quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servië)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de coëfficiëntenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de coëfficiëntenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP 3-2
21:00 Partizan v AZ 2-2
21:00 Rangers FC v Feyenoord 1-0
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat wordt wel de wissel ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
Unnerstal![]()
![]()
![]()
Zoet maar weer in het doel zou ik zeggen
Zoet zit al in de bus.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat wordt wel de wissel ja.
Wel pas in de 80ste minuut, want Mark.
Wat mij betreft zit ie daar al weken op.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Markie nu op schopstoel?
Morgen op naar de Herdgang?
Hoogstwaarschijnlijk speelt Ajax ook Europees voetbal na de winter. Of juich je daar niet voor?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
Na de winter juichen we alleen nog voor AZ.
Liever niet zegquote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, naar de uitgang.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterker, dat is al zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 21:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk speelt Ajax ook Europees voetbal na de winter. Of juich je daar niet voor?
Fred Rutten is nog vrijquote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit ie daar al weken op.
Wie?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk speelt Ajax ook Europees voetbal na de winter. Of juich je daar niet voor?
Feyenoord.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen welke amateurploegje mogen ze?
Och ja. De mooiste prijs die er bestaatquote:
Dat zei Mark ook toen hem gevraagd werd "wat doen we met deze wedstrijd"quote:
Ik wel. Tijd voor een trainerswissel.quote:
Binnenkort geen europees voetbal meer voor Feyenoord zo, dat is wel om te juichenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit team kan niet beter.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef standaard-viezerik het volgende:
is v Bommel nog steeds een toekomstig topcoach?
Echt he, doet Bommeltje uberhaupt iets aan voorbereiding?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Beste speler en een speler die heel goed van afstand kan schieten
PSV :'' ach kan geen kwaad '' lol
Ajax juich ik uit principe niet voor en die spelen CL, niet EL.quote:
Oh nee, het Nederlandse Voetbal staat op het spel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnenkort geen europees voetbal meer voor Feyenoord zo, dat is wel om te juichen
Of ze saboteren hemquote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he, doet Bommeltje uberhaupt iets aan voorbereiding?
Enkeltje TBS?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik gun PSV gebroken armen en benen
Als het een beetje meezit gaat het sneeuwen in Trondheim tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV moet maar hopen dat Rosenborg LASK op gelijkspel houdt en Sporting volgende keer hun sportieve plicht doen...
Feyenoord is PSV voorbij (op alle fronten).quote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnenkort geen europees voetbal meer voor Feyenoord zo, dat is wel om te juichen
Ik denk dat sporting daar lask aan heeft hi ha hoquote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV moet maar hopen dat Rosenborg LASK op gelijkspel houdt en Sporting volgende keer hun sportieve plicht doen...
Feyenoord is zo mogelijk nóg slechter.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord is PSV voorbij (op alle fronten).
Dan zal Rosenborg toch moeten gaan scoren.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is weer wat anders dan een lichte kriebelhoestquote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik gun PSV gebroken armen en benen
Dan heeft PSV nu een heel groot probleemquote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Rosenborg toch moeten gaan scoren.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zei Mark ook toen hem gevraagd werd "wat doen we met deze wedstrijd"
Die googlet nu wie die Bruno Fernandes is.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax juich ik uit principe niet voor en die spelen CL, niet EL.
wie is die man (tweede van rechts)?quote:
Victor Reinierquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wie is die man (tweede van rechts)?
Basel niet zoquote:
Als hunnie winnen, prima. Als hunnie eruit gaan, ook prima.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jammerwant jouw support hebben we wel nodig.
Guido Weijers.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wie is die man (tweede van rechts)?
godver, daar gaat mijn koffiequote:
Denk wel meer dan Stam.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
It ain't over til...quote:
Wel een paar goeie ingrepen waardoor Sporiting niet kon omschakelen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe die aan loopt te modderen terwijl die 100% geeft.
klopt. Double XP weekend in CoDquote:Op donderdag 28 november 2019 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dagjesvolk. Nu nog koffie zuipen. Smerige gamer.![]()
@:wereldgozer
Te snel achter elkaar dus dat durft de scheids nooit (behalve tegen Chelsea danquote:Op donderdag 28 november 2019 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
Dat is een kaart. Net als Mazraoui.
Dan is het toch altijd een scheidsrechtersbal? Of mis ik iets.quote:
Alleen als het balbezit van team wisselt.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan is het toch altijd een scheidsrechtersbal? Of mis ik iets.
Waarom werd die goal in Duitsland dan afgekeurd?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als het balbezit van team wisselt.
Zou mooi zijn als hij er de 6-0 inlegt.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan is het toch altijd een scheidsrechtersbal? Of mis ik iets.
Wel gelachen bij die kaarten tegen Chelsea.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Te snel achter elkaar dus dat durft de scheids nooit (behalve tegen Chelsea dan)
Alhoewel, die eerste geel van Mazraoui was ook vrij belachelijk
Kan ik me al niet meer herinneren maar dat zal dan welquote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom werd die goal in Duitsland dan afgekeurd?
Omdat de bal een milliseconde van team wisselde?
Hij bedoelde tobclub.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is vanuit het niks een Europese topclub aan het worden.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan ik me al niet meer actief herinneren maar dat zal dan wel
Blind speelt niet bij PSVquote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Blind paard Bruma mist weer eens.
scherpquote:
Is dat nou dat paard wat Fer gekocht had?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Blind paard Bruma mist weer eens.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sadilek vind ik de zwakste schakel van PSV.
Maar ONRECHTquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel gelachen bij die kaarten tegen Chelsea.
Oh nee dat mag niet, laten we in ieder tv programma en columpje er een week over janken. Henk Spaan on tour.
Ja, vergat alleen een stal te kopenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat nou dat paard wat Fer gekocht had?
TOPSPORT TOONEDquote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is vanuit het niks een Europese topclub aan het worden.
Maar maar maar ze krijgen mogelijkheden tot kansen!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:38 schreef SaferSephy het volgende:
PSV is niet eens goed genoeg voor de EL
En de Croky Cup.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:38 schreef SaferSephy het volgende:
En een mogelijke kans kan uitgroeien tot een echte kans en die kan er zomaar in vliegen!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Maar maar maar ze krijgen mogelijkheden tot kansen!
Ik denk niet dat het Sadilek dan boven is.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Zorro het volgende:
Misschien heeft PSV net als AZ een sterk Slot.
Misschien kunnen ze het volgend jaar in de Keuken Kampioen Divisie proberen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:38 schreef SaferSephy het volgende:
En op basis daarvan ziet van Bommel vast perspectief en heeft ie ook "goede dingen gezien"quote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
En een mogelijke kans kan uitgroeien tot een echte kans en die kan er zomaar in vliegen!
Valentijn zal PSV morgen wel een Viergever in de Telegraaf.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Sadilek dan boven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Bruma schoot op goal bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
En op basis daarvan ziet van Bommel vast perspectief en heeft ie ook "goede dingen gezien"
Of playoffs spelen voor Europees voetbal aan het eind van het seizoen #armoedequote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het volgend jaar in de Keuken Kampioen Divisie proberen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PSV speelt goedGrapjes werken beter als er een kern van waarheid in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je toch wel zien dat zo'n jongen in de lift zit.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bruma schoot op goal bijvoorbeeld.
Kan zomaar dat ie ergens in de loop van het seizoen een goal maakt.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:42 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Kun je toch wel zien dat zo'n jongen in de lift zit.
Achteraf naar de parkeergarage, dan wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:42 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Kun je toch wel zien dat zo'n jongen in de lift zit.
113 bellen, vrees is.quote:
Ook niet 1xquote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
Ik zie PSV niet 4x scoren in de tweede helft.
Daar heb je in de rust weinig aanquote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat een hele flinke uitslag worden
Of verdedigertje erbij in de rust
Hij stond redelijk vrij.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was bijna niet te verdedigen helaas.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat het nog 7-1 wordt ofzo.
In de tweede helft waarschijnlijk ook niet, maar je moet toch watquote:Op donderdag 28 november 2019 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar heb je in de rust weinig aan
Erg mooi.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga me volledig richten op het WK Darts.
Dit wordt GENOTquote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk laat Sporting vandaag een NEGENTJE zien.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit PSV verdiend het niet om door te gaan.quote:
Tag is drt mod dus dat komt goed.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die Poepzor act de hele tijd.
Nog effe de beker verkwanselen en dan is men weer op koersquote:Op donderdag 28 november 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV laat Europees weer lopen om kampioen te worden.
Mensen die eten moet je niet storen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat niemand reageert op mijn eet-post
GREEBEDquote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die Poepzor act de hele tijd.
verdiendquote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit PSV verdiend het niet om door te gaan.
Goede kans dat Linz in de 2e helft gewoon orde op zaken stelt.
verdiendquote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit PSV verdiend het niet om door te gaan.
Goede kans dat Linz in de 2e helft gewoon orde op zaken stelt.
NECquote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Kijktip:
Probleemwijken 2.0 op NPO 1
Ik dacht dat hij verder in de hoek stond, maar vanuit de camera viel dat nog mee inderdaad.quote:
Raar tijdstipquote:Op donderdag 28 november 2019 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dagjesvolk. Nu nog koffie zuipen. Smerige gamer.![]()
@:wereldgozer
https://twitter.com/vdsar1970/status/1200154172466900997quote:Op donderdag 28 november 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tag is drt mod dus dat komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |