Nee. Dit haalt mijn focus van een Switch kopen.quote:
299 bij MM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Switch is meer mijn niveau maar die is niet in de sale.
De hele Kingdom Hearts reeks, nu met remakes voor de PS4, lijkt mij ook echt iets voor jou.quote:
Pokémon Sword/Shieldquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Dit haalt mijn focus van een Switch kopen.
Heb jij verdiend voor Sinterklaas/Kerst vind ik.quote:
Welke film is het?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van die film, maar was wel goede shit.
Gewoon allebei kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
KOOP DIE PS4
Of wacht een jaar tot de PS5 uit is
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij verdiend voor Sinterklaas/Kerst vind ik.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
They Live. Kom op, jij bent oud, dat moet je weten!
Ook dat, ook dat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon allebei kopenHet is niet dat je nog rente krijgt op je spaargeld nu.
Niet oud genoeg om dat te wetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
They Live. Kom op, jij bent oud, dat moet je weten!
Precies. Het geld vergeet je, de lol/herinneringen die blijven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Ik heb zo lang getwijfeld voor een PS VR. Duur, duur, ga ik dat wel genoeg doen?
En nu ik m eenmaal heb (vorig jaar Black friday) en zie hoeveel lol ik met vrienden heb met een potje Beat Saber.
Alleen daarom was t al de moeite waard!
Dat lijkt mij een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie kennen deze scene niet?
correct ende tevens juistquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie kennen deze scene niet?
Die quote ken ik alleen via Duke Nukem natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
Iedereen kent de quote "I have come here to .... and kick ass, and I'm all out of ..... " maar dan niet weten uit welke film het komt.
Originele quote is trouwens met bubblegum: "I have come here to chew bubblegum and kick ass, and I'm all out of bubblegum."
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die quote ken ik alleen via Duke Nukem natuurlijk
volgens mij ken ik hem in eerste instantie ook daar vanquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey youquote:
Oh ja, die ging ik toevallig kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen van beide. Vrienden van mij die spelen het. Ik ben team PS4.quote:
Oh dat vind ik zo'n leuk spel!quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Ik heb zo lang getwijfeld voor een PS VR. Duur, duur, ga ik dat wel genoeg doen?
En nu ik m eenmaal heb (vorig jaar Black friday) en zie hoeveel lol ik met vrienden heb met een potje Beat Saber.
Alleen daarom was t al de moeite waard!
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen van beide. Vrienden van mij die spelen het. Ik ben team PS4.
Niks moet, ik heb alleen geen Switch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
Jammer dat men perse bij een team moet horen. Ik vind Switch en PS4 allebei tof. En heb ze allebeiNouja, de PS4 is van de vriend dan, maar toch
![]()
Oh, zo voelt dat soms, omdat iedereen dus roept 'team dit team dat'quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks moet, ik heb alleen geen Switch.Daarnaast ook geen principiële afkeuren van andere consoles hoor.
Echt welquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks moet, ik heb alleen geen Switch.Daarnaast ook geen principiële afkeuren van andere consoles hoor.
Is een soort van traditie hier denk ik. Doen of je bij een team zit terwijl het je in feite geen zak interesseert.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo voelt dat soms, omdat iedereen dus roept 'team dit team dat'![]()
Net als team patat en team friet. Ik gebruik beide in verschillende settings
Koop jij dan die Switch zodat ze niet de enige is die buigt voor peer pressure?quote:
Team kan ons geen zak interesseren FTWquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een soort van traditie hier denk ik. Doen of je bij een team zit terwijl het je in feite geen zak interesseert.
Dat hoop ik in elk geval dat dat het is...
Dat team wil ik wel bijquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Team kan ons geen zak interesseren FTW
PS4 is van Sonyquote:
Ga vanavond met KM naar de stad, dus dikke kans dat ik hem meepak bij de MM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop jij dan die Switch zodat ze niet de enige is die buigt voor peer pressure?
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga vanavond met KM naar de stad, dus dikke kans dat ik hem meepak bij de MM.
En dat. Zin in tetten nu. Genoeg in de buurt, maar niks om vrijblijvend te betasten.quote:
Hoe is het met jouw dames?quote:
Is dat erg?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen Team ass, maar dan krijgen mensen hier waarschijnlijk andere associaties
Rimmers zijn ook welkom hier hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen Team ass, maar dan krijgen mensen hier waarschijnlijk andere associaties
Doe ze de groetenquote:
Ik oooooookquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimmers zijn ook welkom hier hoor.
Klinkt als The Big Lebowsky of zoquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
Iedereen kent de quote "I have come here to .... and kick ass, and I'm all out of ..... " maar dan niet weten uit welke film het komt.
Originele quote is trouwens met bubblegum: "I have come here to chew bubblegum and kick ass, and I'm all out of bubblegum."
quote:
Ja, bij mij ook!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimmers zijn ook welkom hier hoor.
Koop m voor de PS4. Net als CL.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:40 schreef Elvi het volgende:
Alles loopt vast bij het opstarten. Ja zo herinner ik het me
Ja dag. Ik speel Sims alleen op de pc. Ik vind het geen doen op een console. Ik heb dat ooit met de PS2 gedaan en het was echt kutquote:
Als je dit zegt, gaat CL die PS4 niet halen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dag. Ik speel Sims alleen op de pc. Ik vind het geen doen op een console. Ik heb dat ooit met de PS2 gedaan en het was echt kut
Ik weet alleen nog iets van klapedosius of klap.... weet ik t. Unlimited simolians!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:40 schreef Elvi het volgende:
Alles loopt vast bij het opstarten. Ja zo herinner ik het me
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Roetveeg vrijdag.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Een donkere jongen met wie ik ooit gebumst heb spreekt me aan dat ie weer een dag naar Eindhoven komt. Ik wilde typen dat ik t een typisch en leuk bericht vodn op Black FridayMaar dan kan tegenwoordig zeker niet meer?
Alleen als je de betreffende persoon goed kent en degene een gevoel voor humor heeft lijkt mequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Een donkere jongen met wie ik ooit gebumst heb spreekt me aan dat ie weer een dag naar Eindhoven komt. Ik wilde typen dat ik t een typisch en leuk bericht vodn op Black FridayMaar dan kan tegenwoordig zeker niet meer?
Nope, om diezelfde reden heb ik geen Ang3l grap gemaakt toen STING over team ass begon.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
gewoon vragen of hij van black friday blacked friday wil makenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan dat hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, om diezelfde reden heb ik geen Ang3l grap gemaakt toen STING over team ass begon.
It's my best asset.quote:
Mijn twijfel zit ook niet bij jou maar bij de fijngevoelige medelezers.quote:
Wel pluspunten dat die donkere jongen blijkbaar goed geassimileerd is dat 'ie 't met blank boys doet.quote:
Da's toch gewoon een fetisj?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel pluspunten dat die donkere jongen blijkbaar goed geassimileerd is dat 'ie 't met blank boys doet.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel pluspunten dat die donkere jongen blijkbaar goed geassimileerd is dat 'ie 't met blank boys doet.
Ik weet het, allemaal plebejers.quote:
Hey die bril heb ik ook.quote:
CL als het goed is gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
PS4 al gekocht?
Die van mij gaat zo aan
Heb mijn bank op Marktplaats gezet. In advertentie netjes gezegd dat de bank deels wat ingezakt is. Reageert er een. Aangegeven dat ik al een bod had van ¤ 30, maar als ze dat wil matchen dat ze hem op kan halen. Gaat ze vervolgens zeuren dat ze wel erg weinig geld heeft en of er nog iets af kan. Prima, ik ben de kwaadste niet. Als je hem snel ophaalt mag ie voor ¤ 20 weg. Stuurt ze haar tante langs om te kijken, krijg ik vervolgens een berichtje dat ze had vernomen dat de bank heel erg beschadigd is (wat niet het geval isquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb mijn bank op Marktplaats gezet. In advertentie netjes gezegd dat de bank deels wat ingezakt is. Reageert er een. Aangegeven dat ik al een bod had van ¤ 30, maar als ze dat wil matchen dat ze hem op kan halen. Gaat ze vervolgens zeuren dat ze wel erg weinig geld heeft en of er nog iets af kan. Prima, ik ben de kwaadste niet. Als je hem snel ophaalt mag ie voor ¤ 20 weg. Stuurt ze haar tante langs om te kijken, krijg ik vervolgens een berichtje dat ze had vernomen dat de bank heel erg beschadigd is (wat niet het geval is) en dat het niet doorgaat. Wat verwacht je dan voor ¤ 20 domme kut?
Jezus voor ¤30,- gooi ik hem liever gelijk bij de stort.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb mijn bank op Marktplaats gezet. In advertentie netjes gezegd dat de bank deels wat ingezakt is. Reageert er een. Aangegeven dat ik al een bod had van ¤ 30, maar als ze dat wil matchen dat ze hem op kan halen. Gaat ze vervolgens zeuren dat ze wel erg weinig geld heeft en of er nog iets af kan. Prima, ik ben de kwaadste niet. Als je hem snel ophaalt mag ie voor ¤ 20 weg. Stuurt ze haar tante langs om te kijken, krijg ik vervolgens een berichtje dat ze had vernomen dat de bank heel erg beschadigd is (wat niet het geval is) en dat het niet doorgaat. Wat verwacht je dan voor ¤ 20 domme kut?
Dat. Mijn eigenwaarde is echt geen 30 euro waard.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus voor ¤30,- gooi ik hem liever gelijk bij de stort.
Switch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochters willen de Nintendo switch, is dat nog wat? (Ze hebben al een Wii en ps4 gvd)
Als ik niet hoefde te betalen voor de stort en een aanhanger had, had ik hem vandaag nog weggebracht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slaap is overrated.quote:
Voor dat geld zit ze maar lekker op de grond.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij ook altijd als ik weer bier wil gaan halen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij mij is het glas altijd half vol.
Wat een gier.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij ook altijd als ik weer bier wil gaan halen.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die net idd gekocht, maar dan voor de PC. Wel een flink prijsverschil. (voornamelijk ivm kortingquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is er voor de PS4.
https://www.bol.com/nl/p/(...)w.1_4.5.ProductImage
Geloof er geen moer van.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Mtb gekocht![]()
https://www.orbea.com/nl-(...)iz/cat/oiz-29-m-team
Blijft er ook nog wat over voor de kinderen of komt Sinterklaas niet meer langs?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Mtb gekocht![]()
https://www.orbea.com/nl-(...)iz/cat/oiz-29-m-team
De enigen die bij hem aan de deur komen zijn deurwaarders.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft er ook nog wat over voor de kinderen of komt Sinterklaas niet meer langs?
We hebben straks pakjes avond. Komt ook een oude man met zijn zwarte slaven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft er ook nog wat over voor de kinderen of komt Sinterklaas niet meer langs?
Klopt mijn vriendin is deurwaarder.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De enigen die bij hem aan de deur komen zijn deurwaarders.
Sinterklaas andersom.
Het is toch je vrouw?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt mijn vriendin is deurwaarder.![]()
Doe niet zo getriggerd befbek, ben je nog tronken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een Albert Heijn-loontje is niets, nee.
Maryquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Koud, maar wel een aardig zonnetje
Hoe is het daar?
Barbquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mary
Heerlijk weer met zon en revolutie in de lucht
Hopelijk wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Barb
En hoe ruikt revolutie? In mijn hoofd zie ik beelden van BBC's Les Miserables langs komen, maar hopelijk zijn jullie voor die tijd weg als shit echt the fan gaat hitten..
Wachtgeldquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja
We hebben nu een zakenman in de bak die zegt letterlijk bewijs te hebben dat politici medeplichtig waren aan de moord op Daphne Caruana Galizia, maar dat bewijs mag niet gebruikt worden in de rechtszaal. Een chief of staff terug getreden, gearresteerd en weer vrijgelaten. 1 minister van toerisme terug getreden. Minister van economische zaken die niet terug wil treden maar niet meer de functie uitvoert (que?). En diezelfde laatste twee zijn samen met de minister van financien onderdeel van een crimineel onderzoek. Ondertussen dagelijkse protesten en journalisten die toegang tot een persco onthouden worden.
Short story: it's chaos
Man man manquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja
We hebben nu een zakenman in de bak die zegt letterlijk bewijs te hebben dat politici medeplichtig waren aan de moord op Daphne Caruana Galizia, maar dat bewijs mag niet gebruikt worden in de rechtszaal. Een chief of staff terug getreden, gearresteerd en weer vrijgelaten. 1 minister van toerisme terug getreden. Minister van economische zaken die niet terug wil treden maar niet meer de functie uitvoert (que?). En diezelfde laatste twee zijn samen met de minister van financien onderdeel van een crimineel onderzoek. Ondertussen dagelijkse protesten en journalisten die toegang tot een persco onthouden worden.
Goh corruptie op Malta. Dat verwacht je niet van zo'n staatje waar ook alle malafide gokbedrijven gevestigd zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja
He scrupquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Man man man
Daar word je toch moe van.
Ha Mary
Hey long time no see! Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Goh corruptie op Malta. Dat verwacht je niet van zo'n staatje waar ook alle malafide gokbedrijven gevestigd zijn natuurlijk.
De corruptie is nu echt enorm gewoon, men weet dat als je geld schuift je overal mee weg komt. Ik kan het letterlijk zien op straat. Sicilie in de jaren 70 en 80 toen de mafia oppermachtig was is er niks bij.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wachtgeld![]()
Bah, klinkt niet prettig. Al werkte het voor België destijds voordelig toen hun regering plat lag dacht ik. Maar goed, dat is iets anders met al die onderzoeken. En echt vies als journalisten dan ook geen toegang krijgen. Voor welke pers doen ze die co's dan? De Malteser Libelle?
Daarom tijd om te gaanquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Goh corruptie op Malta. Dat verwacht je niet van zo'n staatje waar ook alle malafide gokbedrijven gevestigd zijn natuurlijk.
Hoe weet ji....quote:
Wil je het korte of lange antwoord?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey long time no see! Hoe gaat het met jou?
Misschien is Desi Bouterse binnenkort werkloos, kan hij de boel daar vast wel op orde brengen.quote:
Deze was van een fietsenmaker zelf, die krijgt elk jaar de nieuwste om te testen en verkoopt hem dan weer. Op deze had ie 4 maanden gefietst en nu verkocht waarbij ik de 1e eigenaar op papier ben, dus met volle garantie maar voor 60% vd nieuwprijs.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat moet je neerleggen voor zo'n MTB?
Ik heb alle Black Friday deals fijn langs me af laten gaan.
Grappig, terwijl we hier de mond vol hebben van corruptie buiten Europa, persvrijheid, beschaving ditdat. Grappig als het niet om te janken zou zijn..quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De corruptie is nu echt enorm gewoon, men weet dat als je geld schuift je overal mee weg komt. Ik kan het letterlijk zien op straat. Sicilie in de jaren 70 en 80 toen de mafia oppermachtig was is er niks bij.
En die perscos zijn propaganda bullshit. Afgelopen donderdagnacht hebben ze zelfs een groep journalisten letterlijk opgesloten in Castille zodat ze geen kritische vragen konden stellen.
Oh ik bedoelde die van vorige zondagquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe weet ji....
Leuk
Heerlijk hoe snel mijn brein en lichaam reageren op het elektronische geweld.
Voelde mijn hart wel, toen was het wel tijd om te stoppen.
Heerlijk man, ik zou zo in de Italiaanse maffia passen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De corruptie is nu echt enorm gewoon, men weet dat als je geld schuift je overal mee weg komt. Ik kan het letterlijk zien op straat. Sicilie in de jaren 70 en 80 toen de mafia oppermachtig was is er niks bij.
En die perscos zijn propaganda bullshit. Afgelopen donderdagnacht hebben ze zelfs een groep journalisten letterlijk opgesloten in Castille zodat ze geen kritische vragen konden stellen.
Ja techno/hardcore.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde die van vorige zondag, maar jij bedoelt een technofeestje nu ofzo? Mooi dat je een grens voelde en stopte
Wat jij kwijt wil. Ik kan wel tegen lange tekstenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je het korte of lange antwoord?
Hij zit toch al in China na wat dealtjes?quote:[..]
Misschien is Desi Bouterse binnenkort werkloos, kan hij de boel daar vast wel op orde brengen.
Als je daarmee wilt zeggen dat je met een stuk beton aan je voeten in zee belandt, dan ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik zou zo in de Italiaanse maffia passen.
Mooi, gezelligheid is fijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja techno/hardcore.
Feestje was gezellig.
Pfoe nou houdt je vast hoor:quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat jij kwijt wil. Ik kan wel tegen lange teksten
[..]
Hij heeft aangegeven te zullen terugkeren en zo'n betrouwbare man moet je op zijn woord geloven.quote:Hij zit toch al in China na wat dealtjes?
Ah dat is jammer om te horen. Hoop dat je goede hulp hebtquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Pfoe nou houdt je vast hoor:
zwaar kut.
Ja en ik ben de heilige maagd Mariaquote:[..]
Hij heeft aangegeven te zullen terugkeren en zo'n betrouwbare man moet je op zijn woord geloven.
Nee meer de gezelligheid, goede eten, veel lachen, het wederzijdse respect, mooie vrouwen met onverzorgde haren, snelle auto’s, makkelijk verdienen, dat werk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je daarmee wilt zeggen dat je met een stuk beton aan je voeten in zee belandt, dan ja.
Ja was fijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, gezelligheid is fijnEn je feestje van het weekend daarvoor, was dat ook geslaagd?
Mijn probleem niet meer vanaf januariequote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je het korte of lange antwoord?
[..]
Misschien is Desi Bouterse binnenkort werkloos, kan hij de boel daar vast wel op orde brengen.
Ja, de films zijn leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee meer de gezelligheid, goede eten, veel lachen, het wederzijdse respect, mooie vrouwen met onverzorgde haren, snelle auto’s, makkelijk verdienen, dat werk.
Nee maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah dat is jammer om te horen. Hoop dat je goede hulp hebt
[..]
Ja en ik ben de heilige maagd MariaMet zijn contacten kan hij best even een assett voor China zijn. Kolonisatiehulppiet
Ik hoop dat je dat zegt omdat je vertrouwen hebtquote:
Hm ja, hij heeft toch ook wel aardig wat steun nog onder de bevolking..quote:Het schijnt dat hij toch echt terug gaat. Hij verwacht zelfs dat hij massaal welkom geheten zal worden.
https://www.telegraaf.nl/(...)komen-bij-terugkomst
Ja. Niet als in voedsel oppotten, though. Maar bedrijven vertrekken, de kredietwaardigheid van Malteser banken wordt bekritiseerd... Afgelopen maand was notabene in het nieuws dat de premier een luxe hotel inaugureerde terwijl dat hotel geeneens een vergunning had om gebouwd te wordenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Grappig, terwijl we hier de mond vol hebben van corruptie buiten Europa, persvrijheid, beschaving ditdat. Grappig als het niet om te janken zou zijn..![]()
Merk je hier nog iets in het dagelijks leven van? Gaan mensen al cash en voedsel oppotten?
Lol nee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat zegt omdat je vertrouwen hebt
Dude...quote:
Wat vind je dan van mensen die zeggen dat NL al helemaal naar de kloten is?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Niet als in voedsel oppotten, though. Maar bedrijven vertrekken, de kredietwaardigheid van Malteser banken wordt bekritiseerd... Afgelopen maand was notabene in het nieuws dat de premier een luxe hotel inaugureerde terwijl dat hotel geeneens een vergunning had om gebouwd te worden
Maar die premier micromanaget toch ook geen vergunning? Hoe kon die dat dan wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Niet als in voedsel oppotten, though. Maar bedrijven vertrekken, de kredietwaardigheid van Malteser banken wordt bekritiseerd... Afgelopen maand was notabene in het nieuws dat de premier een luxe hotel inaugureerde terwijl dat hotel geeneens een vergunning had om gebouwd te worden
Die mensen stemmen toch al decennia op die moordenaar, dus het is geen gekke gedachte.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit.
Het schijnt dat hij toch echt terug gaat. Hij verwacht zelfs dat hij massaal welkom geheten zal worden.
https://www.telegraaf.nl/(...)komen-bij-terugkomst
Ach als je er al zo lang mee rondloopt kun je er maar beter om lachen.quote:
Dat is waar ja, maar weg lachen maakt het niet beter.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach als je er al zo lang mee rondloopt kun je er maar beter om lachen.
Die hebben het niet helemaal begrepen. Geen enkel land is perfect maar in Nederland is het over het algemeen goed geregeld. En corruptie is niet echt noemenswaardig in Nederland.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat vind je dan van mensen die zeggen dat NL al helemaal naar de kloten is?
(En de schuld van Rutte natuurlijk).
Ik vind het gewoon erg tragisch als zo'n mooi land zichzelf vernietigd...quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar die premier micromanaget toch ook geen vergunning? Hoe kon die dat dan weten![]()
Klinkt niet als een gezonde chain of events met vertrekkende bedrijven en bankgesodemieter. Maar niet gevreesd, want de Kruidvat stuurt ontwikkelingshulp! Ism FlyWise 8 dagen Malta voor 149 eurie, maar hotels zijn nog niet geboekt..
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar weg lachen maakt het niet beter.
Snap ik, je raakt als het goed is toch een beetje verknocht met de bevolking en het land waar je zo een periode woont lijkt me. Het is ook zulk respectloos gedragquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg tragisch als zo'n mooi land zichzelf vernietigd...
Cute ja, maar ik ben nu al over al die meme'squote:Op zaterdag 30 november 2019 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt.
Daar hebben we baby yoda voor. Die maakt alles beter.
Je moet ook niet naar de memes kijken, gewoon de serie. Hij wordt met de week leuker. Zowel de serie als baby yoda.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Cute ja, maar ik ben nu al over al die meme'sGelukkig zijn er meer leuke dingen
Heb de serie inderdaad nog niet bekeken. Goed om te horen dat die bevalt! Ik kan er echt van genieten als iets met liefde gemaakt is. Heel ander onderwerp, maar de special van Anthony Bourdain kwam weer langs op 24Kitchen. Ontroerend gemaakt. Alleen draait hij zich wel in zijn graf om met die sponsoring door nota bene een vegaburgerquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de memes kijken, gewoon de serie. Hij wordt met de week leuker. Zowel de serie als baby yoda.
Wel knap, maak je een serie van de fan favoriet om vervolgens met een personage te komen dat nog leuker is.
Waar je vaak bij series direct merkt dat budget aanzienlijk lager ligt dan bij een film, is dat hier totaal niet het geval. Als je uiteindelijk alle afleveringen achter elkaar zet zou het zo een film kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb de serie inderdaad nog niet bekeken. Goed om te horen dat die bevalt! Ik kan er echt van genieten als iets met liefde gemaakt is. Heel ander onderwerp, maar de special van Anthony Bourdain kwam weer langs op 24Kitchen. Ontroerend gemaakt. Alleen draait hij zich wel in zijn graf om met die sponsoring door nota bene een vegaburger
Ach, goed is goed. Voor mij hoeft niet alles op filmkwaliteit, als het me maar wat doet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar je vaak bij series direct merkt dat budget aanzienlijk lager ligt dan bij een film, is dat hier totaal niet het geval. Als je uiteindelijk alle afleveringen achter elkaar zet zou het zo een film kunnen zijn.
En ik moest even onder mijn steen vandaan komen om te googlen wie dat is.
Zoals pornofilms.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, goed is goed. Voor mij hoeft niet alles op filmkwaliteit, als het me maar wat doet.
Foei! Mooi geschoten ook, meer budget maakte hier ook wel verschil ja
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoef ik niet in HD te zien nee
Tssk tssk...quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoef ik niet in HD te zien nee
Ik ben geen expert dus kan niet zeggen dat dat feitelijk zo is, maar ik kijk er inmiddels wel elke week naar uit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar Mandalorian is goed dus begrijp ik?
Jezus, aeque. Ben je de politiek in gegaan dat dit je reactie is?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben geen expert dus kan niet zeggen dat dat feitelijk zo is, maar ik kijk er inmiddels wel elke week naar uit.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, aeque. Ben je de politiek in gegaan dat dit je reactie is?
Fuck de algemene mening. Wat jij leuk vind, vind jij leuk. Own it like a boss.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]Nee, maar ik weet dat mijn smaak en het feit dat ik snel entertained ben niet vaak overeenkomt met de algemene mening.
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck de algemene mening. Wat jij leuk vind, vind jij leuk. Own it like a boss.
Jij hebt duidelijk meer zon nodig, maat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Thuis.
Met de gordijnen dicht.
Ja maar dan ga ik zo plakken van de zonnebrandcrème.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk meer zon nodig, maat.
Lotusss tipte een speciale van de Kruidvat voor het gezicht die matteert en ik prima aan vond voelen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik zo plakken van de zonnebrandcrème.
Voel je niks van als je genoeg cocktails drinktquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik zo plakken van de zonnebrandcrème.
Een aanbeveling van lotus over wit spul voor op je gezicht. Ja die sla ik even over.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lotusss tipte een speciale van de Kruidvat voor het gezicht die matteert en ik prima aan vond voelen.
Wat is er mis met tips van een ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Een aanbeveling van lotus over wit spul voor op je gezicht. Ja die sla ik even over.
Flauw, juist dan kun je kwaliteit spotten toch!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Een aanbeveling van lotus over wit spul voor op je gezicht. Ja die sla ik even over.
Kan ik denk ik beter bij Ang3l terecht voor deskundig advies voor op een mannelijke huid.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er mis met tips van een ervaringsdeskundige?
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey TaMieke leeft ook nogHoe is het met jou?
Ah vervelend, inmiddels weer opgeknapt? Hoe is het met je date? En met je werk?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Wel goed hoor. Beetje ziekjes geweest afgelopen week, maar verder prima.
En met jou?
Nostalgie besteld.quote:
Ik dacht van wel, maar vanmiddag ineens weer heel beroerd. Dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah vervelend, inmiddels weer opgeknapt? Hoe is het met je date? En met je werk?
Hier ook wel ok, beetje druk. Geen heel spannende dingen of veranderingen ofzo.
Dat is niet leuk, beter schapquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar vanmiddag ineens weer heel beroerd. Dus ik weet het niet![]()
Het laatste wat ik me herinner is iemand waarmee je naar de kermis zou gaan oid? Jammer dat je nog geen leukerd tegen gekomen bent.quote:Welke date?ik heb het maar opgegeven.
Dacht dat je zelf weg wilde, maar dat is ook leuker als je dat in je eigen tempo kan doen met een nieuwe job in the pocket. Laat staan zo net voor de feestdagen dat te horen krijgen.quote:Werk gaat wel beter maar ik heb geen idee of mn contract aan het einde van het jaar verlengd wordt, dus ik stress hem een beetje.
Deze periode is altijd druk.
Dankjewelquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, beter schap
[..]
Het laatste wat ik me herinner is iemand waarmee je naar de kermis zou gaan oid? Jammer dat je nog geen leukerd tegen gekomen bent.
[..]
Dacht dat je zelf weg wilde, maar dat is ook leuker als je dat in je eigen tempo kan doen met een nieuwe job in the pocket. Laat staan zo net voor de feestdagen dat te horen krijgen.Moeten ze dat dan niet nu ergens aan gaan geven trouwens?
Heb je een lekkere postbode dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankjewel
Ow die. Dat was van de zomer. Dat is allang van de baan![]()
Komt vanzelf zeggen ze. Ik wacht maar tot ie gewoon aanbelt ofzo
Ja dat dacht ik ook. Maar het begint steeds meer te wennen en de werkzaamheden worden duidelijker enzo.
Ik heb wel intern gesolliciteerd, daar hoor ik komende week meer van. Denk dat supervisor daar op wacht. Al zit die voor (minimaal) 2 weken in Amsterdam. Dus ik weet t allemaal niet.
Dat ze je erectiestoornissen zat is en hoopt dat deze visuele stimulans ze gaat verminderen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg van mijn vrouw vriendin een nakende aventkalender, wat zegt dat?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze je erectiestoornissen zat is en hoopt dat deze visuele stimulans ze gaat verminderen?
Zoiets denk ik ook maar hoopte op een trio ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze je erectiestoornissen zat is en hoopt dat deze visuele stimulans ze gaat verminderen?
Een tweede kerel die zijn erectie wel weet vast te houden, is vast welkom.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook maar hoopte op een trio ofzo.
Maak je maar geen zorgen om mijn erecties, dat doet mijn vriendin al genoeg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tweede kerel die zijn erectie wel weet vast te houden, is vast welkom.
Zwakke weerstandquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom krijg ik altijd aften van chocolade rozijnen? Zo’n hekel aan.
Misschien moet je wat eten dat wel lekker is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom krijg ik altijd aften van chocolade rozijnen? Zo’n hekel aan.
Niet allergisch voor cottage cheese dus.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij baffen geen last van verder...
Kunnen we al PS4 buddies worden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet allergisch voor cottage cheese dus.
Teleurstellendquote:
Maar ff hoeren afknallen in GTA dan om mij af te reageren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat iedereen zo teleurgesteld is door mijn online afwezigheid.
Ik vind het ook zo grappig dat die acteurs er ook zo voor gaanquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk is ie hèvolgende week naar het vervolg.
The Rockquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo grappig dat die acteurs er ook zo voor gaan
Voor dat soort dingen is het inderdaad behoorlijk kut. Als je dan ook nog afspraken maakt en ze komen die niet na dan schiet het al helemaal niet op.quote:Op zondag 1 december 2019 11:02 schreef DrMarten het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een grafhekel heb aan Marktplaats? Bank uiteindelijk voor "gratis af te halen" op marktplaats gezet omdat niemand die een bod had gedaan meer reageerde. Direct een zooi nieuwe reacties. Met een afgesproken om 10.00. We zijn inmiddels een uur verder en die kutbank staat nog steeds in mijn kamer en op de vraag wanneer ze verwachten langs te komen wordt niet gereageerd.
Pleaserrr even een DM sturen.quote:Op zondag 1 december 2019 11:01 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een sugar daddy die dit soort dingen voor me kooptzou daar een markt voor zijn?
Nee joh dat is een faker.quote:Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pleaserrr even een DM sturen.
Gevolg is ook dat mijn complete planning naar de kloten is. Had voor dat de F1 begint nog even naar de bouwmarkt, IKEA en supermarkt gewild. Dat gaat me allemaal niet meer lukken.quote:Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen is het inderdaad behoorlijk kut. Als je dan ook nog afspraken maakt en ze komen die niet na dan schiet het al helemaal niet op.
Ze komen straks met een auto waar de bank niet inpast trouwens; kan ik je nu al verklappen.
quote:
Ja dat begrijpen die mensen helaas niet. Die hebben vast recht op jouw bank op het moment dat zij dat willen.quote:Op zondag 1 december 2019 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gevolg is ook dat mijn complete planning naar de kloten is. Had voor dat de F1 begint nog even naar de bouwmarkt, IKEA en supermarkt gewild. Dat gaat me allemaal niet meer lukken.
Maar goed, ik ga straks maar gewoon andere dingen doen, dan staan ze maar voor een dichte deur als ze alsnog langskomen
Ben ik even blij dat ik te lui ben om ook maar iets op Marktplaats te zetten (en te kopen)quote:Op zondag 1 december 2019 11:02 schreef DrMarten het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een grafhekel heb aan Marktplaats? Bank uiteindelijk voor "gratis af te halen" op marktplaats gezet omdat niemand die een bod had gedaan meer reageerde. Direct een zooi nieuwe reacties. Met een afgesproken om 10.00. We zijn inmiddels een uur verder en die kutbank staat nog steeds in mijn kamer en op de vraag wanneer ze verwachten langs te komen wordt niet gereageerd.
Als je seksueel gewillig bent vast wel.quote:Op zondag 1 december 2019 11:01 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een sugar daddy die dit soort dingen voor me kooptzou daar een markt voor zijn?
Wat kost die uitbreiding voor de Sims eigenlijk?quote:Op zondag 1 december 2019 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je seksueel gewillig bent vast wel.
40 euro. Niet enorm veel dus. Maar goed ik ben een Hollander dus het idee dat het over 3 weken goedkoper is maakt toch dat ik wil wachtenquote:Op zondag 1 december 2019 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat kost die uitbreiding voor de Sims eigenlijk?
40 voor een uitbreiding? Tering zeg.quote:Op zondag 1 december 2019 12:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
40 euro. Niet enorm veel dus. Maar goed ik ben een Hollander dus het idee dat het over 3 weken goedkoper is maakt toch dat ik wil wachten
Als je ziet wat ik allemaal al aan dat spel heb uitgegeven. Niet normaalquote:Op zondag 1 december 2019 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
40 voor een uitbreiding? Tering zeg.
Pijpbeurt, inclusief een goede rimjob, kom je een heel eind mee schat ik zo in.quote:Op zondag 1 december 2019 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat kost die uitbreiding voor de Sims eigenlijk?
Zo heb ik ook wel wat games waar stiekem heel veel tijd en af en toe ook wel wat geld in gegaan is.quote:Op zondag 1 december 2019 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik allemaal al aan dat spel heb uitgegeven. Niet normaal
De basis van elke relatie.quote:Op zondag 1 december 2019 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je seksueel gewillig bent vast wel.
Wij moesten ook veel wandelaars met honden aan de kant schreeuwen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vond het vanmorgen juist wel lekker om te lopen. Kwam inderdaad wel wat irritante MTB'ers en hardlopers tegen.
Misschien waren wij dat wel, we zijn wat dat betreft wel vrij sociaal. Zeker bij paardrijders of coureurs (hoe noem je die?) eerst rustig groeperen er dan erlangs.quote:Op zondag 1 december 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
Kwam vanochtend MTB'ers tegen die naar iemand van hun groep die na een bocht op de weg fietste 'Fietspad!' schreeuwden.
Denk het niet. Of jullie moeten houden van industrieterreinen in het midden van het land.quote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien waren wij dat wel, we zijn wat dat betreft wel vrij sociaal. Zeker bij paardrijders of coureurs (hoe noem je die?) eerst rustig groeperen er dan erlangs.
Maar ook niet te zacht. En altijd even netjes groeten natuurlijk.
Enige niet zo sociale is dat een maat een keer een boswachter over een hek heeft gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |