Daar ligt Malmö toch ook in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een late reactie over de cups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zilverberk op 29-11-2019 17:08:05 ]
Jullie hadden een minimeet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de zee gezien, een heerlijke lunch gehad, veel gelachen en echt leuke nieuwe kleren. Barrel en LS bedankt voor de toffe middag
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Myraela, dat ziet er uit als soep joh!
Het ziet er ook uit als vrij veel jam. Zoveel zou ik er niet bij serveren - en ik vind dat wél lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.Maar dat jam-achtige spul was wel echt jammer.
Mooooooi!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie waarom je dat moest hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Is dat verkocht als roestvrijstaal? Challenge accepted![]()
Dat zou mijn vriend ook zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk setje Myraela! Zoiets moet ik eigenlijk ook hebben!![]()
Hij moet opladen Flesquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou echt die doos open scheuren als een T-Rex, de handleiding in de kachel flikkeren en er NU METEEN mee aan de slag gaan
Roestvrij is een kwestie van goed poetsen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het verschil tussen roestvrij en roestvast, Ludolf?
Niks mee te maken. Half uurtje moet genoeg zijn om er in ieder geval een eerste indruk van te krijgenquote:
Naaaaaaaah je hebt zelf mislukte voorpootjes!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef Candaasje het volgende:
En dat scheurt best rot, met van die mislukte voorpootjes
Dat zijn nou zeg maar de enige lichaamsdelen die een beetje fatsoenlijk in elkaar steken bij mequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naaaaaaaah je hebt zelf mislukte voorpootjes!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Sporkquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Net als Berk hou ik ook van pakjes. Heb mezelf een elektrische schaar cadeau gedaan. Stof knippen is iets waar ik best tegenop zie omdat ik de volgende dag niet zoveel meer kan.
[ afbeelding ]
Vanavond maar eens opladen en morgen testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef Candaasje het volgende:
En dat scheurt best rot, met van die mislukte voorpootjes
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een Spork![]()
En kaatje: wat een rete goed idee als kadootje voor jezelf.![]()
Had je ervaring ermee op het naaiatelier?
En een mini kleding meet, aan zee. Goed idee.
Waren leuke kledingstukken van steps en zo.
De bloemen dingen / shirts vond ik leuk.
Weer eens vraagje: over fb:Je spoiler, ja die zou ik ook negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, geen ervaring mee, maar ik hoorde van een vriend dat een vriendin van ons ook zo’n ding heeft, om dezelfde reden en die is er erg blij mee. Ik wist niet dat ze bestonden, was zelf op zoek naar een kleine elektrische snoeischaar
We have far more in common than that which devides us..
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Is het echt een verzoek of een suggestie? Ik heb nu al een paar keer gehad dat Facebook doet alsof ik een nieuw vriendschapverzoek heb. Maar dan is het gewoon een suggestie en zou ik dus alsnog degene zijn die de uitnodiging verzend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar. Ik zou het sowieso negeren. Volgen is toch genoeg voor wat je wel iets kan boeien, als je er prive verder niets mee hebt.
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het weer eens tijd voor de stofkam
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb een soort app voor fb die me vertelt wie mij ontvriendt. Is niet altijd stilletjes. Niet accepteren is makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denk
[ afbeelding ]
En 2 maanden later krijgen we weer een vriendschapsverzoek ....quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denk
[ afbeelding ]
Ik. Mits goede vodka.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Wie zou er hier trouwens blij worden van pure wodka? Ik vraag dit omdat ik zelf dan meteen "sinaasappelsap erdoor" als pavlov reactie krijg....
Niet stilletjes? Hoe dan? met een hoop drama of wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een soort app voor fb die me vertelt wie mij ontvriendt. Is niet altijd stilletjes. Niet accepteren is makkelijker.
Nee schat, ik heb jou nooit ontvriendquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En 2 maanden later krijgen we weer een vriendschapsverzoek ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zelfde als een kogelvrij/kogelwerend vest. Beide als het goed is zonder kogels. Echter de ene gaat er doorheen terwijl de andere deze tegen houd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het verschil tussen roestvrij en roestvast, Ludolf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |