigen gangetje gaat.
Die zal dat gedoe wel gewend zijn...quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
Gelukkig blijft mn dochter er wel rustig onder ..
ja en morgen probeert ze het weer ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ze is zelf toch ook flightcrew dus wel wat gewend? of bedoel je dat ze nu niet naar je toe kan gaan?
ja die vliegt her en der .. als er plek is en het vliegtuig vliegtquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zal dat gedoe wel gewend zijn...
Duimen dat er iemand op het laatste moment annuleert. Of moet ze in zo'n geval achteraan sluiten bij andere gegadigden?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
Alleen is Valencia wat te populair geworden en zitten de meeste vluchten overvol
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef D. het volgende:
Jullie kunnen me nog meer vertellen, tijd voor Van Nelle een borrel
Ja die is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef D. het volgende:
En als ik moet kiezen tussen een vliegtuig dat de eindbestemming misschien niet haalt, of eentje die een dag later gaat, dan zou ik het ook wel weten
geen idee hoe het precies werkt.. Het toestel waar ze in zat was over-booked en dus weinig kans in prinicipe.. dus hoopte ze op een jumpseat met de cabinecrew.. maar ze had dus een gewone stoel gekregen ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Duimen dat er iemand op het laatste moment annuleert. Of moet ze in zo'n geval achteraan sluiten bij andere gegadigden?
Slāintequote:
Proostquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef D. het volgende:
Wijn! Witte!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef D. het volgende:
Een jumpseat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee hoe het precies werkt.. Het toestel waar ze in zat was over-booked en dus weinig kans in prinicipe.. dus hoopte ze op een jumpseat met de cabinecrew.. maar ze had dus een gewone stoel gekregen ..
Gelukkig niet iets als een schietstoelquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]dat zijn volgens mij van die klapstoeltjes gevallen voorin het toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |