Haha GGMM is ziedend nuquote:Op woensdag 27 november 2019 19:26 schreef Drizzt het volgende:
Terechte TT.
Walgelijke OP.
Genottelijke TS.
Daar ga je dan.quote:
Dan mijquote:Op woensdag 27 november 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
zegt degene die beweert dat ie alleen een bierpens heeft terwijl ie kleiner is en zwaarder is dan mij
smerige bolle zeug dat je er rondwaggelt
Dat ruiken ze.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou een bvo’tje meenemen als ik jou was
ket?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat ruiken ze.
Gewoon snuifje genomen
Haha haha faalquote:Op woensdag 27 november 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Het is een naam, geen woordquote:Op woensdag 27 november 2019 18:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik neem iemand die het woord 'sheriff' niet kan spellen niet serieus.
Nou donder dan maar weer opquote:Op woensdag 27 november 2019 19:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan je moeder
We sijn tog ook tegen die joduhquote:Op woensdag 27 november 2019 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch niet gunstig voor ajax of wel?
en de 1-1quote:
weet ik hetquote:Op woensdag 27 november 2019 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch niet gunstig voor ajax of wel?
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens uit De Oekraine wat vodka meegenomen met een klein beetje een mintsmaak.
Daar tyf ik wat karvan cevitam citroen bij, water, ijsblokken. Niks meer aan doen
@:picommp
Geen mention gehad. Klootzak.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:49 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ga jij zometeen ajax kijken met vrienden of gewoon met ons?
met ons bedoel ik @:coco. @:onlogisch @:dj_day-v
Niet geklikt. Simpel wijf.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Dankzij @:Doublepain krijg ik nu op de startpagina van youtube dit soort feed voorgeschoteld
trquote:Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef KingRoland het volgende:
eerst moet ik users mentionen dan weer niet dan weer wel dan weer niet
stik er lekker in ik word helemaal moe van jullie
Vindtquote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard wat vindt jij van Adyen?
Lekker man, hele kan vullen en gaanquote:Op woensdag 27 november 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens uit De Oekraine wat vodka meegenomen met een klein beetje een mintsmaak.
Daar tyf ik wat karvan cevitam citroen bij, water, ijsblokken. Niks meer aan doen
@:picommp
niet hoogstaand maar prima resultaatquote:Op donderdag 28 november 2019 08:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat het wat gisteren, die partij tegen Lille?
Lekkere goals.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat het wat gisteren, die partij tegen Lille?
Bedanktquote:Op donderdag 28 november 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
proost maar vast en ook maar een sieg vandaag, zou leuk zijn
@Treinhoerquote:Op donderdag 28 november 2019 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik zit in de @:trein2000 naar Rotterdam
Nu intercity direct (voor de toeslag netjes ingecheckt)quote:Op donderdag 28 november 2019 13:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet zwart aan het reizen is, anders bel ik nu de conducteur op.
En in plaats van die persoon aan te spreken stiekem de boel onder kliederen.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand was behoorlijk mad hier
Wanneer ging jij voor het laatst met de trein? En waar naartoe?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En in plaats van die persoon aan te spreken stiekem de boel onder kliederen.
Zulke mensen verdienen het om onder een trein te komen.
Echt 10 jaar geleden ofzo denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer ging jij voor het laatst met de trein? En waar naartoe?
Ik las 'jouw ras'quote:Op donderdag 28 november 2019 13:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand was behoorlijk mad hier
ik ga zelden met de trein maar buiten het spitsuur is het niet verkeerd vind ikquote:Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt 10 jaar geleden ofzo denk ik.
Alleen paupers gaan met de trein.
Mooie gedachte.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:00 schreef Zipportal het volgende:
De sympathieke Zipportal hoopt op veel geknuffel tijdens Thanksgiving & Black Friday allen.
Mooie gedachte.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:00 schreef Zipportal het volgende:
De sympathieke Zipportal hoopt op veel geknuffel tijdens Thanksgiving & Black Friday allen.
quote:
Ik ga nu naar BNW ON TOUR.quote:Op maandag 25 november 2019 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op nieuwe Bnw topics!
Oeiquote:Op donderdag 28 november 2019 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nu naar BNW ON TOUR.
quote:Op donderdag 28 november 2019 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik word geframed. Niks geknuffel. Knuffelen doe je maar met TarrelGodin, @:drizzt
Awh!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:00 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 14:00 schreef Zipportal het volgende:
TARRELEDquote:Op donderdag 28 november 2019 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik word geframed. Niks geknuffel. Knuffelen doe je maar met TarrelGodin, @:drizzt
Graag mentionen als je het over iemand hebt, we doen niet aan roddelenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Moeilijk is dat hequote:Op donderdag 28 november 2019 14:37 schreef GGMM het volgende:
Er zijn veel mensen die ik idioot vind.
Graag mentionen als je het over iemand hebt, we doen niet aan roddelenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:37 schreef GGMM het volgende:
Geldt ook voor jou. Bedankt maat.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag mentionen als je het over iemand hebt, we doen niet aan roddelen
@:doublepain
Hoe staat het met je 'Domme uitspraken van journalisten'-topic?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:37 schreef GGMM het volgende:
Uiterst kalm dagje.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Bijna weekend. Hoe gaat het met jou en TarrelGod?
Met mij ook!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Best wel goed op dit moment.
Bedankt voor het vragen.
En met jou?
Graag gedaan maat, dat was een prima opmerking die veel reacties opleverde.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je steun op Twitter. Best wat mensen woest.
Dit weekend zei ik tochquote:Op donderdag 28 november 2019 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe staat het met je 'Domme uitspraken van journalisten'-topic?
Die klootzak noemt mij een Boomerquote:Op donderdag 28 november 2019 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou. Bedankt maat.
Oh zei je datquote:Op donderdag 28 november 2019 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit weekend zei ik toch
Godverdomme
Geklikt.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag mentionen als je het over iemand hebt, we doen niet aan roddelen
quote:Op donderdag 28 november 2019 14:45 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Gijp outro is uit.
@:el-stinho
Gewoon Nike Air Max helemaal tokkie toch.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn er nog ergens leuke BLACKED Friday deals wat betreft sneakers?
Nee hoezo?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef KingRoland het volgende:
phd kan alleen in buitenland toch
Beste KingRolo,quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef KingRoland het volgende:
phd kan alleen in buitenland toch
Dit zal wel geestig bedoeld zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 23:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beste KingRolo,
Als u al niet weet hoe het academisch systeem in elkaar steekt, zijn wij genoodzaakt u voor komend academiejaar alvast te weigeren voor enig elk masterprogramma. Dit hadden wij desalniettemin toch al gedaan, want de gemiddelde vmbo'er kan klimmen wat 'ie wil, een dubbeltje zal nooit een kwartje worden.
Opdat u een leuke baan bij het gemeentelijk reinigingsbedrijf tegemoet mag zien.
Hartelijke groet,
Sim Sa La Bim
TU/Delft
korte vakantiequote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoezo?
En welkom terug maat
Deze woorden doen me goedquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ne de Nater! etherpiraat van de hoogste klasse
Immer liefde. Ik moet zo maar eens op bed.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze woorden doen me goedmijn cola is echt bijna op dus bijna weg, maar ik waardeer je zijn echt volledig.
Na 14 blikken Schultenbräu things happen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Waarom zaten er vannacht werklozen in onze sc?
Geklikt, maar halverwege de eerste gestopt. Vermoeiend om naar domme mensen te luisteren.quote:
Hey cool, je hebt de kerstversie van jouw user icon al.quote:
Jouquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey cool, je hebt de kerstversie van jou user icon al.
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:yvonne heeft haar oldschool UI
Wel zonder kerstmuts dat is wel jammer
Jouquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jou
Hahahahaha
@:ggmm
@:jancees
@:onlogisch
@:tjacka
@:elan
@:zipportal
Bloed je anus weer?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om eens te gaan stoppen met de coke.
betere kwaliteit kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om eens te gaan stoppen met de coke.
Waar blijft het awards topic?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:06 schreef Drizzt het volgende:
Ik heb net gruwelijk goed zitten schijten @:Muskusboktor57
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar blijft het awards topic?
quote:
Dan kan het niet anders, gezien het tijdstip, dat wij gelijktijdig op de witte troon hebben gezeten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:06 schreef Drizzt het volgende:
Ik heb net gruwelijk goed zitten schijten @:Muskusboktor57
Lekker met die tyfus drukte vanwege black fridayquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zo nog even de stad in voordat het weekend is, ik moet nieuwe notitieblokken halen.
Hopelijk kunnen jullie iets met deze informatie.
En de kerstmarkten die beginnen te draaien hier nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker met die tyfus drukte vanwege black friday
Ook dat nog eens ja. Wel leuke sfeer op zich.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En de kerstmarkten die beginnen te draaien hier nu.
Wie weet rijdt er dit jaar wel weer een vrachtwagen op zo'n peloton kramen in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja. Wel leuke sfeer op zich.
Allemaal insuline tekortquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie weet rijdt er dit jaar wel weer een vrachtwagen op zo'n peloton kramen in.
https://www.ad.nl/show/rt(...)warte-piet~a1a05cc0/quote:RTL Nederland wil de horrorfilm Sint van regisseur Dick Maas niet meer uitzenden. De zender heeft hiertoe besloten omdat in de komische thriller uit 2010 traditionele zwarte pieten voorkomen. Ook een aflevering uit de reeks Flodder van regisseur Dick Maas waarin zulke pieten te zien zijn, zendt RTL niet meer uit.
Vanaf nu kijk ik nooit meer RTLquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/rt(...)warte-piet~a1a05cc0/
WOEST. @:jr-style-93
Zit die Van der Vorst hierachter?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal best. Dick Maas zal wel weer kwaad zijn. RTL verkracht al zijn films.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit die Van der Vorst hierachter?
Jezusquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ach dat Sint staat volgens mij ook op Netflix.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal best. Dick Maas zal wel weer kwaad zijn. RTL verkracht al zijn films.
Zou jij uit principe Netflix afzeggen als ze die film er om deze reden af zouden halen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat Sint staat volgens mij ook op Netflix.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou jij uit principe Netflix afzeggen als ze die film er om deze reden af zouden halen?
Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Kan mij dat nou schelen.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot.
Ik wil hem opzettenquote:
Hij schijnt ook nog eens erg saai en langdradig te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil hem opzetten
Maar hik steeds tegen die drieënhalf uur aan
quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil hem opzetten
Maar hik steeds tegen die drieënhalf uur aan
Njah het is mijn favoriete genre dus dat kan haast nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij schijnt ook nog eens erg saai en langdradig te zijn.
Aldus Zipportal
poppenspeler.xmlquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
goeioe![]()
@:zipportal
@:lenny_leonard
@:caland
@:onlogisch
GOEIE GENADEquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goeioe
Log uit man. Als dat lukt met die vette vingers van je.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goeioe
quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goeioe
quote:
ik heb gister zondes bij je moeder gepleegdquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Hoop zondes die jullie hier plegen.
5/5. Twijfelde wel even bij de laatste. Omdat die andere optie voor debielen is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/over-on(...)h-getraind~a1468942/
Uiteraard 5/5
Reken er op dat mijn maat @:GGMM hetzelfde presteert
1/5quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5/5. Twijfelde wel even bij de laatste. Omdat die andere optie voor debielen is.
Smerige dikzakquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik heb pizza en chips gehaald
lekker man welke chipsquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dat gaat vanavond ALLEMAAL op!
zin in je moederquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er gewoon even zin in
Klaar met kijken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
The Irishman gaat geen klassieker worden.
Joe Pescigod
Langdradig he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film is gewoon sowieso te laat gemaakt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Langdradig he.Het kabbelt maar een beetje voort inderdaad. Alsnog wel genoten, maar dan eigenlijk alleen van de setting en vooral Joe Pesci.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film is gewoon sowieso te laat gemaakt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Het wereldje eromheen voelde ook wat te klein. Weinig bijfiguren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kabbelt maar een beetje voort inderdaad. Alsnog wel genoten, maar dan eigenlijk alleen van de setting en vooral Joe Pesci.
Jij had 3 van de 5 vragen goed!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/over-on(...)h-getraind~a1468942/
Uiteraard 5/5
Reken er op dat mijn maat @:GGMM hetzelfde presteert
Goed gegokt!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij had 3 van de 5 vragen goed!
Bedankt voor het meedoen!
Reactie van Marieke Derksenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Roland gaat er met gestrekt been in op Twitter.
twitter:mariekederksen3 twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 18:39:28@Roland_de_echte @veronicainside Nou, nou, nou. Lach er gewoon om. Beste mevrouw bedoelt het vast niet verkeerd. Laat gaan. reageer retweet
Hoe zit 't met de Tiet van @rebekka ?quote:Op zaterdag 30 november 2019 06:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Marieke heeft wel een goed stel TIET.
Die liggen, in bed.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit 't met de Tiet van @:Rebekka ?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef Caland het volgende:
Zo voetballen
We hebben net aan 12 man, geen genot.
De altijd zielige Roland, voor eeuwig een act gaande houden waar nog nooit een ziel om heeft gelachen, zelfs geen simpele ziel. Wat een treurig leven moet die jongen hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2019 06:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reactie van Marieke Derksen
@:kingrolandtwitter:mariekederksen3 twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 18:39:28@:Roland_de_echte @:veronicainside Nou, nou, nou. Lach er gewoon om. Beste mevrouw bedoelt het vast niet verkeerd. Laat gaan. reageer retweet
Uiteindelijk is hij zelf gewoon een act geworden. Hij zit gevangen. Sneu voor hem, maar ik weet ook niet echt hoe we hem hiermee kunnen helpen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd zielige Roland, voor eeuwig een act gaande houden waar nog nooit een ziel om heeft gelachen, zelfs geen simpele ziel. Wat een treurig leven moet die jongen hebben.
Het zou helpen als iedereen het gewoon lekker negeert.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij zelf gewoon een act geworden. Hij zit gevangen. Sneu voor hem, maar ik weet ook niet echt hoe we hem hiermee kunnen helpen.
Ik zag je foutje trouwens, maar zal het laten gaan.
Bedankt maat. Sparta is goed bezig dit seizoen. Gelijkspel zou opzich wel kunnen, maar daar ben ik niet tevreden mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:43 schreef PicoMMP het volgende:
@:lenny_leonard heel veel plezier vandaag met Willem II. Ik gok op 1-1.
Beetje voetbal kijken, beetje huishouden, niets bijzonders.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Sparta is goed bezig dit seizoen. Gelijkspel zou opzich wel kunnen, maar daar ben ik niet tevreden mee.
Ga jij nog wat doen vandaag?
Ga je Willem II kijken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje voetbal kijken, beetje huishouden, niets bijzonders.
Het zal wel opstaan jaquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zal wel opstaan ja
Ik heb altijd wel voetbal aan staan, vanmiddag Premier League, vanavond Eredivisie. Afhankelijk van hoe leuk het is ga ik echt kijken. Er is voor de rest toch niets op tv.
WAAR ZIT JEquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien zie je mij dan wel op tv
Wat heb je aan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sta achter de goal op de kingside.
Kampioen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag een update @:lange_lans
Hoeveel staat het?
Zo dan. @maxi-mus deelt uit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd zielige Roland, voor eeuwig een act gaande houden waar nog nooit een ziel om heeft gelachen, zelfs geen simpele ziel. Wat een treurig leven moet die jongen hebben.
Lekker maat! Gefeliciteerdquote:
Ga je toch lekker met de helicopter.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet zo naar de andere kant van de stad maar ik denk dat alles vaststaat door Black Friday #ANTIGENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |