abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190211980
Maar goed, ik begrijp dat dat mens zo'n Qanon-gekkie is. Dat zegt toch wel genoeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190213031
Ondertussen loopt ook vrijwel alle wetgeving stuk in de senaat. Zo houden de Republikeinen niet zo van overheidsmaatregelen om medicijnprijzen aan banden te leggen:
https://www.politico.com/(...)gs-bill-trump-074077
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190213262
kylegriffin1 twitterde op donderdag 22-11-2018 om 16:40:11 Reporter: Who should be held accountable for [Jamal Khashoggi's murder]? Trump: Maybe the world should be held accountable because the world is a vicious place. The world is a very vicious place. (via CBS) https://t.co/M7rv9f6YCk reageer retweet
Over verraders gesproken....Trump, als het schoolvoorbeeld van een landverrader, dient ook te worden opgeknoopt.
pi_190214463
Maar goed pleitten voor de maximale straf is dus al genoeg om een ban te krijgen op Twitter.
Iemand beschuldigen van verraad moet natuurlijk gewoon kunnen.

Een duidelijker voorbeeld van partijdigheid is er bijna niet.
pi_190214529
Trump mag dat soort dingen wel.
pi_190214593
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef Chivaz het volgende:
Maar goed pleitten voor de maximale straf is dus al genoeg om een ban te krijgen op Twitter.

Hierop past alleen een :')
  zondag 1 december 2019 @ 14:56:25 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190214642
quote:

Snowflake gespot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190216383
quote:

Trump beschuldigt bijna wekelijks politieke tegenstanders van hoogverraad en hij heeft nog altijd geen ban.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190216840
kylegriffin1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 15:50:10 Rep. Val Demings says that she hopes Trump will participate in the impeachment inquiry: "If he has not done anything wrong, we're certainly anxious to hear his explanation." Via ABC https://t.co/N7E25dZHm9 reageer retweet
:9 }>

Ik denk dat Trump het niet durft.
  zondag 1 december 2019 @ 18:00:28 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190217651
quote:

:')
Antifa
pi_190218168
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump beschuldigt bijna wekelijks politieke tegenstanders van hoogverraad en hij heeft nog altijd geen ban.
Dat is mijn punt ook helemaal niet. Mijn punt is dat hier een politieke tegenstander word uitgeschakeld door de progressieven op Twitter op basis van het eisen voor de maximale straf voor verraad.
Er is helemaal niets mis met die tweet maar toch vind Twitter het nodig om de politieke tegenstander uit de weg te ruimen vanwege........
Ik laat ook een duidelijk voorbeeld zien waar iemand beschuldigen van verraad gewoon kan.
Het lijkt er sterk op dat het nogal veel uitmaakt tegen wie de beschuldiging word geuit. Nu weet ik niet hoeveel kans de tegenstander van Omar heeft in de verkiezingen, maar ze zal nu minder mogelijkheden hebben om haar zelf te verkopen naar het publiek.
pi_190218342
charliekirk11 twitterde op zondag 01-12-2019 om 14:40:29 Joe Biden cannot be allowed to become President. Watch this video, he is seriously losing it https://t.co/MCZ95S75fv reageer retweet
Misschien wat selectief geknipt maar kan deze man niet beter opgenomen worden? Hij lijkt cognitief zodanig gemankeerd dat hij nu zelfs zijn pedofiele neigingen openlijk rondbazuint.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:55:11 ]
pi_190218622
Spannende tijden, krijgen we eindelijk zijn belastingaangifte te zien?
blakesmustache twitterde op zondag 01-12-2019 om 17:37:04 The same House Dems running the Ukraine impeachment inquiry have been running the lawsuits to get Trump’s financial information since April, and they are on the verge of winning those cases.Do you really think they’re sending the case to the Senate before they get the goods? reageer retweet
pi_190218761
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:48 schreef LelijKnap het volgende:
charliekirk11 twitterde op zondag 01-12-2019 om 14:40:29 Joe Biden cannot be allowed to become President. Watch this video, he is seriously losing it https://t.co/MCZ95S75fv reageer retweet
Misschien wat selectief geknipt maar kan deze man niet beter opgenomen worden? Hij lijkt cognitief zodanig gemankeerd dat hij nu zelfs zijn pedofiele neigingen openlijk rondbazuint.
Hij heeft vooralsnog de beste kans om president te worden bij de democraten. Zegt wel genoeg over de kwaliteit van de kandidaten.
pi_190218803
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:35 schreef Chivaz het volgende:
Dat is mijn punt ook helemaal niet. Mijn punt is dat hier een politieke tegenstander word uitgeschakeld door de progressieven op Twitter op basis van het eisen voor de maximale straf voor verraad.
Als je openlijk pleit voor de ophanging van iemand gaat dat in tegen de 'huisregels' van Twitter. Is dit echt al te ingewikkeld?
pi_190218857
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hij heeft vooralsnog de beste kans om president te worden bij de democraten. Zegt wel genoeg over de kwaliteit van de kandidaten.
Of de stemmer.
pi_190218978
quote:

[..]

Dat is mijn punt ook helemaal niet. Mijn punt is dat hier een politieke tegenstander word uitgeschakeld door de progressieven
En toen stopte ik maar weer met lezen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 december 2019 @ 19:29:15 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190219069
quote:

[..]

Er is helemaal niets mis met die tweet maar toch vind Twitter het nodig om de politieke tegenstander uit de weg te ruimen vanwege........
Ik laat ook een duidelijk voorbeeld zien waar iemand beschuldigen van verraad gewoon kan.
Het lijkt er sterk op dat het nogal veel uitmaakt tegen wie de beschuldiging word geuit. Nu weet ik niet hoeveel kans de tegenstander van Omar heeft in de verkiezingen, maar ze zal nu minder mogelijkheden hebben om haar zelf te verkopen naar het publiek.
Vroeger mocht je ze gewoon opknopen en met z'n allen lynchen, wat vliegt de tijd toch.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190219113
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je openlijk pleit voor de ophanging van iemand gaat dat in tegen de 'huisregels' van Twitter. Is dit echt al te ingewikkeld?
"If it is proven @IlhanMN passed sensitive info to Iran, she should be tried for #treason and hanged."

Ik zal het eens vertalen, als het bewezen is dat ze gevoelige informatie heeft doorgespeeld naar Iran dan moet ze veroordeeld worden voor verraad en opgehangen worden.

De maximale straf voor verraad is de doodstraf.
Het komt er letterlijk op neer dat hopen op de maximale straf voor een vermoedelijke verrader kan leiden tot een ban.

Mag je soms niet meer de hoop uitspreken voor een maximale straf?
Welke regel is hier precies overtreden?
Wat hier gebeurt is het uitschakelen van een politieke tegenstander door de progressieven achter Twitter.
Een kwalijke zaak lijkt mij, als we 2 jaar lang hebben moeten vrezen voor Russische inmenging met wat Facebook ads dan lijkt mij dit veel kwalijker.
pi_190219224
atrupar twitterde op zondag 01-12-2019 om 18:30:02 .@RepDougCollins's explanation for why he doesn't think Trump did anything wrong w/ Ukraine is one of the most epic word salads ever served: "There was nothing about a problematic giving aid to another country in which you're talking about corruption, which you're required to do" https://t.co/UvMGpOEFEk reageer retweet
Nog zo’n GOP ouwehoer die vol blaatmode inklapt.
pi_190219303
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

"If it is proven @:IlhanMN passed sensitive info to Iran, she should be tried for #treason and hanged."

Ik zal het eens vertalen, als het bewezen is dat ze gevoelige informatie heeft doorgespeeld naar Iran dan moet ze veroordeeld worden voor verraad en opgehangen worden.

De maximale straf voor verraad is de doodstraf.
Het komt er letterlijk op neer dat hopen op de maximale straf voor een vermoedelijke verrader kan leiden tot een ban.

Mag je soms niet meer de hoop uitspreken voor een maximale straf?
Welke regel is hier precies overtreden?
Wat hier gebeurt is het uitschakelen van een politieke tegenstander door de progressieven achter Twitter.
Een kwalijke zaak lijkt mij, als we 2 jaar lang hebben moeten vrezen voor Russische inmenging met wat Facebook ads dan lijkt mij dit veel kwalijker.
quote:
The post that followed included a crude drawing of a body hanging from gallows with a link to a right-wing website on her belief that Omar should be hanged if a conspiracy that Omar provided sensitive intelligence to Qatar and Iran were true.
quote:
"The accounts were permanently suspended for repeated violations of the Twitter Rules," the spokesperson said over email, referring to the candidate's campaign and personal accounts.
Meerdere malen dus. Met een tekening zelfs.

Maar dat is natuurlijk alleen maar om duidelijk te maken aan het domme klootjesvolk wat ophanging betekent. Een soort verkeersbord, in feite. Gek dat iemand wordt geband voor het versimpelen van ingewikkelde termen. Zouden ze bij Democraten nooit doen.
  zondag 1 december 2019 @ 20:39:51 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190220604
quote:

[..]

Sinds wanneer is ophangen de maximale straf?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_190223050
Soms is het zo eenvoudig ...

Sen. Amy Klobuchar, D-Minn. : “I see it simply as a global Watergate. Back then, you had a president in Richard Nixon who was paranoid and he delegated to some people to go break into the headquarters and get into a file cabinet to get dirt on a political opponent. That's basically what this president has done on a global basis.”

https://www.nbcnews.com/p(...)l-watergate-n1093736
pi_190223452
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:48 schreef LelijKnap het volgende:
De Amerikanen hebben weinig problemen met cognitief gemankeerde presidenten.
pi_190223511
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:26 schreef archito het volgende:

[..]

De Amerikanen hebben weinig problemen met cognitief gemankeerde presidenten.
Point taken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')