Nee. Dit haalt mijn focus van een Switch kopen.quote:
299 bij MM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Switch is meer mijn niveau maar die is niet in de sale.
De hele Kingdom Hearts reeks, nu met remakes voor de PS4, lijkt mij ook echt iets voor jou.quote:
Pokémon Sword/Shieldquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Dit haalt mijn focus van een Switch kopen.
Heb jij verdiend voor Sinterklaas/Kerst vind ik.quote:
Welke film is het?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van die film, maar was wel goede shit.
Gewoon allebei kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
KOOP DIE PS4
Of wacht een jaar tot de PS5 uit is
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij verdiend voor Sinterklaas/Kerst vind ik.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
They Live. Kom op, jij bent oud, dat moet je weten!
Ook dat, ook dat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon allebei kopenHet is niet dat je nog rente krijgt op je spaargeld nu.
Niet oud genoeg om dat te wetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
They Live. Kom op, jij bent oud, dat moet je weten!
Precies. Het geld vergeet je, de lol/herinneringen die blijven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Ik heb zo lang getwijfeld voor een PS VR. Duur, duur, ga ik dat wel genoeg doen?
En nu ik m eenmaal heb (vorig jaar Black friday) en zie hoeveel lol ik met vrienden heb met een potje Beat Saber.
Alleen daarom was t al de moeite waard!
Dat lijkt mij een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie kennen deze scene niet?
correct ende tevens juistquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie kennen deze scene niet?
Die quote ken ik alleen via Duke Nukem natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
Iedereen kent de quote "I have come here to .... and kick ass, and I'm all out of ..... " maar dan niet weten uit welke film het komt.
Originele quote is trouwens met bubblegum: "I have come here to chew bubblegum and kick ass, and I'm all out of bubblegum."
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die quote ken ik alleen via Duke Nukem natuurlijk
volgens mij ken ik hem in eerste instantie ook daar vanquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey youquote:
Oh ja, die ging ik toevallig kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen van beide. Vrienden van mij die spelen het. Ik ben team PS4.quote:
Oh dat vind ik zo'n leuk spel!quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Ik heb zo lang getwijfeld voor een PS VR. Duur, duur, ga ik dat wel genoeg doen?
En nu ik m eenmaal heb (vorig jaar Black friday) en zie hoeveel lol ik met vrienden heb met een potje Beat Saber.
Alleen daarom was t al de moeite waard!
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen van beide. Vrienden van mij die spelen het. Ik ben team PS4.
Niks moet, ik heb alleen geen Switch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
Jammer dat men perse bij een team moet horen. Ik vind Switch en PS4 allebei tof. En heb ze allebeiNouja, de PS4 is van de vriend dan, maar toch
![]()
Oh, zo voelt dat soms, omdat iedereen dus roept 'team dit team dat'quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks moet, ik heb alleen geen Switch.Daarnaast ook geen principiële afkeuren van andere consoles hoor.
Echt welquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks moet, ik heb alleen geen Switch.Daarnaast ook geen principiële afkeuren van andere consoles hoor.
Is een soort van traditie hier denk ik. Doen of je bij een team zit terwijl het je in feite geen zak interesseert.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo voelt dat soms, omdat iedereen dus roept 'team dit team dat'![]()
Net als team patat en team friet. Ik gebruik beide in verschillende settings
Koop jij dan die Switch zodat ze niet de enige is die buigt voor peer pressure?quote:
Team kan ons geen zak interesseren FTWquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een soort van traditie hier denk ik. Doen of je bij een team zit terwijl het je in feite geen zak interesseert.
Dat hoop ik in elk geval dat dat het is...
Dat team wil ik wel bijquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Team kan ons geen zak interesseren FTW
PS4 is van Sonyquote:
Ga vanavond met KM naar de stad, dus dikke kans dat ik hem meepak bij de MM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop jij dan die Switch zodat ze niet de enige is die buigt voor peer pressure?
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga vanavond met KM naar de stad, dus dikke kans dat ik hem meepak bij de MM.
En dat. Zin in tetten nu. Genoeg in de buurt, maar niks om vrijblijvend te betasten.quote:
Hoe is het met jouw dames?quote:
Is dat erg?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen Team ass, maar dan krijgen mensen hier waarschijnlijk andere associaties
Rimmers zijn ook welkom hier hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen Team ass, maar dan krijgen mensen hier waarschijnlijk andere associaties
Doe ze de groetenquote:
Ik oooooookquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimmers zijn ook welkom hier hoor.
Klinkt als The Big Lebowsky of zoquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
Iedereen kent de quote "I have come here to .... and kick ass, and I'm all out of ..... " maar dan niet weten uit welke film het komt.
Originele quote is trouwens met bubblegum: "I have come here to chew bubblegum and kick ass, and I'm all out of bubblegum."
quote:
Ja, bij mij ook!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimmers zijn ook welkom hier hoor.
Koop m voor de PS4. Net als CL.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:40 schreef Elvi het volgende:
Alles loopt vast bij het opstarten. Ja zo herinner ik het me
Ja dag. Ik speel Sims alleen op de pc. Ik vind het geen doen op een console. Ik heb dat ooit met de PS2 gedaan en het was echt kutquote:
Als je dit zegt, gaat CL die PS4 niet halen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dag. Ik speel Sims alleen op de pc. Ik vind het geen doen op een console. Ik heb dat ooit met de PS2 gedaan en het was echt kut
Ik weet alleen nog iets van klapedosius of klap.... weet ik t. Unlimited simolians!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:40 schreef Elvi het volgende:
Alles loopt vast bij het opstarten. Ja zo herinner ik het me
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Roetveeg vrijdag.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Een donkere jongen met wie ik ooit gebumst heb spreekt me aan dat ie weer een dag naar Eindhoven komt. Ik wilde typen dat ik t een typisch en leuk bericht vodn op Black FridayMaar dan kan tegenwoordig zeker niet meer?
Alleen als je de betreffende persoon goed kent en degene een gevoel voor humor heeft lijkt mequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Een donkere jongen met wie ik ooit gebumst heb spreekt me aan dat ie weer een dag naar Eindhoven komt. Ik wilde typen dat ik t een typisch en leuk bericht vodn op Black FridayMaar dan kan tegenwoordig zeker niet meer?
Nope, om diezelfde reden heb ik geen Ang3l grap gemaakt toen STING over team ass begon.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
gewoon vragen of hij van black friday blacked friday wil makenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan dat hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, om diezelfde reden heb ik geen Ang3l grap gemaakt toen STING over team ass begon.
It's my best asset.quote:
Mijn twijfel zit ook niet bij jou maar bij de fijngevoelige medelezers.quote:
Wel pluspunten dat die donkere jongen blijkbaar goed geassimileerd is dat 'ie 't met blank boys doet.quote:
Da's toch gewoon een fetisj?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel pluspunten dat die donkere jongen blijkbaar goed geassimileerd is dat 'ie 't met blank boys doet.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel pluspunten dat die donkere jongen blijkbaar goed geassimileerd is dat 'ie 't met blank boys doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |