Daar ligt Malmö toch ook in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een late reactie over de cups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zilverberk op 29-11-2019 17:08:05 ]
Jullie hadden een minimeet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de zee gezien, een heerlijke lunch gehad, veel gelachen en echt leuke nieuwe kleren. Barrel en LS bedankt voor de toffe middag
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Myraela, dat ziet er uit als soep joh!
Het ziet er ook uit als vrij veel jam. Zoveel zou ik er niet bij serveren - en ik vind dat wél lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.Maar dat jam-achtige spul was wel echt jammer.
Mooooooi!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie waarom je dat moest hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Is dat verkocht als roestvrijstaal? Challenge accepted![]()
Dat zou mijn vriend ook zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk setje Myraela! Zoiets moet ik eigenlijk ook hebben!![]()
Hij moet opladen Flesquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou echt die doos open scheuren als een T-Rex, de handleiding in de kachel flikkeren en er NU METEEN mee aan de slag gaan
Roestvrij is een kwestie van goed poetsen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het verschil tussen roestvrij en roestvast, Ludolf?
Niks mee te maken. Half uurtje moet genoeg zijn om er in ieder geval een eerste indruk van te krijgenquote:
Naaaaaaaah je hebt zelf mislukte voorpootjes!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef Candaasje het volgende:
En dat scheurt best rot, met van die mislukte voorpootjes
Dat zijn nou zeg maar de enige lichaamsdelen die een beetje fatsoenlijk in elkaar steken bij mequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naaaaaaaah je hebt zelf mislukte voorpootjes!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Sporkquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Net als Berk hou ik ook van pakjes. Heb mezelf een elektrische schaar cadeau gedaan. Stof knippen is iets waar ik best tegenop zie omdat ik de volgende dag niet zoveel meer kan.
[ afbeelding ]
Vanavond maar eens opladen en morgen testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef Candaasje het volgende:
En dat scheurt best rot, met van die mislukte voorpootjes
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een Spork![]()
En kaatje: wat een rete goed idee als kadootje voor jezelf.![]()
Had je ervaring ermee op het naaiatelier?
En een mini kleding meet, aan zee. Goed idee.
Waren leuke kledingstukken van steps en zo.
De bloemen dingen / shirts vond ik leuk.
Weer eens vraagje: over fb:Je spoiler, ja die zou ik ook negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, geen ervaring mee, maar ik hoorde van een vriend dat een vriendin van ons ook zo’n ding heeft, om dezelfde reden en die is er erg blij mee. Ik wist niet dat ze bestonden, was zelf op zoek naar een kleine elektrische snoeischaar
We have far more in common than that which devides us..
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Is het echt een verzoek of een suggestie? Ik heb nu al een paar keer gehad dat Facebook doet alsof ik een nieuw vriendschapverzoek heb. Maar dan is het gewoon een suggestie en zou ik dus alsnog degene zijn die de uitnodiging verzend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar. Ik zou het sowieso negeren. Volgen is toch genoeg voor wat je wel iets kan boeien, als je er prive verder niets mee hebt.
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het weer eens tijd voor de stofkam
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb een soort app voor fb die me vertelt wie mij ontvriendt. Is niet altijd stilletjes. Niet accepteren is makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denk
[ afbeelding ]
En 2 maanden later krijgen we weer een vriendschapsverzoek ....quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denk
[ afbeelding ]
Ik. Mits goede vodka.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Wie zou er hier trouwens blij worden van pure wodka? Ik vraag dit omdat ik zelf dan meteen "sinaasappelsap erdoor" als pavlov reactie krijg....
Niet stilletjes? Hoe dan? met een hoop drama of wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een soort app voor fb die me vertelt wie mij ontvriendt. Is niet altijd stilletjes. Niet accepteren is makkelijker.
Nee schat, ik heb jou nooit ontvriendquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En 2 maanden later krijgen we weer een vriendschapsverzoek ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zelfde als een kogelvrij/kogelwerend vest. Beide als het goed is zonder kogels. Echter de ene gaat er doorheen terwijl de andere deze tegen houd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het verschil tussen roestvrij en roestvast, Ludolf?
Waaaarom ontvriend jij mij!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet stilletjes? Hoe dan? met een hoop drama of wat?
Ah ja, vervelendquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waaaarom ontvriend jij mij!!![]()
Dan is niet accepteren minder vreemd. Ontvrienden lijkt net of je iets fout hebt gedaan.
Ik ontvriend ook wel als de hoeveelheid kettingbrieven of doorgestuurde nepnieuwsposts te groot wordt....quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waaaarom ontvriend jij mij!!![]()
Dan is niet accepteren minder vreemd. Ontvrienden lijkt net of je iets fout hebt gedaan.
Wat voor apps zijn dat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben toevallig laatst mijn Facebook lijst nog eens doorgegaan. Allemaal mensen die ik jaren niet gezien of gesproken had. Weg ermee.
Voor instagram heb ik wel zo'n app trouwens. Zag laatst iemand waar ik toch regelmatig mee ga skiën enzo dat die mij eraf had gepleurt. Dat vond ik wel raar. Maarja mist ze gewoon mijn awesome leven
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Kaatje1 knipt je schaar? Lijkt mij een goede aankoop.
20 jaar! Zo hee, da's geen kattenpis.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:27 schreef borisz het volgende:
20 jaar brommen voor Bouterse. Lekker dat de Krijgsraad uitspraak doet terwijl Desiré Delano in China zit
En "gewoon" staal kan ook roestvrij zijn.quote:
Hoor net dat hij zichzelf gratie kan verlenenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:27 schreef borisz het volgende:
20 jaar brommen voor Bouterse. Lekker dat de Krijgsraad uitspraak doet terwijl Desiré Delano in China zit
Dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n app eigenlijk willen hebben?
Ja, op het stroomnet in ieder geval wel, de batterij is nu aan het laden, morgen dat even testenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Negeren.
@:Kaatje1 knipt je schaar? Lijkt mij een goede aankoop.
Op fb zit ook een groot deel van mijn Syrische vrienden/kennissen. En dat is weer handig voor mensen die ik niet ken, maar die wel hulp nodig hebben, die komen via via vanzelf wel bij mij uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen
Op FB heb ik veelste veel vrienden maar dat komt door het buikdansen en is ook wel beetje nodig om te netwerken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoor net dat hij zichzelf gratie kan verlenen
Er kan nog wel 12 procesjaar bij....quote:Volgens de advocaat van Bouterse, Irvin Kanhai, was het proces tegen Bouterse al vanaf het begin een politiek proces. "Ik heb nu nog twee rechtsmiddelen: verzet en beroep. Ik ga ze allebei gebruiken", zei hij zojuist op de Surinaamse radiozender SRS. Volgens Kanhai zijn er opzettelijk getuigenverklaringen genegeerd.
Nee, dat zeker niet. Ik vond veehouders over het algemeen al niet meer of minder 'monster' dan de slager, de bakker, de groenteboer of de consument. Of mijzelf, want ik heb ook genoeg flawsquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef Barreltje het volgende:
Wij hadden ook een Chinees pakje en aten alvast wat dim sum..
Straks met ouders en zus +zwager indiaas Italiaans gaan eten .. ben benieuwd.. want ik zit al aan mn glutentax voor vandaag![]()
@:candaasje.. lijkt me erg interessant om op deze manier eens "de andere kant" van het verhaal mee te krijgen.Ik neem aan dat het je zienswijze niet echt verandert?
En Lucky en Isa waren weer leuk![]()
Lekker veel kleding kwijt maar ook nog wel wat over ..
@:loona ik zal eens een ge-update lijstje posten van de week.
Lucky,had jij nou nog een foto gemaakt van de lunch?
En Isa,heb je de zon in de zee zien zakken ?
Oja op zo'n manier is FB dan ook weer erg fijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op fb zit ook een groot deel van mijn Syrische vrienden/kennissen. En dat is weer handig voor mensen die ik niet ken, maar die wel hulp nodig hebben, die komen via via vanzelf wel bij mij uit
Infiltreerders?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Vreemden voeg ik verder ook niet snel toe op FB.
Maar dat is ook een beetje met het oog op infiltreerders. Niet dat ik zo interessant ben, maar ja, ik ben mogelijk wel een makkelijk 'kruiwagentje'
Ja, actievoerders - of je nu meedoet aan 'vreemdzame, legale' demonstraties (zoals ik) of illegale acties; we staan wat in de belangstelling van de AIVD.quote:
Hm, oei.... ik gooi er zelf eigenlijk nooit iets op qua vervanger. Goede vraag...quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oh, Candaasje. Weet jij misschien een goede plantaardige vleesvervanger voor op een pizza? Anders ga ik mijn vriend nooit overtuigen. Zoiets als de Spaanse worst van de vegetarische slager, maar die is dus niet vegan.
Zou de smoky ham van Quorn daar lekker voor zijn?
Toen ik nog veel deed met mijn ig account.. Of nou ja eigenlijk die van onze Loebes. Had je heel veel accounts die gingen followen in de hoop dat jij ook ging followen. Maar daarna ontvolgden ze je dus net zo hard. Dus iedereen die dat bij mij deed pleurde ik er net zo hard af. ik vind hondjes enzo hartstikke leuk om te volgen. Maar ik had op een gegeven moment er bijna een dagtaak aan om ze allemaal te bekijken en te doen. Beetje flauw misschien maar daar heb ik dan weer weinig boodschap aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n app eigenlijk willen hebben?
Ah hetzelfde als met mijn dans en ook bierbrouw account. Maar ik begin er nu gewoon niet meer aan en volg niet automatisch terug als ze mij gaan volgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik nog veel deed met mijn ig account.. Of nou ja eigenlijk die van onze Loebes. Had je heel veel accounts die gingen followen in de hoop dat jij ook ging followen. Maar daarna ontvolgden ze je dus net zo hard. Dus iedereen die dat bij mij deed pleurde ik er net zo hard af. ik vind hondjes enzo hartstikke leuk om te volgen. Maar ik had op een gegeven moment er bijna een dagtaak aan om ze allemaal te bekijken en te doen. Beetje flauw misschien maar daar heb ik dan weer weinig boodschap aan.
Mijn persoonlijke en die van onze Loebes staan gekoppeld. Dus vandaar dat ik het ook van mijn eigen account kon zien. Maar dat boeit mij verder ook niet zo want volg daar alleen mensen op die ik ken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, met zo'n account snap ik het wel hoor. Bij persoonlijke accounts vind ik het vooral vreemd.
Ik ben daar ook al een hele tijd mee gestopt. Het werd echt een dagtaak en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah hetzelfde als met mijn dans en ook bierbrouw account. Maar ik begin er nu gewoon niet meer aan en volg niet automatisch terug als ze mij gaan volgen.
De schaar doet het, op lichtnet en batterij. Ik heb nu 2 vaatdoekjes 🤣quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Net fish and chips gegetenik wist niet dat ze dat ook van walvishaai maakten
mijn hemel wat een apparaat
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Net fish and chips gegetenik wist niet dat ze dat ook van walvishaai maakten
Heerlijk juist. Vooral kreeft en krab en langoustes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik lust best veel.. Maar vis en schaaldieren enzo brrr
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De schaar doet het, op lichtnet en batterij. Ik heb nu 2 vaatdoekjes 🤣
Panga wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef golfer het volgende:
En bijna alle vis, behalve tilapia en kweekzalm.
Ik denk het. Het smaakte erg lafjes. Maar misschien hoort dat zo. De friet was iig gefrituurd. Dat heb ik weleens anders gezienquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Had je een hele kabeljauw gekregen?
Laatste paar keer een schelvisfilet bij de visboer gehaald ipv heek. Donders fijn visje
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kun je friet anders maken dan? Gesmoord in vet? *ril*quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het. Het smaakte erg lafjes. Maar misschien hoort dat zo. De friet was iig gefrituurd. Dat heb ik weleens anders gezien
Sudderen in olijfolie. Zijn ze in Spanje goed in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe kun je friet anders maken dan? Gesmoord in vet? *ril*
Ohja, gatver. Patatas bravas. BAH.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Sudderen in olijfolie. Zijn ze in Spanje goed in.
Ow, das jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Meh, m'n reizende camera project ding is afgewezen... Volgende week krijg ik per brief uitleg waarom en zo. Jammer. Had al met wat andere clubjes gesproken om mee samen te werken/foto's exposeren en die waren ook enthousiast. En wat potentiële deelnemers ook, die leek het ook leuk.
Geen idee. Nooit gegeten, maar lijkt mij ook niks. Trouwens ook karper lijkt mij niks. Meerval ook niet.quote:
Visquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De goddelijke salade van Barrel van vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Gegrilde romaine, tonijn, kastanjechampignons en nog veel meer![]()
Ik heb ook allemaal leuke nieuwe kleren en de zee gezien en gezellig gehad enzo![]()
@:barreltje @:isabeau
Wat is je reizende camera project ding eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Meh, m'n reizende camera project ding is afgewezen... Volgende week krijg ik per brief uitleg waarom en zo. Jammer. Had al met wat andere clubjes gesproken om mee samen te werken/foto's exposeren en die waren ook enthousiast. En wat potentiële deelnemers ook, die leek het ook leuk.
Eigenlijk is panga een gekweekte meervalquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gegeten, maar lijkt mij ook niks. Trouwens ook karper lijkt mij niks. Meerval ook niet.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, gatver. Patatas bravas. BAH.
Lust ik beide. Maar smaakt heel anders.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is panga een gekweekte meerval
Voor deze rond in elk geval niet. We wilden ook aandacht besteden aan 75 jaar bevrijding, dus dat wordt voor de volgende ronde wel erg krap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, das jammer.
Kun je de project omschrijving nog aanpassen? en opnieuw indienen?
Je kent toch langzamerhand het klappen van de zweep.
Lukt het zonder subsidie? Evt met crowdfunding?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Een pangasius wordt in de kweek niet zo groot hoor, dan lijkt ie nog best op een meerval.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lust ik beide. Maar smaakt heel anders.
Panga ziet er ook heel anders uit.
Panga:
[ afbeelding ]
Meerval:
[ afbeelding ]
Zou wel lukken maar dan teren we in op ons vermogenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lukt het zonder subsidie? Evt met crowdfunding?
Herkenbaar ja! Dank!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een pangasius wordt in de kweek niet zo groot hoor, dan lijkt ie nog best op een meerval.
Heb al es zo'n ding half ontleed tijdens een practicum
[ afbeelding ]
Verschillende mensen op verschillende plaatsen maken rondom een bepaald thema foto's met een camera.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is je reizende camera project ding eigenlijk?
Mooi plan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Verschillende mensen op verschillende plaatsen maken rondom een bepaald thema foto's met een camera.
Het concept zelf heb ik niet bedacht, maar het idee om zoiets te doen ontstond afgelopen zomer. Ik was niet de enige met een analoge camera, en er waren ook wel een aantal mensen nieuwsgierig in hou zo'n ding werkt. Die zijn van een leeftijd dat na hun geboorte de filmverkoop alleen nog maar is gedaald zeg maar (Fuji had in 1999 z'n hoogtepunt, Kodak een jaar eerder of later).
Dus het idee was om die camera rond te sturen, doordat je maar een beperkt aantal foto's hebt ben je bewuster van wat je gaat doen etc.
Had al toestemming van het lokale 4 mei comite en het groepje dan 75 jaar bevrijding organiseert om een collage/expositie te hebben. Vrijheid voor iemand in Nederland is anders dan voor een homo in Hongarije of een drag-queen in Litouwen.
Ja werken enzo, maar dan komt het uit m'n eigen knipquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef Myraela het volgende:
Er zijn meer manieren in het leven om geld te krijgen naast subsidies he.
Klopt, maar met studenten uit zuid en oost Europa weet ik niet hoeveel animo er dan is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:34 schreef Myraela het volgende:
Als je er echt in gelooft kun je er toch gewoon in investeren samen met de andere deelnemers, kun je achteraf kijken of je de foto's kunt verkopen/exposeren voor geld. En anders heb je gewoon meegewerkt aan een tof project.
Je kunt ook dit proberen voor een rooksmaak aan je pizza:quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, oei.... ik gooi er zelf eigenlijk nooit iets op qua vervanger. Goede vraag...
Smoky ham klinkt een beetje als iets met Liquid Smoke....das vrij rokerig qua smaak. Maar kan denk ik wel lekker zijn?
Nou ja soort van gekookt in vet van hoogstens 135 graden of zo. Slappe toeiquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe kun je friet anders maken dan? Gesmoord in vet? *ril*
Op lagere temperatuur verbrand het vet niet hčquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja soort van gekookt in vet van hoogstens 135 graden of zo. Slappe toei
Deze manquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Vooral kreeft en krab en langoustes.![]()
En bijna alle vis, behalve tilapia en kweekzalm.
Krab at ik 1 keer van de bbq, op reis. Fantastisch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit krab of kreeft gehad. Garnaal nog niet groter dan die kleine roze
Verse king crabquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:23 schreef golfer het volgende:
Toppunt van lekkere kreeft is de echte Oosterschelde kreeft in het seizoen.
Kan je mij 's nachts voor wakker maken.
Jammer van die bessensaus ja, hou ik ook niet van. Vind dit voldoende voor een goede lunch, maar als avondeten te weinig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:00 schreef Myraela het volgende:
Ik at vandaag geen Uitgekookt, maar wel een kant en klaar maaltijd. Denk dat het qua kwaliteit vergelijkbaar is.Al moet ik zeggen, de kip was prima, de boontjes ook en de pepersaus vond ik zelfs erg lekker. Alleen de 'rosti's' waren natuurlijk absoluut niet krokant. En ik hou niet van zoetigheid bij mijn eten, en de zwarte bessensaus zat helaas zo'n beetje over.
Dit was een Iglo ping en klaar maaltijd.
[ afbeelding ]
Hee wat leuk zeg! Toch nog bij Barrel aan zee geweest. Gezellig zo met z'n 3quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de zee gezien, een heerlijke lunch gehad, veel gelachen en echt leuke nieuwe kleren. Barrel en LS bedankt voor de toffe middag
Binkyquote:
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Blues het volgende:
Lekker gegeten met de meiden!
Niet bijgelezen, doe ik morgen.
Foto van etentje![]()
[ afbeelding ]
Nostalgisch, leuk. Weltrusten en veel plezier.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop op n betere nacht dan afgelopen 3. Morgen 8u eruit. Dag Duinrell met neefje, nichtje en zusSinterklaas vieren alvast. En tikibad. Veel zin in.
Anders had je dit nu zingend gebracht?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:40 schreef Barreltje het volgende:
Wij aten bij de Italiaan met zn 6en..
Voorgerecht 2 grote schalen met warme en koude antipasto.![]()
Hoofdgerecht meerdere schalen met vis, zeevruchten en vlees.. begeleid met aardappeltjes en spaghetti aioli![]()
Na gerecht 2 schalen met pannacotta, tiramisu, citroentaart en Italiaans ijsincl limoncelllo, van citroen, peer, grapefruit sinaasappel of aardbei.
![]()
Mn pa kreeg na het afrekenen nog een fles zelfgestookte meuk mee naar huis..![]()
![]()
Oftewel een zeer geslaagde avond. Gelukkig was ik de bob
Ghehe.. dan zou je blij zijn dat er geen geluid op FOK zitquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Anders had je dit nu zingend gebracht?
Zou je je er in die toestand druk over maken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe.. dan zou je blij zijn dat er geen geluid op FOK zit
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-marokkaans-a3974597quote:Najat Kaanache, haar restaurant Nur (licht) in Fez wordt geprezen in de internationale pers. Ze heeft een kookprogramma op het Spaanstalige Canal Cocina, een Marokkaanse streetfoodketen in Mexico, een Mexicaans restaurant in de medina van Fez en ze is bezig met een eigen specerijenlijn. Eind dit jaar opent ze een restaurant in Amsterdam en deze week is haar kookboek Najat. 80 kleurrijke recepten en verhalen uit magisch Marokko als eerste in Nederland uitgekomen.
Thanksquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nostalgisch, leuk. Weltrusten en veel plezier.
Ah,ik zag een picknick mand vol lekkers voor me en een paar warme jassenquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij j gaan nu naar Harderwijk voor een nachtje. Morgen Flevonice, schaats voor KiKa bijeenkomst
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah,ik zag een picknick mand vol lekkers voor me en een paar warme jassen
quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:56 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Poezenmensen herkennen dit
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik werd net gebitchslapped door Piep. We waren nagels aan het knippen en ze tikt me vol tegen mijn gezicht. Zonder nagels gelukkig.
Oei.. Nog even winkelen dusquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:28 schreef Zilverberk het volgende:
Isa gefeliciteerd
Ik heb net een berg sinterklaascadeautjes ingepakt. Blijk ik 1 persoon in het gezelschap te zijn vergeten.
Zat jij bij ons aan tafelquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:40 schreef Barreltje het volgende:
Wij aten bij de Italiaan met zn 6en..
Voorgerecht 2 grote schalen met warme en koude antipasto.![]()
Hoofdgerecht meerdere schalen met vis, zeevruchten en vlees.. begeleid met aardappeltjes en spaghetti aioli![]()
Na gerecht 2 schalen met pannacotta, tiramisu, citroentaart en Italiaans ijsincl limoncelllo, van citroen, peer, grapefruit sinaasappel of aardbei.
![]()
Ja joh, is er nog één zkh in NL die kruisjes moet zetten op een labformulier?quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:01 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Bloed laten prikken.. hopelijk..![]()
K. Heeft opgeruimd en mn formulier weggegooid.. Ik hoop op een digitaal ziekenhuis...
quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag Sinterklaas.
Zo maar een beetje extra opruimen en stofzuigen enzo.
Twee weken een moeder in huis maakt rotzooi.. Dacht dat alleen kinderen dat deden.
Die gedichten van mij worden ook ieder jaar slechter ben benieuwd vanaf wanneer ik niet meer mag.
Hangt er wel van af of het lab uberhaupt van het ziekenhuis is. Veel labs hebben helemaal nul meer met het ziekenhuis van doen als onderneming, terwijl de patient nog steeds denkt "bij het ziekenhuis bloed te prikken".quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja joh, is er nog één zkh in NL die kruisjes moet zetten op een labformulier?
Kan je gewoon laten uitprinten
quote:
Tuurlijk, wat zou jij doen als er iemand een thermometer naar binnen steekt terwijl je ligt te chillen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, zijn koeien zo? Dat ze schoppen?
Kan. De meeste (melk)koeien niet hoor. Maar het kan wel per ras en per dier verschillen, dus je moet er wel altijd rekening mee houden dat ze het kúnnen doen, en dan ook erg snel zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, zijn koeien zo? Dat ze schoppen?
En was de temperatuur van de beider dames in orde?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kan. De meeste (melk)koeien niet hoor. Maar het kan wel per ras en per dier verschillen, dus je moet er wel altijd rekening mee houden dat ze het kúnnen doen, en dan ook erg snel zijn.
En bij gewoon aaien zullen ze je waarschijnlijk niet gelijk een trap verkopen, maar bij medische handelingen moet je wel uitkijken. En ik wist niet wat deze koeien gewend waren, en of ze door de proffen als die onderzoek doen vast worden gezet, of dat zij het ook wel gewoon 'los' doen.
Maar ik heb gewoon de instructies van onze 'koeienprof' overlopen in mijn hoofd, haar tips toegepast, en het werkte
Je doelt op Salt en Sanquin, VU, AMC en zuks? Maar die hebben wel een lijntje met ons lab en prikposten in de regio. Alleen is het er minder snel. En mot t ingescand.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt er wel van af of het lab uberhaupt van het ziekenhuis is. Veel labs hebben helemaal nul meer met het ziekenhuis van doen als onderneming, terwijl de patient nog steeds denkt "bij het ziekenhuis bloed te prikken".
Dan loopt eea ook niet zomaar via het dossier... (helaas...)
Ook nogquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En was de temperatuur van de beider dames in orde?
Reageren koeien van verschillende rassen ook anders eik?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kan. De meeste (melk)koeien niet hoor. Maar het kan wel per ras en per dier verschillen, dus je moet er wel altijd rekening mee houden dat ze het kúnnen doen, en dan ook erg snel zijn.
En bij gewoon aaien zullen ze je waarschijnlijk niet gelijk een trap verkopen, maar bij medische handelingen moet je wel uitkijken. En ik wist niet wat deze koeien gewend waren, en of ze door de proffen als die onderzoek doen vast worden gezet, of dat zij het ook wel gewoon 'los' doen.
Maar ik heb gewoon de instructies van onze 'koeienprof' overlopen in mijn hoofd, haar tips toegepast, en het werkte
quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Reageren koeien van verschillende rassen ook anders eik?
Ik ben geen koequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat zou jij doen als er iemand een thermometer naar binnen steekt terwijl je ligt te chillen?
Je vergat mijn ouders, Jross, wijlen mijn grootouders en de burenquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:01 schreef AnneX het volgende:
En Lein van harte met je lieve vriendinnetje en A met z’n tante![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Prof vertelde dat ze ooit eens de fout maakte om bij Limousin koeien in Frankrijk iets te 'assertief' te willen helpen met een bevalling. Voor ze het wist lag ze in het stro.
Maar ze was Belgische Blauwen (dikbilrunderen) gewend, die zijn wat gemoedelijker.
Friesian Holsteiners (onze zwart/witte melkrunderen) zijn vaak ook wel gemoedelijker dan veel koeien die voor vlees worden gehouden. Is deels genetisch, maar ook vaak doordat zij veel meer contact hebben met mensen. En niet enkel op 'vervelende' momenten.
En ons allemaalquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vergat mijn ouders, Jross, wijlen mijn grootouders en de buren
Ik krijg altijd jeuk van Mary Berry maar het klinkt eh goed! En je kado ookquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Dank jullie welAl veel gedaan vandaag en lekkere taart gehad
Mon chou taart bij mijn ouders en Jross heeft op verzoek banoffee gemaakt. Wel van een recept van Mary Berry en totaal anders dan ik hem zou maken, maar wel lekker. Als je je eigen gebit nog hebt. De eh karamel was zelf gemaakt en héél chewy. Alsof je beetje harde toffees eet.
Die taart van JT zit er echt fantastisch uitChocolademousse
Nee commerciele laboratoria; is in toenemende mate zo dat Klinisch Chemische Laboratoria van de ziekenhuizen zich losmaken en commercieel schaalvergroting zoeken, onder de noemer van verlagen van de kostprijs.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Je doelt op Salt en Sanquin, VU, AMC en zuks? Maar die hebben wel een lijntje met ons lab en prikposten in de regio. Alleen is het er minder snel. En mot t ingescand.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik heb de noise canceling headphones die ik heel graag wilde maar steeds niet wilde kopen want te duur gekregenZe zijn echt fantastisch
Oh? onhandig zo ontkoppeld. Gelukkig nog niet aan de orde bij ons.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee commerciele laboratoria; is in toenemende mate zo dat Klinisch Chemische Laboratoria van de ziekenhuizen zich losmaken en commercieel schaalvergroting zoeken, onder de noemer van verlagen van de kostprijs.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh? onhandig zo ontkoppeld. Gelukkig nog niet aan de orde bij ons.
[ Bericht 9% gewijzigd door fietsie op 30-11-2019 14:56:25 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:58 schreef fietsie het volgende:
Zo ook maar eens beginnen in "Het is Oorlog - maar niemand die het ziet"
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:49 schreef fietsie het volgende:
[..]Noem je mij nu een (voormalig) prikbitch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best lief!
Ja, dat bedacht ik later ookquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:07 schreef sigme het volgende:
M'n lamsvleesopbrengst was 105 kg gehakt, bout, kotelet en schouder. En dan nog 4kg lever & niertjes en een paar zakken afgeschraapte ribben, maar die heb ik niet gewogen.
Ik heb een rondje langs familie & buren gemaakt, en nu alles kwijt minus 23kg voor onszelf (en de botten, lever & niertjes).
Dan heb ik dit seizoen nog 6 bezoekjes aan de slager gepland staan: ham halen, ooilammeren brengen, lamsvlees halen, biggen brengen, varkensvlees halen, ham halen. AllemachtigIn totaal breng ik dan ook meer dan 3duizend euro naar 'm toe
. Nou ja, ik gun het ze wel, het is een aardige slager.
True, true. En als je dat dan knetterchagrijnig naar je hoofd krijgt geworpen (want goed, niet helemaal onredelijk, het was 7 uur 's ochtends...ik zou er ook niet vrolijk van wordenquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik later ook
Jullie allemaal gefeliciteerd met mij
ik denk alleen waarom? zou niet kopen dusquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.Maar dat jam-achtige spul was wel echt jammer.
Zijn het doorgaans ook wel hoorquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben geen koe. Dacht eigenlijk dat dat superrelaxte beesten waren
Inmiddels zal je wel uit bed zijn denk ik zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 07:37 schreef AnneX het volgende:
Was het een leuke lunch gister bij de Jufferen?
Het verhaal erachter van 7 ongetrouwde zusters vond ik wel ja, euh grappig.
En wat een (smakelijk) eten gaat er “doorheen” in jullie huishouden![]()
Maar ja, als je zwaar fysiek werk doet, is het wel nodig.
Ben benieuwd naar de recepten in het Marokkaanse kookboek.
Veel kruiden worden gebruikt, denk ik.
Dan draai ik mij nog eens om.
P.S. ben wel benieuwd naar een recept van haar.
Soms mogen ze een recept citeren in een dergelijke recensie.
Social media, chatboxen, digitale communicatie, veiligheidsdiensten, individuele (on)veiligheid, kwetsbaarheid van de samenleving.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
True, true. En als je dat dan knetterchagrijnig naar je hoofd krijgt geworpen (want goed, niet helemaal onredelijk, het was 7 uur 's ochtends...ik zou er ook niet vrolijk van worden) en dan antwoorden met "Ja, het spijt me meneer, de arts heeft dorst!"
Wow joh!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:07 schreef sigme het volgende:
M'n lamsvleesopbrengst was 105 kg gehakt, bout, kotelet en schouder. En dan nog 4kg lever & niertjes en een paar zakken afgeschraapte ribben, maar die heb ik niet gewogen.
Ik heb een rondje langs familie & buren gemaakt, en nu alles kwijt minus 23kg voor onszelf (en de botten, lever & niertjes).
Dan heb ik dit seizoen nog 6 bezoekjes aan de slager gepland staan: ham halen, ooilammeren brengen, lamsvlees halen, biggen brengen, varkensvlees halen, ham halen. AllemachtigIn totaal breng ik dan ook meer dan 3duizend euro naar 'm toe
. Nou ja, ik gun het ze wel, het is een aardige slager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hielden veel te veel van ze, nog altijd hartzeer van het verkopen (zeker ook omdat we ze verkochten aan iemand die ze zou laten lopen als huiskoetjes maar ze binnen een week geslacht heeft). We nemen nooit geen koeien weer.
We borstelden ze ook regelmatig, en gaven ze koek (veekoek dat is), zodat ze lief en tam waren. Maar als ik erachterlangs liep, dan wel altijd zoals je ook bij een paard doet: zo dicht mogelijk ertegenaan! Als ze dan schopt heeft de poot nog geen vaart.
[ Bericht 4% gewijzigd door sigme op 30-11-2019 16:39:29 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sony WH-1000XM3? Staat op de doos
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer vol met gods liefde terug van de huwelijksplechtigheid.
Het was emotioneel - vooral voor het bruidspaar- géen idee waarom het deels in het engels ging ( zijn naam klinkt engels). Zijn ouders waren er niet !?
Nu koffieeens nadenken over wat er allemaal werd gezegd.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef sigme het volgende:
Onze koeien waren superlief.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hielden veel te veel van ze, nog altijd hartzeer van het verkopen (zeker ook omdat we ze verkochten aan iemand die ze zou laten lopen als huiskoetjes maar ze binnen een week geslacht heeft). We nemen nooit geen koeien weer.
We borstelden ze ook regelmatig, en gaven ze koek (veekoek dat is), zodat ze lief en tam waren. Maar als ik erachterlangs liep, dan wel altijd zoals je ook bij een paard doet: zo dicht mogelijk ertegenaan! Als ze dan schopt heeft de poot nog geen vaart.![]()
Ik las dat verhaal ja, wat moet je je bekocht hebben gevoeld toen!
Hier helaas geen uitgebreide borstelbeurt, want de dames hebben mogelijk een ringworminfectie.
(Natuurlijk heb ik ze wel even gekriebeld)
En inderdaad én dichtbij, en met je heupen niet in de breedte, maar zijwaarts gaan staan leerde ik. Zo is er het minste oppervlak te raken![]()
Ik weet niet meer of ik deze al gepost had. Is niet mijn meest flatteuze foto (ik was druk mijn buikspieren aan het trainen hier) maar dit was in september. Heel de middag knuffelen met koeien
Mino kwam zelf bij me liggen. Ik geloof dat ik wel een uur of 3 zo gezeten heb.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hielden veel te veel van ze, nog altijd hartzeer van het verkopen (zeker ook omdat we ze verkochten aan iemand die ze zou laten lopen als huiskoetjes maar ze binnen een week geslacht heeft). We nemen nooit geen koeien weer.
We borstelden ze ook regelmatig, en gaven ze koek (veekoek dat is), zodat ze lief en tam waren. Maar als ik erachterlangs liep, dan wel altijd zoals je ook bij een paard doet: zo dicht mogelijk ertegenaan! Als ze dan schopt heeft de poot nog geen vaart.en
voor die koper. Leuk om jou eens te zien!
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hier helaas geen uitgebreide borstelbeurt, want de dames hebben mogelijk een ringworminfectie.
En inderdaad én dichtbij, en met je heupen niet in de breedte, maar zijwaarts gaan staan leerde ik. Zo is er het minste oppervlak te raken![]()
Ik weet niet meer of ik deze al gepost had. Is niet mijn meest flatteuze foto (ik was druk mijn buikspieren aan het trainen hier) maar dit was in september. Heel de middag knuffelen met koeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat een niet-flatteuze foto is, dan ben je dus nog veel beeldschoner dan op deze foto? Geen wonder dat die koe verliefd is, dat is vermoedelijk iedereen. Heel lief, echt waar
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Als dat een niet-flatteuze foto is, dan ben je dus nog veel beeldschoner dan op deze foto? Geen wonder dat die koe verliefd is, dat is vermoedelijk iedereen. Heel lief, echt waar
Haai!quote:
quote:
Januari en februari vrijnemen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef liedetector het volgende:
SNERT!!! en weekend... ik ben gelukkig
maar nu eerst een biertje
(dat je even naar je uren kijkt en anderhalf keer boven je contract zit en eigenlijk weet dat dat tot januari wel zo blijft, maar even niet aan denken)
qua uren die ik heb opgebouwd zou dat makkeloijke kunnen ja hahahaquote:
Dan moet je eens een keertje op zoek naar de mantis garnaal. Heb je een bord vol aan 1 beest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit krab of kreeft gehad. Garnaal nog niet groter dan die kleine roze
Heh, die twee kilo is wel binnen sowieso bezig met afvallen hč?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh help, ik zie met angst en beven de komende week tegemoet. Had ook nog over de risotto gedacht maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Mijn gerechten zijn allemaal anders.
Alleen het vooruitzicht van -2 kg. maakt dat ik er toch een ietsiepietsie naar uitkijk
Ben het wel van plan. Dinsdag moet ik direct na het eten weg, en waarschijnlijk woensdag en donderdag ook, dus dan duurt het even. Maar da's ook de reden dat ik het voor deze week besteld heb. Maandag wil ik mijn vriezers schoonmaken en ik ga pas zaterdag naar de markt om vlees etc te halen. Dus win win (hoop ik)quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, die twee kilo is wel binnen sowieso bezig met afvallen hč?Maar het ging wel heel rap zo!
Tussendoortjes eet ik toch al nooit, het zit 'm bij mij echt in de maaltijden. Als het avondeten ineens serieus maar de helft is van wat ik gewoonlijk eet dan heeft dat nogal impact..
Ga jij ook reviewen?
In ieder gerecht zit iets wat ik zelden of nooit eet daarom ook uitgekozen. Knolselderij, kipschnitzel, speklap, koolraap, karbonade staan hier nooit op tafel. At het vroeger thuis regelmatig, maar sinds ik voor mezelf kook eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:15 schreef minilot het volgende:
Wat heb je voor gerechten gekozen, Kaat?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Dicht tegen de koe of paard aan staan en constant contact houden. Dan weet het dier ook waar je bent. Een trapreactie is vaak omdat het dier schrikt. Gelukkig nooit een hoef in mijn richting gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
weggegooid geld dus...bevestigt elk vermoedenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:01 schreef minilot het volgende:
Ik wou dat ik vandaag net als @:DerLudolf een Italiaanse vriendin had gehad die voor het eten zou zorgen, maar in plaats daarvan had ik 'risotto' van Uitgekookt..
[ afbeelding ]
Ik had ook eigenlijk geen risotto moeten kiezen, natuurlijk.. Ik maak graag en vaak zelf risotto en mijnes is een bord vol fluweelzachte decadentie vol wijn, boter en kaas. De versie van Uitgekookt had daar weinig mee te maken: een harde, tamelijk droge korrel zonder noemenswaardige smaak buiten de op zich wel lekkere rode biet. Er moest een forse hand versgeraspte parmezaan uit eigen voorraad aan te pas komen om de rijst nog wat te redden. Het 'runderlapje' was een blok draadjesvlees zonder enige zweem van zout of peper (beetje droog van textuur maar op zich verder wel eetbaar) en de sperziebonen waren ongeveer een vijftigvoud gaarder dan ik ze zelf blief. Wederom smaakte deze maaltijd overigens niet zozeer als kant & klaar, alswel versgekookt (helaas dan wel door iemand die niet bijster goed kan koken).
De beproeving is voorbij, ik ben in een krappe week zowat twee kilo afgevallen (zelfs al zou ik twee keer hebben willen opscheppen - wat ik beslist niet had gewild, het kķn überhaupt niet) en ik vond het een interessant experiment. Ik geloof dat er absoluut een markt voor deze thuisbezorgde, oprecht vers smakende maar verder erg smaakloze maaltijden is. Ik ben die markt niet.
Goed. Even mijn gasfornuis afstoffen.![]()
Zoiets van de HF gehad vorig jaar. Zeer lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:29 schreef borisz het volgende:
Isa gefeliciteerd
Vandaag voor het eerst een verspakket van de AH. De AH Zoete aardappel - sperziebonenstamppot. Er zat een 35% stikker op.
[ afbeelding ]
Best lekkeren zeer handig.
Wat was er zo ontroerend aan? Ik heb de wikipedia erover net gelezen, maar het klinkt vooral moeilijkquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
Vanmiddag het boek Call Me By Your Name uitgelezen en mezelf daar binnenstebuiten bij gejankt.Het plan was eigenlijk om vanavond de op Netflix staande verfilming aan te slingeren, maar ik weet niet of ik nķg zo'n huilbui wil.
3 afwasborstels, da's voorlopig wel genoegquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een dagje woonwinkels gedaan met B. Het plan was Ikea, maar we vonden daar niet alles en zijn toen ook nog de winkels in de buurt ervan gaan proberen. Nu heb ik lampen hangen in de keuken en kamer (dwz de twee kamers in mijn studio waar nog verhuisfittingen hingen) en ik heb een lamp op de kast bij mijn bed.![]()
En ik heb nu een raamtrekker, een pureestamper, een kapstok die over de deur hangt en drie afwasborstels.
De Ikea is zijn afwasborstel-design aan het veranderen, dus waarschijnlijk hebben ze de afwasborstels die ik wilde hebben de volgende keer niet meer. Ik had nu al drie uit de laatste bak.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
3 afwasborstels, da's voorlopig wel genoeg![]()
Nu alles binnen wat je nodig hebt/nog wilde hebben?
Oww goeie tip want het zijn wel de beste..... van de week ff heen tuffen dusquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:58 schreef Tele6 het volgende:
De Ikea is zijn afwasborstel-design aan het veranderen, dus waarschijnlijk hebben ze de afwasborstels die ik wilde hebben de volgende keer niet meer.
Zit jij nu 's avonds ook genietend om je heen te kijken? Eindelijk helemaal je eigen plekquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De Ikea is zijn afwasborstel-design aan het veranderen, dus waarschijnlijk hebben ze de afwasborstels die ik wilde hebben de volgende keer niet meer. Ik had nu al drie uit de laatste bak.
Ik denk dat ik nu wel echt zo goed als klaar ben. Ik wil nog wat plantenpotten en waarschijnlijk een strijkplank(je), maar hoop die bij de kringloopwinkel te vinden. En ik ga tzt verfspullen kopen om vier stoelen die ik bij de Weggeefwinkel heb gevonden blauw te verven.
Jeej gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik later ook
Jullie allemaal gefeliciteerd met mij
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef Tele6 het volgende:
Ikea-vega-hotdogs zijn lekker trouwens. Vooral met erg veel mosterd, rode kool en augurken.
Ik zit nu vooral genietend naar m'n plafond te kijken, want de lamp maakt zo'n mooi patroontje op het plafondquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zit jij nu 's avonds ook genietend om je heen te kijken? Eindelijk helemaal je eigen plek
Nee, omdat mosterd met rode kool en augurken erg lekker is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Want dan proef je de nepworst niet?
Niks moeilijks aan, een klassiek liefdesverhaal, ontzettend fraai en ontroerend geschreven en klaarblijkelijk ook als zodanig verfilmd (enkele Oscarnominaties, eentje gewonnen voor beste schript).quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat was er zo ontroerend aan? Ik heb de wikipedia erover net gelezen, maar het klinkt vooral moeilijk
Die koeken zijn ideaal spul inderdaad, dan komen ze wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
We borstelden ze ook regelmatig, en gaven ze koek (veekoek dat is), zodat ze lief en tam waren. Maar als ik erachterlangs liep, dan wel altijd zoals je ook bij een paard doet: zo dicht mogelijk ertegenaan! Als ze dan schopt heeft de poot nog geen vaart.
Hier heb je er eentje, vandaag gemaakt, met twee van de lampen die ik heb gekochtquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:30 schreef minilot het volgende:
Je stek klinkt goed, Tele!Krijgen we er nog 'ns wat foto's van te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte lamp lijkt trouwens hier een groot ding dat licht geeft, maar het is een witgeverfd houten ding om een gewoon peertje heen. Hij komt van de Karwei![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier heb je er eentje, vandaag gemaakt, met twee van de lampen die ik heb gekochtDat ziet er reuze knus & gezellig uit! Wat heb je nu voor woonruimte? Een huis of een kamer of studio of appartement?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De witte lamp lijkt trouwens hier een groot ding dat licht geeft, maar het is een witgeverfd houten ding om een gewoon peertje heen. Hij komt van de Karweiik moet verrassend weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |