Nicequote:Op vrijdag 29 november 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
vanuit Engeland! Luton is prima bevallen, weinig vliegvelden waar ik na landing zo snel weer buiten stond als net
Nu met de trein verder
Niet in de haast je bagage vergeten?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
vanuit Engeland! Luton is prima bevallen, weinig vliegvelden waar ik na landing zo snel weer buiten stond als net
Nu met de trein verder
Het is Root-vague Friday, hij kan vast wel goedkoop wat spulletjes halen om het weekend door te komenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet in de haast je bagage vergeten?
Bah wat akelig....quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:26 schreef Strani het volgende:
@:Hawaii_Tim blijf uit de buurt van London Bridge. Geruchten dat er geschoten zou zijn hoewel niks bevestigd. Better safe than sorry.
Zou een man met een mes zijn die is neergeschoten door de politie. Dus incident lijkt wel over maar hou het nieuws in de gaten vandaag, voor de zekerheid.
Las het net ook op Twitter...quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:26 schreef Strani het volgende:
@:Hawaii_Tim blijf uit de buurt van London Bridge. Geruchten dat er geschoten zou zijn hoewel niks bevestigd. Better safe than sorry.
Zou een man met een mes zijn die is neergeschoten door de politie. Dus incident lijkt wel over maar hou het nieuws in de gaten vandaag, voor de zekerheid.
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 15:33:52VIDEO: Footage shot by @AmandaHunter87 shows armed police apparently aiming weapons at an individual on the ground on London Bridge. https://t.co/MstSURPAP9 reageer retweet
Jij wóónt in het buitenland, dáárom is het altijd chaos in Het Buitenlandquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:37 schreef Strani het volgende:
Elke keer als iemand van jullie naar het buitenland gaat is het direct totale chaos daar
Oh, touchéquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij wóónt in het buitenland, dáárom is het altijd chaos in Het Buitenland
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen handbagage, en die heb ik meequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet in de haast je bagage vergeten?
Je leeft nogquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen handbagage, en die heb ik mee
Inmiddels ingecheckt en wel. Bericht over London Bridge gelezen, en ik was niet van plan daar in de buurt te komen. Toch bedankt, ook voor de extra plezierwensen
Best raar dat ze daar niet wat harder tegen optreden eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je leeft nog
Wel uitkijken bij het oversteken, een enkeling rijdt aan de verkeerde kant van de weg daar.
Nee... iddquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best raar dat ze daar niet wat harder tegen optreden eigenlijk.
Mooi zoquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels ingecheckt en wel. Bericht over London Bridge gelezen, en ik was niet van plan daar in de buurt te komen.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:44 schreef Strani het volgende:
Pfoe toch wel serieus hoor. Men spreekt over 'five casualties', wat dat ook betekent.
Alsof ik net weer in dat zwembad heb gelegen. Breng ketchup voor m'n haar.quote:
Ik heb het hem gevraagd, maar hij wil niet meekomen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ik net weer in dat zwembad heb gelegen. Breng ketchup voor m'n haar.
*knijpt een fles ketchup over Greys uit*quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, alsjeblieft... maar ik zie niet in hoe dat helpt...quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
OH MIJN GOD GREYSquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Edsilia vervangt Jan als presentator Ziggo Songfestivalfeest de dag erna. Dat lijkt mij een betere screentestquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:11 schreef Dave het volgende:
Tim Douwsma en Romy Monteiro vervangen Jan Smit bij Muziekfeest van het Jaar op 14 december.
De laatste screentest?
Presentatoren bekend maken in de week daarna.
Ik heb dit ook niet bedachtquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
OH MIJN GOD GREYS![]()
Ben helemaal van m'n a propos nu
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dit ook niet bedacht
Was voor mij net zo onverwacht. Zal wel weer overgaan.
Oh. Dus jou even flink streng aankijken en zeggen: "En nu ff serieus, wat mot dat met dat groen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dit ook niet bedacht
Was voor mij net zo onverwacht. Zal wel weer overgaan.
Oh, ik dacht dat dat er voor was,en zij dan haar test al had gehad, maar kan me voorstellen dat ze dat soort evenementen als soort van final check gebruiken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Edsilia vervangt Jan als presentator Ziggo Songfestivalfeest de dag erna. Dat lijkt mij een betere screentest(wishful thinking)
Wauw, wat een toevalquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Greys is ineens groen en ik ga vanavond naar Wicked. Dat kán haast geen toeval zijn!
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Greys is ineens groen en ik ga vanavond naar Wicked. Dat kán haast geen toeval zijn!
Wickedquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hopelijk vertelt ze wel interessante dingen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een meter of drie verderop in de pub zit een vrouw waarvan ik sterk het vermoeden heb dat ze Amerikaans is. Deels door haar accent, maar vooral omdat ik haar prima kan verstaan omdat ze zo hard praat
Nauwelijks. Ik geloof problemen met een ex en kinderen, maar ik heb niet opgelet of het de hare waren. Maar het was stervensdruk in de pub, had ik geen zin meer in dus ik ben verkast naar de bar in een Hilton Doubletreequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hopelijk vertelt ze wel interessante dingen dan?![]()
En Wicked
Ja helaas. Ik had hier zelf niks mee te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh. Dus jou even flink streng aankijken en zeggen: "En nu ff serieus, wat mot dat met dat groen?Kom maar weer terug als je netjes blauw bent
, pff, denkt daar gewoon ff groen te kunnen gaan lopen te zitten te zijn.
" gaat weinig effect hebben?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:20 schreef Greys het volgende:
We hebben weer een nieuwe deelnemert!
ESF / [2020] Cyprus: Sandro Nicholas
Morgen alle nummers van Estland bekend geloof ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Wat begint het allemaal weer snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |