Daar ligt Malmö toch ook in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een late reactie over de cups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zilverberk op 29-11-2019 17:08:05 ]
Jullie hadden een minimeet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de zee gezien, een heerlijke lunch gehad, veel gelachen en echt leuke nieuwe kleren. Barrel en LS bedankt voor de toffe middag
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Myraela, dat ziet er uit als soep joh!
Het ziet er ook uit als vrij veel jam. Zoveel zou ik er niet bij serveren - en ik vind dat wél lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.Maar dat jam-achtige spul was wel echt jammer.
Mooooooi!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie waarom je dat moest hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Is dat verkocht als roestvrijstaal? Challenge accepted![]()
Dat zou mijn vriend ook zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk setje Myraela! Zoiets moet ik eigenlijk ook hebben!![]()
Hij moet opladen Flesquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou echt die doos open scheuren als een T-Rex, de handleiding in de kachel flikkeren en er NU METEEN mee aan de slag gaan
Roestvrij is een kwestie van goed poetsen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het verschil tussen roestvrij en roestvast, Ludolf?
Niks mee te maken. Half uurtje moet genoeg zijn om er in ieder geval een eerste indruk van te krijgenquote:
Naaaaaaaah je hebt zelf mislukte voorpootjes!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef Candaasje het volgende:
En dat scheurt best rot, met van die mislukte voorpootjes
Dat zijn nou zeg maar de enige lichaamsdelen die een beetje fatsoenlijk in elkaar steken bij mequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naaaaaaaah je hebt zelf mislukte voorpootjes!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Sporkquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Net als Berk hou ik ook van pakjes. Heb mezelf een elektrische schaar cadeau gedaan. Stof knippen is iets waar ik best tegenop zie omdat ik de volgende dag niet zoveel meer kan.
[ afbeelding ]
Vanavond maar eens opladen en morgen testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef Candaasje het volgende:
En dat scheurt best rot, met van die mislukte voorpootjes
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een Spork![]()
En kaatje: wat een rete goed idee als kadootje voor jezelf.![]()
Had je ervaring ermee op het naaiatelier?
En een mini kleding meet, aan zee. Goed idee.
Waren leuke kledingstukken van steps en zo.
De bloemen dingen / shirts vond ik leuk.
Weer eens vraagje: over fb:Je spoiler, ja die zou ik ook negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, geen ervaring mee, maar ik hoorde van een vriend dat een vriendin van ons ook zo’n ding heeft, om dezelfde reden en die is er erg blij mee. Ik wist niet dat ze bestonden, was zelf op zoek naar een kleine elektrische snoeischaar
We have far more in common than that which devides us..
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Is het echt een verzoek of een suggestie? Ik heb nu al een paar keer gehad dat Facebook doet alsof ik een nieuw vriendschapverzoek heb. Maar dan is het gewoon een suggestie en zou ik dus alsnog degene zijn die de uitnodiging verzend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar. Ik zou het sowieso negeren. Volgen is toch genoeg voor wat je wel iets kan boeien, als je er prive verder niets mee hebt.
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het weer eens tijd voor de stofkam
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb een soort app voor fb die me vertelt wie mij ontvriendt. Is niet altijd stilletjes. Niet accepteren is makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denk
[ afbeelding ]
En 2 maanden later krijgen we weer een vriendschapsverzoek ....quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Negeren. Of, als je denkt dat dat sociaal niet acceptabel is, accepteren en over een tijdje stilletjes weer ontvrienden. Ik zit ook weleens door mijn FB lijst te akkeren dat ik denk
[ afbeelding ]
Ik. Mits goede vodka.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Wie zou er hier trouwens blij worden van pure wodka? Ik vraag dit omdat ik zelf dan meteen "sinaasappelsap erdoor" als pavlov reactie krijg....
Niet stilletjes? Hoe dan? met een hoop drama of wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een soort app voor fb die me vertelt wie mij ontvriendt. Is niet altijd stilletjes. Niet accepteren is makkelijker.
Nee schat, ik heb jou nooit ontvriendquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En 2 maanden later krijgen we weer een vriendschapsverzoek ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zelfde als een kogelvrij/kogelwerend vest. Beide als het goed is zonder kogels. Echter de ene gaat er doorheen terwijl de andere deze tegen houd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het verschil tussen roestvrij en roestvast, Ludolf?
Waaaarom ontvriend jij mij!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet stilletjes? Hoe dan? met een hoop drama of wat?
Ah ja, vervelendquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waaaarom ontvriend jij mij!!![]()
Dan is niet accepteren minder vreemd. Ontvrienden lijkt net of je iets fout hebt gedaan.
Ik ontvriend ook wel als de hoeveelheid kettingbrieven of doorgestuurde nepnieuwsposts te groot wordt....quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waaaarom ontvriend jij mij!!![]()
Dan is niet accepteren minder vreemd. Ontvrienden lijkt net of je iets fout hebt gedaan.
Wat voor apps zijn dat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben toevallig laatst mijn Facebook lijst nog eens doorgegaan. Allemaal mensen die ik jaren niet gezien of gesproken had. Weg ermee.
Voor instagram heb ik wel zo'n app trouwens. Zag laatst iemand waar ik toch regelmatig mee ga skiën enzo dat die mij eraf had gepleurt. Dat vond ik wel raar. Maarja mist ze gewoon mijn awesome leven
[..]
Een Spork![]()
Weer eens vraagje: over fb:Negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Kaatje1 knipt je schaar? Lijkt mij een goede aankoop.
20 jaar! Zo hee, da's geen kattenpis.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:27 schreef borisz het volgende:
20 jaar brommen voor Bouterse. Lekker dat de Krijgsraad uitspraak doet terwijl Desiré Delano in China zit
En "gewoon" staal kan ook roestvrij zijn.quote:
Hoor net dat hij zichzelf gratie kan verlenenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:27 schreef borisz het volgende:
20 jaar brommen voor Bouterse. Lekker dat de Krijgsraad uitspraak doet terwijl Desiré Delano in China zit
Dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n app eigenlijk willen hebben?
Ja, op het stroomnet in ieder geval wel, de batterij is nu aan het laden, morgen dat even testenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Negeren.
@:Kaatje1 knipt je schaar? Lijkt mij een goede aankoop.
Op fb zit ook een groot deel van mijn Syrische vrienden/kennissen. En dat is weer handig voor mensen die ik niet ken, maar die wel hulp nodig hebben, die komen via via vanzelf wel bij mij uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen
Op FB heb ik veelste veel vrienden maar dat komt door het buikdansen en is ook wel beetje nodig om te netwerken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoor net dat hij zichzelf gratie kan verlenen
Er kan nog wel 12 procesjaar bij....quote:Volgens de advocaat van Bouterse, Irvin Kanhai, was het proces tegen Bouterse al vanaf het begin een politiek proces. "Ik heb nu nog twee rechtsmiddelen: verzet en beroep. Ik ga ze allebei gebruiken", zei hij zojuist op de Surinaamse radiozender SRS. Volgens Kanhai zijn er opzettelijk getuigenverklaringen genegeerd.
Nee, dat zeker niet. Ik vond veehouders over het algemeen al niet meer of minder 'monster' dan de slager, de bakker, de groenteboer of de consument. Of mijzelf, want ik heb ook genoeg flawsquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef Barreltje het volgende:
Wij hadden ook een Chinees pakje en aten alvast wat dim sum..
Straks met ouders en zus +zwager indiaas Italiaans gaan eten .. ben benieuwd.. want ik zit al aan mn glutentax voor vandaag![]()
@:candaasje.. lijkt me erg interessant om op deze manier eens "de andere kant" van het verhaal mee te krijgen.Ik neem aan dat het je zienswijze niet echt verandert?
En Lucky en Isa waren weer leuk![]()
Lekker veel kleding kwijt maar ook nog wel wat over ..
@:loona ik zal eens een ge-update lijstje posten van de week.
Lucky,had jij nou nog een foto gemaakt van de lunch?
En Isa,heb je de zon in de zee zien zakken ?
Oja op zo'n manier is FB dan ook weer erg fijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op fb zit ook een groot deel van mijn Syrische vrienden/kennissen. En dat is weer handig voor mensen die ik niet ken, maar die wel hulp nodig hebben, die komen via via vanzelf wel bij mij uit
Infiltreerders?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Vreemden voeg ik verder ook niet snel toe op FB.
Maar dat is ook een beetje met het oog op infiltreerders. Niet dat ik zo interessant ben, maar ja, ik ben mogelijk wel een makkelijk 'kruiwagentje'
Ja, actievoerders - of je nu meedoet aan 'vreemdzame, legale' demonstraties (zoals ik) of illegale acties; we staan wat in de belangstelling van de AIVD.quote:
Hm, oei.... ik gooi er zelf eigenlijk nooit iets op qua vervanger. Goede vraag...quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oh, Candaasje. Weet jij misschien een goede plantaardige vleesvervanger voor op een pizza? Anders ga ik mijn vriend nooit overtuigen. Zoiets als de Spaanse worst van de vegetarische slager, maar die is dus niet vegan.
Zou de smoky ham van Quorn daar lekker voor zijn?
Toen ik nog veel deed met mijn ig account.. Of nou ja eigenlijk die van onze Loebes. Had je heel veel accounts die gingen followen in de hoop dat jij ook ging followen. Maar daarna ontvolgden ze je dus net zo hard. Dus iedereen die dat bij mij deed pleurde ik er net zo hard af. ik vind hondjes enzo hartstikke leuk om te volgen. Maar ik had op een gegeven moment er bijna een dagtaak aan om ze allemaal te bekijken en te doen. Beetje flauw misschien maar daar heb ik dan weer weinig boodschap aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n app eigenlijk willen hebben?
Ah hetzelfde als met mijn dans en ook bierbrouw account. Maar ik begin er nu gewoon niet meer aan en volg niet automatisch terug als ze mij gaan volgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik nog veel deed met mijn ig account.. Of nou ja eigenlijk die van onze Loebes. Had je heel veel accounts die gingen followen in de hoop dat jij ook ging followen. Maar daarna ontvolgden ze je dus net zo hard. Dus iedereen die dat bij mij deed pleurde ik er net zo hard af. ik vind hondjes enzo hartstikke leuk om te volgen. Maar ik had op een gegeven moment er bijna een dagtaak aan om ze allemaal te bekijken en te doen. Beetje flauw misschien maar daar heb ik dan weer weinig boodschap aan.
Mijn persoonlijke en die van onze Loebes staan gekoppeld. Dus vandaar dat ik het ook van mijn eigen account kon zien. Maar dat boeit mij verder ook niet zo want volg daar alleen mensen op die ik ken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, met zo'n account snap ik het wel hoor. Bij persoonlijke accounts vind ik het vooral vreemd.
Ik ben daar ook al een hele tijd mee gestopt. Het werd echt een dagtaak en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah hetzelfde als met mijn dans en ook bierbrouw account. Maar ik begin er nu gewoon niet meer aan en volg niet automatisch terug als ze mij gaan volgen.
De schaar doet het, op lichtnet en batterij. Ik heb nu 2 vaatdoekjes 🤣quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Net fish and chips gegetenik wist niet dat ze dat ook van walvishaai maakten
mijn hemel wat een apparaat
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Net fish and chips gegetenik wist niet dat ze dat ook van walvishaai maakten
Heerlijk juist. Vooral kreeft en krab en langoustes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik lust best veel.. Maar vis en schaaldieren enzo brrr
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De schaar doet het, op lichtnet en batterij. Ik heb nu 2 vaatdoekjes 🤣
Panga wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef golfer het volgende:
En bijna alle vis, behalve tilapia en kweekzalm.
Ik denk het. Het smaakte erg lafjes. Maar misschien hoort dat zo. De friet was iig gefrituurd. Dat heb ik weleens anders gezienquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Had je een hele kabeljauw gekregen?
Laatste paar keer een schelvisfilet bij de visboer gehaald ipv heek. Donders fijn visje
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kun je friet anders maken dan? Gesmoord in vet? *ril*quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het. Het smaakte erg lafjes. Maar misschien hoort dat zo. De friet was iig gefrituurd. Dat heb ik weleens anders gezien
Sudderen in olijfolie. Zijn ze in Spanje goed in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe kun je friet anders maken dan? Gesmoord in vet? *ril*
Ohja, gatver. Patatas bravas. BAH.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Sudderen in olijfolie. Zijn ze in Spanje goed in.
Ow, das jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Meh, m'n reizende camera project ding is afgewezen... Volgende week krijg ik per brief uitleg waarom en zo. Jammer. Had al met wat andere clubjes gesproken om mee samen te werken/foto's exposeren en die waren ook enthousiast. En wat potentiële deelnemers ook, die leek het ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |